handdator

Visa fullständig version : Jag dejtar en ful tjej....what to do...


cali
2004-05-12, 13:08
Tja alla!!
Jag har värsta märkliga problermet.
Jag dejtar/ihop med en ful tjej!

Hon e världens snällaste gulligaste ömmaste och skitskön i sängen, vi passar skitbra ihop och kompleterar varandra. Men hon är som sagt ful.
Hon har okej kropp, inte tjock eller så och gympar kontinuerligt, men hon är inte särksilt vacker i ansiktet.
Vad ska jag göra?
Ibland när jag tittar på henne vill jag inte se det fula ansiktet jag vill bara se de andra sidorna av henne, men som sagt så sitter ju ansiktet där och irriterar mej..haha.
...jag blir inte attraherad när jag ser hennes ansikte helt enkelt.

Vad ska jag göra?

Kan någon övertyga mej om att det gör inget att va ihop med en ful tjej?
Måste jag göra slut för att jag inte är attraherad av hennes ansikte?
Hon har ju så många andra bra sidor.....

Hon behandlar mej somguld ialflall för hon vet att hon egentligen inte är värdig mej...rent utseende mässigt asså...kan låta cyniskt men det är ju så....

Grahn
2004-05-12, 13:10
Tja du kan ju alltid sluta med att vara så utseendefixerad, det varar inte i vilket fall.

Du är ditt eget problem mao.

kollle1
2004-05-12, 13:10
gift dig :love:

Hades
2004-05-12, 13:12
Om du inte tycker om henne tillräckligt för att kunna bortse från att hon inte har ett vackert ansikte så kanske det inte är något att satsa på?

Grahn
2004-05-12, 13:12
Fan du kan ju börja med att spöa upp digsjälv!
Du kallade ju trots allt din brud ful, sånt hade du ju aldrig tålt från någon annan! :D

Yankeee
2004-05-12, 13:15
"Kärleken har inget ansikte" -citat...jadu

Nu tänkte jag komma med något bra ordspråk men detta var det enda jag kom på. Eller hittade på:confused:
Hur som helst, om du verkligen älskar henne....;)

Solros
2004-05-12, 13:15
http://www.hottrix.com/images/silencer/paper_bag.jpg
:D

Björn S
2004-05-12, 13:16
Du har tappat något där uppe va?
Håller med, du borde spöa dig själv eller något.

Pdaddy
2004-05-12, 13:16
För det första Cali, hur gammal är du ??

Annars så har utseendet ju rätt stor roll när man är ung, medans när man har blivit lite äldre så förstår man att innehållet i hjärnan har stor betydelse..

Tänk på mig istället.... Jag har både en ful och elak kärring, å nuppa får ja inte heller göra särskilt ofta :angel:

Marcus

bigmcgee
2004-05-12, 13:17
det är lättare i längden at ha en schjysst men ful brud.. än att ha en taskig men snygg....

det är lite sorgligt att så fort tjejerna är lite sötare så blir dom så jävvla beroende på att få sitt utseende bekräftat.. dagens jävvla mediainflluerade samhälle förstör allt.. :(

cali
2004-05-12, 13:17
Jo jag gillar henne som fan..!
Vi träffades först på nätet och de va just hennes inre jag föll för, sen när vi träffades så var det inte den där attraktionen...som jag kan känna till snygga tjejer....
bökigt ere...
Ska åka och möta henne nu iallafall :)

Någon annan som dejtar en ful tjej? :)
Hon blir vackrare när jag är full ialfall har jag märkt *skrattar*

*fan låter som värsta svinet*

palme
2004-05-12, 13:18
Originally posted by Solros
http://www.hottrix.com/images/silencer/paper_bag.jpg
:D

LOL! :thumbup:

En fråga cali, hur snygg är du själv? :laugh:

RobbeliRobban
2004-05-12, 13:18
Håller med! Ta en lång titt i spegeln, tänk : "Hur fan ser jag själv ut då?", och sen var nöjd med et du har, gläd dig åt det som är bra istället.

Solros
2004-05-12, 13:19
Originally posted by cali
Hon blir vackrare när jag är full ialfall har jag märkt *skrattar*


Det är du som bli kåtare

stridis
2004-05-12, 13:20
Äh låter ju som du har en kanontjej, förutom ansiktets fägnad dårå.

Alla är inte vackra här i världen , det måste man inte vara heller, (or so i hope).

Om det är så illa så är det väl bara att köpa henne ett par push-ups så har du något annat lite lägre ner att rikta blicken på.

Förresten så har du ett jävla lyxproblem. tar gärna en shcysst tjej som är bra i sängen , även om det behövs påse över huvudet!
*kåt singel*.

bigmcgee
2004-05-12, 13:20
jag sitter i ungefär samma sits som dig.. har så grymmt svårt att bestämma mig om hur jag ska göra.. jag är itne så petig med utseendet... men jag har några krav iaf på mina flickvänner..

ingen soffpotatis....
inte blåst...
KÖRKORT... (bor juh i norrland)
trogen som en hund...

Herkulez
2004-05-12, 13:21
själv så skulle jag aldrig kunna vara ihop med en brud jag inte är det minsta attraherad av, håller inte liksom. men skulle aldrig vara med ihop med en tjej som är snygg men totalt hjärndöd heller för den delen
fast å andra sidan så är min kravlista lite för hög för mitt eget bästa, fråga rota


men hon måste ju ha varit ful redan när ni träffades, va var det du föll för då?

/cheers

Piranha
2004-05-12, 13:21
Japps slå huve i väggen några gånger så ni hamnar på en jämn nivå ...

om inte annat så kanske de skrammlar loss

Björn S
2004-05-12, 13:21
Originally posted by cali

*fan låter som värsta svinet*

No shit dude!

Men vafan, ärligt... Varför skulle hon inte vara värd dig?

cali
2004-05-12, 13:22
Jag är 25 och ser bra ut!

Jag är väl inte kär än och ser ännu bara til attraktionen i det yttre.
Ska låta det gå så får man se om känslorna tar över det ytliga liksom...men just nu är jag lite splittrad!
Jag är liksom inte kär, men ihop med en oattraktiv kvinna. Vore jag kär vore det inget problem.......säkert....

Men det är bra...ni har fått mej att tänak lite att jag nog har det bättre än vad jag själv förstått :)

Lasse Kongo
2004-05-12, 13:23
Skadad!!!

Du är inte värd henne helt klart.

Sen kan ju alla sitta o säga hur snygga osv de är på nätet :thefinger

Yankeee
2004-05-12, 13:25
Originally posted by cali
Jag är 25 och ser bra ut!

Jag är väl inte kär än och ser ännu bara til attraktionen i det yttre.
Ska låta det gå så får man se om känslorna tar över det ytliga liksom...men just nu är jag lite splittrad!
Jag är liksom inte kär, men ihop med en oattraktiv kvinna. Vore jag kär vore det inget problem.......säkert....

Men det är bra...ni har fått mej att tänak lite att jag nog har det bättre än vad jag själv förstått :)

Glöm inte bort, man vet inte vad man har förrän man inte har det ;)

Flygplan
2004-05-12, 13:25
Hehe, måste erkänna att jag garvade en del när jag läste om ditt problem.

Det är ditt problem och val helt enkelt.... Jag hade aldrig kunnat vara ihop med en tjej som JAG tycker är ful, oavsett hur ful jag själv nu är.

Hades
2004-05-12, 13:26
Originally posted by Herkulez
själv så skulle jag aldrig kunna vara ihop med en brud jag är minsta attraherad av

Jobbigt! :D

charmed
2004-05-12, 13:27
Jag lider av omvänt symptom, min tjej är snygg medans jag anser att jag är ful som stryk ^^

Men vill du vara tillsammans med henne go for it :thumbup: lika bra att prova om det håller

Annars kan du vara en meanbitch och först :kinky: och sen :booty:

Men ifall du aldrig hade en tanke på att vara tillsammsn med henne och ändå :kinky: även fast du hade en aning om att hon var betuttad i dig ska du :whipped:

Herkulez
2004-05-12, 13:29
Originally posted by Hades


Jobbigt! :D hehe fan va det kan bli fel om man missar ett ord.......har ändrat nu :D

TCOG
2004-05-12, 13:31
http://jammerbabe.com/images/Smiley/wtf.gif

GO TILL THE CLUB OCH GET YOU BOUNCE ON!!....BRA HON HAR BOOOOOTYYY!!!! SÅ

muskelbyggarn
2004-05-12, 13:34
Håller med Palme, hur jävla snygg är du själv då?

