handdator

Visa fullständig version : en ny bild...


pumpiron
2004-05-09, 18:18
Ja, nu har jag fixat en till bild. Är inte speciellt deffad, men det får ni leva med.Kom gärna med synpunkter, det är alltid roligt att höra vad andra tycker om ens fysik.

Ninjasmurf
2004-05-09, 18:19
kan jag få dina armar?:D

pumpiron
2004-05-09, 18:20
Skulle lägga den under min andra thread, emn jag lyckades inte...

Zakath
2004-05-09, 18:30
Väldigt svårt att ge kritik utifrån den bilden, men jag tycker nog att ryggen ser lite liten ut i proportion till armarna. Men armarna är riktigt bra, lite fett, men mest muskler :hbang:

supremo
2004-05-09, 18:32
Ser grovt ut!
Vad mäter armarna?

hobbitar
2004-05-09, 18:54
Ser stabilt ut, stor skillnad mellan höger och vänster axel men det är bara att:bpump: på!

Ja, vad mäter armarna?

kharon
2004-05-09, 18:56
Grovt och bra! Fortsätt bygg som fan!

:thumbup:

dude
2004-05-09, 19:03
grymma axlar och armar, det ligger över 50 va?

pumpiron
2004-05-09, 19:07
Originally posted by dude
grymma axlar och armar, det ligger över 50 va?


Nä, de är inte riktigt 50 men det är inte långt kvar.

Jorgen
2004-05-09, 19:19
Ser grovt ut, men jag hade gärna sett en helkroppsbild. Och att du vrider in händerna i dubbel biceps så du får upp biceps lite bättre. Armar och rygg ser bra ut. Axlarna ser sämre ut, men det kan var ljus och posering som gör det. Fler bilder please. :)

//Jörgen

lauria
2004-05-09, 21:01
Grymt bra!!!
Det skulle va kul om du la upp en ben bild oxå, så får vi se om benen är lika grymma som överkroppen :naughty:


Känner du matias sundström?








/////Tobbe

Teval
2004-05-10, 01:29
Väldigt bra överarmar, underarmar och axlar. Traps, erectorer och latsen ligger efter, dom du borde prioritera. Ser köttigt ut!

stybb
2004-05-10, 06:29
Massiv.. :bow: men hur är det med benen :D

Ett jävla axelparti.. Hur länge har du tränat och hur gammal är du?

mr ruhl
2004-05-10, 09:51
ser stor och massiv ut..lite bulkad kanske men det är ju då man växer...keep :bpump: mvh

pumpiron
2004-05-10, 17:26
[QUOTE]Originally posted by lauria
[B]Grymt bra!!!
Det skulle va kul om du la upp en ben bild oxå, så får vi se om benen är lika grymma som överkroppen :naughty:


Känner du matias sundström?


Jag och mattias gick i samma klass i 9 år, så ja, jag känner matte. Tränar ni på samma gym?

Benen är dessvärre inte lika bra som överkroppen, men jag ska skärpa mig och fixa till de oxå...

pumpiron
2004-05-10, 17:30
Vissa av säger att axlarna är bra, andra säger att de är sämre. Vissa tycker latsen släpar, och sen säger nån att ryggen är bra. Jag vet inte riktigt vad jag ska tro...

Jorgen
2004-05-10, 17:38
Originally posted by pumpiron
Vissa av säger att axlarna är bra, andra säger att de är sämre. Vissa tycker latsen släpar, och sen säger nån att ryggen är bra. Jag vet inte riktigt vad jag ska tro...
Det är jättesvårt att göra en rättvis bedömning när man bara kan titta på en bild. Hade man kunnat se dig live så hade det varit mycket lättare. Som jag skrev i min förra post ang dina axlar så kan det vara ljus och posering som gör att dom ser lite sämre ut än vad dom är. Du har iallafall inga större synbara svagheter i din fysik.

