handdator

Visa fullständig version : En riktigt sjysst jäkla fuskarfrukost?!


TommyShogun
2019-09-05, 20:20
Precis!

Har en riktigt sjysst fuskardag planerad, och dagen ska ju självklart börja med det viktigaste målet för dagen. Behöver inspiration!

Vill veta, vad är det ni älskar att börja dagen med? Vill höra det fetaste, sötaste, och allmänt over-the-top-förslagen! *drool*

Så, hur ser en riktigt fuskarfrulle ut för er?

PKtarzan
2019-09-05, 20:25
Pannkakstårta!

TommyShogun
2019-09-05, 20:27
Pannkakstårta!

Det förslaget var inte dumt du. Tänker mandelflarn, vispgrädde och grejer!

Tack!

blåvitt
2019-09-05, 20:38
På pannkakstårtan vill jag rekommendera minst två lager av smörstekta äpplen med honung och kanel, gifter sig väldigt väl med de två kulorna vaniljglass som du har på toppen :)

zol
2019-09-05, 23:49
Själv hade jag helt klart gått ut och tagit en bättre brunchbuffé på stan. Alternativt köpt hem en riktigt trevlig smörgåstårta!

TheDoctor
2019-09-06, 04:34
Själv hade jag helt klart gått ut och tagit en bättre brunchbuffé på stan. Alternativt köpt hem en riktigt trevlig smörgåstårta!

+1 på den.

Över sommaren på Lördagar eller Söndagar så brukar jag gå på brunch buffé efter gymmet. Det är riktigt trevligt.

Bärsärk
2019-09-06, 14:49
Hade tagit sovmorgon till typ 11 eller nått sen hade jag åkt till pizza hut och ätit buffé.

Gluffgluff
2019-09-06, 17:02
Stekt ägg & bacon. Toast med marmelad, svart kaffe och oboy.
Ostkaka med sylt och bacon är också en riktig höjdare, sött och salt. :eating:

r3mpuh
2019-09-06, 17:14
Stekt ägg & bacon. Toast med marmelad, svart kaffe och oboy.
Ostkaka med sylt och bacon är också en riktig höjdare, sött och salt. :eating:Det där är ju typ opti-deff frukost. :smash:

En halv Skogaholmslimpa, ett halv lätta-paket & så mycket Arla 26% hushållsost+Gustafskorv som får plats utan att ramla av. Ett par mjölkpaket till även. *drool*

kimozabe
2019-09-07, 08:41
Havre och kvarg-scones, shake på frusna jordgubbar banan och whey, god ost med riktigt god marmelad till pålägg eller nyttigare variant av amerikanska pannkakor.

[emoji108]

Skickat från min Pixel 2 via Tapatalk

Diomedea exulans
2019-09-07, 08:42
Marängsviss med mycket av allt!

pepplez
2019-09-09, 12:09
Det där är ju typ opti-deff frukost. :smash:

En halv Skogaholmslimpa, ett halv lätta-paket & så mycket Arla 26% hushållsost+Gustafskorv som får plats utan att ramla av. Ett par mjölkpaket till även. *drool*

Lätta? *spy**spy**spy*

Gluffgluff
2019-09-10, 03:39
Jag trodde att det var frukost som diskuterades så sitter ni andra ätstörda koloiter och planerar ett barnkalas. :d

Det där är ju typ opti-deff frukost. :smash:

En halv Skogaholmslimpa, ett halv lätta-paket & så mycket Arla 26% hushållsost+Gustafskorv som får plats utan att ramla av. Ett par mjölkpaket till även. *drool*

Det här är det mest urspårade av alla dina inlägg.