handdator

Visa fullständig version : 22 år och oskuld än


Koloznamn
2018-03-08, 23:49
Kan någon hjälpa mig, hur ska man göra? Jag är nu 22 och fyller 23 snart, fortfarande oskuld. Inte haft en flickvän och det enda jag gjort är att kysst nån tjej när jag var ut på nattklubb i gymnasiet.

Jag är rätt social, trevlig och jobbar i en butik.

Har testat tinder men där är det väldigt väldigt svårt att få kontakt med tjejer, man kanske får 1 match varannan dag om man har tur och de svarar sällan eller är rätt ointresserade.

När jag var i tonåren var jag okej med detta, men sen jag blev 20 är det svårare och svårare att tänka på ... Vill liksom ha närhet och nån att kanske planera familj med? Och sen när man förlorar oskulden ... Vad kommer tjejen tro då? De flesta tjejerna börjar hålla på med killar i högstadiet och många förlorar oskulden då .. Vad kommer dom då säga när jag kommer nästan 23 och är oskuld än? Ingen sexuell erfarenhet och så..

Mår rätt dåligt av det faktiskt, vad kan man göra i min sits nu?

Diomedea exulans
2018-03-08, 23:57
Har du testat att försöka lära dig "game"? Det funkar väldigt bra för många, de flesta, verkar det som. Googla t ex "pick up artist", "game", "mystery method" och "real social dynamics".

För mig har det aldrig funkat. Det enda som funkar för mig är att ragga en jävla massa på internetsidor. Jag har en enkel metod som innefattar följande steg:
1) Hitta nån som verkar intressant.
2) Leta runt på personens bilder och presentation och försök hitta något som leder till en spontan kommentar.
3) Skriv den kommentaren.
4) Om det leder till vidare samtal, prata vidare. Om det inte leder någon vart, gå till nästa.
5) Kommer du inte på någon kommentar, skriv bara "Hej!" eller gå vidare till nästa.

Efter några hundra försök kommer du prata med någon det känns bra med. Efter ett litet tag kan du då föreslå en IRL-träff.

Jag har som princip att inte ljuga när jag dejtar, jag tycker det gör att man blir mindre spontan med tjejen (samt är oetiskt), så jag skulle inte ljuga om att jag var oskuld. Jag erkänner själv obekväma saker, som att mitt längsta förhållande var 6 veckor och att jag äter antidepp. Men du behöver inte aktivt ta upp såna saker heller. Svara ärligt om du får frågan, eller säg ärligt "det vill jag inte prata om".

leee
2018-03-08, 23:59
Sluta tänka på det och sluta leta så kommer det ordna sig.Fokusera på ev. intressen istället och lägg ner Tinder och annat liknande hit och dit.

NilsZxx
2018-03-09, 00:04
Haha! Gjorde en liknande tråd för någon vecka sen, eller ja, jag är inte oskuld och hade faktiskt en hel del sex i min tonår och tidiga 20, men nu är det riktigt torrt och jag är rätt less på livet i allmänhet.

Jag kan säga såhär, att vara ung kille idag är riktigt svårt, tjejerna har absolut monopol i dejtingvärlden, de kan fullkomligt välja och vraka precis som de vill i och med tinder, social media etc.

Syrrans tinder profil svämmas över dagligen, å hon är väl en 6/10 bäst. Jag ser antagligen lite bättre ut än syrran, men jag är kille så min tinderprofil är rätt död.

Hade jag varit oskuld när jag var 23 hade jag nog känt mig extremt stressad som du, då man inte får någon sexuell erfarenhet, som du säger har tjejer typ hållt på sen ålder 13.

Har du polare? Träffar du några tjejer på dagarna och sådär?

Koloznamn
2018-03-09, 00:06
Har du testat att försöka lära dig "game"? Det funkar väldigt bra för många, de flesta, verkar det som. Googla t ex "pick up artist", "game", "mystery method" och "real social dynamics".

För mig har det aldrig funkat. Det enda som funkar för mig är att ragga en jävla massa på internetsidor. Jag har en enkel metod som innefattar följande steg:
1) Hitta nån som verkar intressant.
2) Leta runt på personens bilder och presentation och försök hitta något som leder till en spontan kommentar.
3) Skriv den kommentaren.
4) Om det leder till vidare samtal, prata vidare. Om det inte leder någon vart, gå till nästa.
5) Kommer du inte på någon kommentar, skriv bara "Hej!" eller gå vidare till nästa.

Efter några hundra försök kommer du prata med någon det känns bra med. Efter ett litet tag kan du då föreslå en IRL-träff.

Jag har som princip att inte ljuga när jag dejtar, jag tycker det gör att man blir mindre spontan med tjejen (samt är oetiskt), så jag skulle inte ljuga om att jag var oskuld. Jag erkänner själv obekväma saker, som att mitt längsta förhållande var 6 veckor och att jag äter antidepp. Men du behöver inte aktivt ta upp såna saker heller. Svara ärligt om du får frågan, eller säg ärligt "det vill jag inte prata om".

Okej, jo jag har ju testat lite online, tinder. Men det går inte, alltså ibland får jag en match men det går inte att få igång ett samtal. Tjejen svarar inte eller så svarar hon bara kort och så fort man inte är intressant så svarar hon typ inte alls eller något.

Man blir ju lite less också för vissa tjejer är riktigt dumma, fast dom matchat en så kan dom skriva "sluta skriv" när man säger nåt, helt konstiga.

Koloznamn
2018-03-09, 00:06
Sluta tänka på det och sluta leta så kommer det ordna sig.Fokusera på ev. intressen istället och lägg ner Tinder och annat liknande hit och dit.

Ja men det har jag ju gjort några år nu, fokuserat på intresse, men inget händer. Ska bli en 27årig oskuld eller? Om jag inte försöker så kommer inget hända.

Koloznamn
2018-03-09, 00:08
Haha! Gjorde en liknande tråd för någon vecka sen, eller ja, jag är inte oskuld och hade faktiskt en hel del sex i min tonår och tidiga 20, men nu är det riktigt torrt och jag är rätt less på livet i allmänhet.

Jag kan säga såhär, att vara ung kille idag är riktigt svårt, tjejerna har absolut monopol i dejtingvärlden, de kan fullkomligt välja och vraka precis som de vill i och med tinder, social media etc.

Syrrans tinder profil svämmas över dagligen, å hon är väl en 6/10 bäst. Jag ser antagligen lite bättre ut än syrran, men jag är kille så min tinderprofil är rätt död.

Hade jag varit oskuld när jag var 23 hade jag nog känt mig extremt stressad som du, då man inte får någon sexuell erfarenhet, som du säger har tjejer typ hållt på sen ålder 13.

Har du polare? Träffar du några tjejer på dagarna och sådär?

Ja det är hemskt. Har polare men träffar inte så många tjejer, är väl dom jag jobbar med då men dom är inte direkt intresserade i mig verkar det som.

