handdator

Visa fullständig version : Vad är "heta" samtalsämnen idag med tjejer?


MaxTheMarketer
2018-05-26, 17:08
Tjena! Ska dra ut ikväll, troligen solo för en festpolare är sliten sen igår och en annan polare har gått och tofflat ned sig med sin allra första GF, tyvärr.

Dessvärre har jag inte snackat med tjejer i nyktert tillstånd (mer än i professionella sammanhang) och då jag kollar extremt sällan på svensk underhållning på TV så har jag ingen aning om vad man ska snacka om med dagens svenska tjejer?

Vad är liksom inne? Jag kan ju bara "heta" samtalsämnen från USA då jag konsumerar mest sån underhållning såväl som politisk satir. Och NEJ, jag kmr inte snacka religion eller politik ute på klubben.

Å ena sidan fattar jag att det handlar inte om vad man snackar om, utan mer den sexuella spänningen och den sköna stämningen som byggs upp. Å andra sidan så bör det ju finnas samtalsämnen som är bättre än andra. Säkert bättre att snacka om smink än senaste bajskorven man tillverkade förra dagen?

Personligen är mina passioner: psykologi, skeptiskt tänkande, självutveckling, lära ut saker å ting, olika sorters musik inkl. TV-spelsmusik och filmmusik "score", träning, kost & hälsa, business online, piano, hur man använder sin hjärna bättre, osv.

Vilka samtalsämnen brukar gå hem hos tjejerna Du snackar med? Trevlig fortsatt hälg! / Norrlänningen.

Blaine
2018-05-26, 17:16
Åldersspann/målgrupp?

svenbanan
2018-05-26, 17:22
Prata om vad tusan som helst. Du har väl sociala skills att hålla dig från "bajskorvsämnen" utan att bestämma dig i förväg vilka saker man inte bör prata om bland allmänheten? Prata om samma sak du skulle prata med vilke normal människa som helst.

Du vet att även tjejer är individer och att inte alla är roade av att prata om smink, precis som alla killar inte är roade av att prata jakt/bilar/hockey?

Tänk så här när du ska prata med en tjej: "Det är inte en tjej, det är en människa.". Det borde kunna hålla dig någorlunda på mattan. Sedan när du pratat med henne ett tag så har du rimligtvis lite mer hum om vad hon är intresserad av. Om era intressen på nåt sätt sammanfaller så är ju kvällen räddad och ni kan sitta och gagga hur länge som helst.

Om din enda anlednig till att prata med tjejer är att du vill ragga så kan du säkert ignorera mina råd. Det finns säkert nåt "game" nånstans som funkar skitbra. Jag pratar om helt vanlig kommunikation bara.

spoon
2018-05-26, 17:46
Visa intresse för hennes intressen. Sen så kan du styra samtalet åt det hållet som du vill. Men välj lättsamma ämnen till att börja med. Man går ju ut för att ha kul.

Skickat från min FRD-L09 via Tapatalk

MaxTheMarketer
2018-05-26, 17:49
Åldersspann/målgrupp?

23 år och uppåt. Jag går bara på en av två klubbar: en med 23 års inträdesålder och en som är typ likadan men man ser många 30+are där med.

Jag kan bara fantisera om hur lång attention-span är hos 18-åriga tjejer idag ute på klubbarna jämfört med för 11 år sedan.

Prata om vad tusan som helst. Du har väl sociala skills att hålla dig från "bajskorvsämnen" utan att bestämma dig i förväg vilka saker man inte bör prata om bland allmänheten? Prata om samma sak du skulle prata med vilke normal människa som helst.

Du vet att även tjejer är individer och att inte alla är roade av att prata om smink, precis som alla killar inte är roade av att prata jakt/bilar/hockey?

Tänk så här när du ska prata med en tjej: "Det är inte en tjej, det är en människa.". Det borde kunna hålla dig någorlunda på mattan. Sedan när du pratat med henne ett tag så har du rimligtvis lite mer hum om vad hon är intresserad av. Om era intressen på nåt sätt sammanfaller så är ju kvällen räddad och ni kan sitta och gagga hur länge som helst.

Om din enda anlednig till att prata med tjejer är att du vill ragga så kan du säkert ignorera mina råd. Det finns säkert nåt "game" nånstans som funkar skitbra. Jag pratar om helt vanlig kommunikation bara.

