handdator

Visa fullständig version : Canadas försvarsminister diskuterar utomjordingar, zero point energy, och "the cabal"


Aryt
2019-06-08, 19:36
95 åriga ministern med tonvis av insyn i statshemligheter diskuterar nu öppet om en livslång - utvald - karriär

It is doubtful we will ever see justice over the revelations of the Panama Papers unless we should ever elect a government that was determined to treat everyone equally. One can hope for such a government but the odds are not great./QUOTE]

[QUOTE]I have only been in direct contact once, personally, when I was encouraged to keep up the good work I have been doing. I was told there are 8 different species working together with individuals like me, who are involved with disclosure and spreading the truth. They also enhanced my ability to communicate telepathically.

Some have. Valiants Thor, the Benevolent Venusian with an IQ of 1200 lived in the pentagon for three or four years, offered us Earthlings a richer, healthier life in exchange for giving up our nuclear weapons. His offer was not accepted. (More on Thor, including his picture, in my latest book Hope Restored.)
They shared their technology and both the US and Russia have adopted it for military purposes. Some has spilled over including microchips used in our smartphones. Unfortunately we could have had more in agriculture and medicine, for example, if we had abandoned our warlike ways.
The US has a lease on Mars and according to Courtney Brown, heard of the “Foresight” Institute, the martians have at least two colonies on Earth.
I have seen many pictures. They are not all humanoid, and some are quite different in appearance. To the best of my knowledge I have only been in their direct presence once. I am not a biologist, so you will have to look elsewhere for the range of difference which is considerable.
Again, there are mark difference between species in respect of what they eat and their digestive systems, which I have been told are quite different from our own.
Governments, especially the US government, has been working with several species for decades and knows an incredible amount about them. They have spent billions denying the existence of UFOs, ETs and their incredible characteristics. Only in recent days (last week) , have former US defence officials have admitted the reality of UFOs. I personally wonder about their motives. Unlike some whistleblowers, I have broken no oaths. All my information has been gained from interviews and documents that have come my way but our discussion today has barely scratch the surface of these subjects. You need to read credible books - my books and others.
https://old.reddit.com/r/IAmA/comments/by7ipl/i_am_a_95_yo_former_canadian_minister_of_defense/

Bob90
2019-06-08, 20:03
Jo tjena, galimatias och humbug.

svenbanan
2019-06-08, 20:26
95 åriga gubben som alltså började prata om UFO:n för 14 år sedan (då han var 81 år).

MaxTheMarketer
2019-06-08, 20:43
http://www.skepticnorth.com/2010/05/former-canadian-defence-minister-denies-accomplishments-of-computer-pioneers/

Kabuto
2019-06-09, 10:26
Såg på reddit, vilket svammel.

Armed Dingo
2019-06-09, 11:16
Såg en filmtrailer igår som tog upp The Hive som stora fienden och nu talas det om The Cabal. Det är många som spelar Destiny?

Aryt
2019-06-09, 11:27
Såg en filmtrailer igår som tog upp The Hive som stora fienden och nu talas det om The Cabal. Det är många som spelar Destiny?

Maktorganisationerna tvingar kreatörer att använda förvirrande namn för att försvåra för granskare att samla information. Om du söker på termer och bara får träffar från sci-fi eller videospel försvårar det spridningen av bevisen.

Till exempel Thor, där läckor har bekräftat dess närvaro i Pentagon. Plötsligt återupplivas tusenårig mytologi som varit död i tusen år och filmerna drar in miljardbelopp..

Diomedea exulans
2019-06-09, 12:07
Du har övertalat mig iallfall, Aryt.

Drfg
2019-06-09, 12:22
Maktorganisationerna tvingar kreatörer att använda förvirrande namn för att försvåra för granskare att samla information. Om du söker på termer och bara får träffar från sci-fi eller videospel försvårar det spridningen av bevisen.