Har en polare och han dejtar väl nya tinder tjejer varje helg, men han ser riktigt bra ut ... Känns ju lagom kul när man kollar hans tinder konversationer haha å så, riktigt snuskiga meddelanden från snygga brudar, själv är man helt osynlig eller hatad lol!!

Diomedea exulans
2018-03-09, 00:08
Jag kan också lugna dig med att sexuell erfarenhet är överskattat. Har man gökat en jäkla massa gånger är man inte mycket bättre än första gången man provade. Var lyhörd, var entusiastisk, och gör som i porrfilmerna och som de rekommenderar i sexspalterna, så kommer det nog bli bra.

Största problemet för mig och många andra killar var att det inte kändes något de första typ 20 gångerna. Man kunde lika gärna doppat picken i ett glas ljummet vatten. Det måste berott på någon psykologisk spärr, för det försvann sen. Det är inget jätteproblem egentligen, men det blir ju lite pinsamt när tjejen stönar och man själv är knäpptyst, och man måste ljuga när tjejen frågar "hur var det?". Eller, vetefan om det är ett litet problem ens. Jag är fortfarande knäpptyst även om det är jätteskönt, och tjejer frågar oftast inte om det var skönt.

Diomedea exulans
2018-03-09, 00:09
Okej, jo jag har ju testat lite online, tinder. Men det går inte, alltså ibland får jag en match men det går inte att få igång ett samtal. Tjejen svarar inte eller så svarar hon bara kort och så fort man inte är intressant så svarar hon typ inte alls eller något.

Man blir ju lite less också för vissa tjejer är riktigt dumma, fast dom matchat en så kan dom skriva "sluta skriv" när man säger nåt, helt konstiga.

Bara kör vidare, ren statistik säger att du till slut kommer hitta någon som du kan prata med.

Dom dumma tjejerna är det bara att skita i, man vill ju inte ha en dum ändå.

CalleP
2018-03-09, 00:09
Har du försök ragga på krogen? Behöver ju inte vara hårdragga men gå fram och prata/dansa med tjejer du är intresserad av och se om ni börja vibba. :)

Visst jag kan förstå att det känns nervöst om du får ihop det med någon som har haft förhållande och du inte har varit med någon men skit i det. Alla är vi gröna i början och visst du kommer antagligen vara nervös men vanligtvis så tänker man inte sådär jätte mycket ändå när det väl kommer till kritan.

Apstadiet kickar ju in någon gång mellan torrjuck på krogen och sex.

NilsZxx
2018-03-09, 00:12
Ja det är hemskt. Har polare men träffar inte så många tjejer, är väl dom jag jobbar med då men dom är inte direkt intresserade i mig verkar det som.

Har en polare och han dejtar väl nya tinder tjejer varje helg, men han ser riktigt bra ut ... Känns ju lagom kul när man kollar hans tinder konversationer haha å så, riktigt snuskiga meddelanden från snygga brudar, själv är man helt osynlig eller hatad lol!!

Går du ut på krogen? Jag bor i en liten rutten håla så här har vi typ 2 ställen som är öppen rätt sällan, men har man ingen status här så är det kört. De som knullar alla tjejer här är killar i baren och typ krogvakterna som verkar ha dragit över hela byn.

Känner igen det där med polaren, har en bekant jag med, helt otroligt så mycket han knullar och dejtar.

Det finns youtube videos om detta, som förklarar fenomenet. Bara c:a 20% av män är sexuellt attraktiva för kvinnor rent fysiskt, när män inte längre har ekonomiskt makt i samhället blandat med fri kvinnlig sexualitet resulterar det i att en majoritet av kvinnor går till en minoritet av män, och föredrar att vara singlar då de endå får sex och kärlek och bekräftelse.

En majoritet av män blir endera lämnade utanför eller får kämpa något så otroligt för resterna. Det är samhället vi skapat nu och jag håller med dig, det är förjävligt för män och jag vågar inte ens tänka på vad detta kommer resultera i.

NilsZxx
2018-03-09, 00:14
Lägg också märke till detta: När man idag ingår ett förhållande med en kvinna. Vem har makten? Hon har i princip 100.000 valmöjligheter, i fickan. Vad har du som man? I princip inget, eller väldigt få.

Hur kommer det visa sig i förhållandet, maktdynamiken? Vem kommer bry sig mest? Vem kommer investera mest? Vem är mest rädd att förlora den andra? Vem måste vika sig i "bråk" ?

Som någon sa i min tråd om nåt liknande, det är nåt som hänt med Sverige, det ska inte vara såhär svårt för unga killar att få erfarenhet och kärlek, närhet.

Koloznamn
2018-03-09, 00:15
Jag kan också lugna dig med att sexuell erfarenhet är överskattat. Har man gökat en jäkla massa gånger är man inte mycket bättre än första gången man provade. Var lyhörd, var entusiastisk, och gör som i porrfilmerna och som de rekommenderar i sexspalterna, så kommer det nog bli bra.

Största problemet för mig och många andra killar var att det inte kändes något de första typ 20 gångerna. Man kunde lika gärna doppat picken i ett glas ljummet vatten. Det måste berott på någon psykologisk spärr, för det försvann sen. Det är inget jätteproblem egentligen, men det blir ju lite pinsamt när tjejen stönar och man själv är knäpptyst, och man måste ljuga när tjejen frågar "hur var det?". Eller, vetefan om det är ett litet problem ens. Jag är fortfarande knäpptyst även om det är jätteskönt, och tjejer frågar oftast inte om det var skönt.


Hur långt är ett normalt samlag?.. Alltså själva sexet, penetreringen? jag kommer fan fort när jag runkar ibland ... kommer vara sjuuuukt pinsamt om jag kommer fort hahah ...

Diomedea exulans
2018-03-09, 00:16
Hur långt är ett normalt samlag?.. Alltså själva sexet, penetreringen? jag kommer fan fort när jag runkar ibland ... kommer vara sjuuuukt pinsamt om jag kommer fort hahah ...

Typ tre minuter?

Det är en myt att alla tjejer vill ha hingstar som håller på i timmar, många har uttalat att de föredrar många korta gånger.

Drfg
2018-03-09, 00:17
Kan någon hjälpa mig, hur ska man göra? Jag är nu 22 och fyller 23 snart, fortfarande oskuld. Inte haft en flickvän och det enda jag gjort är att kysst nån tjej när jag var ut på nattklubb i gymnasiet.

Jag är rätt social, trevlig och jobbar i en butik.

Har testat tinder men där är det väldigt väldigt svårt att få kontakt med tjejer, man kanske får 1 match varannan dag om man har tur och de svarar sällan eller är rätt ointresserade.