Det har du helt rätt i. Personligen tycker jag det är skittråkigt att snacka om "vanlig sport" (även titta på) eftersom jag tycker sådant ska man utföra.

Jag tror dock, med förutfattade meningar, att många tjejer tycker det är tråkigt att prata om "logiska" saker som matte, bilar och tekniska prylar.

Jag tror många tjejer tycker mer om att prata om sociala processer som exempelvis psykologi, relationer, sex och samlevnad och sånt, och självfallet med roligare ord än ord som "sociala processer".

Jag tänkte mer hur det är med pulsen på svenska saker idag som Let's Dance, Idol, Talang och sånt? Självfallet är det raggning men jag ser INTE raggning som "en enstaka raggningsreplik" eller "köp henne en drink" eller sånt trams.

Jag ser raggning som att våga gå fram, vara normal i huvve, inte vika sig för hennes "skitsnack", och sen våga leda. För jag har då aldrig lyckats med tjejer när jag inte har tagit första steget och lett från start till slut.

Av alla få gånger jag lyckats så har det varit när jag tog första steget och ledde från början till slutet. Några få gånger har jag haft tjejer hemma men ej vågat tagit sista steget och hon tog det inte heller.

Men som sagt var så har du helt rätt att det är klart bättre att se hennes som en medmänniska och inte som en tjej eftersom det bara gör som om jag ger henne "specialbehandling" vilket troligen tjejer inte vill ha. (jag tänkte inte på detta förrän du tog upp det, tack! =))

MaxTheMarketer
2018-05-26, 17:52
Visa intresse för hennes intressen. Sen så kan du styra samtalet åt det hållet som du vill. Men välj lättsamma ämnen till att börja med. Man går ju ut för att ha kul.

Skickat från min FRD-L09 via Tapatalk

Ja, att komma in på mina ämnen har jag inga problem med när jag väl kommer igång. Det är just att hitta vad som är "lättsamma ämnen" idag. Visst går det alltid att snacka om vädret, men jag vill samtidigt inte låta som en jävla average-tönt för jag vet (no offense to all Swedish guys) att jag har 1000% intressantare saker att snacka om än majoriteten av svenska killar idag.

Fast jag vill inte skrämma bort dem direkt med att hoppa in på dessa djupa fascinerande ämnena utan jag vill smidigt komma dit. Så vad skulle du anse är "lättsamma ämnen" att prata om idag i dagens Sverige med 23 år eller äldre tjejer? Väder går så klart men låter sååå jävla "jag är en i mängden, dissa mig".

stridis
2018-05-26, 18:13
Ja, att komma in på mina ämnen har jag inga problem med när jag väl kommer igång. Det är just att hitta vad som är "lättsamma ämnen" idag. Visst går det alltid att snacka om vädret, men jag vill samtidigt inte låta som en jävla average-tönt för jag vet (no offense to all Swedish guys) att jag har 1000% intressantare saker att snacka om än majoriteten av svenska killar idag.

Fast jag vill inte skrämma bort dem direkt med att hoppa in på dessa djupa fascinerande ämnena utan jag vill smidigt komma dit. Så vad skulle du anse är "lättsamma ämnen" att prata om idag i dagens Sverige med 23 år eller äldre tjejer? Väder går så klart men låter sååå jävla "jag är en i mängden, dissa mig".

Antingen är du smidig eller så är du en average tönt. Du behöver inte glorifiera dig själv.

rooz
2018-05-26, 18:16
Ja, att komma in på mina ämnen har jag inga problem med när jag väl kommer igång. Det är just att hitta vad som är "lättsamma ämnen" idag. Visst går det alltid att snacka om vädret, men jag vill samtidigt inte låta som en jävla average-tönt för jag vet (no offense to all Swedish guys) att jag har 1000% intressantare saker att snacka om än majoriteten av svenska killar idag.
.

Ändå sitter du och undrar vad du ska snacka om med det täckta könet? Dags att skruva ned självbilden och kamma sig?


(ställ frågor och följdfrågor. easy)

Sidén
2018-05-26, 18:31
Wow. Jag tycker synd om de kvinnor som kommer att vistas på samma krog som dig.

Yes
2018-05-26, 18:35
Prata barn och sjukdomar. Det tycker tjejer om.

MaxTheMarketer
2018-05-26, 18:42
Antingen är du smidig eller så är du en average tönt. Du behöver inte glorifiera dig själv.

