handdator

Visa fullständig version : En veckas kösnbyte


Pokkes
2018-05-26, 21:57
Du får möjligheten att under en vecka byta kön till din motsvarande kvinnliga/manliga individ.

Du ha kvar din personlighet och intressen, dock kommer kanske hormoner och andra faktorer att påverka detta, vem vet.

Under denna magiska vecka gäller självklart inte naturens lagar fullt ut, tidsmanipulering, kroppsliga förändringar och liknande kan ske direkt vid din önskan och ändras tillbaka lika snabbt.

Vilka tre saker skulle du vilja uppleva ?

Själv skulle jag nog vilja testa att som kvinna:

1. Ta av sig sin BH efter en hel dag, kolla om det är så skönt som det sägs.

2. Testa att vara gravid i 8 månaden, vilka cravings har man? hur känns hormonstormen?

3. Gå ut på krogen, kommer jag kunna gå före i kön? kommer jag bli taffsad på? hur många raggar på en? kommer jag få alla drinkar gratis?

OBS. eftersom de direkta sexuella upplevelserna troligtvis är mest intressanta för de flesta (inklusive mig) så bortser vi ifrån dem, blir så ensidigt annars.

Pokkes
2018-05-26, 22:03
Könsbyte ska det ju självklart stå. ;)

Bob90
2018-05-26, 22:08
Skulle nog vara intressant att se hur släktingar, vänner, klasskompisar, kollegor etc behandlar en, om/hur det är mycket annorlunda eftersom man egentligen är precis samma personlighet bara i ett annat "skal".

Så typ..

1. Se skillnad i beteende/uppträdande från folk jag redan känner

2. Känna efter om tjejer verkligen är så mycket mer frusna av sig än killar

3. Försöka/prova att matcha mina fysiska prestationer inom diverse discipliner/sporter och se om jag blir sämre eller bättre i respektive gren

trädgårdsmöbel
2018-05-27, 06:30
Det här hade nog vart en roligare grej för några årtionden sedan, jag hade känt mig lite för otrygg för att våga ta ut svängarna och testa saker som kvinna idag.

Men om jag hade vart modigare hade jag tagit en överdrivet snygg figur och haft väldigt lite kläder på mig och kollat hur reaktionerna hade blivit. Försökt flirta mig ur att få böter för fuskåkning på bussen och såna grejer.

r3mpuh
2018-05-27, 06:33
Jag skulle sätta nytt PB i Knäböj. 👌🏻

svenbanan
2018-05-27, 07:04
Jag skulle prova "jumping jacks" och se om jag skulle kissa på mig.

Har hört många tjejer säga att den typen av hopp (hoppa ut och in med fötterna i nån slags rytm) av nån anledning fått dem att skvätta i trosorna flera gånger på volleybollträningar. Det var aldrig nån som sade nåt på själva träningen. Det här kom fram i nåt annat sammanhang, och om jag minns rätt trodde de alla att de var ensama om att bli kissnödiga, men i själva verket var det flera stycken som tyckte det var en miserabel övning vi körde. Det var inte precis "jumping jacks" utan nåt snarlikt om jag minns det rätt. Troligen en blockövning. Jag tror jag skrotade den övningen efter att detta kom fram, även fast jag nog hotade med den eftersom det var så roligt.

Alexton
2018-05-27, 08:41
Förstå dragningen med att samla hundratals skor. Hur en latte / is latte kan vara ett val mot en välbrygd klassisk kaffe

shut teh face
2018-05-27, 09:09
Tjejernas omklädningsrum, ska jag vara den första att säga det?

Beemel
2018-05-27, 19:33
Det enda jag egentligen är nyfiken på är hur känslan av en orgasm skiljer sig mellan könen. Fast det är ju iofs lika troligt att den kan skilja sig från individ till individ av samma kön.
Skulle också vilja uppleva mensvärk för att en gång för alla kunna avgöra om det är värre eller inte än en ”mancold”.

eulalia
2018-05-27, 20:35
Jag skulle boka in en tid för löneförhandling och se om resultatet i plånboken skulle se annorlunda ut, bara för att få ett svar om det kan finnas en orättvis faktor med vid lönesättning. Kanske skulle jag även gå en jobbsökar runda och försöka se om det är lättare, svårare el ingen skillnad alls i hur eftertraktad man är på arbetsmarknaden.
Personligheten ska ju fortsatt vara densamma vad jag har förstått.

Sedan måste jag ju testa hur mycket testosteronboosten ger på gymmet och i andra idrottsliga sammanhang.

Jag ser fram emot att få vara utomhus och vara stjärnan vid grillen och få dricka kockens belöning och tjattra med ev påhälsande gäster, medan min fru har stått inomhus och förberett maten och marinerat allt som ska grillas halva dagen.

Sedan när jag återgått till att bli kvinna igen ska jag komma ihåg hur sjukt luden och hårig jag var som man, och förhoppningsvis inte misströsta de gånger rakhyveln åker fram.

Angel
2018-05-27, 20:51
Göra chins

svenbanan
2018-05-28, 00:55
Förstå dragningen med att samla hundratals skor. Hur en latte / is latte kan vara ett val mot en välbrygd klassisk kaffe

Det behöver man inte vara tjej för att fatta.

Alexton
2018-05-28, 04:42
Det behöver man inte vara tjej för att fatta.


Jag vet inte om någon man som kan utan problem känna att de behöver nya skor för att de totalt saknar några samtidigt som de sitter på en walk in closet med ett 200-300st.
Aldrig träffat eller hört talas om irl. Däremot räcker fingrarna inte till för det motsatta.

Alltså, Jo det krävs. Det är inte ett fenomen bland män utanför någon avdankad hiphopare med kontrakt för Nike.

mini
2018-05-28, 06:56
Fast man skulle ju behålla sina intressen, så om skor inte är ditt intresse idag lär det inte vara det som tjej heller. Eller tror du att det är hormonellt?

svenbanan
2018-05-28, 07:56
Jag vet inte om någon man som kan utan problem känna att de behöver nya skor för att de totalt saknar några samtidigt som de sitter på en walk in closet med ett 200-300st.
Aldrig träffat eller hört talas om irl. Däremot räcker fingrarna inte till för det motsatta.

Alltså, Jo det krävs. Det är inte ett fenomen bland män utanför någon avdankad hiphopare med kontrakt för Nike.

Det var latte jag menade... :)

Kicken
2018-05-28, 08:01
Hoppa i bilen och se om det faktiskt är så svårt att backa.

stridis
2018-05-28, 08:25
Hoppa i bilen och se om det faktiskt är så svårt att backa.

Se ifall man storbölar när man backat (sönder) klart...

trädgårdsmöbel
2018-05-28, 09:34
Fast man skulle ju behålla sina intressen, så om skor inte är ditt intresse idag lär det inte vara det som tjej heller. Eller tror du att det är hormonellt?

Vad skulle du gjort förutom att bänka 50% mer än annars?

Hackenschmidt
2018-05-28, 10:25
Allmän interaktion med folk hade varit intressant och lärorikt. Se hur annorlunda släkt, kollegor, butikspersonal, främlingar på stan bemöter mig. Det hade för den delen varit intressant även utan könsbyte men genom annan längd, ålder och utseende.

mini
2018-05-28, 12:27
Vad skulle du gjort förutom att bänka 50% mer än annars?

Bara träna. Blir ju som en vecka på roider.