När jag var i tonåren var jag okej med detta, men sen jag blev 20 är det svårare och svårare att tänka på ... Vill liksom ha närhet och nån att kanske planera familj med? Och sen när man förlorar oskulden ... Vad kommer tjejen tro då? De flesta tjejerna börjar hålla på med killar i högstadiet och många förlorar oskulden då .. Vad kommer dom då säga när jag kommer nästan 23 och är oskuld än? Ingen sexuell erfarenhet och så..

Mår rätt dåligt av det faktiskt, vad kan man göra i min sits nu?

Var över 20 när jag blev av med den jag också, jag vågade inte säga något till tjejen och jag tror ärligt talat inte hon märkte något. Det gick helt okej ändå. Nu är jag 35 och har jag legat med 4 st hittills i år (som till och med var ganska snygga och trevliga, så det går att göra framsteg fast man är sen i starten ;))

Förstår känslan men om du är som jag var så berodde det nog mest på att jag var för feg. Är ganska säker på att du någon gång känt att en tjej gillar dig. Försök våga agera på den nästa gång, om det är på en fest gå fram och prata med henne. Eller adda henne på facebook och skriv något. Hon behöver inte vara din perfekta match heller, kanske tom är lättare om du inte är superintresserad av henne.

Häng inte upp för mycket känslor på det heller även om jag förstår att det är lättare sagt än gjort, är möjligt att hon var intresserad men ändå inte svarar på grund av andra omständigheter i livet.

svenbanan
2018-03-09, 00:19
Hur långt är ett normalt samlag?.. Alltså själva sexet, penetreringen? jag kommer fan fort när jag runkar ibland ... kommer vara sjuuuukt pinsamt om jag kommer fort hahah ...

Det är värre om du är packad och knappt får upp den.
Håller det på att bli en fyrasekundare så är det ju bara att dra ut den och ta en liten paus. Är du såpass stenkåt så lär du få ribba igen några minuter senare och då är det bara att köra igen. Noll problem skulle jag säga.

Koloznamn
2018-03-09, 00:22
Typ tre minuter?

Det är en myt att alla tjejer vill ha hingstar som håller på i timmar, många har uttalat att de föredrar många korta gånger.

3 minuter? Neej sluta nu, nu försöker du få mig att vara mer självsäker bara haha! Det måste vara längre än så.

JAg tror inte heller dom vill ha porrknull kanske, men jag har tex snackat med tjejer online i andra städer förut, kommit in på sex å många av dom verkar mena på att typ "han är en gud i sängen", "kan hålla på hela natten!" osv .. Är det inte sant då eller vadå? För jag kan fan inte hålla på hela natten ens med att runka, efter 2 stycken är jag typ less på det för ett dygn i alla fall :P

ceejay
2018-03-09, 00:24
Ett samlag? 1-30min. Beror ju på.

Koloznamn
2018-03-09, 00:24
Lägg också märke till detta: När man idag ingår ett förhållande med en kvinna. Vem har makten? Hon har i princip 100.000 valmöjligheter, i fickan. Vad har du som man? I princip inget, eller väldigt få.

Hur kommer det visa sig i förhållandet, maktdynamiken? Vem kommer bry sig mest? Vem kommer investera mest? Vem är mest rädd att förlora den andra? Vem måste vika sig i "bråk" ?

Som någon sa i min tråd om nåt liknande, det är nåt som hänt med Sverige, det ska inte vara såhär svårt för unga killar att få erfarenhet och kärlek, närhet.

Jooo har tänkt lite samma , blir det inte problem liksom när ena partnern har så många som vill ha personen medans den andra partnern inte har många alls? Det måste ju påverka väldigt mycket tror jag.

Koloznamn
2018-03-09, 00:25
Det är värre om du är packad och knappt får upp den.
Håller det på att bli en fyrasekundare så är det ju bara att dra ut den och ta en liten paus. Är du såpass stenkåt så lär du få ribba igen några minuter senare och då är det bara att köra igen. Noll problem skulle jag säga.

Får upp den gör jag nog, är mest rädd att vara "dålig" å komma snabbt å att tjejen ska inse man är en 23årig oskuld :P.

Hur är man bra, alltså, finns det nåt att tänka på? Några tekniker eller nåt, eller ska man bara dunka på? :P

Finns ju porr men man vet ju inte om det är tillgjort många gånger, eller jo det är det ju men man vet ju inte riktigt vad tjejer vill ha i verkligheten.

NilsZxx
2018-03-09, 00:26
Var över 20 när jag blev av med den jag också, jag vågade inte säga något till tjejen och jag tror ärligt talat inte hon märkte något. Det gick helt okej ändå. Nu är jag 35 och har jag legat med 4 st hittills i år (som till och med var ganska snygga och trevliga, så det går att göra framsteg fast man är sen i starten ;))

Förstår känslan men om du är som jag var så berodde det nog mest på att jag var för feg. Är ganska säker på att du någon gång känt att en tjej gillar dig. Försök våga agera på den nästa gång, om det är på en fest gå fram och prata med henne. Eller adda henne på facebook och skriv något. Hon behöver inte vara din perfekta match heller, kanske tom är lättare om du inte är superintresserad av henne.

Häng inte upp för mycket känslor på det heller även om jag förstår att det är lättare sagt än gjort, är möjligt att hon var intresserad men ändå inte svarar på grund av andra omständigheter i livet.

Nu vill jag inte sno tråden men hur snygga var dessa brudar då och ålder på dem? Du ger hopp till en 28åring som haft torka många år :D

Diomedea exulans
2018-03-09, 00:26
3 minuter? Neej sluta nu, nu försöker du få mig att vara mer självsäker bara haha! Det måste vara längre än så.

JAg tror inte heller dom vill ha porrknull kanske, men jag har tex snackat med tjejer online i andra städer förut, kommit in på sex å många av dom verkar mena på att typ "han är en gud i sängen", "kan hålla på hela natten!" osv .. Är det inte sant då eller vadå? För jag kan fan inte hålla på hela natten ens med att runka, efter 2 stycken är jag typ less på det för ett dygn i alla fall :P

Ceejays svar var bättre.

Tre minuter är rätt normalt om jag bara kör en ställning. Men byter man runt mellan ställningar är det kanske mer normalt med en kvart.

Vissa tjejer har spontant kallat mig för väldigt bra i sängen (en sa till och med "gudomlig"), och många som haft sex en gång har velat ha sex flera gånger, så jag tror inte jag är jättedålig iallafall.

Drfg
2018-03-09, 00:32
Nu vill jag inte sno tråden men hur snygga var dessa brudar då och ålder på dem? Du ger hopp till en 28åring som haft torka många år :D

Haha, mellan 23 och 35 en var sillisbrud från Stockholms innerstad iaf om det är något man eftersträvar :P

Koloznamn
2018-03-09, 00:35
Ceejays svar var bättre.

Tre minuter är rätt normalt om jag bara kör en ställning. Men byter man runt mellan ställningar är det kanske mer normalt med en kvart.