Sant. Det där var bara idiotiskt uttryckt av mig. Jag ville vara självgod men INTE på andras bekostnad. Asså vara positiv om mig själv utan att klanka ned på andra men det var var vad jag gjorde nu så sry för det.

Ändå sitter du och undrar vad du ska snacka om med det täckta könet? Dags att skruva ned självbilden och kamma sig?


(ställ frågor och följdfrågor. easy)

Se svaret ovan för första paragrafen. Det andra så är jag orolig över att det blir en slags "intervjueffekt" av det hela. Vem vill vara med om sånt på klubbar?

Jag kan ställa frågor och följdfrågor och visa intresse, men är inte det typ vad alla svenska killar redan gör? Man vill ju stå ut från mängden utan att framstå som en efterbliven tönt. Hitta balansen så att säga.

Starke75an
2018-05-26, 18:51
Med min sambo kan du på krogen prata: Finsk hockey, tatueringar, inredning, hus, hårdrock, snygga bilar och allt om Finland samt alkohol i alla former.

Undvik: miljö, vegan, pengar, och dansband.

BelowAverage
2018-05-26, 18:53
Prata barn och sjukdomar. Det tycker tjejer om.

Haha! :d
Kvinnodominerat på nya jobbet?

Yes
2018-05-26, 18:53
Med min sambo kan du på krogen prata: Finsk hockey, tatueringar, inredning, hus, hårdrock, snygga bilar och allt om Finland samt alkohol i alla former.

Undvik: miljö, vegan, pengar, och dansband.
Har din sambo vänninor som är singlar?

Anton Fräs
2018-05-26, 18:57
Feminism och immigration.

Yes
2018-05-26, 18:58
Haha! :d
Kvinnodominerat på nya jobbet?
Njae, ganska jämn fördelning faktiskt. En vän och kollega som jobbat där tidigare sade dock att de hittat en pragmatisk lösning. De som vill prata barn och krämpor sitter vid ett bord och de som snackar snusk vid ett annat. Jag kan Dick inte påstå att denna indelning tycks råda längre, det känns som ett skönt gäng man kan skämta med oavsett vilket bord de råkar föredra.

Armed Dingo
2018-05-26, 18:59
Ursäkta för att jag säger det här men personer som frågar efter ”heta samtalsämnen” är de som inte har en enda chans på uteställen. Förlåt men tjejer märker sådant och den majoriteten av tjejer där bryr sig om sådant mycket.

Hitta någon att prata med som har gemensamma intressen som dig. Det gör du inte på krogen. Tycker du ens om krogen? Du vet ju inte vad du ska prata om där?

King Grub
2018-05-26, 19:14
Sumobrottning, Lego och power metal.

ådal
2018-05-26, 19:24
Gör inte grabben nervös i onödan nu! Dra ut och testa dig fram, vad kan hända?

Yes
2018-05-26, 19:37
Ursäkta för att jag säger det här men personer som frågar efter ”heta samtalsämnen” är de som inte har en enda chans på uteställen. Förlåt men tjejer märker sådant och den majoriteten av tjejer där bryr sig om sådant mycket.

Hitta någon att prata med som har gemensamma intressen som dig. Det gör du inte på krogen. Tycker du ens om krogen? Du vet ju inte vad du ska prata om där?
De som frågar har dock en chans att lära sig.

MaxTheMarketer
2018-05-26, 19:37
Jag till ta tillfället i akt och be om ursäkt för "klumpigt" skrivande från min del med onödig självgod attityd på andras bekostnad. Jag lät bara som en idiot.

Jag är lite av en perfektionist med sekventiellt tänkande (samt bakis ännu), "steg 1, steg 2, etc." vilket såklart inte fungerar så bra i sociala sammanhang. Jag tog illa upp av vad vissa skrev, men det går över.

Nu får jag helt enkelt dra ut och testa det ena eller andra. Det värsta som kan hända är att jag dör där ute försökande eller så dör jag "halvt oskuld" med bara 3 ligg bakom mig.

Tack för de som iaf försökte hjälpa mig trots mitt idiotiska "krattskrivande".

Gör inte grabben nervös i onödan nu! Dra ut och testa dig fram, vad kan hända?

Japp, får bli så! Jag VÄGRAR att bli en gnällig "incel" som bara sitter och skyller ifrån sig sina tillkortakommande på "feminism" och "immigration" i nätforum.