Till exempel Thor, där läckor har bekräftat dess närvaro i Pentagon. Plötsligt återupplivas tusenårig mytologi som varit död i tusen år och filmerna drar in miljardbelopp..

:laugh:

trädgårdsmöbel
2019-06-09, 12:23
Jag är konspiratorisk, så jag tror att dylikt trams är skapade fåniga konspirationer, skapade för att dölja riktiga grejer. När man då talar om en globalistisk elit som försöker med något hemskt så hamnar man i samma fack som flat Earth och aliens i Pentagon. Därigenom kan aldrig makten granskas eller kritiseras utan att man är en foliehatt.

svenbanan
2019-06-09, 12:51
Maktorganisationerna tvingar kreatörer att använda förvirrande namn för att försvåra för granskare att samla information. Om du söker på termer och bara får träffar från sci-fi eller videospel försvårar det spridningen av bevisen.

Till exempel Thor, där läckor har bekräftat dess närvaro i Pentagon. Plötsligt återupplivas tusenårig mytologi som varit död i tusen år och filmerna drar in miljardbelopp..

Vilket patetiskt dravel.

Aryt
2019-06-09, 13:33
Jag är konspiratorisk, så jag tror att dylikt trams är skapade fåniga konspirationer, skapade för att dölja riktiga grejer. När man då talar om en globalistisk elit som försöker med något hemskt så hamnar man i samma fack som flat Earth och aliens i Pentagon. Därigenom kan aldrig makten granskas eller kritiseras utan att man är en foliehatt.

Saker som att katolska kyrkan (och deras 2 miljarder medlemmar) systematiskt skyddar grova sexbrottslingar eller att Ryssland försöker destabilisera väst genom att underblåsa nära inte existerande rasism medierat via sociala medier?

trädgårdsmöbel
2019-06-09, 16:26
Saker som att katolska kyrkan (och deras 2 miljarder medlemmar) systematiskt skyddar grova sexbrottslingar eller att Ryssland försöker destabilisera väst genom att underblåsa nära inte existerande rasism medierat via sociala medier?

Du vet lika väl som jag att jag inte kan svara på de där frågorna utan att bli rasistisk och därmed bannad. Så tillbaks till säkra att diskutera konspirationer som the Cabal och utomjordingar.

sailaways
2019-06-09, 16:58
Ni är trots allt inget annat än dumma aftonbladet-svenskar. Jag tror att aliensar finns med deras alien-implantat finns.

www.newmessage.org

trädgårdsmöbel
2019-06-09, 18:02
Ni är trots allt inget annat än dumma aftonbladet-svenskar. Jag tror att aliensar finns med deras alien-implantat finns.

www.newmessage.org

Jag har en hypotes om aliens som en art som är mycket mindre intelligenta än vi tror. När man läser vittnesbeskrivningar av möten är det bortförande och sexuella experiment, oftast rektala.

Det visar en bild av ett sexuellt frustrerat och fixerat folk som färdas, kanske i åratal, för analsex. Även om teknologin är avancerad så verkar intellektet inte vara det. Jag kan se framför mig hur Aliensen ger sig till känna och jorden samlar ihop en delegation av intellektuella som skall mötas med dem. De tror att de skall få svar på universums mysterier och möta varelser som är hyperintelligenta och har så mycket att lära oss. Men aliensen vill bara prata om analrelaterade ämnen, sex och rumpor.

svenbanan
2019-06-09, 18:51
Jag har en hypotes om aliens som en art som är mycket mindre intelligenta än vi tror. När man läser vittnesbeskrivningar av möten är det bortförande och sexuella experiment, oftast rektala.

Det visar en bild av ett sexuellt frustrerat och fixerat folk som färdas, kanske i åratal, för analsex. Även om teknologin är avancerad så verkar intellektet inte vara det. Jag kan se framför mig hur Aliensen ger sig till känna och jorden samlar ihop en delegation av intellektuella som skall mötas med dem. De tror att de skall få svar på universums mysterier och möta varelser som är hyperintelligenta och har så mycket att lära oss. Men aliensen vill bara prata om analrelaterade ämnen, sex och rumpor.