Vissa tjejer har spontant kallat mig för väldigt bra i sängen (en sa till och med "gudomlig"), och många som haft sex en gång har velat ha sex flera gånger, så jag tror inte jag är jättedålig iallafall.

Är kukstorlek viktigt? Min är med linjalen pressad hårt 18cm och 13cm omkrets, nej 12.5-13cm.

Det sägs ju att snitt är 15 men jag tror inte det, i mycket amatörporrfilmer har killen fan stor ***, större än mig. Och många tjejer säger att dom vill ha stora kukar har jag hört haha ...

svenbanan
2018-03-09, 00:35
Får upp den gör jag nog, är mest rädd att vara "dålig" å komma snabbt å att tjejen ska inse man är en 23årig oskuld :P.

Hur är man bra, alltså, finns det nåt att tänka på? Några tekniker eller nåt, eller ska man bara dunka på? :P

Finns ju porr men man vet ju inte om det är tillgjort många gånger, eller jo det är det ju men man vet ju inte riktigt vad tjejer vill ha i verkligheten.

Förspel så hon kommer i stämning. Fortsätt med det tills hon blir förbannad och säger åt dig att ge fan med det och köra igång.
Sen beror det på tjejen ifråga hur hon eventuellt vill bli pådunkad. Det lär du märka. Säger hon "hårdare, snabbare" så gör du det. Säger hon "ta det sakta" så gör du så. Försöker hon vända på dig och sätta sig på dig så låt henne göra det. Ifall hon inte säger eller visar nåt så får hon skylla sig själv om hon inte gillar vad du bjuder på. Men det är fan inte komplicerat. Har du hittat nån som går igång på dig så löser sig resten. Finns ingen anledning att överkomplicera det.

svenbanan
2018-03-09, 00:37
Är kukstorlek viktigt? Min är med linjalen pressad hårt 18cm och 13cm omkrets, nej 12.5-13cm.

Det sägs ju att snitt är 15 men jag tror inte det, i mycket amatörporrfilmer har killen fan stor ***, större än mig. Och många tjejer säger att dom vill ha stora kukar har jag hört haha ...

Haha! Jag åkte dit i alla fall.
Du sitter alltså och trollrunkar till denna tråden? :laugh:
Well played.

Diomedea exulans
2018-03-09, 00:39
Är kukstorlek viktigt? Min är med linjalen pressad hårt 18cm och 13cm omkrets, nej 12.5-13cm.

Det sägs ju att snitt är 15 men jag tror inte det, i mycket amatörporrfilmer har killen fan stor ***, större än mig. Och många tjejer säger att dom vill ha stora kukar har jag hört haha ...

Oavsett vilket så är det inget du kan ändra på, så det är bara att utgå från att din k*k är fantastisk. Sannolikt tycker kvinnan det också. Det låter på dina mått som att du inte har något att noja över.

Koloznamn
2018-03-09, 00:39
Haha! Jag åkte dit i alla fall.
Du sitter alltså och trollrunkar till denna tråden? :laugh:
Well played.

Nej jag är ärlig och seriös, fullt allvarlig är jag. Och ja jag är iosäker på mig själv.

Koloznamn
2018-03-09, 00:40
Oavsett vilket så är det inget du kan ändra på, så det är bara att utgå från att din k*k är fantastisk. Sannolikt tycker kvinnan det också. Det låter på dina mått som att du inte har något att noja över.

Mmm... Tänker ibland hur mycket lättare det varit om man blivit av med den när man var 14 när man är förväntad att suga :P

CalleP
2018-03-09, 03:04
:( Jag som trodde på dig, borde veta bättre!

chadd
2018-03-09, 06:05
Går du ut på krogen? Jag bor i en liten rutten håla så här har vi typ 2 ställen som är öppen rätt sällan, men har man ingen status här så är det kört. De som knullar alla tjejer här är killar i baren och typ krogvakterna som verkar ha dragit över hela byn.

Det finns youtube videos om detta, som förklarar fenomenet. Bara c:a 20% av män är sexuellt attraktiva för kvinnor rent fysiskt, när män inte längre har ekonomiskt makt i samhället blandat med fri kvinnlig sexualitet resulterar det i att en majoritet av kvinnor går till en minoritet av män, och föredrar att vara singlar då de endå får sex och kärlek och bekräftelse.

En majoritet av män blir endera lämnade utanför eller får kämpa något så otroligt för resterna. Det är samhället vi skapat nu och jag håller med dig, det är förjävligt för män och jag vågar inte ens tänka på vad detta kommer resultera i.

Lägg också märke till detta: När man idag ingår ett förhållande med en kvinna. Vem har makten? Hon har i princip 100.000 valmöjligheter, i fickan. Vad har du som man? I princip inget, eller väldigt få.

Hur kommer det visa sig i förhållandet, maktdynamiken? Vem kommer bry sig mest? Vem kommer investera mest? Vem är mest rädd att förlora den andra? Vem måste vika sig i "bråk" ?

Som någon sa i min tråd om nåt liknande, det är nåt som hänt med Sverige, det ska inte vara såhär svårt för unga killar att få erfarenhet och kärlek, närhet.

ITT: what incels actually believe


Är kukstorlek viktigt? Min är med linjalen pressad hårt 18cm och 13cm omkrets, nej 12.5-13cm.

Det sägs ju att snitt är 15 men jag tror inte det, i mycket amatörporrfilmer har killen fan stor ***, större än mig. Och många tjejer säger att dom vill ha stora kukar har jag hört haha ...

Jag gillar stor *** men jag har aldrig slängt ut något krogragg bara för att snoppen var för liten. Du raggar väl inte med kuken? Ingen kommer heller bry sig ett dugg om du är oskuld eller inte. Varför skulle du ens berätta det för ett ragg?

Liten ort? Ta en krogrunda I en stor ort. Ta en semester till Ibiza eller något. Eller Stockholm.

StarkaUlf
2018-03-09, 07:23
Jag gillar att dessa trådar dyker upp rätt frekvent på kolozzeum. Tänker man typ att "Åh, ett träningsforum. Där är nog dom flesta alfahannar som får kn**la runt varannan dag, det här måste vara the sweet spot för sexråd"?

martikainen
2018-03-09, 07:42
Den här tråden gjorde min fredagsmorgon!

ARMSTARK
2018-03-09, 08:29
Hur långt är ett normalt samlag?.. Alltså själva sexet, penetreringen? jag kommer fan fort när jag runkar ibland ... kommer vara sjuuuukt pinsamt om jag kommer fort hahah ...

Har du problem med att det börjar killa i pungen för tidigt så ligg still en stund bara, pussas lite med tjejen och låtsas som ingenting, sånt gillar tjejer. Att dunka på som en symaskin är inte särskillt romantiskt, det kan man göra när man vill avsluta, annars är det trevligare att ligga och typ gosa med tjejen med snorren inne.

vÖa när du runkar, sluta när det börjar kittla och låt det värsta lägga sig, fortsätt. Håll på så så länge du orkar så kommer du behärska det så småningom.