Tack för din support, mannen! =)

Yes
2018-05-26, 19:38
Sumobrottning, Lego och power metal.
Om du varit kvinna hade jag velat göra fula saker med dig.

Starke75an
2018-05-26, 19:55
Har din sambo vänninor som är singlar?

Ska fråga. .

Men man bör ha nåttsånär samma värderingar och syn på politiken för att det ska hålla.


Min motsats är en miljömupp som är vegan och kommunist , lyssnar på hiphop och läser koranen.

Det hade inte funkat.

Att ha samma musik smak underlättar något grymt. Då kan man åka på konsert tillsammans och man slipper höra massa skitmusik.

Det jobbiga kan vara att min sambo är statsbo, och jag bonnläpp. (Typ redneck)

Så hon vill bo i stan, och jag på landet.

Yes
2018-05-26, 20:10
Ska fråga. .

Men man bör ha nåttsånär samma värderingar och syn på politiken för att det ska hålla.


Min motsats är en miljömupp som är vegan och kommunist , lyssnar på hiphop och läser koranen.

Det hade inte funkat.

Att ha samma musik smak underlättar något grymt. Då kan man åka på konsert tillsammans och man slipper höra massa skitmusik.

Det jobbiga kan vara att min sambo är statsbo, och jag bonnläpp. (Typ redneck)

Så hon vill bo i stan, och jag på landet.
Håller med. Jag kan komma bra överens med människor som inte delar mins värderingar. Framförallt om de har viss intellektuell spännst. Jag skulle dock aldrig klara att leva med någon som inte har väldigt kompatibla värderingar. Det skulle bli väldigt påfrestande efter ett tag.

Musik och konst kan ibland fungera som ett lintmus-test. Jag brukar fråga vad hon ser som gör att hon tycker om det (med hänsyn till att sey kan vara svårt att sätts i ord). Därigenom kan man få pejl på vad det är för person.

Tjejer och unga killar tenderar att vara stadsmänniskor. Vi som är äldre och klokare vill ****** vedträn och slåss med björnar.

Bärsärk
2018-05-26, 20:28
Om du varit kvinna hade jag velat göra fula saker med dig.

Var inte blyg nu vi lever i ett modernt samhälle, helt OK för dig att vilja göra de sakerna med honom även som vuxen man.

Till trådskaparen:

Överanalysera inte skiten, det är inget spel. Det går som det går, försök ha roligt.

Krampus
2018-05-26, 20:34
Skateboarders från 80-talet.

Yes
2018-05-26, 20:37
Var inte blyg nu vi lever i ett modernt samhälle, helt OK för dig att vilja göra de sakerna med honom även som vuxen man.

Till trådskaparen:

Överanalysera inte skiten, det är inget spel. Det går som det går, försök ha roligt.
Grub är tyvärr för manlig för min smak.

Angel
2018-05-26, 20:37
Nu är jag ju tjej, men mina favoritämnen att prata om är filosofi och de första utforskarexpeditionerna på Arktis.

Bärsärk
2018-05-26, 20:43
Nu är jag ju tjej, men mina favoritämnen att prata om är filosofi och de första utforskarexpeditionerna på Arktis.

Såg The Terror för inte så länge sen

Bra skit

Den gamla goda tiden när båtarna var gjorda i trä och männen av stål.

Angel
2018-05-26, 22:08
Tack för tipset, den ska jag se.

Pokkes
2018-05-26, 22:24
En man som går ut ensam på krogen i syfte att prata med tjejer och vill ha tips om samtalsämnen bara för att det ska "gå hem", alltså samtal som inte alls intresserar TS utan bara görs i vinstsyfte.

Tycker det är falskt, på gränsen till obehagligt.

svenbanan
2018-05-26, 22:38
En man som går ut ensam på krogen i syfte att prata med tjejer och vill ha tips om samtalsämnen bara för att det ska "gå hem", alltså samtal som inte alls intresserar TS utan bara görs i vinstsyfte.

Tycker det är falskt, på gränsen till obehagligt.

Äh, vad folk överreagerar. Min tolkning är att han har svårt att prata med och ens förstå sig på tjejer och inte verkar ha en susning om hur tusan han ska göra för att kunna få igång nånting. Dessutom var han troligen packad då han skrev det med tanke på hans trådar, vilket såklart friskriver honom från allt personligt ansvar gällande grottmongo-formuleringar. Dessutom är han ju enligt egen utsago från norrland, så det är väl klart grabben har lite problem med det täcka könet. De har ju bara isbjörnar, bjärvar och pingviner däruppe. Tjejerna har sedan länge dragit till Fjollträsk för att kunna posera i yogabrallor på instagram.

