handdator

Visa fullständig version : dymetadine extreme


kollle1
2004-05-06, 06:43
eller va de nu hette...nån som käkat de innan de slutades säljas för att det va efendrin i de?

lauria
2004-05-06, 06:56
Ja har kört dymetadrinen xtreme (120kapslar per burk, den svagaste som man kunde köpa i sverige), dyymetadrine från usa (100kapslar per burk, den starkaste versonen) och eph 833 dom sa att den skulle va starkare än den starkaste dymetadrin, även den från usa...


Jag körde väl i 12veckor på dem...Och ja gick ner 8kilo men då skötte ja inte kosten alls, jag kunde käka hamburgare flera ggr/veckan..Hade nog gått ner mer om ja hade äte riktigt....

Men jag tänker inte tanken att köra dem igen, men fick ett hemst humör efter några veckor och jag tyckte att jag tappade lite muskler oxå..Så jag rekomenderar dem int....











////////Tobbe

kollle1
2004-05-06, 18:06
okej,har hört att de kan vara farligt för hjärtat?,jag svettas av minsta lilla annars men då ajg åt dom va det hemskt rann svett som en gris bara jag körde bänk typ..klassas efendrin som en drog?

aliquis
2004-05-06, 18:51
Drog? Som koffein? Ja.
Narkotika? Nej

iaf inte tills nyligen, tror inte det gör det nu heller, vore galet isf.

Svettas gör du väl för att det höjer kroppstemperaturen, om du äter någon kapsel eller så skulle jag inte tro det är farligt för hjärtat, klämmer du flera stycken och ofta däremot så kanske det kan gå illa. Mina bekanta tog det bara i samband med alkohol och flera 833mg supercaps samtidigt, de märkte ju av hjärtat även om ingen dog eller fick bestående men.

kollle1
2004-05-06, 19:15
okej men jag läste att de inte alls va bra att käka,har iaf lagt av me de nu!

cali
2004-05-07, 11:11
Du känenr själv rätt snabbt om du får arytmi/hjärtklappning eller dylikt av dem.
Då slutar du genast att äta.

Jag har själv provat men fick sånna synrubbningar av koffeinet. Allt började gunga och pulsera fram och tillbaka, det var ganska obehagligt men är en vanlig effekt man kan få av överdos av koffein.
De fungerar ingn tvekan om de!
Att man förlorar muskelmassa är heller ingen direkt konstighet,men är inget som är specifikt just dessa piller.
Pillren minskar aptiten och höjjer förbränningen och får precis samma effekt som att äta mindre och träna mer HIIT skulle få.

Ska du käka dessa piller så var därför noga med att få i dej dina proteiner samt slarva inte med träningen, då kommer du förlora minimalt med muskler.

AcidSleeper
2004-05-11, 07:50
Själv har även jag testat Dymetadrine Xtreme från AST... Effekterna var fettförbrännande eftersom man gick ned stora mängder i fettmassa (Kan tilläggas att jag var lite överviktig då)...

Dessutom en effekt som jag kände vara att efter man kom tillbaka efter sommaren (hade inte tränat under sommaren pga ingen lokal öppen) så kunde man gå in på gymet och köra på som vanligt på den vikt man slutade på innan sommaren (=3månader)

Jag slutade dock med Dymetadrine efter 2brukar (USA-varianten) efter den sommaren och sommaren därefter började jag inte med samma vikt som när jag slutade...


En bieffekt som jag kände av var att om man körde kvällspass och slängde i sig dessa piller så kunde mna ha problem att somna, inte så värst kul om man ska upp tidigt nästa dag...

kollle1
2004-05-11, 08:48
Originally posted by AcidSleeper
Själv har även jag testat Dymetadrine Xtreme från AST... Effekterna var fettförbrännande eftersom man gick ned stora mängder i fettmassa (Kan tilläggas att jag var lite överviktig då)...

Dessutom en effekt som jag kände vara att efter man kom tillbaka efter sommaren (hade inte tränat under sommaren pga ingen lokal öppen) så kunde man gå in på gymet och köra på som vanligt på den vikt man slutade på innan sommaren (=3månader)

Jag slutade dock med Dymetadrine efter 2brukar (USA-varianten) efter den sommaren och sommaren därefter började jag inte med samma vikt som när jag slutade...


En bieffekt som jag kände av var att om man körde kvällspass och slängde i sig dessa piller så kunde mna ha problem att somna, inte så värst kul om man ska upp tidigt nästa dag...




jo man blev jäkligt pigg och varm av dom,jag fick rätt mycke högre vilopuls kändes de som också.

cali
2004-05-11, 09:38
Är det någon som provat den svenska varianten som inte innehåller efedrin?
Fungerar den?

Ludvig
2004-05-11, 13:41
Jag har kört den svenska versionen. Kasta i mig 4 före träning.. och ibland 3 + 100mg koffein.. Man vart piggare fick lite bättre tryck.. Men det visste jag ju inte om för när jag började träna (augusti) började jag med det och kreatin direkt.. När jag slutade tappade jag MKT styrka kände mig riktigt klen å trycklös..

Men Men.. Värdt att testa.. Fast efedrin + koffein är minst lika bra.

Action
2004-05-11, 13:46
hm... för fettförbränningens skull gör inte dessa piller ngn större skillnad. Går lika bra att gå ner i vikt utan!

Det de däremot gör är att minska aptiten och att man blir piggare. e nog därför som många anser att de fungerar så bra. De rör på sig mera pga mer vakenhet och äter mindre då de inte är lika hungriga...

Dieta utan istället.... riskerar mer än vad man vinner på det.. Det är iaf min åsikt!!

cali
2004-05-11, 16:27
Jo du höjjer förbränningen i kroppen avsevärt med efedrin. Det är bara att prova själv, man svettas rätt ymnigt och vilopulsen är definetivt högre.
Men som du säger så beror den största viktnedgången på överaktivitet pga de uppiggande effekterna samt den minskade aptiten.

Jag skulle vilja påstå att ett bra HIIT pass fungerar precis lika bra som efedrin när det gäller att bränna fett men jag blir alltid svinhungrig av mina HIIT pass så de brukar gå på ett ut :)