handdator

Visa fullständig version : Er uppfattning om medlemmar


Pokkes
2018-11-12, 19:51
En liten lek där ni beskriver er uppfattning om personen/personerna som kommenterat ovan.

Självklart försöker vi hålla god ton och vara snälla, men samtidigt så blir det mer intressant med ren ärlighet, och en liten pik har ingen dött av.

Så kommenterar man har man gett sig in i leken och får tåla den så att säga :)

jag vill också vara med så kommenterar lite senare :d

Bossebäver
2018-11-12, 21:55
Jag vet inte vem du är

Bärsärk
2018-11-12, 21:56
Ingen aning

Dreas
2018-11-12, 22:01
Hängt här ett tag men ingen direkt åsikt.

blåvitt
2018-11-12, 22:09
Hårdrockare

Diomedea exulans
2018-11-12, 22:17
Snäll, smart, glad och artig. Klättrar mycket. Smal. Tycker att jag skriver för mycket på forumet och stör sig på det. Av hans användarnamn att döma antar jag att han hejar på... Vad fan heter de... De som inte är GAIS... Aja, kommer inte på vad de heter. Kommunist.

spoon
2018-11-12, 22:25
Spartansk användare

Skickat från min FRD-L09 via Tapatalk

Andy.da.wohoo
2018-11-13, 06:29
En styrkelyftare som tidigare bodde i Oslo men har flyttat (iallafall verkar det så på din Ort). En trevlig användare som varit rätt aktiv genom åren.

ceejay
2018-11-13, 06:42
har typ ingen uppfattning :( Ser herrn överallt dock.

TheOne1994
2018-11-13, 07:11
har typ ingen uppfattning :( Ser herrn överallt dock.

stark som ett svin !

Filipb
2018-11-13, 07:16
stark som ett svin !

Fått för mig att du alltid går runt i bra form

MackeJuve
2018-11-13, 08:08
Fått för mig att du alltid går runt i bra form

Verkar vara en vettig och skötsam person som lever väldigt sunt. Målinriktad och med en sjuk fysik :)

Captainwide
2018-11-13, 08:13
Verkar vara en vettig och skötsam person som lever väldigt sunt. Målinriktad och med en sjuk fysik :)

Skön lirare med hipster- vibbar. Tar det manjana, dricker mycket öl och lyfter ibland. Fäbless för gourmetmat men blir oftast sjabbig bolognese, ändå nöjd.

Lafayette
2018-11-13, 08:15
Vad ni smörar för varandra. En riktig roast-tråd hade det varit mer riv i.

Captainwide
2018-11-13, 08:24
Vad ni smörar för varandra. En riktig roast-tråd hade det varit mer riv i.

En slak herre som håller till Norrliden. För stora vårtgårdar och ledsam knäböj. Fin bänk dock, troligen en skjuts från de abnorma vårtgårdarna. Håller på AIK, riktig förrädare. Skaplig mustasch. Gillar spel men bitter på Bethesda.

Lafayette
2018-11-13, 08:26
En slak herre som håller till Norrliden. För stora vårtgårdar och ledsam knäböj. Fin bänk dock, troligen en skjuts från de abnorma vårtgårdarna. Håller på AIK, riktig förrädare. Skaplig mustasch. Gillar spel men bitter på Bethesda.

Bravo!

Godfella
2018-11-13, 09:35
Bravo!

Jag tänker på Daniel Cormier kopplat till användarnamnet, utöver det ingen särskild uppfattning, tyvärr *flex*

Scratch89
2018-11-13, 09:38
Jag tänker på Daniel Cormier kopplat till användarnamnet, utöver det ingen särskild uppfattning, tyvärr *flex*

Skön militärlirare från Sveriges riktiga framsida. Verkar ha lugnat ner sig efter en energifylld ungdom. :D

Lennix
2018-11-13, 10:08
Skön militärlirare från Sveriges riktiga framsida. Verkar ha lugnat ner sig efter en energifylld ungdom. :D

Go gubbe från Götet som skriver grymt bra texter och lyfter bra med skrot när det hinns med. lägger ut en hel del naket med all rätt :naughty: Ser ut att ha minst 50cm guns.
Uppfattas som kunnig och sympatisk.

Anton Fräs
2018-11-13, 11:22
Go gubbe från Götet som skriver grymt bra texter och lyfter bra med skrot när det hinns med. lägger ut en hel del naket med all rätt :naughty: Ser ut att ha minst 50cm guns.
Uppfattas som kunnig och sympatisk.

Stark och verkar vara en chill person med go humor. :)

Rahf
2018-11-13, 11:28
Öppen man gällande krigandet mot sina demoner. Kommunicerar detta via sin journal och verkar glädjas åt varje uppsving. På tal om uppsving så verkar kurvan på senare tid peka uppåt och nedåt, men båda i positiv bemärkelse. Hans människosyn verkar sund och balanserad.