Alexton
2018-05-26, 23:16
Tror du kan prata om absolut vad som helst. Om ämnet är intressant eller ej beror på hur du bygger upp och pratar runt det.
En tråkig / ointressant person bombar det mest lätta ämne medan med vissa så kan exempelvis eldflugors geografiska levnadsstandard leda till en 2h lång diskussion.

Yes
2018-05-27, 00:20
Äh, vad folk överreagerar. Min tolkning är att han har svårt att prata med och ens förstå sig på tjejer och inte verkar ha en susning om hur tusan han ska göra för att kunna få igång nånting. Dessutom var han troligen packad då han skrev det med tanke på hans trådar, vilket såklart friskriver honom från allt personligt ansvar gällande grottmongo-formuleringar. Dessutom är han ju enligt egen utsago från norrland, så det är väl klart grabben har lite problem med det täcka könet. De har ju bara isbjörnar, bjärvar och pingviner däruppe. Tjejerna har sedan länge dragit till Fjollträsk för att kunna posera i yogabrallor på instagram.
Typiskt tjejer att gå och bli bögar.

trädgårdsmöbel
2018-05-27, 11:14
Nu är jag ju tjej, men mina favoritämnen att prata om är filosofi och de första utforskarexpeditionerna på Arktis.

Du är inte en vanlig tjej, utan en cybernetisk organism skapad för att på alla sätt och vis matcha och tilltala det manliga psyket, vilket diskvalificerar dig i den här tråden.

wintersnowdrift
2018-05-27, 11:47
Nu är jag ju tjej, men mina favoritämnen att prata om är filosofi och de första utforskarexpeditionerna på Arktis.

+1 på allt!

Langster
2018-05-27, 15:46
Bästa tipset är nog att prata om något du själv är intresserad av.
Porr, tv-spel, dig själv och hur mycket du tar i bänk.

Eller förresten...

chadd
2018-05-27, 15:51
Jag gillar att snacka resor och nagellack

trädgårdsmöbel
2018-05-27, 16:51
De flesta tjejer (och killar för den delen) gillar att prata om sig själva. Att någon tycker de är intressanta och vill lyssna på dem räcker jävligt långt.

Nu är det säkerligen ett dåligt sätt att ragga på, då ragga förmodligen är bättre att sälja in att man själv är awesome, men om du mest av allt bara vill prata med tjejer så är att lyssna och tycka att hon är awesome ett bra sätt. Tjejer är generellt sett väldigt duktiga på att prata och älskar att prata, så det gäller bara att få igång dem, sen flyter det på.

Ett Orm
2018-05-27, 17:36
När jag lyssnar på vad tjejer talar om är det smink, kläder, barn och.. nått mer, relationer kanske. Lyssnar inte så noga.

Angel
2018-05-27, 17:37
Har märkt på senare år att jag fan avskyr att prata om mig själv.

Scratch89
2018-05-27, 17:40
Jag rekommenderar, på riktigt, den här boken:
https://www.adlibris.com/se/bok/och-bilen-gar-bra-9789174246155?gclid=EAIaIQobChMI_Iiykqqm2wIVlZAYCh 3x8Q-mEAAYASAAEgIFD_D_BwE

Det är ju uppenbart att du har det svårt socialt och då kan det vara bra att lära sig att konversera. Det behöver inte handla om att hitta de perfekta ämnena, eller att allt ska vara intressant. Det viktiga är att samtalet är levande och att det förs i en takt som båda känner sig bekväma med.

Har man svårt att föra konversationer behöver man öva på det basala. Säga hej, fråga hur det är, och vad sysslar du med osv, innan man ens kommer in på specifika ämnen. Det blir som när nybörjare på träning ska börja superseta och träna åttasplittar med trettio kosttillskott, innan de ens har koll på skillnaden mellan hantlar och stänger.

StarkaUlf
2018-05-27, 19:10
Det blir som när nybörjare på träning ska börja superseta och träna åttasplittar med trettio kosttillskott, innan de ens har koll på skillnaden mellan hantlar och stänger.

