handdator

Visa fullständig version : Bäst/mest välutrustat gym i Linköping?


whitek
2018-06-15, 11:37
Vilka gym har störst maskinpark i Linköping?

Tomas W
2018-06-15, 12:29
Nordic Wellness i Tornby har rätt fin park vill jag minnas. Varit där en gång för ett år sedan men stora och luftiga lokaler.

Bärsärk
2018-06-15, 14:14
Shapes gym mitt i city är de som gäller om du vill träna på ett källargym/byggargym.

whitek
2018-06-25, 18:14
Tackar för tipsen!
Tornby blir tyvärr på fel sida stan.
Shapes ska jag kolla in imorgon.

Förresten, vad har hänt med Studio Fitness på Sankt Larsgatan 21?
Numret funkar inte och det såg ut att ligga en skola på deras adress nu.
Har Studio Fitness flyttat eller lagt ner?

Termy
2018-06-25, 19:24
Campushallen titulerar sig väl iaf som Linköpings största gym. Det var ett stabilt gym när jag tränade där iaf för sisådär 10 år sedan.

Bitchtit
2018-08-21, 14:53
Någon som vet hur pass fullt det är på shapes runt 16-18. Vill framförallt kunna marka och bänka.
Även intresserad av ev förbud mot magnesium o att släppa vikter? Många gym som gör en besviken på den fronten...

Bärsärk
2018-08-23, 17:32
Någon som vet hur pass fullt det är på shapes runt 16-18. Vill framförallt kunna marka och bänka.
Även intresserad av ev förbud mot magnesium o att släppa vikter? Många gym som gör en besviken på den fronten...

Ska inte vara några problem.

Inga förbud mot magnesium men du får städa upp efter dig själv, fråga efter mopp och skurhink. Det handlar om sunt förnuft enligt mig, vissa lämnar hela stället nergrisat med magnesium och det uppskattar ingen.

Släppa vikterna är heller inga problem, de finns mattor att använda sig av.

Smurfic
2018-08-23, 18:09
Du ska dra till Gymbolaget i Tannefors där har dom riktigt bra utrustning för styrkelyft plus gratis pakering utanför ��