Ibland halkar man tillbaka något steg, men Anton har repat sig gång på gång och kämpat på. Det ska han fan i mig ha en eloge för!

Lafayette
2018-11-13, 11:47
Rahf är en lite mer allvarlig version av blåvitt. De kanske inte är lika alls, men i början blandade jag ihop dem av någon anledning. Det är avsaknaden av smileys som gör att Rahfs ton känns lite mer allvarlig gissar jag på.

Annars har jag fått uppfattningen att denna herre är väldigt klok och bryr sig om andra människor.

Akerhage
2018-11-13, 12:03
Jag sympatiserar helt med Lafayette. Verkar vara en hyvens kille det där!

Rahf
2018-11-13, 13:00
Tyvärr har Akerhage oturen att jag mest sett hans inlägg i Bitcoin-tråden, och då enbart när det varit större händelser på den fronten. Som ett urverk brukade han hoppa in med en fråga eller åsikt, och till slut blev det lite komiskt för min del.

Annars verkar Akerhage ha breda och blandade intressen. En allt-i-allo på Kolozzeums internet. *kissass*

Rahf är en lite mer allvarlig version av blåvitt. De kanske inte är lika alls, men i början blandade jag ihop dem av någon anledning. Det är avsaknaden av smileys som gör att Rahfs ton känns lite mer allvarlig gissar jag på.

Annars har jag fått uppfattningen att denna herre är väldigt klok och bryr sig om andra människor.

Det blir nog lätt så i text :D. Kan trösta dig med att jag är väldigt trevlig mot de flesta. Sen har nog Blåvitt en starkare och klarare ideologi än jag. Politiskt är vi nog väldigt långt ifrån varann, även om vi kanske kan förefalla argumentera för liknande saker här. Vill tro att jag kan vara rätt pragmatisk och kanske rent av gammaldags i vissa lägen, typ genusfrågor och liknande. Djupare än så går vi inte.

Rikard Jansson
2018-11-13, 13:02
Kanske blandar ihop Rahf med någon men visst är du någon slags skådespelare eller röstskådespelare, eller försöker iallafall vara det?

Vanligtvis spyr jag på pretto filmsnobbar men Rahf är en av de som faktiskt verkar ha lite koll på vad han pratar om och inte "smakar på McDonalds-kaffe men blir tillsagd att det är nåt svindyrt dunderkaffe och därefter berömmer dess rökiga arom". Verkar vara empatisk och en schyst kille, och imponeras alltid av folk som vågar prova på stora och riskfyllda äventyr.

martikainen
2018-11-13, 13:03
Källargymmens mästare! Tränar alltid i Jeans och är en jävel på bänk trots sin storlek

Rikard Jansson
2018-11-13, 13:03
Kanske blandar ihop Rahf med någon men visst är du någon slags skådespelare eller röstskådespelare, eller försöker iallafall vara det?

Vanligtvis spyr jag på pretto filmsnobbar men Rahf är en av de som faktiskt verkar ha lite koll på vad han pratar om och inte "smakar på McDonalds-kaffe men blir tillsagd att det är nåt svindyrt dunderkaffe och därefter berömmer dess rökiga arom". Verkar vara empatisk och en schyst kille, och imponeras alltid av folk som vågar prova på stora och riskfyllda äventyr.

Ah, Rikard Jansson, en otroligt briljant, snygg och dessutom stark medlem. Finns det något han inte kan, dessutom bättre än alla andra? Önskar varje dag att jag en gång får träffa honom!

Edit:

Fan, Martikainen hann före. Nåväl, otroligt smart och kunnig kille gällande biomekanik och sjukgymnastik och sånt, om jag inte minns fel? Och en fysik som matchar! Men jag tränar aldrig i jeans, jag använder aldrig jeans överhuvudtaget ;)

Bob90
2018-11-13, 13:03
Det blir nog lätt så i text :D. Kan trösta dig med att jag är väldigt trevlig mot de flesta. Sen har nog Blåvitt en starkare och klarare ideologi än jag. Politiskt är vi nog väldigt långt ifrån varann, även om vi kanske kan förefalla argumentera för liknande saker här.
#VågaväljaemojisRahf2018

Kan intyga att Rahf är en tämligen trevlig prick, åtminstone i anslutning till gymmet eller under en löptur :D

martikainen
2018-11-13, 13:25
Fan, Martikainen hann före. Nåväl, otroligt smart och kunnig kille gällande biomekanik och sjukgymnastik och sånt, om jag inte minns fel? Och en fysik som matchar! Men jag tränar aldrig i jeans, jag använder aldrig jeans överhuvudtaget ;)

Det är mattilainen, honest mistake ;D Har för mig du la upp någon skämtvideo för hundra år sen när du härjade runt i jeans i ett gym som såg ut som badrummet från saw filmen

Rikard Jansson
2018-11-13, 14:15
Det är mattilainen, honest mistake ;D Har för mig du la upp någon skämtvideo för hundra år sen när du härjade runt i jeans i ett gym som såg ut som badrummet från saw filmen

Offtopic så jag inte tar upp en plats:

Ah fan. Du däremot tävlar/har tävlat i byggning? Mitt minne är värdelöst, kommer knappt ihåg vad jag åt till frukost hehe.

