handdator

Visa fullständig version : Har du ballar nog att dela med dig av dina testiklar?


sumialic
2019-03-25, 22:38
Skämt å sido, tråden är mycket tråkigare än vad den verkar. Dock hade jag verkligen uppskattat att få en inblick i dina testiklar.

Jag är lite halvexpert på att nojja upp mig och på senaste har jag kommit in på knutor i testikeln. Helt ärligt har jag inte en aning om hur allt i godispåsen ska kännas, men efter att ha rotat runt ett tag tycker jag mig på båda sidorna känna en mindre knuta på ett par millimeter, kanske en halv centimeter.

Är detta bitestikeln jag känner eller är det något som kanske inte borde vara där? Pungen är ju inte direkt känd för att vara gjord av stål, men överlag är det ganska chill att leka runt. Greppar jag däremot tag (de gånger jag lyckas hitta rätt vilket inte alltid är så lätt) med tummen och pekfingret och squeezar lite lätt så är det helt klart obehagligt. Kanske att förvänta.

Nu kanske ni redan har många bollar i luften, men hade ändå uppskattat att höra om ni upplever precis samma sak?

Fordon
2019-03-25, 22:56
Du kan nog andas ut. Det är troligtvis bitestikeln du känner och har du inte ont så behöver du inte bry dig. Jag lyckades dra på mig en bitestikelinflammation efter en (fot)operation i vintras och den smärtan, som håller i sig i 3-4 dagar efter påbörjad antibiotikakur, är nästan i klass med att få höften krossad :) Skulle något vara konstigt så brukar bollarna med andra ord vara rätt bra på att säga till.

Diomedea exulans
2019-03-25, 22:57
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=132029

Bob90
2019-03-25, 23:45
Det finns ju sädesledare som kan ligga lite huller om buller och kännas som något konstigt. Baserat på svagt minne från när en läkare undersökte mig för "testistorsion".

sumialic
2019-03-25, 23:48
Det finns ju sädesledare som kan ligga lite huller om buller och kännas som något konstigt. Baserat på svagt minne från när en läkare undersökte mig för "testistorsion".

Jo, de känner jag nog också, men de är lite mjukare right? Lite mer som att en del av en kula har krossats. Dessutom väldigt enkla att hitta. Det jag känner är mer fast, men är kanske som fordonet säger bitestikeln.

Lafayette
2019-03-26, 08:40
Låter som bitestikeln, ja.

Jag kände lite ordentligt på paketet för fem år sedan och som hypokondriker bokade jag tid hos läkare. Trodde jag hade cancer.*facepalm*