Jag har då alltid haft koll på vad jag handlar och vilken tid butiken stänger.

Bärsärk
2018-05-27, 19:16
Har märkt på senare år att jag fan avskyr att prata om mig själv.

Håller med skulle vara en riktig mardröm att få sitta en hel kväll och bara prata om sig själv och svara på frågor om sig själv.

Som någon sorts psykologisk utvärdering.

Lider med alla kvinnor som stöter på beta som tror att det är fint att bara låta tjejen prata om sig själv.

Man ska väl för bövelen prata om varandra, har man inga gemensamma intressen är de ju lika bra att ge upp.

Gillar ni båda mangaporr är de ju de man pratar om liksom.

Angel
2018-05-27, 20:44
Har en del kollegor som delar med sig av precis allt, jämt ska de tjatas om barn, katter och annat. Och inte så att man diskuterar något ämne utan de håller gärna en monolog om sommarstugerenoveringen hela fikarasten. Eller något annat ointressant.

Angel
2018-05-27, 20:45
Du är inte en vanlig tjej, utan en cybernetisk organism skapad för att på alla sätt och vis matcha och tilltala det manliga psyket, vilket diskvalificerar dig i den här tråden.

Ge mig inte för mycket luft nu.

trädgårdsmöbel
2018-05-27, 21:14
Ge mig inte för mycket luft nu.

:D Jag är nästan seriös här. Alltid när du skriver något om dig själv eller dina intressen så är det väldigt tilltalande grejer för en man. Nästan obekvämt tilltalande. Det är krigsmuseum, dokumentärer, zombiefilm etc etc. En riktig kvinna gillar helt enkelt inte sådana grejer. Det är istället kändisskvaller, serier om rika hemmafruar, skor och väskor. Det är därför jag börjar misstänka att du är en artificiell intelligens, programmerad till att skriva exakt rätt saker som en manlig läsare vill läsa.

Var det tillräckligt med luft? För nu har jag nästan uttömt mitt förråd av lättmisstolkade creepy komplimanger. :)

Yes
2018-05-27, 21:17
Trädgårdsmöbel har faktiskt rätt.

Ett Orm
2018-05-28, 10:29
Har en del kollegor som delar med sig av precis allt, jämt ska de tjatas om barn, katter och annat. Och inte så att man diskuterar något ämne utan de håller gärna en monolog om sommarstugerenoveringen hela fikarasten. Eller något annat ointressant.

Som två tanter på mitt jobb. De talade varje, och då menar jag varje, frukostrast om bananer.
Gick i irriterande - roligt - irriterande - roligt - skjut mig - vågor hela tiden.

laplace
2018-05-28, 10:35
Som två tanter på mitt jobb. De talade varje, och då menar jag varje, frukostrast om bananer.
Gick i irriterande - roligt - irriterande - roligt - skjut mig - vågor hela tiden.

Haha detta låter ju fantastiskt, har så många frågor! Blir lite off topic nu, men under hur lång period höll detta på? Lyckades de täcka in hela spektrat med bananer? Allt från vanlig till grillad och där emellan kokad eller friterad?


Edit: För att hålla mig lite till topic, om man träffar på någon som har ett orimligt smalt intresse är det ju bara att djupdyka ner i det och låta hen prata på. Kanske få lite komisk vinkling på det och sen flyter allt snack på mer avslappnat och inte så krystat

panzerpig
2018-05-28, 10:38
Hur gick det nu då? :)

ARMSTARK
2018-05-28, 10:50
Har din sambo vänninor som är singlar?

Jag tänkte också så, rena drömbruden! *cupid*

Angel
2018-05-28, 12:50
:D Jag är nästan seriös här. Alltid när du skriver något om dig själv eller dina intressen så är det väldigt tilltalande grejer för en man. Nästan obekvämt tilltalande. Det är krigsmuseum, dokumentärer, zombiefilm etc etc. En riktig kvinna gillar helt enkelt inte sådana grejer. Det är istället kändisskvaller, serier om rika hemmafruar, skor och väskor. Det är därför jag börjar misstänka att du är en artificiell intelligens, programmerad till att skriva exakt rätt saker som en manlig läsare vill läsa.

Var det tillräckligt med luft? För nu har jag nästan uttömt mitt förråd av lättmisstolkade creepy komplimanger. :)

Trädgårdsmöbel har faktiskt rätt.