Sänk nivån för vad som är snyggt, om ni passar bra ihop och allt är bra, förutom att du "retat upp dig" på ett ansikte.

I slutändan handlar det vem man KAN leva med och jag lovar dig att ett snyggt face på en slut jävla människa är inte roligt i längden!

King Grub
2004-05-12, 13:34
Tror du att du själv är Guds gåva till kvinnorna? Tänk om hon har samma problem med dig; just nu sitter hon och skriver "Ja, han är ju trevlig och snäll och så, men varje gång jag ser hans tryne vänder det sig i magen på mig. Vad ska jag göra?" :thefinger

Jense
2004-05-12, 13:36
Hon blir jävligt glad om hon råkar se denna tråden iallafall.

vad är det som e fult på henne, mer specifikt än "ansiktet"

Herkulez
2004-05-12, 13:36
Originally posted by King Grub
Tror du att du själv är Guds gåva till kvinnorna? Tänk om hon har samma problem med dig; just nu sitter hon och skriver "Ja, han är ju trevlig och snäll och så, men varje gång jag ser hans tryne vänder det sig i magen på mig. Vad ska jag göra?" :thefinger hahaha satt just å tänkte på samma sak

/cheers

Grahn
2004-05-12, 13:37
Grub :laugh: fy fan vad bra dagens asgarv!

Mart|n
2004-05-12, 13:40
Originally posted by cali
Tja alla!!
Jag har värsta märkliga problermet.
Jag dejtar/ihop med en ful tjej!

Hon e världens snällaste gulligaste ömmaste och skitskön i sängen, vi passar skitbra ihop och kompleterar varandra. Men hon är som sagt ful.
Hon har okej kropp, inte tjock eller så och gympar kontinuerligt, men hon är inte särksilt vacker i ansiktet.
Vad ska jag göra?
Ibland när jag tittar på henne vill jag inte se det fula ansiktet jag vill bara se de andra sidorna av henne, men som sagt så sitter ju ansiktet där och irriterar mej..haha.
...jag blir inte attraherad när jag ser hennes ansikte helt enkelt.

Vad ska jag göra?

Kan någon övertyga mej om att det gör inget att va ihop med en ful tjej?
Måste jag göra slut för att jag inte är attraherad av hennes ansikte?
Hon har ju så många andra bra sidor.....

Hon behandlar mej somguld ialflall för hon vet att hon egentligen inte är värdig mej...rent utseende mässigt asså...kan låta cyniskt men det är ju så....

Angående det sista...

Jag tycker inte du är värdig henne så som du skriver om henne.
Och hon förtjänar definitivt någon bättre än dig!

Kalleh
2004-05-12, 13:41
i-lands problem... ;)

Mart|n
2004-05-12, 13:44
Originally posted by Jense
Hon blir jävligt glad om hon råkar se denna tråden iallafall.

vad är det som e fult på henne, mer specifikt än "ansiktet"

Det enda som kan vara fult på henne är när cali är ovanpå! :thefinger

Herkulez
2004-05-12, 13:44
alla som gnäller att han inte är värdig henne, skulle vilja se er dejta svinfula brudar å se om ni blir attraherade

ett förhållande utan sexuellattraktion håller inte
/cheers

Jense
2004-05-12, 13:48
hahaha okej martin, förstår nu!

OFFTOPIC:
herkulez, SLUTA SKÅLA DÅ

Grahn
2004-05-12, 13:49
Herkulez, håller bättre än e flesta som inte har ngt mer än just det iofs.

Sen får han väl ta sig i kragen och lösa sina egna problem utan att skämma ut sig genom att fråga oss. Vill man dumpa ngn pga att de är fula så får man väl göra det då och erkänna att man är rätt jäkla ytlig.
Hitta på ursäkter för sina kamrater och dricka bira tills man vaknar upp hemma hos henne igen utan att veta hurd et gick till.

Precis som normalt folk!

:D

Yankeee
2004-05-12, 13:51
Frågan är kanske om han vill dumpa henne för att tror att andra tycker hon är ful när han egentligen tycker att hon är snygg. Lite rädd för vad andra tycker kanske?

Svarten81
2004-05-12, 13:52
det är inte vanligt att man hittar en sådan tjej, speciellt någon som står ut med en självupptagen kroppsbyggare, jag säger bara en sak I think she's a keeper

Grahn
2004-05-12, 13:53
Originally posted by Yankeee
Frågan är kanske om han vill dumpa henne för att tror att andra tycker hon är ful när han egentligen tycker att hon är snygg. Lite rädd för vad andra tycker kanske?

Brukar stämma rätt bra det du säger.

Herkulez
2004-05-12, 13:56
Originally posted by Yankeee
Frågan är kanske om han vill dumpa henne för att tror att andra tycker hon är ful när han egentligen tycker att hon är snygg. Lite rädd för vad andra tycker kanske? det är sant......

tinus
2004-05-12, 13:56
Jag förstår inte varför du fortsätter träffa henne?:rolleyes: om du inte är minsta lilla attraherad av henne ,vad är det för idé?Du kommer ju knappast att tycka att hon är snyggare med tiden..snarare tvärt om..

Jag skulle aldrig komma på tanken att dejta ngn som jag inte var attraherad av .Herk har helt rätt det måste finnas sexuell attraktion. ..massor av sådant!:D

palme
2004-05-12, 13:58
Originally posted by Kalleh
i-lands problem... ;)

Du har aldrig varit i ryssland märker jag :D

Megatuttarna
2004-05-12, 14:06
Nöj dig med det du har, kommer alltid finnas finare brudar än ens egen men att hitta den som matchar en själv är jävligt svårt.

abbe
2004-05-12, 14:07
Om 10-15 år kan en snygg fast dum brud både vara ful och dum men den fula men bra bruden är iaf fortfarande bra. ;)

Kwon
2004-05-12, 14:08
Hur Cali ser ut själv har ingen relevans i frågan.

Man kan ej rå för att man attraheras(eller inte) av si eller så, oavsett hur man ser ut själv.

Det där är ju aningen komplicerat, att vara attraherad i någons kropp och egenskaper men ej av andra viktiga attribut, som till exempel ansiktet!

Du måste tänka såhär, är jag attraherad av 'henne'.

Helheten alltså. Kemin verkar funka, hon har de egenskaper du tycker om och det funkar i sängen.

Men min fråga är, har du problem att se henne upp i ansiktet vid konversation? Om inte, kör på, låter som en pangbrud annars.

Du verkar tycka om hennes personlighet, egenskaper och kropp.

Jag har varit i ungefär samma sits där allting klaffat förutom vissa attribut man kanske inte attraherats av i ansikte.

Vad beror detta på? Mediasamhället? Nej, man attraheras av helt olika ting helt enkelt. Vissa gillar stora näsor, andra mindre.

Olika form på ögon, hårfärg,hakor etc etc kan attrahera olika.

Så länge du inte anser att hennes ansiktes utseende är något problem för dig så kör på.

Tänk också på, det som är fult för en person kan vara vackert för en annan.

PS. Ser hon ut som abbe är det ett kap!

:thumbup:

:laugh:

Grahn
2004-05-12, 14:10
Någon form av attraktion lär det väl finnas iom att slyngeln lyckats utvärdera henne sängvägen.

joak1m
2004-05-12, 14:11
jag skulle dra därifrån så fort jag kunde innan det blev för seriöst, om du inte kan titta henne i ansiktet hur ska du då kunna stå ut med henne i år efter år?

jag träffade själv en ful tjej som var "under" mig nyligen och jag undvek henne snabbt och smidigt, bäst för båda på så sätt istället för att lura henne in i något som du egentligen inte vill vara i... och ja, det har hänt att tjejer som är över mig gjort samma sak mot mig,, naturens lagar =)

Kwon
2004-05-12, 14:11
Originally posted by Grahn
Någon form av attraktion lär det väl finnas iom att slyngeln lyckats utvärdera henne sängvägen.

