handdator

Visa fullständig version : Någon som testat denna?


rafflan
2019-01-21, 21:43
Hej!

Har någon testat denna ?

https://puu.sh/CAeEr/d9f0c01438.png

Står att det inte är några smaker så känns för äcklig för att bara dricka med vatten. Brukar köra kvarg och hallon på morgonen, köra i sån där eller tror ni det blir äckligt då? Vad hade ni gjort med denna? Kan säga att jag vann den här så vill inte slänga.

King Grub
2019-01-21, 22:01
Vassleprotein som vassleprotein. Inga märken har någon effekt som något annat inte har.

vicarious
2019-01-22, 09:20
Kanske lite kakao och nån form av sötning så brukar naturella proteinpulver bli godare.

rafflan
2019-01-23, 22:39
Kanske lite kakao och nån form av sötning så brukar naturella proteinpulver bli godare.


Jag brukar köra kvarg + hallon, men du rekommenderar att lägga i något ytterligare utöver proteinpulvret eller?

vicarious
2019-01-24, 11:48
Jag brukar köra kvarg + hallon, men du rekommenderar att lägga i något ytterligare utöver proteinpulvret eller?

Jag syftade på om du tänkt dricka det som en shake :)

LunaSpice
2019-01-24, 12:29
Jag brukar köra kvarg + hallon, men du rekommenderar att lägga i något ytterligare utöver proteinpulvret eller?

Ska det bara ner och inte behöver vara någon kulinarisk supé så är det bara att blanda i vatten och köra. Har kört naturell ett tag nu, både vasslehydrolysat och ibland sojaisolat. Smakar helt ok, bara att vänja sig. :D