handdator

Visa fullständig version : L-Glutamin, olika fabrikat?


Forest
2002-05-25, 19:57
Jag har tidigare ätit Eiselts L-Glutamin men köpte sist nu Fairings. Hur kan de vara så olika?

Eiselt: Torrt fint mjöl, lite potatismjöl över det. Smakar inget speciellt.

Fairings: Grovkornigare och lite "blötare". Smakar lite citron, lite kreatinlik känsla i munnen.

GhostFace
2002-05-25, 20:48
Olika pris - olika kvalité

Patte
2002-05-25, 22:48
Vad jag har hört så e det enormt stor skillnad mellan de olika fabrikaten vad gäller smak. Jag har testat AST och Eiselt och dem smakar ungefär likadant =)

Daemon
2002-05-27, 12:08
Det kan vara olika lukt/smak/konsistens på olika "batchar". Jag har märkt stora skillnader på olika burkar av samma märke.
Det skall vara helt normalt tydligen.
Den senaste burken jag köpte från Eiselt luktade/smakade jävligt mysko medan de tidigare varit mer eller mindre smak/luktfria.

Mvh Daemon

Danne
2002-05-27, 13:35
dom tidigare batcharna från Eiselt har varit i mindre burkar och fyllda till 75% (lite mer grovkorniga) medans den senaste batchen levererades i större burk än tidigare och var smockfull extremt fluffig och löser sig direkt i vatten (den gillar jag :D )

gasoliner
2002-05-27, 17:05
säger som helen@ "in med skiten i munnen och skölj ner med vatten,sparar disk"..

hade en burk fairing som smakade avlopp..det ni..däremot nästa burk var smaklös och väldigt fluffig.har råkat ut för samma grej med eiselts Glutte..

//Gassy

Daemon
2002-05-28, 07:29
Min nuvarande burk luktar (smakar?) lätt av urin... Mumma!! :p :p :p

//Daemon