Correctamundo Grahnen! :thumbup:

abbe
2004-05-12, 14:12
Originally posted by Kwon

PS. Ser hon ut som abbe är det ett kap!

:thumbup:

:laugh:

Ja, jag har verkligen ngt som man kan kalla "radioutseende"... problemet är bara att min dialekt inte tillåter mig att prata i radio. :D

Kwon
2004-05-12, 14:14
Originally posted by abbe


Ja, jag har verkligen ngt som man kan kalla "radioutseende"... problemet är bara att min dialekt inte tillåter mig att prata i radio. :D

Precis! Utseendet e ok! Men vafan, svälj gröten! :laugh:

:thumbup:

mangs
2004-05-12, 14:25
Originally posted by Kwon
Hur Cali ser ut själv har ingen relevans i frågan.

Man kan ej rå för att man attraheras(eller inte) av si eller så, oavsett hur man ser ut själv.

Det där är ju aningen komplicerat, att vara attraherad i någons kropp och egenskaper men ej av andra viktiga attribut, som till exempel ansiktet!

Du måste tänka såhär, är jag attraherad av 'henne'.

Helheten alltså. Kemin verkar funka, hon har de egenskaper du tycker om och det funkar i sängen.

Men min fråga är, har du problem att se henne upp i ansiktet vid konversation? Om inte, kör på, låter som en pangbrud annars.

Du verkar tycka om hennes personlighet, egenskaper och kropp.


Tänk också på, det som är fult för en person kan vara vackert för en annan.



Det Kwon säger ovan stämmer bra, det är du som skall ta beslutet och du skall tänka på vad du tycker. Känner du ingen attraktion så lär det ju ändå inte hålla. Tycker du om henne som hon är så skall du köra vidare och inte vara orolig för vad andra tycker om hennes utseende. Tycker du att hon är ful så förstår jag faktiskt inte varför du hamnat i den sits som du gjort? Skönheten kommer från insidan och skönheten ligger i betraktarens ögon. Floskler givetvis men gillar du inte vad du ser så säger det mig att hon inte är rätt för dig och tanken är kanske inte att ni skall vara ihop.
Jag skulle inte kunna tänka mig att vara ihop med någon som jag inte tror mig ha en framtid tillsammans med. För att ha en framtid tillsammans så bör många punkter vara uppfyllda från båda håll. Sedan får man värdera dessa punkter vartefter. Med tiden förändras ens egna ideal. Det som du idag tycker känns viktigt kan kännas obetydligt om några år. Jag tycker inte att man skall "stå ut" med en partner som man egentligen inte vill vara med. Då är det bättre att bryta upp och hitta någon som passar er båda bättre.

Lycka till!

mangs
2004-05-12, 14:25
Originally posted by Kwon


Precis! Utseendet e ok! Men vafan, svälj gröten! :laugh:

:thumbup:

Där hade Kwon INTE rätt! :thefinger

Officer
2004-05-12, 14:45
Jag är oftast inte för massa kärlekssnack, men here it goes:

Cali, du är nog gravt störd.


Problem analyserat, problem löst. :thumbup:

Viveqa
2004-05-12, 14:47
Originally posted by Yankeee
Frågan är kanske om han vill dumpa henne för att tror att andra tycker hon är ful när han egentligen tycker att hon är snygg. Lite rädd för vad andra tycker kanske?

det där undrar jag också

mr ruhl
2004-05-12, 14:48
roligaste tråden på länge:laugh: skrattade så att tårarna sprutade när jag läste den:D tror helt seriöst att du är ful som stryk själv..jaja du kan ju visa den här tråden åt tjejen så behöver du knappast göra slut med henne, hon lär ju hinna före ;)

gordongekko
2004-05-12, 14:52
ja herrejäklar.. Du måste verkligen ha ett jobbigt liv. Tolka mig inte fel nu men det finns vissa saker som man _inte_ bör ta upp på forum och detta faller under den kategorin. Till att börja med sitta och dissa henne och sedan glorifiera dig själv. Jag hade kunnat förstå det om du varit 15 men du är 25?!?

Vad vi än säger här så är det du som ska ta beslutet. I bland tar man fel beslut men man lär sig av sina misstag. Det är så man växer som person. Sitta och influeras av ett internet forum för att ta ett sådant beslut så börjar det nog bli dags att omvärdera sin situation.

Just my two cents.

MissBee
2004-05-12, 14:52
Originally posted by cali






Hon behandlar mej somguld ialflall för hon vet att hon egentligen inte är värdig mej...rent utseende mässigt asså...kan låta cyniskt men det är ju så....


Det kanske är du som inte är värdig henne!!! Måste man vara snygg för att vara värdig dig?! Vad gör dig så speciellt och snygg då?

emmzan
2004-05-12, 14:54
Originally posted by cali
Hon behandlar mej somguld ialflall för hon vet att hon egentligen inte är värdig mej...rent utseende mässigt asså...kan låta cyniskt men det är ju så....

Läs det där en gång till cali och fundera på vem som är värdig vem egentligen!

Pez
2004-05-12, 14:57
Originally posted by Yankeee
Frågan är kanske om han vill dumpa henne för att tror att andra tycker hon är ful när han egentligen tycker att hon är snygg. Lite rädd för vad andra tycker kanske?

Klassiskt fall... antagligen trash-talkar han henne inför kompisarna också för att ta avstånd samtidigt som han fortfarande är tillsammans med henne.. för att han tror att dom inte tycker att hon är snygg..
Kan ju förstå det lite - man vill ju gärna ha "hela kitet" sas - snygg, smart, snäll, trevlig osv...men har man kommit så långt som ett förhållande så bör man ju ha "checkat av" de punkterna redan. Jag menar - att man inte är attraherad av tjejen ifråga borde ju ha satt en del käppar i hjulet för hela "förhållandebiten" från start, inte sant? :D

Cali - hur du ska gå vidare med det här är upp till dig själv.. det kan inte vara så att du problem med relationer och läser in "fel" hos dina partners när du undermedvetet tycker att det blivit "för seriöst"? Ganska vanligt...

Hades
2004-05-12, 15:01
Hon kanske inte tycker det är så jävla kul att du är 168 cm lång. Knappast någon alfahanne.

MissBee
2004-05-12, 15:04
Originally posted by Hades
Hon kanske inte tycker det är så jävla kul att du är 168 cm lång. Knappast någon alfahanne.


Hahah :laugh:



Har tyvärr också varit ihop med en självupptagen discobyggare!! Aldrig mer!!

mr ruhl
2004-05-12, 15:07
Originally posted by Hades
Hon kanske inte tycker det är så jävla kul att du är 168 cm lång. Knappast någon alfahanne.


jävla cp!! är själv 1.70 och känner mig som en alfahane :thefinger

Mart|n
2004-05-12, 15:10
Originally posted by MissBee



Hahah :laugh:



Har tyvärr också varit ihop med en självupptagen discobyggare!! Aldrig mer!!

Hoppas du trivs bättre med en svullen styrkelyftare :love:

Aeis
2004-05-12, 15:21
Utseendet spelar en roll. Det bör ju finnas attraktion för ansiktet och kroppen.
Jag brukar själv automatiskt börja gilla kroppen om jag gillar en tjejs ansikte...

Om man bara går på det inre hade man ju kunnat vara tillsammans med någon av samma kön och sätta honom i :booty: . Utseendet spelar roll, mer eller mindre för vissa men det spelar roll för 99,5%+ av alla oavsett vad de säger;P (in my opinion=)

Lite klumpigt uttryckt av original postern dock... Borde kunna bestämma själv om han gillar henne nog mycket at vara tillsammans med henne.
Fast han har säkert fått sig en liten tankeställare av alla svar så det var säkert bra att han gjorde posten=)

Hnke
2004-05-12, 15:39
ta din högerhand (lr vänster) smäll till dig riktigt rejält et ppar gånger och ta vad du har... om du gillar henne så kvittar det väl fan hur hon ser ut i ansiktet!

ryck upp dig pojkvasker...