Vinter
2018-03-09, 08:40
Oj, tänk om du får knuula, sen kan du pensionera dig.
Dra dig tillbaka förvissad över att ditt liv är komplett.
Ditt livsmål uppnått, allt har fallit på sin plats.
Sen kan man spendera resten av livet och spela datorspel.

Ladugårdsdörr
2018-03-09, 08:54
Packa ner lilla tvålen, köp en biljett till Polen, en håmodag i Prag!

Aryt
2018-03-09, 09:00
Hur långt är ett normalt samlag?.. Alltså själva sexet, penetreringen? jag kommer fan fort när jag runkar ibland ... kommer vara sjuuuukt pinsamt om jag kommer fort hahah ...

3 minuter? Neej sluta nu, nu försöker du få mig att vara mer självsäker bara haha! Det måste vara längre än så.

JAg tror inte heller dom vill ha porrknull kanske, men jag har tex snackat med tjejer online i andra städer förut, kommit in på sex å många av dom verkar mena på att typ "han är en gud i sängen", "kan hålla på hela natten!" osv .. Är det inte sant då eller vadå? För jag kan fan inte hålla på hela natten ens med att runka, efter 2 stycken är jag typ less på det för ett dygn i alla fall :P

I parförhållanden med uppmätt så kallad intravaginal ejaculation latency time är det några minuter: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/16422843
Men det är alltså tid men penis i vagina, de övriga delarna tar ju också tid.

Övervägt sexresa utomlands? Kanske inte den finaste starten, men nog smart att passa på in det blir olagligt.


Ping wintersnowdrift som brukar lägga in lite dräpande ord om män som har svårt att få till sex med kvinnor.

smerk
2018-03-09, 09:29
Är 21 och blev av med det förra året, och då skedde det väldigt frekvent dessutom. Kan inte säga att jag gjorde något annorlunda, det bara hände. Var väl i lite bättre form men det är alltid oklart om det är viktigt för tjejer.

trädgårdsmöbel
2018-03-09, 10:03
I länder där sexköp är legalt uppmanas män som ts till det. Jag vettifan om det löser något eller hjälper i kontakten med "riktiga" kvinnor sedan, såpass insatt är jag inte i psykologi men det skulle vara intressant att ta reda på.

Blomkål
2018-03-09, 11:08
Mmm... Tänker ibland hur mycket lättare det varit om man blivit av med den när man var 14 när man är förväntad att suga :P

Fläska på bara. Jag är inte bättre i sängen än när jag var tretton, enda framsteget jag har gjort är att jag hittar hålet skitsnabbt numera. Liten *** har jag också.

Diomedea exulans
2018-03-09, 11:16
I länder där sexköp är legalt uppmanas män som ts till det. Jag vettifan om det löser något eller hjälper i kontakten med "riktiga" kvinnor sedan, såpass insatt är jag inte i psykologi men det skulle vara intressant att ta reda på.

Jag är rätt säker på att det inte hjälper. Jag blev inte ens bättre efter att ha blivit av med oskulden till en gratis kvinna. Innan samlag nummer två var jag precis lika tafatt som innan samlag nummer ett.

Roquefort
2018-03-09, 11:21
Om du har no shame som jag rekommenderar jag dig att gå ut på nattklubbar ensam. Brukar fungera för mig. Man för inte ha så jättehöga krav bara.

Petoria
2018-03-09, 11:28
Bli mer intressant som person. Skaffa dig en sexig hobby. Att bara vara trevlig är väldigt intetsägande.

timoat
2018-03-09, 11:35
Det låter som att du tycker världen på nåt sätt är skyldig dig ett knull. Så är det inte.

Diomedea exulans
2018-03-09, 11:40
Det låter som att du tycker världen på nåt sätt är skyldig dig ett knull. Så är det inte.

Men sånt där jävla tänk ska man hålla sig borta från. "Världen är inte skyldig dig något", osv. Sånt leder bara till att man klandrar sig själv ännu mer för att man varit en gnällspik, sen mår man ännu sämre.

Petoria
2018-03-09, 11:45
Men sånt där jävla tänk ska man hålla sig borta från. "Världen är inte skyldig dig något", osv. Sånt leder bara till att man klandrar sig själv ännu mer för att man varit en gnällspik, sen mår man ännu sämre.

Eller så slutar man vara en gnällspik och gör något åt sin situation.

Roquefort
2018-03-09, 11:49
Det gör han genom att starta en tråd där han får tips om hur han blir av med sin oskuld.

WHITEFOLKS
2018-03-09, 11:51
Det gör han genom att starta en tråd där han får tips om hur han blir av med sin oskuld.Han ska dricka sprit och hålla käften. Lös problemen som en riktig man. End sarcasm.

Diomedea exulans
2018-03-09, 11:51
Eller så slutar man vara en gnällspik och gör något åt sin situation.

Det kan man göra utan att klanka ner på sig själv med fåniga kvasifilosofiska floskler.

För övrigt får gnällspikar också ligga.

Det gör han genom att starta en tråd där han får tips om hur han blir av med sin oskuld.

För det är mycket sämre än att söka hjälp på annat håll?

vicarious
2018-03-09, 11:53
Du måste träffa folk och sätta dig i situationer där något kan hända. Du måste synas. Sociala tillställningar, vad som helst. Om det så innebär att gå på krogen varje helg i flera veckor så får du göra det, med eller utan sällskap. Du kanske fortfarande har låga chanser men bättre än att sitta hemma. Hemma har du 0% chans att nåt ska hända. Om du sitter och väntar på att nåt ska hända eller att någon annan ska ta första steget kan du få vänta i många år till.

Roquefort
2018-03-09, 12:09
Det kan man göra utan att klanka ner på sig själv med fåniga kvasifilosofiska floskler.

För övrigt får gnällspikar också ligga.



För det är mycket sämre än att söka hjälp på annat håll?


Jag var inte ironisk. Jag tycker det är bra att folk startar trådar när de mår dåligt, finns massor med folk som varit i liknande situationer och kan hjälpa. Forum har hjälpt mig mer än psykologer.

Aryt
2018-03-09, 12:09
Det gör han genom att starta en tråd där han får tips om hur han blir av med sin oskuld.

Nu sabbar du ju Petorias favorithobby att sitta och håna personer som har det svårt med tomma klyschor.

Diomedea exulans
2018-03-09, 12:10
Jag var inte ironisk. Jag tycker det är bra att folk startar trådar när de mår dåligt, finns massor med folk som varit i liknande situationer och kan hjälpa. Forum har hjälpt mig mer än psykologer.

:thumbup:

Petoria
2018-03-09, 12:12
Nu sabbar du ju Petorias favorithobby att sitta och håna personer som har det svårt med tomma klyschor.