Jo, men det var när vi var ute på fest och var snorfulla, det är ett av mycket få tillfällen man kan stöta på mig i jeans :D tränar iofs ganska ofta i svarta m90 istället.

David_wigren
2018-11-13, 14:52
Rätt bra på bänkpress. Dålig på armbrytning. Liten snopp.

Shqypnia
2018-11-13, 15:06
Främling.

Petoria
2018-11-13, 15:22
Tror han döljer något för mig.

David_wigren
2018-11-13, 15:27
Mörka ögon.

Rikard Jansson
2018-11-13, 15:46
Mörka ögon.

Jävligt muskulös för sin styrka.

Thornblom
2018-11-13, 15:53
Jävligt muskulös för sin styrka.

Lärde mig att bänka typ 1997.

Lafayette
2018-11-13, 16:43
trädgårdsmöbel känns som han skulle kunna vara 25 år gammal, fast egentligen är han väl runt 40. Och inte för att han är barnslig, utan som något positivt. En väldigt vänlig person, vilket inte rimmar helt med hans smått märkliga och sunkiga åsikter. En man som har svårt att hitta tid och plats för onani som jag hoppas att han hittade en lösning på. Helt klart lite av en favorit på forumet.

mattilainen
2018-11-13, 19:56
Ah, Rikard Jansson, en otroligt briljant, snygg och dessutom stark medlem. Finns det något han inte kan, dessutom bättre än alla andra? Önskar varje dag att jag en gång får träffa honom!

Edit:

Fan, Martikainen hann före. Nåväl, otroligt smart och kunnig kille gällande biomekanik och sjukgymnastik och sånt, om jag inte minns fel? Och en fysik som matchar! Men jag tränar aldrig i jeans, jag använder aldrig jeans överhuvudtaget ;)

Det är mattilainen, honest mistake ;D Har för mig du la upp någon skämtvideo för hundra år sen när du härjade runt i jeans i ett gym som såg ut som badrummet från saw filmen
Jag har själv tagit fel på Martikainens inlägg och mina egna haha


Lafayette
Inget jag hunnit ta del utav än så länge. Hänger mest i allmänt kanske?

Angel
2018-11-14, 07:19
Jobbar förmodligen på NÄL.

Dreas
2018-11-14, 07:55
Jobbar förmodligen på NÄL.Inte längre bostadsletande som jobbar inom (sjuk?)vården som hängt här lääääänge :)

MackeJuve
2018-11-14, 08:28
Inte längre bostadsletande som jobbar inom (sjuk?)vården som hängt här lääääänge :)

En av många med ett för mig bekant användarnamn som jag dock inte kan placera i något jättespecifikt fack. Har dock fått intrycket att du är en ganska vettig person med inte alltför extrema åsikter. Får jag spekulera riktigt vilt så gissar jag att du tar 120-130 kg i bänkpress :D Något med ditt användarnamn säger mig att du är ganska bastant i kroppen, och gillar hård musik.

Godfella
2018-11-14, 09:20
En av många med ett för mig bekant användarnamn som jag dock inte kan placera i något jättespecifikt fack. Har dock fått intrycket att du är en ganska vettig person med inte alltför extrema åsikter. Får jag spekulera riktigt vilt så gissar jag att du tar 120-130 kg i bänkpress :D Något med ditt användarnamn säger mig att du är ganska bastant i kroppen, och gillar hård musik.

Får uppfattningen om att du är vettig och skön jävel, med snarlika stats och träningsfilosofi som mig själv. Stort plus i kanten för däckvältar-avataren, då det är en av mina absoluta favoritövningar! Och om "Juve" i ditt nick står för Juventus är det ännu mer plus *flex*

Matsa
2018-11-14, 10:05
Får uppfattningen om att du är vettig och skön jävel, med snarlika stats och träningsfilosofi som mig själv. Stort plus i kanten för däckvältar-avataren, då det är en av mina absoluta favoritövningar! Och om "Juve" i ditt nick står för Juventus är det ännu mer plus *flex*

Någon som jag har för mig att brukade vara rätt rolig förr och ganska nyligen (?) verkar ha blivit mer aktiv på forumet igen. Hade tidigare en avatar där man vagt kunde skymta ett ansikte bakom norra Europas största snus.

delta_mats
2018-11-14, 10:09
Någon som jag har för mig att brukade vara rätt rolig förr och ganska nyligen (?) verkar ha blivit mer aktiv på forumet igen. Hade tidigare en avatar där man vagt kunde skymta ett ansikte bakom norra Europas största snus.

