handdator

Visa fullständig version : Charles Poliquin död


King Grub
2018-09-27, 20:31
https://m.facebook.com/strengthsensei/posts/2174369819444395

Nixon
2018-09-27, 21:25
Oj, det var tråkigt att höra. Riktigt tråkigt.

Skickat från min HTC U12+ via Tapatalk

Bärsärk
2018-09-27, 23:58
Konstigt, var inte han ganska vettig också? Typ levde rätt och sådär.

svenbanan
2018-09-28, 00:03
Konstigt, var inte han ganska vettig också? Typ levde rätt och sådär.

Såvitt jag kan minnas så hade han en del rätt konstiga grejer han kom ut med för några år sedan. Jag minns dock inte för fem öre vad det handlade om. Tror det fanns en tråd om det här på kolo. Innan dess var väl i princip allt han kom med supervettigt.

Men eftersom jag inte ens minns vad det handlade om så kanske jag är ute och cyklar.

Trist att han är död dock.

kaspen
2018-09-28, 00:22
Han var väldigt duktig på träning men spårade helt ur de senaste åren med sinnessjuka näringsrekommendationer. Jag är tyvärr inte förvånad över hans död. Hans hälsa lämnade en del övrigt att önska. Alltid tråkigt när folk dör för tidigt. Vila i frid.

Bärsärk
2018-09-28, 20:04
Såvitt jag kan minnas så hade han en del rätt konstiga grejer han kom ut med för några år sedan. Jag minns dock inte för fem öre vad det handlade om. Tror det fanns en tråd om det här på kolo. Innan dess var väl i princip allt han kom med supervettigt.

Men eftersom jag inte ens minns vad det handlade om så kanske jag är ute och cyklar.

Trist att han är död dock.

Han var väldigt duktig på träning men spårade helt ur de senaste åren med sinnessjuka näringsrekommendationer. Jag är tyvärr inte förvånad över hans död. Hans hälsa lämnade en del övrigt att önska. Alltid tråkigt när folk dör för tidigt. Vila i frid.

De flesta spårar alltid ur på slutet, jag vet inte om det är pengar det handlar om eller storvansinne men typ alla spårar ur förr eller senare.

kaspen
2018-09-28, 20:21
De flesta spårar alltid ur på slutet, jag vet inte om det är pengar det handlar om eller storvansinne men typ alla spårar ur förr eller senare.

Det ligger en del i det.

An Iron Soul
2018-09-28, 22:00
Väldigt tråkigt.

När jag började styrketräna blev jag ganska tidigt
Inspererad av Ako Rahim och Thomas Asklund.
Två grymma Athletic Fitness profiler.

Båda pratade vid den tiden varmt om
GVT - German Volume Training

Jag var inte sen med att testa det.
Har bilder sparat långt bak i min träningsjournal.


Dålig självinsikt kan man komma långt med. :d
Jag tycker det var ett roligt träningsprogram och fick bra resultat av det.

Även om nya studier visat motsatsen.

Jag hade ingen personlig relation till c.poliquin.
Vi tycker olika i det mesta. Det är iallafall intrycket jag fått efter att ha sett olika intervjuer med honom.

Jag har aldrig tyckt om hans fysik och tror inte för ett ögonblick att han varit ren.

Det räcker med att kolla in den här bilden.

Finns inte en chans att man har den tillväxten i kroppen i den höga åldern.. skrynklig hud kan jag förstå men dom armarna ser inte naturliga ut.

https://pbs.twimg.com/profile_images/378800000456975396/dea8bdccf21869c523a8fb97d541b7dd_400x400.jpeg

Jag hoppas han hade ett liv utanför styrketräningen och blir ihågkommen som den personen.

Att bara leva genom den här fitness livsstilen utan att ha något annat viktigare att falla tillbaka på är tragiskt. Utan att nämna några namn.

Bjorneman
2018-09-28, 23:07
Trist, men inte dog han för att han tog testosteron eller vad som antyds.

kaspen
2018-09-29, 06:50
Trist, men inte dog han för att han tog testosteron eller vad som antyds.

Vad bra. Då var det klarlagt!

Yip_man
2018-09-30, 08:10
Kommentaren är inte helt irrelevant tycker jag. Det trillar av BB till höger och vänster och det skriks AAS snabbare än en höna skiter.

Jag tycker dock att det är intressant att gräva lite djupare. Vi har mängder av kändisar/BB som går på enbart Testo eller TRT och de verkar klaras sig. Att proffs trycker i sig på testo GH och allt möjligt är självklart, men det intressanta är egentligen om någon kartlagt den utlösande faktorn för varför dessa trillar av pinnen. Själv tror jag GH är extremt onyttigt men är mindre tveksam till Testosteron.

Leifallan
2018-10-03, 23:38
Vad dog han av?


Skickat från min iPhone med Tapatalk

Vinter
2018-10-04, 01:06
Kommentaren är inte helt irrelevant tycker jag. Det trillar av BB till höger och vänster och det skriks AAS snabbare än en höna skiter.

Jag tycker dock att det är intressant att gräva lite djupare. Vi har mängder av kändisar/BB som går på enbart Testo eller TRT och de verkar klaras sig. Att proffs trycker i sig på testo GH och allt möjligt är självklart, men det intressanta är egentligen om någon kartlagt den utlösande faktorn för varför dessa trillar av pinnen. Själv tror jag GH är extremt onyttigt men är mindre tveksam till Testosteron.

Medelålder för Svennebanan är 80. Om du nu är tränings och hälsofreak men knappast når 60 utan att drabbas av någon kronisk sjukdom. Ja då kanske man bör fundera lite. Vi får väl vänta och se, tråkigt i alla fall.

kaspen
2018-10-04, 03:00
Vad dog han av?


Skickat från min iPhone med Tapatalk

Massiv hjärtattack.