Nu var det inte riktat mot TS utan bara ett allmänt uttalande. Känns mer som att Nils och hans femtioelfte profil här på forumet behöver sluta gnälla om hur kvinnor är skyldiga att ligga med honom för att vita män har byggt järnvägar. TS verkar helt okej, mest osäker.

WHITEFOLKS
2018-03-09, 12:32
Nu var det inte riktat mot TS utan bara ett allmänt uttalande. Känns mer som att Nils och hans femtioelfte profil här på forumet behöver sluta gnälla om hur kvinnor är skyldiga att ligga med honom för att vita män har byggt järnvägar. TS verkar helt okej, mest osäker.

Vart har det skrivits att kvinnor är skyldiga att ligga med någon?

Leeee
2018-03-09, 12:39
Vart har det skrivits att kvinnor är skyldiga att ligga med någon?

Undertonen av inlägg är svår att undgå

Alexton
2018-03-09, 12:44
Vart har det skrivits att kvinnor är skyldiga att ligga med någon?

Oftast är det en attityd.
Typ som "nice guy" fenomenet där folk tycker de är trevliga och kanske ser ok ut men ändå trots detta inte får ligga. Sen brukar bitterhet, aggressivitet och andra mindre vackra sidor titta fram.

Det handlar om att du själv faktiskt får göra det bästa av din situation. Finns inte så mycket annat att göra om du ska ligga förutom att betala för det.

Petoria
2018-03-09, 12:47
Vart har det skrivits att kvinnor är skyldiga att ligga med någon?

Som sagt, det är en attityd som många unga män verkar ha. Se bara denna tråden:

http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=234701

I samband med dessa attityder:


Propagera i media att vita män har förtryckt kvinnor och de kommer snart tycka det, helt ignoranta om det faktum att det är vita män som givit kvinnor en frihet som inga andra kvinnor någonsin fått. Män har byggt hus, dragit kablar, fixat elektricitet, datorn, rinnande vatten, avloppssystem, uppfunnit internetforum, social media, försvarat barn och kvinnor från inkräktare i hela vår historia. Men det får man såklart sällan höra om.

Nej, mannen, särskilt den vita, är ett patriarkalt förtryckande rövhål, som också är rasistiskt, främlingsfientlig och hatar kvinnor.

Diomedea exulans
2018-03-09, 12:48
Oftast är det en attityd.
Typ som "nice guy" fenomenet där folk tycker de är trevliga och kanske ser ok ut men ändå trots detta inte får ligga. Sen brukar bitterhet, aggressivitet och andra mindre vackra sidor titta fram.

Det handlar om att du själv faktiskt får göra det bästa av din situation. Finns inte så mycket annat att göra om du ska ligga förutom att betala för det.

Såna där nice guys brukar även hata sig själva eftersom de inte är dummare än att de fattar att de saknar en eller flera vitala egenskaper som krävs för att det där liggandet ska bli av. Att dumpa mer dåligt samvete på dem är bara kontraproduktivt.

Alexton
2018-03-09, 12:52
Såna där nice guys brukar även hata sig själva eftersom de inte är dummare än att de fattar att de saknar en eller flera vitala egenskaper som krävs för att det där liggandet ska bli av. Att dumpa mer dåligt samvete på dem är bara kontraproduktivt.

Mycket möjligt men mår de dåligt inombords så är chansen att det syns på utsidan rätt stor också.
Att arbeta med sig själv är mer än bara game det är att se till att du mår bra, fysiskt och psykiskt för sådant syns och märks.

Bryta negativa vanor och tankesätt är inte lätt men det börjar någonstans och i små steg.
Därav att man ska acceptera sina kort innan man kan göra någonting åt dem.

Petoria
2018-03-09, 12:53
Såna där nice guys brukar även hata sig själva eftersom de inte är dummare än att de fattar att de saknar en eller flera vitala egenskaper som krävs för att det där liggandet ska bli av. Att dumpa mer dåligt samvete på dem är bara kontraproduktivt.

Problemet är att många börjar utveckla misogyna åsikter istället för att försöka förbättra sin situation. Svårt att tycka synd om någon som hela tiden snackar skit om hur hemska kvinnor är.

Återigen, detta handlar inte om TS. Han verkar normal och har problem med sitt självförtroende bara. Men det är lätt att man i hans situation finner gemenskap med incels som har riktigt unkna åsikter om kvinnor. Istället är det bättre att han fokuserar på att förbättra sin livssituation och inte fokuserar på dessa problem. Är man nöjd med sitt liv får man bättre självförtroende, får man bättre självförtroende ökar man sin chans att ligga.

WHITEFOLKS
2018-03-09, 12:53
Mycket möjligt men mår de dåligt inombords så är chansen att det syns på utsidan rätt stor också.
Att arbeta med sig själv är mer än bara game det är att se till att du mår bra, fysiskt och psykiskt för sådant syns och märks.

Bryta negativa vanor och tankesätt är inte lätt men det börjar någonstans och i små steg.
Därav att man ska acceptera sina kort innan man kan göra någonting åt dem.

Vad får folk att göra saker och fortsätta göra dessa saker?

WHITEFOLKS
2018-03-09, 12:56
Problemet är att många börjar utveckla misogyna åsikter istället för att försöka förbättra sin situation. Svårt att tycka synd om någon som hela tiden snackar skit om hur hemska kvinnor är.

Återigen, detta handlar inte om TS. Han verkar normal och har problem med sitt självförtroende bara. Men det är lätt att man i hans situation finner gemenskap med incels som har riktigt unkna åsikter om kvinnor. Istället är det bättre att han fokuserar på att förbättra sin livssituation och inte fokuserar på dessa problem. Är man nöjd med sitt liv får man bättre självförtroende, får man bättre självförtroende ökar man sin chans att ligga.

Har jag unkna åsikter om kvinnor?

Petoria
2018-03-09, 12:57
Har jag unkna åsikter om kvinnor?

Det skulle jag inte säga nej, även om jag inte alltid håller med dig i dina inlägg.

WHITEFOLKS
2018-03-09, 12:59
Det skulle jag inte säga nej, även om jag inte alltid håller med dig i dina inlägg.

Right och det behöver man ju inte göra. Bara nyfiken för jag har blivit kallad kvinnohatare här förr.

Diomedea exulans
2018-03-09, 13:05
Mycket möjligt men mår de dåligt inombords så är chansen att det syns på utsidan rätt stor också.
Att arbeta med sig själv är mer än bara game det är att se till att du mår bra, fysiskt och psykiskt för sådant syns och märks.

Bryta negativa vanor och tankesätt är inte lätt men det börjar någonstans och i små steg.
Därav att man ska acceptera sina kort innan man kan göra någonting åt dem.

Jag håller ändå inte med. Att TS behöver inte hålla på med massor psykologiskt hokus-pokus, han behöver bara göra små ändringar, eller rentav inte göra någon ändring alls, utan bara fortsätta som han gör. Han kanske gör allt som behövs, det kanske bara inte har gått tillräckligt lång tid ännu.