RobbeliRobban
2004-05-12, 15:42
Man kan lätt ställa sig frågan: Vad är det för fjolla som kollar ansiktet på tjejer? Vem bryr sig om ansiktet ser ut som något från filmen "Night of the living dead", det är väl ändå häcken som är viktigast??

manko
2004-05-12, 15:49
smäll upp en bild på dig så får kolo brudarna avgöra om du är så övermäktigt fin jämte henne.

Grahn
2004-05-12, 15:50
Originally posted by RobbeliRobban
Man kan lätt ställa sig frågan: Vad är det för fjolla som kollar ansiktet på tjejer? Vem bryr sig om ansiktet ser ut som något från filmen "Night of the living dead", det är väl ändå häcken som är viktigast??

Jo allt beror ju lixom på ur vilken vinkel man ser på situationen. :D

hobbitar
2004-05-12, 15:52
Cali, du kan ju anmäla hon till Extreme Makeover. Det börjar snart en svensk verison av det på kanal 5.

Men det finns faktiskt en risk med det. Om hon nu kommer med i programmet och blir omgjord till en riktig superbabe så kanske hon dumpar dig!

__________________________________________
För mer info om programmet gå till: www.kanal5.se
__________________________________________

Sparrisen
2004-05-12, 15:54
Man kan inte posta en tråd som denna utan att förr eller senare lägga upp lite bilder! Det står i reglerna... ;)

RobbeliRobban
2004-05-12, 15:55
Originally posted by Grahn


Jo allt beror ju lixom på ur vilken vinkel man ser på situationen. :D

Ja självklart, som vi gymrävar har lärt oss, funkar det inte med stång får man använda hantel.

kharon
2004-05-12, 16:27
Originally posted by boFFen


Hur i fuckeland kan det vara så när kärleken inte har några gränser?
Det är du som är ful, på insidan.
Inget fel på henne.
Du borde göra slut med den anledningen att hon förtjänar bättre?

Peace

Jag instämmer här.

nordlander
2004-05-12, 16:38
Originally posted by cali
Tja alla!!
Jag har värsta märkliga problermet.
Jag dejtar/ihop med en ful tjej!


Jag har svaret

http://maddox.xmission.com/suicide.html

yxmannen
2004-05-12, 16:39
Originally posted by gordongekko
ja herrejäklar.. Du måste verkligen ha ett jobbigt liv. Tolka mig inte fel nu men det finns vissa saker som man _inte_ bör ta upp på forum och detta faller under den kategorin. Till att börja med sitta och dissa henne och sedan glorifiera dig själv. Jag hade kunnat förstå det om du varit 15 men du är 25?!?

Vad vi än säger här så är det du som ska ta beslutet. I bland tar man fel beslut men man lär sig av sina misstag. Det är så man växer som person. Sitta och influeras av ett internet forum för att ta ett sådant beslut så börjar det nog bli dags att omvärdera sin situation.

Just my two cents.

Jag är inne på samma linje, det kändes lite kusligt att läsa. Jag satt och vred mig av otrivsel när jag läste, var tvungen att sätta på lite kvinnoförnedrande musik för att återkomma i balans. Men alltså, frågan är väl hur du det kan ha gått så här långt? Du måste vara väldigt orolig över vad folk tycker, annars hade du inte tänkt så här då du verkar trivas med henne? Jag hade för det första aldrig börjat dejta en tjej som jag tyckt var ful. Varför ****** en brud som är ful? Vad är poängen med detta? Såvida jag inte känt att jag varit på samma nivå som henne och inte kunnat få bättre, dvs varit en gris. Antingen knullar du allt du kommer åt eller så är är du inte så jävla snygg som du tror är min slutsats. Ditt självförtroende verkar hursomhelst inte vara det bästa, för annars skulle du inte tagit upp ett dylikt problem här. Det blir fel helt enkelt hur man än vänder och vrider på det. Vad blir domen? Jo, skaffa en ny brud som uppfyller dina kriterier eller nöj dig med denna. Det finns inget rätt svar förutom att du borde jobba med dig själv och inte hamna i en sådan här sjuk jävla situation.

Dorn
2004-05-12, 16:40
Anmäl henne till extreme makeover. Det ska tydligen komma en svensk version av det nu, så det är fritt fram. :D

nordlander
2004-05-12, 16:41
Yxmannen: Nu blir jag förvånad. Du brukar alltid skriva att man ska våga skryta om sig själv och att du tycker det är bra att någon tror på sig själv i "fjollSverige"

yxmannen
2004-05-12, 16:42
Originally posted by nordlander
Yxmannen: Nu blir jag förvånad. Du brukar alltid skriva att man ska våga skryta om sig själv och att du tycker det är bra att någon tror på sig själv i "fjollSverige"

Osäkerhet lyser igenom. Det krävs lite livserfarenhet för att upptäcka dylika mönster. :thumbup:

nordlander
2004-05-12, 16:50
Kan det inte vara så att han har bra självförtroende men är ett pucko?

yxmannen
2004-05-12, 16:56
Originally posted by nordlander
Kan det inte vara så att han har bra självförtroende men är ett pucko?

Puckon finns det gott om, men ett pucko med självförtroende hade inte brytt sig om andras åsikt i frågan. Det finns en tydlig gräns, som sagt; livserfarenhet. :thumbup:

yxmannen
2004-05-12, 16:59
Originally posted by gordongekko
ja herrejäklar.. Du måste verkligen ha ett jobbigt liv. Tolka mig inte fel nu men det finns vissa saker som man _inte_ bör ta upp på forum och detta faller under den kategorin. Till att börja med sitta och dissa henne och sedan glorifiera dig själv. Jag hade kunnat förstå det om du varit 15 men du är 25?!?

Vad vi än säger här så är det du som ska ta beslutet. I bland tar man fel beslut men man lär sig av sina misstag. Det är så man växer som person. Sitta och influeras av ett internet forum för att ta ett sådant beslut så börjar det nog bli dags att omvärdera sin situation.

Just my two cents.

Jag är inne på samma linje, det kändes lite kusligt att läsa. Jag satt och vred mig av otrivsel när jag läste, var tvungen att sätta på lite kvinnoförnedrande musik för att återkomma i balans. Men alltså, frågan är väl hur du det kan ha gått så här långt? Du måste vara väldigt orolig över vad folk tycker, annars hade du inte tänkt så här då du verkar trivas med henne? Jag hade för det första aldrig börjat dejta en tjej som jag tyckt var ful. Varför ****** en brud som är ful? Vad är poängen med detta? Såvida jag inte känt att jag varit på samma nivå som henne och inte kunnat få bättre, dvs varit en gris. Antingen knullar du allt du kommer åt eller så är är du inte så jävla snygg som du tror är min slutsats. Ditt självförtroende verkar hursomhelst inte vara det bästa, för annars skulle du inte tagit upp ett dylikt problem här. Det blir fel helt enkelt hur man än vänder och vrider på det. Vad blir domen? Jo, skaffa en ny brud som uppfyller dina kriterier eller nöj dig med denna. Det finns inget rätt svar förutom att du borde jobba med dig själv och inte hamna i en sådan här sjuk jävla situation.

bigmcgee
2004-05-12, 17:03
Originally posted by yxmannen


Jag hade för det första aldrig börjat dejta en tjej som jag tyckt var ful. Varför ****** en brud som är ful? Vad är poängen med detta? Såvida jag inte känt att jag varit på samma nivå som henne och inte kunnat få bättre, dvs varit en gris. Antingen knullar du allt du kommer åt eller så är är du inte så jävla snygg som du tror är min slutsats.


tror du inte fula brudar kan ****** som gudinnor då? :D

sen vill jag bara säga att:

Beauty lies in the eye of the beholder... :cool:

Herkulez
2004-05-12, 17:04
Originally posted by bigmcgee


sen vill jag bara säga att:

Beauty lies in the eye of the beholder... :cool: precis, men i det här fallet så var hon inte beaty i beholderns eyes

/cheers

*Flash*
2004-05-12, 17:16
Nu finns det redan en massa kloka svar innan men tänkte iaf skriva det jag tänkte när jag läste din första post.

