handdator

Visa fullständig version : Vad behöver jag lägga fokus på gällande min rygg?


PKtarzan
2019-08-25, 15:14
Är ingen byggare så mobba inte min back double biceps :laugh:
Tränar primärt för styrka men symetri har jag inget emot och är nog inte heöt fel gällande prestation och en mer hållbar kropp i längden! Vad jag kan se så ser min högra lats något mindre ut? Kanske har å göra med poseringen också? Kom med feedback på vilka muskler som behöver mer jobb enligt er:)! Bredd, djup? Tränat en hel del mark i mina dagar så midjan är rätt satt vad gäller obliques och nedre erektorerna
MVH!

ceejay
2019-08-25, 15:25
Svårt att säga, vad vill du få ut liksom? Jag rekommenderar några burgare till om du vill bli starkare :) Bra krisp nu liksom!

Tjenis
2019-08-25, 15:31
Så där brukar min fru svullna upp
när hon fått ett getingstick.
Hon är allergiker.

PKtarzan
2019-08-25, 17:36
Svårt att säga, vad vill du få ut liksom? Jag rekommenderar några burgare till om du vill bli starkare :) Bra krisp nu liksom!

Hahah! Jo har nog tänkt att fluffa upp lite till👌 Krispet går inte alltid ihop med styrka som du säger

EagleEye
2019-08-25, 17:46
Mer traps. Tycker det ser smalt runt halsen. Märkligt att marklyft inte byggt där. Kanske behöver lite mer specifik träning. Annars ser det bra ut i mina ögon.

d1anny2
2019-08-26, 08:00
Din rygg ser bred och bra ut. Höger lats kanske är mindre pga att armenr längre ner, o därför muskeln kortare.

Hur har du det med "tjocklek" på ryggen? Kanske mer rodd?