handdator

Visa fullständig version : Tyngres "Gymdejten" följer ni den?


trädgårdsmöbel
2019-09-23, 21:46
Riktigt mysig youtubeserie. 2 avsnitt hittils, som "vem tar vem" fast för gymmare :)

Se den och diskutera i små grupper.

MackeJuve
2019-09-24, 10:55
Sett. Fungerar helt klart att slökolla på :)

Fultjack
2019-10-04, 12:40
Skojar ni?

Var typ det värsta jag har sett ever, satt med skämskudden på under större delen av båda avsnitten. Så skönt stereotypiska brudar i del 2.

När dom pratade om vad en romantisk frukost skulle vara: "ingen jag kör PF", "Proteinpannkakor med kasseinröra", "Jag dietar".

PureWhey
2019-10-04, 12:47
Skojar ni?

Var typ det värsta jag har sett ever, satt med skämskudden på under större delen av båda avsnitten. Så skönt stereotypiska brudar i del 2.

När dom pratade om vad en romantisk frukost skulle vara: "ingen jag kör PF", "Proteinpannkakor med kasseinröra", "Jag dietar".

Hahahaha. Kan se det framför mig. Kommer aldrig kolla på det.

Såg ett klipp på youtube någon gång. Programmet var "Välkommen hem till mig" eller något liknande där deltagarna lagar mat till varandra. Denna gången var det en gymsnubbes tur. Han bjöd stackarna på BCAA etc. Hahahaha

TotteShaped4Life
2019-10-04, 13:14
Tycker det mesta som görs av Tyngre är waste of time med några få undantag som Tyngre Rubriker, Tyngre träningssnack. Bara konceptet med dejtingprogram får hulkreflexen att guppa och att sedan addera det med gymvinkel är bara beige

trädgårdsmöbel
2019-10-04, 15:07
Vad negativa ni är. Det är ett gulligt och lättsamt koncept. Dejt på gym. Kan nog inte tänka mig mer romantisk dejt än så.

delta_mats
2019-10-04, 15:32
Vad negativa ni är. Det är ett gulligt och lättsamt koncept. Dejt på gym. Kan nog inte tänka mig mer romantisk dejt än så.

Har gjort det själv. Det funkar!

lanzal
2019-10-04, 15:40
Tycker det mesta som görs av Tyngre är waste of time med några få undantag som Tyngre Rubriker, Tyngre träningssnack. Bara konceptet med dejtingprogram får hulkreflexen att guppa och att sedan addera det med gymvinkel är bara beige

Gillade markserien och bänkserien med deras kameraman som jag glömmer bort vad han heter som verkar så trevlig! Han som skulle bli stark i bänk och i mark etc

Bärsärk
2019-10-04, 16:10
Skojar ni?

Var typ det värsta jag har sett ever, satt med skämskudden på under större delen av båda avsnitten. Så skönt stereotypiska brudar i del 2.

När dom pratade om vad en romantisk frukost skulle vara: "ingen jag kör PF", "Proteinpannkakor med kasseinröra", "Jag dietar".

Hahah jag hade lämnat rummet omgående!!