Problemet är att många börjar utveckla misogyna åsikter istället för att försöka förbättra sin situation. Svårt att tycka synd om någon som hela tiden snackar skit om hur hemska kvinnor är.

Återigen, detta handlar inte om TS. Han verkar normal och har problem med sitt självförtroende bara. Men det är lätt att man i hans situation finner gemenskap med incels som har riktigt unkna åsikter om kvinnor.

Där håller jag med dig, de där misogyna satarna (som jag i princip bara ser på Kolo) är riktigt tröttsamma och bidrar inte med något positivt.

Istället är det bättre att han fokuserar på att förbättra sin livssituation och inte fokuserar på dessa problem. Är man nöjd med sitt liv får man bättre självförtroende, får man bättre självförtroende ökar man sin chans att ligga.

Detta håller jag inte med om. Jag har också försökt förbättra mig själv; det ledde ironiskt nog till att jag hade ångest över att jag var tvungen att försöka bli bättre, vilket ledde till att jag mådde sämre.

Petoria
2018-03-09, 13:16
Det beror nog på hur realistiska ens mål är. Jag menar inte att man måste bli läkare eller advokat. Utan bara att man blir nöjd med sitt liv och ens framtid. Är man det så märks det på ens självförtroende och personlighet, och det attraherar ofta tjejer.

stridis
2018-03-09, 13:19
Stålsätt dig inför att bli nobbad 98 gånger av 100. Ragga på tjejer hundra gånger och tacka sedan mig för de två nappen du fick...

Du har inte en chans så ta den!

Petoria
2018-03-09, 13:21
Stålsätt dig inför att bli nobbad 98 gånger av 100. Ragga på tjejer hundra gånger och tacka sedan mig för de två nappen du fick...

Duhar inte en chans så ta den!

Det ligger mycket i det också. Att ha tillräckligt med självförtroende på att bli nobbad gång efter gång och ej ta det personligt.

muddler
2018-03-09, 14:14
Packa ner lilla tvålen, köp en biljett till Polen, en håmodag i Prag!

Hahaha detta gjorde min dag! :d

NilsZxx
2018-03-09, 14:16
Det låter som att du tycker världen på nåt sätt är skyldig dig ett knull. Så är det inte.

Detta är intressant. Vad är detta för slags mantra egentligen? Jag har hört samma sak nämnas ett ofantligt antal gånger av feminister på forumet flashback, precis samma ord också, kanske ersätt "knull" med "sex".

Det är som ett mantra, något man blivit tillsagd om och om och om igen, för att kunna använda sig av mot personer som klagar på den sjuka relationsdynamiken och skillnaden i makt på köttmarknaden mellan män och kvinnor.


Det är såklart ett helt tramsigt citat. En person har svårt att få till det och med det kommer såklart kärlek, närhet, bekräftelse, personen i fråga får alltså INGEN kärlek, INGEN närhet, INGEN bekräftelse och vill få tips om detta, han möts då med: "ingen är skyldig dig det, din jävel!".

Det är sannerligen något skumt med dessa citat, som alltid flödar i feministiska kretsar, de sprider sig till den "vanliga befolkningen".

NilsZxx
2018-03-09, 14:18
Det beror nog på hur realistiska ens mål är. Jag menar inte att man måste bli läkare eller advokat. Utan bara att man blir nöjd med sitt liv och ens framtid. Är man det så märks det på ens självförtroende och personlighet, och det attraherar ofta tjejer.

Killen är snart 23 och har fortfarande inte fått en tjej, "bli nöjd med ditt liv och framtid!!" :smash: Han har för guds skull gått HELA TONÅREN utan att få något och är snart i mitten av 20, fortfarande inget.


Vad är det som hänt med samhället som gör att så otroligt många unga män har det svårt? Och när de tar upp det: "Sluta gnäll din sopa!" alternativt "lägg fokus på nåt annat, så kanske det kommer om 15 år!".

Ett samhälle bör byggas på ett sådant sätt där män och kvinnor lätt hittar varandra, idag verkar en växande grupp unga män bli helt utan, varför? Vad är det för nåt som ligger bakom?

WHITEFOLKS
2018-03-09, 14:37
Det är helt klart ett sorgligt fenomen med så många människor framförallt män som aldrig kommer få känna kärlek.

Starke75an
2018-03-09, 15:20
Folk sitter på tok för mycke på nätet, och för lite på krogen.

Alexton
2018-03-09, 15:20
Det är helt klart ett sorgligt fenomen med så många människor framförallt män som aldrig kommer få känna kärlek.

Shit happens, alla får inte allt.
Vissa saker kräver mer arbete eller hjälp av andra för att uppnå.

Benny Carlsson
2018-03-09, 15:21
Det viktigaste att veta i din (TS) sits är: var inte desperat. Visa inte hur mycket du vill ha henne och avslöja för guds skull inte att du är oskuld. Ingen kvinna kommer att välja en man som har [kvinnan i fråga] som högsta mål. Visa att du prioriterar andra saker i ditt liv, spring på ärenden, ha inte mobilen tätt intill dig dygnet runt för att kunna svara på hennes meddelanden, o s v; två steg framåt och sedan ett tillbaka.

Utöver ovanstående antar jag (eftersom jag inte vet hur du är så antar jag att du är en genomsnittssenne) att det viktigaste är: var maskulin!

Det är helt klart ett sorgligt fenomen med så många människor framförallt män som aldrig kommer få känna kärlek. I jämförelse med kvinnor så är det helt riktigt "många människor", men annars stämmer det inte. Om inte allt förändras nu på någon generation, så klart.

Din far lyckades, din farfar lyckades, din farfars far lyckades, din farfars farfar lyckades, o s v. I rakt uppstigande led, på fädernet, så har alla dina förfäder - under sammanlagt flera hundra miljoner år - lyckats skaffa en avkomma.

Statistiken talar för dig; inte mot.

WHITEFOLKS
2018-03-09, 15:24
Shit happens, alla får inte allt.
Vissa saker kräver mer arbete eller hjälp av andra för att uppnå.

Alla får inte allt nej men det blir ett problem bortom bara den personen inte får det. Du får bittra personer med allt vad det innebär, stor risk för lidande och ohälsa både för den personen och omgivningen (lättare att hitta på dumheter).

Kärlek är inte nödvändigtvis arbete eller hjälp heller vilket gör det ännu mer problematiskt. Det finns inga direkt garanterade sätt att hitta kärleken.

NilsZxx
2018-03-09, 15:48
Det är helt klart ett sorgligt fenomen med så många människor framförallt män som aldrig kommer få känna kärlek.

Sen undrar folk varför män checkar ut från samhället i väst?