//Jörgen

_Larre_
2004-05-10, 18:03
Hur gammal är du? 40+ ? Fin flint :)

Ser iaf bra ut, tycker som flera att lats och trapz släpar lite.. men axlarna och armarna tycker jag ser bra ut.

*Flash*
2004-05-10, 18:12
Originally posted by _Larre_
Hur gammal är du? 40+ ? Fin flint :)

Ser iaf bra ut, tycker som flera att lats och trapz släpar lite.. men axlarna och armarna tycker jag ser bra ut.
Det står iaf att han är född 1980 i hans beskrivning...tänk att det ska vara så jobbigt att klicka på knappen profile..

Jävligt fin överkropp för övrigt:thumbup:

Teval
2004-05-10, 18:22
Originally posted by pumpiron
Vissa av säger att axlarna är bra, andra säger att de är sämre. Vissa tycker latsen släpar, och sen säger nån att ryggen är bra. Jag vet inte riktigt vad jag ska tro...

Jag står kvar vid mina kommentarer

pumpiron
2004-05-10, 18:36
Originally posted by _Larre_
Hur gammal är du? 40+ ? Fin flint :)

Ser iaf bra ut, tycker som flera att lats och trapz släpar lite.. men axlarna och armarna tycker jag ser bra ut.


Hahahaha, va rolig man kan va... Lämna min flint utanför det här...:D

AcidSleeper
2004-05-11, 08:28
Originally posted by pumpiron
[QUOTE]Originally posted by lauria
[B]Grymt bra!!!
Det skulle va kul om du la upp en ben bild oxå, så får vi se om benen är lika grymma som överkroppen :naughty:


Känner du matias sundström?


Jag och mattias gick i samma klass i 9 år, så ja, jag känner matte. Tränar ni på samma gym?

Vi kan säga såhär, eftersom Kramfors är ganska litet så känner alla, alla (nästan).... Själv från Nyland, byvägen för att vara mer exakt (Ännu mindre).. =)

Gammelyxan!
2004-05-11, 11:12
Grovt ..nåt annant kan maninte säga...dessutom så har du en cool bild på väggen...alltid + på det :D

bigmcgee
2004-05-11, 11:43
hehe kramfors litet? neejdå.. hehe jag är mycket nära vän med en som gick i samma klass :whipped: eller kanske så gick jag i samma klass som pumpironen åxå... :hbang:


Grymme!!! nog fan tyckte jag armarna såg saftiga ut.. :hbang:

jag kommer förbi å kör ett pass :bpump: med dig nån dag när det blir bra väder!! motarrrd åkning vettö :devil:

JAM
2004-05-11, 12:27
pumpiron: Jäkligt grova armar! Hade du som någon redan påpekat, vridit nävarna så att du haft dem riktade mot dig, så hade biceps sett än större ut!

Alla här väntar tålmodigt på en dubbel biceps framifrån-bild, en lats spread och en side chest... :)Originally posted by AcidSleeper
Vi kan säga såhär, eftersom Kramfors är ganska litet så känner alla, alla (nästan).... Själv från Nyland, byvägen för att vara mer exakt (Ännu mindre).. =) Nä, det är ju så... Även om man inte "känner" så "känner man till" alla. Ofta.

Växte förresten upp granne med AcidSleeper. Det är väl därför man har blivit som man har blivit... :angel:

AcidSleeper
2004-05-11, 15:55
Originally posted by JAM
Nä, det är ju så... Även om man inte "känner" så "känner man till" alla. Ofta.