Jag har sett alla avsnitt av Keeping up with the Kardashians. Kan inte byta däck, och knappt så jag vet var tanklocket sitter (jo det vet jag... :cool:)
Avskyr att laga mat och tycker filmjölk (höhö) är en fullt duglig middag.
Du är bara glad i mig för jag like:ar dina filmer på Insta *hug*



Som två tanter på mitt jobb. De talade varje, och då menar jag varje, frukostrast om bananer.
Gick i irriterande - roligt - irriterande - roligt - skjut mig - vågor hela tiden.


Hur många gånger drog du skämtet om banan i fickan?

xan
2018-05-28, 14:08
Lista ut vad hennes intressen är och prata om det.

xan
2018-05-28, 14:09
:D Jag är nästan seriös här. Alltid när du skriver något om dig själv eller dina intressen så är det väldigt tilltalande grejer för en man. Nästan obekvämt tilltalande. Det är krigsmuseum, dokumentärer, zombiefilm etc etc. En riktig kvinna gillar helt enkelt inte sådana grejer. Det är istället kändisskvaller, serier om rika hemmafruar, skor och väskor. Det är därför jag börjar misstänka att du är en artificiell intelligens, programmerad till att skriva exakt rätt saker som en manlig läsare vill läsa.

Var det tillräckligt med luft? För nu har jag nästan uttömt mitt förråd av lättmisstolkade creepy komplimanger. :)

Krigsmuseum, dokumentärer och zombiefilmer? Låter inte alls tilltalande. Du är bara creepy.

/Mvh Man

Ett Orm
2018-05-28, 22:58
Haha detta låter ju fantastiskt, har så många frågor! Blir lite off topic nu, men under hur lång period höll detta på? Lyckades de täcka in hela spektrat med bananer? Allt från vanlig till grillad och där emellan kokad eller friterad?

t

Flera, minst två år vad jag vet iaf.
Gud nej. De talade bara om de bananer de åt just då, efter som de alltid hade varsin banan till frukost. Typ att den var lite träig och sträv om den var grön eller lite mosig om den var brun eller huruvida den var svår eller lätt att skala. Och sen priset och var den var köpt. Detta täckte in 95% av alla dagar.
( Nu kom jag faktiskt på att det inte var varje dag! En gång hade en av dem med en apelsin, då talade de om apelsiner. De jämförde den mot bananen så det räknas kanske som banandag iaf)

Båda är singlar och den ene är miljonär tom, vore kanske nått?:naughty:
Ekonomiska problem och samtalsproblem lösta i en smäll.



Hur många gånger drog du skämtet om banan i fickan?

Drog rätt många fiffiga och skojfriska skämt om bananer, men.. nä, det gick nog inte riktigt fram tror jag. Den ene skrattar nämligen åt allt och den andre inte åt något, så det var lite lurt att utröna utslaget.

Mental
2018-05-29, 06:55
Båda är singlar och den ene är miljonär tom, vore kanske nått?:naughty:
Ekonomiska problem och samtalsproblem lösta i en smäll.



Gissa vilken banan som kommer avhandlas på alla raster då? :d

Yes
2018-05-29, 07:24
Gissa vilken banan som kommer avhandlas på alla raster då? :d
Frågan är om hon gillar banalt?

trädgårdsmöbel
2018-05-29, 07:40
Jag har sett alla avsnitt av Keeping up with the Kardashians. Kan inte byta däck, och knappt så jag vet var tanklocket sitter (jo det vet jag... :cool:)
Avskyr att laga mat och tycker filmjölk (höhö) är en fullt duglig middag.
Du är bara glad i mig för jag like:ar dina filmer på Insta *hug*

?

Tanklocket, däckbyte eller matlagning är struntsaker. Fäbless för Kardashians är dock oförlåtligt, så du var visst mänsklig ändå *hug*

Krigsmuseum, dokumentärer och zombiefilmer? Låter inte alls tilltalande. Du är bara creepy.

/Mvh Man

Jag är inte bara creepy, jag är väldigt creepy, hade creepy vart en sport hade jag vart olympisk mästare.

Mental
2018-05-29, 09:41
Frågan är om hon gillar banalt?

http://i0.kym-cdn.com/photos/images/original/000/930/282/daa.gif

Yes
2018-05-29, 20:44
Du är bara glad i mig för jag like:ar dina filmer på Insta
Jo, men vadfan... det är bara bra folk som gillar skiten jag delar.