Stilmedveten hårdrockare och "tågnörd" Verkar vara en trevlig kille.

Läskeblask
2018-11-14, 10:11
Medelålder man med lång erfarenhet av träning, lugn å sansad

Godfella
2018-11-14, 10:25
Någon som jag har för mig att brukade vara rätt rolig förr och ganska nyligen (?) verkar ha blivit mer aktiv på forumet igen. Hade tidigare en avatar där man vagt kunde skymta ett ansikte bakom norra Europas största snus.

:d:d
http://oi68.tinypic.com/vy2zvn.jpg

Piranha
2018-11-14, 14:59
Troll

Captainwide
2018-11-14, 15:20
Troll

Alfa som fan. Säger inte nej till stark dricka i samband med knäböj, satsar snarare på nytt pb i samma veva.

Lyssnar på hårdrock och jobbar som asfaltsläggare, ses som veteranen på jobbet. Har väldigt gröna fingrar och stort intresse för krukväxter.

mattilainen
2018-11-14, 15:34
Jobbar förmodligen på NÄL.

Nej :/ Jobbar som Ambulanssjuksköterska i Uddevalla.

Angel
2018-11-14, 16:21
Nej :/ Jobbar som Ambulanssjuksköterska i Uddevalla.

Vadå hör inte ambulansenheten till NÄL då?

blåvitt
2018-11-14, 16:22
Ollar dörrhandtag

Angel
2018-11-14, 16:23
Ollar dörrhandtag

Oväntad.


Liten penis.
Avundsjuk när andra når dörrhandtag.

Rahf
2018-11-14, 16:38
Angel är spindeln i nätet. Hon kanske inte alltid syns, men vill man höra en rolig anekdot eller behöver information om en annan medlem kan hon ibland tillstå med det.

Får känslan av att hon tidvis släpper informationsbomber för att sen kolla vad reaktionen blir. Men inte för att det är något negativt, utan mer förvånande eller överraskande.

Låt oss inte glömma hennes fäbless för allas vår längdrival: Northug.

Matsa
2018-11-14, 17:12
Rahf tycker jag verkar vara en mångsidig jäkel, både i träningen och i övrigt. Han har sett en del av världen och samlat på sig erfarenheter. Tränar eller i alla fall har tränat löpning, tyngdlyftning, akrobatik etc innan crossfit var påtänkt.

Eller så spelar han bara, tror han är bra på sånt också.

mattilainen
2018-11-15, 00:10
Nej :/ Jobbar som Ambulanssjuksköterska i Uddevalla.

Nja. NU-Ambulansen är arbetsgivaren som är under NU-sjukvården. NU står för NÄL-Uddevalla. Så Uddevalla, eller korrekt sagt, Trestad Väst, hör till Uddevalla. Trestad Öst är NÄLs ambulansstation. Sedan har vi Bohus Väst, Bohus Norr etc. Alla under NU-Ambulansen.

Captainwide
2018-11-15, 03:07
Nja. NU-Ambulansen är arbetsgivaren som är under NU-sjukvården. NU står för NÄL-Uddevalla. Så Uddevalla, eller korrekt sagt, Trestad Väst, hör till Uddevalla. Trestad Öst är NÄLs ambulansstation. Sedan har vi Bohus Väst, Bohus Norr etc. Alla under NU-Ambulansen.

Intelligent, händig och muskulös. En extra nipple och klen kaliber i geväret för att kompensera.

blåvitt
2018-11-15, 22:24
Captainwide har jag upplevt som sådär lite skönt chillnördig och allmänt sympatisk. Mer aktuell förr i tiden men har börjat skriva mer sista tiden igen (känns som att många goa gamlingar krypit fram ur skuggorna sen politik och relationer försvann?)

Aryt
2018-11-15, 22:32
Captainwide har jag upplevt som sådär lite skönt chillnördig och allmänt sympatisk. Mer aktuell förr i tiden men har börjat skriva mer sista tiden igen (känns som att många goa gamlingar krypit fram ur skuggorna sen politik och relationer försvann?)

Skön cineast som orädd står för brädans mindre vanliga politiska spektrum.

r3mpuh
2018-11-15, 22:44
Läkemedelsbolagen did it.SSRI är mördaren. *hug*

Aryt diskar iaf bort bakterierna ifrån sina flottiga gjutjärnspannor efter sig. *cupid*

Lucipha
2018-11-15, 23:37
SSRI är mördaren. *hug*

Aryt diskar iaf bort bakterierna ifrån sina flottiga gjutjärnspannor efter sig. *cupid*

Skum men skön aspis som garanterat överlever vintern :d