Enligt mig så har snygghet ingenting med hurvida man är "värd" någon annan person, precis lika lite som pengar, intilligens m.m. har.
Om man nu på något sätt ska värdera om vissa personer är värda något bättre så borde man snarare utgå ifrån personers sätt att vara och hur den beter sig på, tycker t.ex. att alla män som misshandlar sina fruar/flickvänner att dom definitivt inte är värda att få vara tillsammans med en tjej överhuvudtaget oavsett om dom är skitsnygga eller inte.

Är du inte attraherad av henne på något sätt så gör slut, tror knappast det förhållandet kommer hålla och jag skulle själv aldrig någonsin få för mig att vara tillsammans med en person som jag inte attraheras av.

För övrigt så skiter jag fullständigt i vad mina kompisar, min familj m.fl. tycker om den personens utseende och andra kvaliteter, jag menar det är väl för sjutton jag som kanske ska leva med den för resten av mitt liv och inte min puckade, utseendefixerade kompis eller knäppa morsa??!!

Orkar inte skriva något mer vettigt nu förutom att det är upp till dig vad du gör med ditt liv.

yxmannen
2004-05-12, 17:18
Originally posted by bigmcgee



tror du inte fula brudar kan ****** som gudinnor då? :D

sen vill jag bara säga att:

Beauty lies in the eye of the beholder... :cool:

Jag får inte stånd av en ful gudinna dock.

perarvid
2004-05-12, 17:21
Har ni hört talas om The Ladder Theory? Om inte, ta en kik här: http://www.intellectualwhores.com/masterladder.html

bigmcgee
2004-05-12, 17:23
Originally posted by yxmannen


Jag får inte stånd av en ful gudinna dock.

heh.. dina erektionsproblem kan jag inte hjälpa dig med.. :laugh:

skämt åsido....

jag kan inte göra annat än hålla med flash...

yxmannen
2004-05-12, 17:26
Originally posted by bigmcgee


heh.. dina erektionsproblem kan jag inte hjälpa dig med.. :laugh:


Nej, är det du på fotot kan du nog dessvärre inte det. :thefinger

bigmcgee
2004-05-12, 17:29
Originally posted by yxmannen

Nej, är det du på fotot kan du nog dessvärre inte det. :thefinger

hehe ja det är jag på fotot och jag känner mig lite lättad över att du inte tänder på mig.. :D

ante
2004-05-12, 17:32
Du borde ju aldrig ha varit attraherad av henne från första början eller (med tanke på ansiktet)?

Givetvis skulle du haft självaktningen mot henne och mot dig själv, och inte gått in i en djupare relation från början. Jag tror inte det kommer fungera, åtminstone inte såvida du ändrar dina värderingar.

Sen är det ju upp till dig om du vill fortsätta köra på halvdant eller satsa på nåt annat/ nytt!

aliquis
2004-05-12, 17:41
"Hon behandlar mej somguld ialflall för hon vet att hon egentligen inte är värdig mej"
Efter det där funderar jag på vem det är som inte är värd :confused:

Nåja, vad skall du göra? Tja, lära dig stava kanske? :)
Nej men ärligt talat om du redan är tillsammans med henne får man väl anta att du tycker om henne och då lär ju det betyda mer än hur hon ser ut i ansiktet? Jag antar att du skiter fullständigt i om dina kompisar är fula eller inte, även om du kanske kan tycka en person du inte har någon relation (kompisrelation i det här fallet)till kan vara ful. Trivs man med personen är väl det mer intressant?
Nåväl, om du tycker om henne som människa men inte är attraherad av och vill ha henne på det sättet kan du ju helt enkelt bara ha henne som tjejpolare, ni behöver ju inte nuppa bara för att hon e tjej.

aliquis
2004-05-12, 17:55
Originally posted by cali
Jag är väl inte kär än och ser ännu bara til attraktionen i det yttre.
Ska låta det gå så får man se om känslorna tar över det ytliga liksom...men just nu är jag lite splittrad!
Jag är liksom inte kär, men ihop med en oattraktiv kvinna. Vore jag kär vore det inget problem.......säkert....

Varför är du tillsammans med och nuppar en tjej du inte är kär i eller attraherad av från början? :smash:

aliquis
2004-05-12, 17:59
Originally posted by Herkulez
alla som gnäller att han inte är värdig henne, skulle vilja se er dejta svinfula brudar å se om ni blir attraherade
ett förhållande utan sexuellattraktion håller inte
/cheers
Om nu den andra personen är "svinful" och inte duger behöver man väl inte inleda någonting alls med personen i fråga.

Herkulez
2004-05-12, 18:07
Originally posted by aliquis

Om nu den andra personen är "svinful" och inte duger behöver man väl inte inleda någonting alls med personen i fråga. nope, det har jag inte sagt heller

/cheers

Trance
2004-05-12, 18:12
Jag kan se dilemmat, problemet är att alla dr Phil här kan inte det.

Klart man kan vara attraherad till en person och till och med älska den, men sedan(oftast efter ett tag) kan man ju trots allt se att hon/han är inte så vacker. Alla är väl inte det?

Kanske är det att man inte är lika kär längre som börjar visa sig eller något, men att alla här är så jäkla duktiga och mogna i riktiga livet är lite tveksamt va? ;)

Det med värd eller inte värd, har väl också en poäng. Oftast har snyggare personer snyggare pojkvän/flickvän. Det finns säkert många som undrar hur fan jag kan fått en sådan snygg kille/tjej och det visar sig nog.

Tricklev
2004-05-12, 18:31
Är man 168cm och utmärker sig själv som snyggast i världen över ett forum så kanske man ska hålla tyst om att vara värdig.


redan sagt dock mendet kan inte sägas för många gånger:D

Allan
2004-05-12, 18:35
Skönhet är märkligt. Min erfarenhet är helt entydigt att de som själva anser sig snygga nästan alltid lägger en otrolig massa tid på att se just bra ut - dels med kosmetika, men också med kost och träning och kläder. Så hur ärligt blir det?
Den som kan välja om man blir förälskad eller inte - är inte förälskad. Sånt väljer man inte; man blir det bara. Och den man älskar är det finaste man vet.
Cali, lägg ner det där. Om hon inte får hålla dig i handen offentligt eller kanske ens tala om för folk att ni träffas - så är du enbart extremt taskig.

allan

Viveqa
2004-05-12, 18:51
Hade någon satt ut något liknande om mig på internet, så hade jag blivit riktigt, riktigt sårad,
förmodligen förklarat killen som en omogen idiot och dragit.
Hur hade du själv reagerat på en liknande tråd om dig?

Jag tycker synd om din tjej.

Om du inte är intresserad av henne; gör slut så fort som möjligt!
Att ha kvar henne bara för att ha tillgång till sex eller vad det handlar om, och låtsas att du känner mer än vad du gör är riktigt svinigt.

Ifall du verkligen är intresserad av henne; våga stå för det som en man!

Jense
2004-05-12, 18:56
Fan - känner att jag verkligen måste vara seriös nu.

Cali, ta dig samman nu förfan och agera man.

Man kan inte springa och behanda - vad du beskriver en otroligt fin människa , som skit. Visst du kan, men det är rakt av fel i mina ögon.

Visa henne denna tråden och låt henne ta ett beslut om vad hon vill göra med dig. Bra i bingen? Ja för det betyder allting i ett förhållande, nä precis, snarare tvärtom.

Att hon inte är vacker i ansiktet, so what?

Du ska va nöjd att du får någon överhuvudtaget med den mentaliteten du speglar i ditt inlägg.

mitt tips till dig att att ta dig en rejäl jävla tankeställare om hur fan du agerar.

Lillgrabben
2004-05-12, 19:05
Originally posted by cali
Tja alla!!
Jag har värsta märkliga problermet.
Jag dejtar/ihop med en ful tjej!

Hon e världens snällaste gulligaste ömmaste och skitskön i sängen, vi passar skitbra ihop och kompleterar varandra. Men hon är som sagt ful.
Hon har okej kropp, inte tjock eller så och gympar kontinuerligt, men hon är inte särksilt vacker i ansiktet.
Vad ska jag göra?
Ibland när jag tittar på henne vill jag inte se det fula ansiktet jag vill bara se de andra sidorna av henne, men som sagt så sitter ju ansiktet där och irriterar mej..haha.
...jag blir inte attraherad när jag ser hennes ansikte helt enkelt.

Vad ska jag göra?

