Logga in

Visa fullständig version : Vill bli lös i magen!

Lasse Kongo
2004-05-06, 10:27
Vad är bra att äta då, katrinplommen bla va? men det är ju vidrigt, tacksam för tips.

JJ
2004-05-06, 10:29
Järntabletter funkar bra för mig. Orkar inte fråga varför du vill åstadkomma det här.

King Grub
2004-05-06, 11:07
Katrinplommon brukar vara effektivt. Linfrön. Mat som ger mycket bulk, som fiberrika grönsaker. Allt med fibrer: All-Bran Plus, knäckebröd, grovt bröd, gryn, kli, förutsatt att du dricker tillräckligt med vatten samtidigt, annars blir effekten den omvända.

Lasse Kongo
2004-05-06, 11:15
Originally posted by JJ
Järntabletter funkar bra för mig. Orkar inte fråga varför du vill åstadkomma det här.

Gör det inte direkt för skojs skull om man säger så!

Lasse Kongo
2004-05-06, 11:16
Originally posted by King Grub
Katrinplommon brukar vara effektivt. Linfrön. Mat som ger mycket bulk, som fiberrika grönsaker. Allt med fibrer: All-Bran Plus, knäckebröd, grovt bröd, gryn, kli, förutsatt att du dricker tillräckligt med vatten samtidigt, annars blir effekten den omvända.

Tack tack!

Ladd
2004-05-06, 11:24
Originally posted by King Grub

e de därför jag vart så kass i skrinet sista tiden:em:
har säkert dyngat i mig i dl linfrön om dan samt lite linfrö olja...

King Grub
2004-05-06, 11:38
Originally posted by Ladd

e de därför jag vart så kass i skrinet sista tiden:em:
har säkert dyngat i mig i dl linfrön om dan samt lite linfrö olja...

Varför?!?!! :smash: :D

Ladd
2004-05-06, 11:39
för att jag kan:D :D

stybb
2004-05-06, 11:41
fy fan.. all bran 27% e rena laxermedlet om man inte är van mkt fibrer.. tar några dagar att anpassa sig till det om man slarvar med fibrerna i allmänhet