Visa fullständig version : bananchips
sexydanny23
2004-05-13, 12:43
Borde det inte vara ganska snabba kollisar i bananchips (banan, socker, cocosolja)... Tänkte till efterfträningsdrinken
Snapphanen
2004-05-13, 12:44
för mycket fett mannen :smokin:
tja är de som vanliga chips så är det snabba kolhydrater vilkas GI endast bromasa av den stora fettmängden.
Knappast optimalt efter träning.
sexydanny23
2004-05-13, 12:52
Nej det är naturgodis!!!
Originally posted by sexydanny23
Nej det är naturgodis!!!
OOOOHHHH ja det förändrar ju givetvis allt!
För potatis som man gör chips av är visst syntetiskt framställt har jag hört. ;)
sexydanny23
2004-05-13, 13:12
Nu tycker jag inte grahnen ska vara så sarkastisk.. Jag får väl hålla mej till mina ahlgrenska bilar ?? Fast är det rekomendera under deff eller har du ngt annat förslag!!
Sluta använda tråden som en webchat.
Vill man äta bananchips så gör man, anteckna om det gör någon skillnad på något sätt.
Om inte så är det ju bara att fortsätta.
Originally posted by sexydanny23
Nu tycker jag inte grahnen ska vara så sarkastisk.. Jag får väl hålla mej till mina ahlgrenska bilar ?? Fast är det rekomendera under deff eller har du ngt annat förslag!!
bilarna funkar nog bra. :)
sexydanne: Snabba kolhydraterna saboterar ju inte deffen om det är det du menar. Men om du vill ha något nyttigare än godis så finns ju russin, fikon, torkad ananas, papaya (ingen aning hur gi är) osv.
Parrots har ju en påse med blandade tärningar av torkad frukt som e asgod och som inte är dyrare än något kvalitetsgodis, dyrare än rent druvsocker dock.
http://www.seege.se/2.sortiment/artiklar-sortiment/exotisk-mix.html
Och nu ångrar jag att jag köpte snören idag, gjorde det för att ha något annat än druvsocker men tycker det e dyrt och inte särskilt gott, men torkad frukt köpte jag inte senast för att jag tycker det e dyrare än druvsockret, men godiset är ju ännu dyrare och inte lika nyttigt :smash:
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.