Kan någon övertyga mej om att det gör inget att va ihop med en ful tjej?
Måste jag göra slut för att jag inte är attraherad av hennes ansikte?
Hon har ju så många andra bra sidor.....

Hon behandlar mej somguld ialflall för hon vet att hon egentligen inte är värdig mej...rent utseende mässigt asså...kan låta cyniskt men det är ju så....



Du kan ju för fan bara vara 14 år gammal eller ngt liknande, försök titta på dig själv ur ngn annans ögon en stund & se hur du egentligen beter dig.....

Om du inte kan övertyga dig själv att du kan leva med hennes eventuella brister & liknande så gör det enda rätta & gå skilda vägar! Detta helst utan att såra henne alltför mycket.

Det verkar som om du är såpass betuttad i dig själv att endast fröken höger duger som sängkompis, om du inte börjar slipa på dina mindre trevliga sidor så kan det mycket väl bli så!

:smash:


Trevligt liv.

Arne Persson
2004-05-12, 19:29
Skaffa en "fin" brud som har glömt hjärnan hemma och som "tänker" på riktiga "män, f'låt fjollor" såsom tex Beckham, Pitt o. dyl. när ni knullar så lär du nog uppskatta din sk "fula" brud!

Behöver du fler fjollor som exempel så är det bara att välja och vraka på den posten.;)
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?s=&threadid=14134&perpage=15&pagenumber=47

Arne Persson
2004-05-13, 15:12
Denna post påminner nästan lite om:
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?s=&threadid=23864

gibb
2004-05-13, 15:47
Jag tycker du beter dig som en idiot på fler sätt än jag har tid att beskriva just nu. Ha en bra dag.

joak1m
2004-05-13, 15:59
vad har ni växt upp i för drömvärld? Självklart existerar det olika "rangordningar" i samhället där dom snygga beblandar sig med andra snygga människor, hur ofta ser man en ful kille med en fotomodell (förutsatt att killen inte är rik eller har 32cm ***) Jag tycker du ska stå på dig cali, det existerar rangordningar i samhället och det verkar som om de flesta på forumet fått känna på dessa barriärer alltför ofta. Kolla bara på tvprogrammet "skönheten och odjuren", hur slutade det? hon valde modellen utan tvekan som vilken annan tjej hade gjort.

Grahn
2004-05-13, 16:03
joak1m jo för allt som existerar i verkligheten ska man sträva efter att förstärka. Varför ha vissa principer, moral eller ideal högre än det riktigt krassa i verkligheten?

Finns väl ingen som hälst anledning till det, eller?

Arne Persson
2004-05-13, 16:13
Originally posted by joak1m
vad har ni växt upp i för drömvärld? Självklart existerar det olika "rangordningar" i samhället där dom snygga beblandar sig med andra snygga människor, hur ofta ser man en ful kille med en fotomodell (förutsatt att killen inte är rik eller har 32cm ***) Jag tycker du ska stå på dig cali, det existerar rangordningar i samhället och det verkar som om de flesta på forumet fått känna på dessa barriärer alltför ofta. Kolla bara på tvprogrammet "skönheten och odjuren", hur slutade det? hon valde modellen utan tvekan som vilken annan tjej hade gjort.

Med häsyn till CoC's oerhört träffande citat så är du delvis inne på rätt spår!
"Äh,

Tända ljus, Brad Pitt och åtta timmars förspel i all ära. I slutändan är det ändå den stora ådriga hästkuken som bestämmer."

ante
2004-05-13, 16:22
Originally posted by perarvid
Har ni hört talas om The Ladder Theory? Om inte, ta en kik här: http://www.intellectualwhores.com/masterladder.html

Måste lyfta fram den här länken, läs den ni som inte redan har gjort det! :thumbup:

Och skriv gärna sen om det överensstämmer eller inte!

Semiramis
2004-05-13, 16:43
Om man gillar någon börjar man se det vackra hos den personen. Och likadant om man inte gillar någon så ser man mindre och mindre av ett vackert yttre. Att tycka att någon som man är tillsammans med är ful är att förakta både sig själv och henne/honom (jag har själv gjort det och jag skäms över det). "Beauty is in the eye of the beholder".

joak1m
2004-05-13, 16:43
Originally posted by Grahn
joak1m jo för allt som existerar i verkligheten ska man sträva efter att förstärka. Varför ha vissa principer, moral eller ideal högre än det riktigt krassa i verkligheten?

Finns väl ingen som hälst anledning till det, eller?

Nu förstår jag inte riktigt, du förespråkar att förstärka det nuvarande läget vilket innebär att vi skulle hålla fast vid detta tänkande vilket jag antar att du egentligen inte menar.

Man har dessa högre mål eller saker med högre "värde" för att kunna ha något i livet att eftersträva efter, hur kul vore det om alla kunde fixa en riktigt snygg tjej utan att behöva kämpa på något sätt alls?

Då skulle denna snygga tjej inte betyda någonting utan man skulle välja andra saker att eftersträva, tex vem som hade finast hus eller bil, så det spelar egentligen inte någon roll, och nu är det bara så att snygga tjejer är som troféer i dagens samhälle och det är dom bästa "spelarna" som förtjänar dessa troféer.

Löjtnant Blank
2004-05-13, 16:46
Det här är min analys: du kan ha överskattat dig själv, cali. Man gör gärna det. Ibland har jag riktigt bra dagar då jag tänker: Fan, jag är ett riktigt kap! Jag är snygg, smart och vältränad.. Det är inget fel i att tänka så då och då, tvärtom, men man bör inte stanna uppe bland molnen för länge om man vill bli "accepterad" av andra. (Manliga dokusåpaskådisar är undantagna - de kan inte ha för stora självförtroenden.) Det här är inte jantelagen, det här är bara common fucking sense. Ingen orkar med någon som tror han är en gudagåva. Du gör bara dig själv en otjänst genom att vara dryg och uppblåst. Man har mycket att vinna på att vara ödmjuk emellanåt. Slutsats: håll dig till det du har, hon verkar vara en fin tjej, och hoppas på att hon aldrig får reda vad du skrev här. Erase and rewind. Om du har tid får du gärna skämmas en smula.

Grahn
2004-05-13, 16:53
Originally posted by joak1m


Nu förstår jag inte riktigt, du förespråkar att förstärka det nuvarande läget vilket innebär att vi skulle hålla fast vid detta tänkande vilket jag antar att du egentligen inte menar.

Man har dessa högre mål eller saker med högre "värde" för att kunna ha något i livet att eftersträva efter, hur kul vore det om alla kunde fixa en riktigt snygg tjej utan att behöva kämpa på något sätt alls?

Då skulle denna snygga tjej inte betyda någonting utan man skulle välja andra saker att eftersträva, tex vem som hade finast hus eller bil, så det spelar egentligen inte någon roll, och nu är det bara så att snygga tjejer är som troféer i dagens samhälle och det är dom bästa "spelarna" som förtjänar dessa troféer.

Fan babblar du om? Jag menar givetvis att vi kan väl för fan inte svara att idioten givetvis är för vacker för bruden eftersom de flesta av oss besitter viss moral och inte är helt satans slut i pallet.

Sen om han vill vara en gris vilket de flesta människor varit och kommer igen att vara så är det väl en sak men folk som skriver ngt dylikt förtjänar att bli uppletade av vederbörande tjejs tre neanderthalsliknande bröder och sen är han inte vacker alls.

Dina teorier om "troféer" och "spelare" är för övrigt urfåniga.

joak1m
2004-05-13, 17:07
jag kan slå vad pengar om att om du skulle bli riktigt sur/avundsjuk om du såg en ful kille gå hand i hand med en modell och om dina kompisar gick med dig skulle du säkert ge ifrån dig en kommentar som "hur fan kan han fixa henne" utan att tänka på din så kallade "moral".

Du kan kalla mina teorier vad du vill, sen om dom stämmer eller inte är mer en fråga om hur man ser på samhället, dvs om man ser på samhället med skygglappar eller ej.

Grahn
2004-05-13, 17:13
Joak1m: Nej det skulle jag nog inte göra inte ens när jag var en liten snorvalp skulle jag säga ngt så fånigt. Om jag däremot i en kort sekund skulle tänka ngt liknande är en annan sak och helt separat från att skriva skit som inledandet av denhär tråden.
Det är inte dina tankar du styr med din moral det är ditt handlande.