Växte förresten upp granne med AcidSleeper. Det är väl därför man har blivit som man har blivit... :angel:

nåja, det var ju det jag menade..

mm, för annars så hade du säkert nog inte gått på gym om inte jag pushat dig som jag gjorde!! :D

muzzelman
2004-05-11, 16:13
Vart tränar du? Sollefteå är inte stort borde veta vem du är.

bigmcgee
2004-05-11, 16:24
Originally posted by muzzelman
Vart tränar du? Sollefteå är inte stort borde veta vem du är.


det kan jag svara på :D han har lite pryttlar hemma som han rycker i å doonar med :kickass:


en blivande mr.Natural kanske :hbang:

muzzelman
2004-05-11, 17:05
Men du får börja gå på Arla och glassa lite med flinten då :cool: , fast iof jag är bara hemma ibland på helgerna men ändå.

pumpiron
2004-05-11, 17:34
Originally posted by AcidSleeper


Vi kan säga såhär, eftersom Kramfors är ganska litet så känner alla, alla (nästan).... Själv från Nyland, byvägen för att vara mer exakt (Ännu mindre).. =)

Jaha, byvägen vet jag var det är.... Jag kommer oxå från byvägen...

pumpiron
2004-05-11, 17:38
Originally posted by JAM
pumpiron: Jäkligt grova armar! Hade du som någon redan påpekat, vridit nävarna så att du haft dem riktade mot dig, så hade biceps sett än större ut!

Alla här väntar tålmodigt på en dubbel biceps framifrån-bild, en lats spread och en side chest... :)Nä, det är ju så... Även om man inte "känner" så "känner man till" alla. Ofta.

Växte förresten upp granne med AcidSleeper. Det är väl därför man har blivit som man har blivit... :angel:

Va fan säger du? Kommer du oxå från Nyland, byvägen?:smash:

pumpiron
2004-05-11, 17:41
Originally posted by bigmcgee
hehe kramfors litet? neejdå.. hehe jag är mycket nära vän med en som gick i samma klass :whipped: eller kanske så gick jag i samma klass som pumpironen åxå... :hbang:


Grymme!!! nog fan tyckte jag armarna såg saftiga ut.. :hbang:

jag kommer förbi å kör ett pass med dig nån dag när det blir bra väder!! motarrrd åkning vettö :

Låter kanon de´! Måste bara veta innan du kommer, jobbar hur mycket som helst nu... :booty:

bigmcgee
2004-05-11, 20:21
Originally posted by pumpiron


Låter kanon de´! Måste bara veta innan du kommer, jobbar hur mycket som helst nu... :booty:

kan tro det.. arbeta inte ihjäl dig bara... jag slår en pling så vi kan komma överens om nån dag.. ska bli kul som fan.. :kickass:

AcidSleeper
2004-05-12, 08:59
Originally posted by pumpiron


Jaha, byvägen vet jag var det är.... Jag kommer oxå från byvägen...

Jo, vi vet vem du är.... Om man säger Fröberg så kanske det tänds ett ljus.. :D

Herkulez
2004-05-12, 09:04
Stabil kille

/Cheers

Karl_alfred
2004-05-12, 10:15
Ser rejält bra ut. Armarna är det inget att klaga på direkt. Men ryggen och axlarna ser ut att ligga efter dem. Bilder med de obligatoriska skulle vara skoj.

Bulk-jan
2004-05-12, 10:46
Det ser helt ok, håller kanske med föregående domare om ryggen, men dock inget som stör till döds... Synd att du inte tog med ryggslutet oxå, blir lite dåligt helhetsintryck bara. Hur länge har du haft Arnoldpostern uppe?

kollle1
2004-05-12, 11:03
helvete va fula tapeter

Big Al
2004-05-12, 18:26
Beef!! :thumbup:

Mer bilder!

/Al

fibre
2004-05-12, 18:40
du ser helt enkelt............

stark ut!!

:hbang:

lauria
2004-05-13, 16:54
Originally posted by pumpiron
[QUOTE]Originally posted by lauria
[B]Grymt bra!!!
Det skulle va kul om du la upp en ben bild oxå, så får vi se om benen är lika grymma som överkroppen :naughty:


Känner du matias sundström?


Jag och mattias gick i samma klass i 9 år, så ja, jag känner matte. Tränar ni på samma gym?

Benen är dessvärre inte lika bra som överkroppen, men jag ska skärpa mig och fixa till de oxå...



Okej...Jo det gör vi :D


///Tobbe