handdator

Visa fullständig version : Kontaktannons: träningskompis vid Stureplan/Östermalm


KTHtank
2019-07-29, 19:17
Tjenare!

Jag är en trevlig, social och nördig kille som bor vid Humlegården i centrala Stockholm, och som nu söker en vettig träningskompis utan några lösa skruvar som bor relativt nära (dvs Östermalm eller angränsande stadsdelar) ;).

Jag har just flyttat hit efter 1 år i Oslo, och tänkte ta ett SATS medlemskap (Spårvagnarna+Stureplan är de 2 mest aktuella) men inser också hur otroligt bra parken Humlegården är för utomhusövning med kroppsvikt och eventuellt lite elasticitetsband.

Vill gärna ha en träningskompis, kille eller tjej så länge du är trevlig och driven, som kan tänka sig haka på några gånger till SATS eller till parken så att vi


pushar varandra,
ser till att träningen blir av,
och har kul!


Själv har jag tränat i många år och har en hyfsad form/kondition, men nu ligger fokus på kondition+styrka. Jag ser gärna att du har en i övrigt ganska sund livsstil, gärna en student.

Hör gärna av er med lite info i PM, så ska jag försöka återkomma inom några dagar (mycket närmsta dagarna med inflytt men är supertaggad på träningen).

Jag kommer kika i brevlådan närmsta 5-8 veckorna så det är bara att skriva!

Ha de fint!
*hug*