Skygglaparna är det nog du som har som förenklar ner samhället så enormt att du kan säga ngt dylikt. Livet är lite mer komplicerat än vad du tror.

AFanatic
2004-05-13, 17:15
Originally posted by Grahn
Joak1m: Nej det skulle jag nog inte göra inte ens när jag var en liten snorvalp skulle jag säga ngt så fånigt. Om jag däremot i en kort sekund skulle tänka ngt liknande är en annan sak och helt separat från att skriva skit som inledandet av denhär tråden.
Det är inte dina tankar du styr med din moral det är ditt handlande.

Skygglaparna är det nog du som har som förenklar ner samhället så enormt att du kan säga ngt dylikt. Livet är lite mer komplicerat än vad du tror.

På något vis så känns det lugnande med dina inlägg...;) Nice 2 have u back!

Grahn
2004-05-13, 17:17
Originally posted by AFanatic


På något vis så känns det lugnande med dina inlägg...;) Nice 2 have u back!

Man tackar ;)

Metal_boy_
2004-05-13, 22:10
att utseendet inte har betydelse är bullshit..det är bara nått som folk säger till fula för att dom ska må bättre :notme:

om bara det inre skulle spela nån roll så är en ko både snäll och trogen men jag kör inte köttflöjten i en sånn för det..

å andra sidan om man inte bryr sig om det innre kan man ju stoppa ballen i ett träd..ingen som gör det heller

med andra ord så spelar nog båda delar en viss roll men jag tycker det inre har större betydelse än det yttre om man vill ha ett långt förhållande...självklart vill man ju att tjejen ska va söt också helst men ingen är perfekt och träffar man nån som man snackat me på nätet som man inte sett bild på får man fan räkna med ett och annat

annars tycker jag att dina kännslor i övrigt verkar mer tyda på riktig kärlek ..det du nämner om hur du känner för henne trots fuckface så kör på för fan..hon hade ju fin kropp sa du ju ..man kan fan inte få allt här i världen:cool:

nordlander
2004-05-13, 22:11
Hahaha med tanke på din avatar och ditt uttalande så måste du nog hitta en tjej som inte har samma åsikter som du :P

Metal_boy_
2004-05-13, 22:28
Originally posted by nordlander
Hahaha med tanke på din avatar och ditt uttalande så måste du nog hitta en tjej som inte har samma åsikter som du :P

snackar du om? Rune Röv fixar brudarna! ne men jag skrev väl att det spelade roll men att det inre är mest värt det ovan va mest på skoj men du kanske inte hängde me på det? =)

AcidSleeper
2004-05-13, 22:30
Cali: För det första om du ens hade respekt för henne så skulle du inte startat denna tråd.
För det andra så om du inte gillar henne så gör slut på en gång men om du har känslor för hon så skit i vad andra tycker och stå för att det är din tjej och att du gillar henne!

Märligt vad personer gör när dom inte vet vad omgivningen ska tycka! :confused:

Kwon
2004-05-13, 22:31
Originally posted by nordlander
Hahaha med tanke på din avatar och ditt uttalande så måste du nog hitta en tjej som inte har samma åsikter som du :P

Rune Röv regerar! 'Nuff said!

:thumbup:

nordlander
2004-05-13, 22:32
Originally posted by Metal_boy_


snackar du om? Rune Röv fixar brudarna! ne men jag skrev väl att det spelade roll men att det inre är mest värt det ovan va mest på skoj men du kanske inte hängde me på det? =)

jo jag förstod nog att det inte var så mycket allvar i det du skrev. ;)

Metal_boy_
2004-05-13, 22:35
Originally posted by Kwon


Rune Röv regerar! 'Nuff said!

:thumbup:

hehe :cool:

pilt77
2004-05-19, 04:25
hur har det gått för dig då? dejtar du fortfarande en ful tjej?

Slartibartfast
2004-05-20, 19:33
"Never judge lovers by good looking covers." - Philip Lynott

Löjtnant Blank
2004-05-20, 22:00
Det verkar som om cali skäms för sin tråd och försöker glömma det hela. Vilket i och för sig är sunt, men jag ska göra det till mitt kall att bumpa den här tråden varje dag.
:devil:

Krabba
2004-05-20, 22:40
Jag förstår Cali helt. Är Cali förbannat ful så borde han ha kvar henne, men finns det ingen fysisk attraktion finns det ingen anledning att ha kvar relationen. Jag hade aldrig kunnat tänka mig att ha ett förhållande med någon jag inte tycker ser bra ut. Bara för att hon behandlar honom som guld, så gör ju inte det honom skyldig till att vara tillsammans med honom. Hon kanske rent av satsar på att hålla kvar cali genom att ge honom dåligt samvete. Hade han tyckt om henne hade han inte ens tvekat.

Cali, ta och hitta någon du trivs med bättre.

Kwon
2004-05-21, 02:04
Haha, lever den här tråden fortfarande..

grt
2004-05-21, 08:16
ehum...det är ju bra om man kan leva ihop med tjejen i fråga.
om hon skulle vara snygg och sakna IQ totalt,
skulle deta vara bättre?

ge dig!

Herkulez
2004-05-21, 09:12
Originally posted by grt
ehum...det är ju bra om man kan leva ihop med tjejen i fråga.
om hon skulle vara snygg och sakna IQ totalt,
skulle deta vara bättre?

ge dig! varför bara nöjja sig med det ena av dom alternativen :devil:

Herkulez
2004-05-23, 19:29
har du dumpat ruggugglan ännu eller är ni fortfande ihop :D

hur går det? vi behöver en update?

AcidSleeper
2004-05-23, 19:43
hehe.. den här tråden lever än tack vare Herkiz! :D

Well Cali, hur har det gått!?

Löjtnant Blank
2004-05-23, 21:33
Shit, jag har helt enkelt glömt bort att bumpa tråden. I owe you one, Herk.
:)

Vi kräver svar, cali. Är du en fri man nu eller kör du med konsumkasse fortfarande?
:D

JAM
2004-05-23, 21:49
Originally posted by Löjtnant Blank
Shit, jag har helt enkelt glömt bort att bumpa tråden. I owe you one, Herk.
:)

Vi kräver svar, cali. Är du en fri man nu eller kör du med konsumkasse fortfarande?
:D Ja, kom igen nu cali! Lätta ditt hjärta för oss...

Piranha
2004-05-23, 22:03
Han ligger mog på intensiven , och läkarna letar fortfarande efter kulorna.

AcidSleeper
2004-05-23, 22:10
Originally posted by Piranha
Han ligger mog på intensiven , och läkarna letar fortfarande efter kulorna. Bortskrämda av ruggugglan eller vaddå!? :laugh: :laugh:

Grahn
2004-05-23, 22:11
Originally posted by AcidSleeper
Bortskrämda av ruggugglan eller vaddå!? :laugh: :laugh:

Antagligen menade han att "ruggugglan" applicerat lite våld på dem.
;)

AcidSleeper
2004-05-23, 22:14
Jo, eller så att dom blivit skrämda av henne när hon kom för nära området att dom hoppade långt in och vill inte komma ut igen! :D

Grahn
2004-05-23, 22:16
Originally posted by AcidSleeper
Jo, eller så att dom blivit skrämda av henne när hon kom för när området att dom hoppade långt in och vil inte komma ut igen! :D

Måste varit plågsamt för honom att ha sex med henne isf..... ;)

bigmcgee
2004-05-23, 22:49
ja stackars snubben.. vara tvungen till at tnedlåta sig å ha sex med en ful brud.. han måste verkligen vart desperat...

*shitt feelings aint got nothing t do with it..

J.Saarela
2004-05-24, 06:35
:D

manko
2004-05-24, 06:40
vad har hänt med cali ? :confused:

Margot
2004-05-24, 07:00
Hoppas han har satt en konsumkasse över SITT EGET huvud.....vilket gigantiskt svin!

Herkulez
2004-05-24, 07:02
Originally posted by Margot
Hoppas han har satt en konsumkasse över SITT EGET huvud.....vilket gigantiskt svin! :laugh:

:thumbup:

Piranha
2004-05-24, 07:03
Bra talat !