Det här låter som en filmidé du borde pitcha till Seth Rogen eller nån. :D

F Ultra
2019-06-09, 21:50
Såg en filmtrailer igår som tog upp The Hive som stora fienden och nu talas det om The Cabal. Det är många som spelar Destiny?

Media har alltid påverkat hur folk hallucinerar, titta t.ex på hur utomjordingarna vid alla "abduktions" ändrar utseende allt eftersom filmer och serier ändrar på sina dockor/specialeffekter.

Har för mig att det finns något liknande med folk som tror att de träffar Jesus också vid t.ex nära döden upplevelser där man kan se att han råkar ha just det utseende som konstnärer använder vid just den tidsepok som vittnena råkar leva i.

F Ultra
2019-06-09, 21:55
http://www.skepticnorth.com/2010/05/former-canadian-defence-minister-denies-accomplishments-of-computer-pioneers/

Man tackar för den länken! Fanns ju guldcitat därifrån såsom:

Hellyer admits that when he was defence minister, he never got any briefings on UFOs from the military. He says he got reports of sightings, and that some of them could not be explained.

Därmed /tråd

sailaways
2019-06-10, 10:28
Jag har en hypotes om aliens som en art som är mycket mindre intelligenta än vi tror. När man läser vittnesbeskrivningar av möten är det bortförande och sexuella experiment, oftast rektala.

Det visar en bild av ett sexuellt frustrerat och fixerat folk som färdas, kanske i åratal, för analsex. Även om teknologin är avancerad så verkar intellektet inte vara det. Jag kan se framför mig hur Aliensen ger sig till känna och jorden samlar ihop en delegation av intellektuella som skall mötas med dem. De tror att de skall få svar på universums mysterier och möta varelser som är hyperintelligenta och har så mycket att lära oss. Men aliensen vill bara prata om analrelaterade ämnen, sex och rumpor.

Det är ett avtal med en mörkis att tro att man är mer intelligent än en alien. Det är inte vist iaf.

Det är mörka aliensar, dem bryr sig inte om mänskligt lidande utan utför sina experiment helt hjärtlöst.

Det finns inget andligt utvecklat med kontakt med aliensar. Dem är här för mind-control och att ta över jorden. Punkt slut.

F Ultra
2019-06-10, 20:10
Det är ett avtal med en mörkis att tro att man är mer intelligent än en alien. Det är inte vist iaf.

Det är mörka aliensar, dem bryr sig inte om mänskligt lidande utan utför sina experiment helt hjärtlöst.

Det finns inget andligt utvecklat med kontakt med aliensar. Dem är här för mind-control och att ta över jorden. Punkt slut.

Ja för med den enorma teknologiska skillnaden som de har (som har färdats flera ljusår) mot oss människor så finns det inget annat sätt för dem att ta makten över jorden än att sakta infiltrerar div maktorgan samt föra bort några människor om året och analproba dem.

Var ju precis så som Engelsmännen gjorde när de koloniserade halva världen...

Anton Fräs
2019-06-10, 20:13
https://media2.giphy.com/media/xUOwGgxZLBmqB87sic/giphy.gif?cid=790b76115cfeabb5573641394d27d09c&rid=giphy.gif

svenbanan
2019-06-10, 22:19
https://media2.giphy.com/media/xUOwGgxZLBmqB87sic/giphy.gif?cid=790b76115cfeabb5573641394d27d09c&rid=giphy.gif

Föreställer bilden Aryt månne? ;)

Snubben
2019-06-11, 10:36
Saker som att katolska kyrkan (och deras 2 miljarder medlemmar) systematiskt skyddar grova sexbrottslingar eller att Ryssland försöker destabilisera väst genom att underblåsa nära inte existerande rasism medierat via sociala medier?

Skyddar dessa 2 miljarder människor sexbrottslingarna? Konstigt, tycker att de skriker, stämmer och får folk sparkade på löpande band. Men men.

