handdator

Visa fullständig version : Vad tror ni om 16weeksofhell ?


gnilrub
2019-09-24, 22:04
Kollade in det efter att det name dropats på TV. Verkar ju som att många fått jäkligt bra resultat men det är mycket pengar. I teorin vet man ju vad man ska göra så jag antar att vad man betalar för är att bli peppad.

https://16weeksofhell.com/

rooz
2019-09-25, 05:51
Eftersom hemsidan inte direkt berättar mer än namnet så kan det vara svårt att uttala sig.

(Min VD kör detta, och jag hängde med honom ett pass. Lämpar sig nog mer för svennar som vill komma igång med styrketräningen).

EDIT: Jag tror du kan hitta en bättre coach för 11k. Med reservationen för att jag bara fick se ett urval av passen lite kort..

Jeneric
2019-09-25, 06:12
Att för det priset bara erbjuda ett (vad ser ut att vara) mallat program är fan skamligt.

dmoller
2019-09-25, 08:04
11000 kronor??? hur fan kan man ens med? :O

Frustrator
2019-09-25, 09:24
Skänk pengarna till oss istället, så kan vi tala om för dig att du ska träna och äta vettigt :D

Bärsärk
2019-09-25, 09:56
11000 kronor??? hur fan kan man ens med? :O

Haha måste vara Martin "Axon" Löwgren som ligger bakom detta projekt?!

PureWhey
2019-09-25, 09:59
Haha måste vara Martin "Axon" Löwgren som ligger bakom detta projekt?!

Håller han fortfarande på? :D

OnT: Du får en mycket bra tränare för mellan 100-200$/månaden. Detta känns som sagts innan Axon-aktigt.

d1anny2
2019-09-25, 10:38
Och sexton veckor? Orka hålla ett program så länge.
Finns så mkt reko grejer gratis eller till billig penning. Bjud någon/några här på pilsner eller aminosyra så får du bra krejer.
Eller läs på Reddit

kvarnis
2019-09-25, 11:25
Fullkomlig lurendrejeri, finns gratis program man kan följa o kostscheman är trams o överskattat för den vanlige medelsvennen.

Bärsärk
2019-09-25, 11:50
Fullkomlig lurendrejeri, finns gratis program man kan följa o kostscheman är trams o överskattat för den vanlige medelsvennen.

Jag håller med men samtidigt så är det ju bättre att folk betalar för det här och rör på sig än att dom inte rör på sig alls.

Lite som när man ser folk som köper massa dyra träningskläder, det behövs ju absolut inte men om det får dig att komma iväg och träna oftare så får det väl vara så.

Lennix
2019-09-25, 12:02
Jag håller med men samtidigt så är det ju bättre att folk betalar för det här och rör på sig än att dom inte rör på sig alls.

Lite som när man ser folk som köper massa dyra träningskläder, det behövs ju absolut inte men om det får dig att komma iväg och träna oftare så får det väl vara så.

Jag har hört att folk tenderar att följa program bättre om det är dyrare, eftersom det är så surt att skita i det. Så det kanske kan finnas någon vinning ändå trots ockerpriser!

MackeJuve
2019-09-25, 12:18
Jag håller med men samtidigt så är det ju bättre att folk betalar för det här och rör på sig än att dom inte rör på sig alls.

Lite som när man ser folk som köper massa dyra träningskläder, det behövs ju absolut inte men om det får dig att komma iväg och träna oftare så får det väl vara så.

Du har helt rätt. Varje nerv i ens kropp skriker ju åt en att man ska pissa på konceptet eftersom att det är ett rån sett till vad man får. Men programmet är ju inte för oss, det är för personer som behöver mer än ett par knuffar i rätt riktning. Du betalar dyra pengar, du är med i en sekt med massa kändisar, någon berättar mer eller mindre för dig exakt hur du ska göra. Vissa kan fan behöva det.

gnilrub
2019-09-25, 14:10
Det var Rickard Olsson som sa att han körde programmet i gårdagens avsnitt av alla mot alla. Jag blev nyfiken så jag kollade på Instagram och såg att även Anders Limpar hade kört. Han hade fått minst sagt imponerande resultat. Även Hedman och Schwarz verkar ha kört. Gamla landslagsspelare i fotboll kanske får köra gratis för att göra PR åt företaget.

kvarnis
2019-09-25, 15:43
Det var Rickard Olsson som sa att han körde programmet i gårdagens avsnitt av alla mot alla. Jag blev nyfiken så jag kollade på Instagram och såg att även Anders Limpar hade kört. Han hade fått minst sagt imponerande resultat. Även Hedman och Schwarz verkar ha kört. Gamla landslagsspelare i fotboll kanske får köra gratis för att göra PR åt företaget.

Så visade dom hur mycket muskelmassa de gått upp? Finns säkert otränade personer som får resultat av programmet betyder ej att det är prisvärt eller bra, kallas noobiegains.

Resultaten kan uppnås lika bra ellee bättre med ett gratis program som baseras på basövningar o progressiv överbelastning.

gnilrub
2019-09-25, 18:03
Så visade dom hur mycket muskelmassa de gått upp? Finns säkert otränade personer som får resultat av programmet betyder ej att det är prisvärt eller bra, kallas noobiegains.

Resultaten kan uppnås lika bra ellee bättre med ett gratis program som baseras på basövningar o progressiv överbelastning.

Dom redovisar fettprocent samt vikt före och efter. Fettprocentmätningar är visserligen ganska otillförlitliga.

Jag försöker dock inte promota programmet på något sätt och lär knappast gå med i det heller när det är så dyrt . Jag var mest nyfiken på om någon hade någon erfarenhet av det att dela med sig av.

Som jag skrev i första inlägget så vet ju dom flesta som är någorlunda insatta hur man ska göra för att nå sina mål. Problemet är ju att verkligen utföra själva jobbet. Vilket träningsprogram man följer spelar ju mindre roll utan vad som spelar roll är ju att det blir gjort. Det är där jag tror att ett sånt här upplägg har sin styrka.

Läskeblask
2019-09-26, 06:07
Säkert bra för en nybörjare men finns garanterat betydligt bättre. Välj en pt som har erfarenhet och som gör en individuell plan