Originally posted by Margot
Hoppas han har satt en konsumkasse över SITT EGET huvud.....vilket gigantiskt svin!

AcidSleeper
2004-05-24, 07:19
Originally posted by Margot
Hoppas han har satt en konsumkasse över SITT EGET huvud.....vilket gigantiskt svin!

Man kan ju inte annat än att... :laugh: :laugh:

Well spoken Margot San! :thumbup:

Grahn
2004-05-24, 08:00
Originally posted by Margot
Hoppas han har satt en konsumkasse över SITT EGET huvud.....vilket gigantiskt svin!

Tror inte en konsumkasse går över hans gigantiska ego... ;)

lavinfaran
2004-05-24, 10:55
Det ända som är fel är hans ego och syn på medmänniskor.

Sorgligt...

AcidSleeper
2004-05-24, 11:35
Nu får faktiskt CALI svara, vi börjar ju bli less på hans ignorering av denna tråd.... det var ju han som startade den så han får faktiskt ge oss information hur det ligger till just i denna stund!

:hbang:

JAM
2004-05-24, 11:39
Originally posted by AcidSleeper
Nu får faktiskt CALI svara, vi börjar ju bli less på hans ignorering av denna tråd.... det var ju han som startade den så han får faktiskt ge oss information hur det ligger till just i denna stund!

:hbang: Verkligen!

LunaSpice
2004-05-24, 12:18
Jag tycker det låter som du (cali) tänker för mkt på vad andra tycker och tänker. Om tjejen är ful spelar väl ingen roll om du trivs med henne för övrigt? Jag tror det handlar om att du vill vara stolt äver henne bland dina polare och ute på stan men så länge hon inte är snygg/söt så känner du inte så eftersom du är den enda som vet hur hon egentligen är.

Ta en funderare på vad du egentligen har och försök att föreställa dig hur ditt liv skulle vara utan detta. Hur perfekt är du själv egentligen? Den perfekta partnern finns inte och den som säger det har helt fel. Det finns alltid nånting som inte är perfekt, så är det bara och att då leta efter den perfekta leder till att man får vara ensam i hela sitt liv.

Självklart ska du vara attraherad av henne när du tittar på henne. Om du inte är det och ändå är tillsammans med henne för att hon är gullig och bra i sängen så är det inte försvarbart för fem öre. Har du sagt till henne att du tycker hon är vacker? Om du inte har gjort så gör heller inte det. Om hon har behov att höra det vilket vi alla har så kommer det att yttra sig och då kommer du troligen inte längre kunna hålla kvar i henne.

Bestäm dig helt enkelt och var schysst mot tjejen. Hon känner säkert döstarkt för dig och då är det inte mer än rätt än att du ska känna likadant tillbaka. Relationer bygger på respekt, ödmjukhet och tillit. Tänk på det...jag är inte ett dugg bättre själv men jag reflekterar och arbetar med det...tom hos en psykoterapeut.

Löjtnant Blank
2004-05-24, 13:52
Vilket as! Han ignorerar oss alla! Jag som faktiskt är genuint nyfiken på en annan människas liv för en gångs skull. Fortsätter han så här kommer detektiv Blank att luska reda på den fula flickans mejladress och slänga iväg en länk till den här tråden.
:D



Profile for cali

Date Registered: 01-01-2004
Status: Mycket Flitig Medlem
Total Posts: 465 (3.24 posts per day)
Last Post: 24-05-2004 12:38

AcidSleeper
2004-05-24, 13:57
Originally posted by Löjtnant Blank
Vilket as! Han ignorerar oss alla! Jag som faktiskt är genuint nyfiken på en annan människas liv för en gångs skull. Fortsätter han så här kommer detektiv Blank att luska reda på den fula flickans mejladress och slänga iväg en länk till den här tråden.
:D


Hur mycket stålar kommer du att behöva för att hitta den!? Vi är ju ett gäng som bumpar upp den varje dag och timme så vi kan säkert slänga ihop lite stålar! :D

Tricklev
2004-05-24, 15:07
Dags att börja PM:a Cali tills han svarar maybe?

RobbeliRobban
2004-05-24, 15:11
Cali är väl mycket i träningsdelen? När han pratar om hormoner och armträning kan man vi skicka svar av typen: "Jaja, skitsamma, men hur går det med bruden då?" Det är bara att jaga honom där.

Löjtnant Blank
2004-05-24, 17:33
Originally posted by RobbeliRobban
Cali är väl mycket i träningsdelen? När han pratar om hormoner och armträning kan man vi skicka svar av typen: "Jaja, skitsamma, men hur går det med bruden då?" Det är bara att jaga honom där.
Great! Ha, ha, ha! :devil:

Tricklev
2004-05-24, 17:35
Originally posted by RobbeliRobban
Cali är väl mycket i träningsdelen? När han pratar om hormoner och armträning kan man vi skicka svar av typen: "Jaja, skitsamma, men hur går det med bruden då?" Det är bara att jaga honom där.

Han bara undviker:(

har redan testat 1 gång och det får räcka för mig

Löjtnant Blank
2004-05-24, 17:36
Originally posted by Tricklev


Han bara undviker:(

har redan testat 1 gång och det får räcka för mig
Jag ska PM:a. Jag kräver svar.

cali
2004-05-24, 17:48
haha..men så ni håller på! :)
Till min glädje iofs! :)

Jag har helt glömt den här tråden för länge sen, svarar man inte på den efter några inlägg så slutas det ju skickas till mailen att man fått svar.
Det var så många glåpord och missförstånd här så jag la ner att svara. Jag hade sagt mitt....vissa svar var givande andra var bara dumma och ignoranta.
Men jag hoppas jag kan stilla era själar med att säga att det är slut! :)

Det är bara att gå vidare.....tack alla som engagerade sej iallafall känns lite oschysst att jag glömt bort, men som sagt var tonen lite väl hård mot mej i början och jag upplevde det som ingen ide att fortsätta läsa inläggen...

Tjenis :)

Löjtnant Blank
2004-05-24, 17:51
Sweet. Case closed. HenrY, lås tråden, tack.

Hades
2004-05-24, 17:57
Ah... the joy...

AcidSleeper
2004-05-24, 18:49
Tack för svaret Cali! Vi har väntat i evigheter på en bekräftelse!

LunaSpice
2004-05-24, 19:40
Jag tycker det var rätt gjort. Man ska inte vara tillsammans med någon man inte känner sig attraherad av när man ser tjejen i ansiktet.

Herkulez
2005-07-15, 14:54
bump hehe

bladhet
2005-07-15, 15:02
Men iiiii, känns som att jag är på väg in i samma skit :) haha

Herkulez
2005-07-15, 15:04
Men iiiii, känns som att jag är på väg in i samma skit :) haha
haha men vafan, sätt en kasse över skallen sen idkar du analsex med henne.

bladhet
2005-07-15, 15:09
Haha sitter faktiskt och funderar på det, men jag är inte bög så jag kör i det vanliga hålet :P.

Du har inte en kasse och låna ut?

aliquis
2005-07-15, 15:19
Jag är så jävla fresh att ingen tjej vågar dejta mig.

Matte_Maiden
2005-07-15, 15:20
Good shit! =)

aliquis
2005-07-15, 15:26
Jag tycker det var rätt gjort. Man ska inte vara tillsammans med någon man inte känner sig attraherad av när man ser tjejen i ansiktet.
Hur menar du nu? :D

Piranha
2005-07-15, 15:48
Man ska inte vara tillsammans med någon man inte känner sig attraherad av när man ser tjejen i ansiktet.


Då har du aldrig haft riktigt kinky bra sex *rolleyes*

High1ander
2005-07-15, 15:56
Funderar på att skaffa en ful tjej bara för att få känna på vilka problem det kan innebära :D Eller inte.

Den här tråden bör K-märkas omgående.

Diana
2005-07-15, 16:22
Ja tycker vi gör de till vår livsuppgift att göra denna till den mest långlivade tråden i kolos historia? :naughty: :laugh:

Allan
2005-07-15, 16:28
Låst...hehe...den kan bara läsas i fortsättningen.


allan