ARMSTARK
2019-06-11, 13:07
De hjälpligt sammanhängande berättelserna om rymdskepp och analsex kan kanske hänga ihop med att folk blivit Bill-Cosbyade med nån syratripp. *jorgen*

Aryt
2019-06-11, 18:42
Skyddar dessa 2 miljarder människor sexbrottslingarna? Konstigt, tycker att de skriker, stämmer och får folk sparkade på löpande band. Men men.

Spännande att se vilka som rycker in för att försvara företeelsen noterar användarnamn och klockslag

Som katolik betalar du in till organisationen, som sedan använder pengarna för att tysta kritiker, betala dyra advokater, och en del förlikningar https://en.wikipedia.org/wiki/Settlements_and_bankruptcies_in_Catholic_sex_abuse _cases

Miljardbelopp det rör sig om - och det gäller bara det som är känt!

Det viktigaste har alltid varit att skydda kyrkan. På 80 talet började folk tycka att det var viktigare att inte sexövergrepp på barn förekom, så därför har de offrat några procent av förbrytarna och belönat de som har gjort ett bra jobb i att upprätthålla kyrkans namn.

Inte riktigt en organisation man vill vara med i!!

Hemi
2019-06-11, 19:52
Nu börjar tråden bli inressant, UFOn schmufon å katoliker,

Lyssna vid 9:00 i följande dokumentär och s{tt in Gud där i stället fñr "Have you ever seen one?" och svaret.

Jämför med hur Caspar Weinberger trodde under Ronald Reagan runt 20 år senare.

Qt1WVeyMqdo

Hemi
2019-06-11, 19:53
Ur ett kulturellt VS vetenskapligt synsätt dårå.

svenbanan
2019-06-11, 19:57
Spännande att se vilka som rycker in för att försvara företeelsen noterar användarnamn och klockslag


Vad har du mer noterat för spännande saker i din anteckningsbok? *popcorn*

Aryt
2019-06-12, 19:01
Vad har du mer noterat för spännande saker i din anteckningsbok? *popcorn*

Vill inte avslöja för mycket, men har jobbat ganska ingående med detta ämne, skönt att se att folkets dåliga val inte sköt fram beslutet än mer https://www.svt.se/nyheter/inrikes/nu-kan-det-bli-straffbart-att-uppmana-till-sjalvmord-sallsynt-sadistiskt

Bra att vara förberedd när vi går mer mot UKs internetlagar. Tycker nog att de som försvarar brott mot barn borde granskas - det kan var kontrovseriellt.

F Ultra
2019-06-12, 20:28
Vill inte avslöja för mycket, men har jobbat ganska ingående med detta ämne, skönt att se att folkets dåliga val inte sköt fram beslutet än mer https://www.svt.se/nyheter/inrikes/nu-kan-det-bli-straffbart-att-uppmana-till-sjalvmord-sallsynt-sadistiskt

Bra att vara förberedd när vi går mer mot UKs internetlagar. Tycker nog att de som försvarar brott mot barn borde granskas - det kan var kontrovseriellt.

Brukar du händelsevis ringa in till Ring P1 ibland?

Gregow
2019-06-12, 21:04
Jag har en hypotes om aliens som en art som är mycket mindre intelligenta än vi tror. När man läser vittnesbeskrivningar av möten är det bortförande och sexuella experiment, oftast rektala.

Det visar en bild av ett sexuellt frustrerat och fixerat folk som färdas, kanske i åratal, för analsex. Även om teknologin är avancerad så verkar intellektet inte vara det. Jag kan se framför mig hur Aliensen ger sig till känna och jorden samlar ihop en delegation av intellektuella som skall mötas med dem. De tror att de skall få svar på universums mysterier och möta varelser som är hyperintelligenta och har så mycket att lära oss. Men aliensen vill bara prata om analrelaterade ämnen, sex och rumpor.
Vad du säger är i princip att grekerna är utomjordingar.