Är det någon som på fullaste allvar tror ett samhälle kommer hålla när en stor grupp män inte längre känner motivation för att de ej får någon kärlek? De är endast arbetsmyror, löneslavar som ska dra in skatten medans kvinnorna har roligt med en liten minoritet av män?

Vad hände med "jämställdheten" nu igen? Många män får vara utan det VIKTIGASTE I LIVET, men när kvinnor tjänar en lapp mindre i månaden för att de jobbar mycket mindre och tar andra arbeten: KVINNOHAT vi måste rädda kvinnorna från det patriarkala förtrycket!


Kaos är att vänta, damer och herrar.

NilsZxx
2018-03-09, 15:49
Shit happens, alla får inte allt.
Vissa saker kräver mer arbete eller hjälp av andra för att uppnå.

"Shit happends, alla får inte allt!" detta är svaret unga män nu får när de inte längre får kärlek eller sex. "Alla får inte allt, sluta gnäll med dig!".


:lol:


Bra samhälle, detta kommer verkligen hålla :Virro

NilsZxx
2018-03-09, 15:50
Alla får inte allt nej men det blir ett problem bortom bara den personen inte får det. Du får bittra personer med allt vad det innebär, stor risk för lidande och ohälsa både för den personen och omgivningen (lättare att hitta på dumheter).

Kärlek är inte nödvändigtvis arbete eller hjälp heller vilket gör det ännu mer problematiskt. Det finns inga direkt garanterade sätt att hitta kärleken.

Håller med till fullo.

Varför är det just så svårt för svenska män? Och många män i väst? Varför kan man dra till ryssland eller ukraina och se fula män gå med riktiga snyggingar?

Varför är det just västländska kvinnor som idag av någon anledning har fått helt sjuka standards?

Benny Carlsson
2018-03-09, 15:51
Håller med till fullo.

Varför är det just så svårt för svenska män? Och många män i väst? Varför kan man dra till ryssland eller ukraina och se fula män gå med riktiga snyggingar?

Varför är det just västländska kvinnor som idag av någon anledning har fått helt sjuka standards? Retoriska frågor eller? För svaren är ju så självklara.

WHITEFOLKS
2018-03-09, 15:51
Håller med till fullo.

Varför är det just så svårt för svenska män? Och många män i väst? Varför kan man dra till ryssland eller ukraina och se fula män gå med riktiga snyggingar?

Varför är det just västländska kvinnor som idag av någon anledning har fått helt sjuka standards?

I Ryssland är det iofs underskott på män.

Ett Orm
2018-03-09, 15:56
Jordklotets sämsta love docktor här!

Mitt tips: Var ute så ofta du kan och gå på så många fester du kan samt uppehåll dig där det är tjejer.
Ja det var väl det..

Benny Carlsson
2018-03-09, 15:57
I Ryssland är det iofs underskott på män. Den skillnaden är långt ifrån tillräckligt stor för att skapa en så stor skillnad som finns mellan Ryssland och Sverige i relationer mellan könen.

NilsZxx
2018-03-09, 15:58
Din far lyckades, din farfar lyckades, din farfars far lyckades, din farfars farfar lyckades, o s v. I rakt uppstigande led, på fädernet, så har alla dina förfäder - under sammanlagt flera hundra miljoner år - lyckats skaffa en avkomma.

Statistiken talar för dig; inte mot.

Det stämmer, men det var en annan tid då. Pressen på män är väldigt mycket starkare idag än låt säga 50 år sedan. Då räckte det i princip med att man hade ett jobb och kunde försörja.

Idag? Nope. Snygg, manlig, "alfa", steroider/muskler, grym social media, "självsäker!!", "macho!", inte vara för på, inte för avvaktande, inte dittan och inte dattan.

25åriga oskulder var väldigt ovanligt när min fader var ung, bara väldigt konstiga kufar i såna fall, idag? Inte alls ovanligt.

WHITEFOLKS
2018-03-09, 15:58
Något jag undrar (eller ja egentligen inte) är varför man aldrig ser en tjej göra en sån här tråd och jag undrar vad folk skulle ge för tips om det skulle ske.

NilsZxx
2018-03-09, 15:59
I Ryssland är det iofs underskott på män.

Precis, och i Sverige är det underskott på kvinnor, särskilt i ung reproduktiv ålder.

Inte bara det, men en massa feminismpropaganda etc etc.

WHITEFOLKS
2018-03-09, 15:59
Den skillnaden är långt ifrån tillräckligt stor för att skapa en så stor skillnad som finns mellan Ryssland och Sverige i relationer mellan könen.

Sen finns det andra skillnader och förväntningar också men jag vet inte om man totalt är lyckligare med könsrollerna och familjeförväntningarna. För personer som är helt ensamma i Sverige så skulle det såklart vara positivt men för personer som inte har några problem nu och framförallt kvinnorna så skulle det vara mer negativt.

NilsZxx
2018-03-09, 16:01
Något jag undrar (eller ja egentligen inte) är varför man aldrig ser en tjej göra en sån här tråd och jag undrar vad folk skulle ge för tips om det skulle ske.

Tjejer gör inte såna trådar för att tjejer aldrig har såna problem. Du kan som tjej vara en kedjerökande 2/10, tjock och ful, men lägga ut en "annons" på tex facebook så får du inom en timme hundratals förslag. Har själv sett det i diverse singelgrupper.

Å varför får du så många förslag? För att män idag är desperata, och varför är män idag så desperata? För att en stor del får inget eller har det väldigt svårt, å varför har det väldigt svårt? För att kvinnorna går till en minoritet och lämnar en majoritet utanför: Vilket gör att en majoritet blir desperata, så går det runt runt och runt.


Och om en kvinna behöver hjälp så får hon genast hjälp, det är instinktivt hos män, men om en kille ber om hjälp, särskilt om sex, då ska han sitta ner å hålla tyst, sluta gnälla (för han är hane och konkurrens).

NilsZxx
2018-03-09, 16:04
Personligen har jag inte gett upp än och kommer ej göra på många år, men går det åt helvete helt så fixar jag bara en fru från ett annat land, där dom värderar kärnfamiljen, vilket svenskor sällan gör idag, tyvärr.

Vad jag dock oroar mig över är vad som händer med ett land när fler å fler killar blir utslagna i ung ålder. Män som förväntas: Försvara landet, hjälpa till att upprätthålla/utveckla det etc etc, slå ut dessa och landet kommer att falla ihop totalt.

Sex och närhet är väldigt grundläggande, på många sätt är allt vi gör för att just få reproducera och/eller överleva, ta bort denna morot för män och man kommer få se en explosion av våld, droger och en "fuck it" attityd, samhället faller.

Alexton
2018-03-09, 16:09
"Shit happends, alla får inte allt!" detta är svaret unga män nu får när de inte längre får kärlek eller sex. "Alla får inte allt, sluta gnäll med dig!".


:lol:


Bra samhälle, detta kommer verkligen hålla :Virro

Inte direkt vad jag skriver eller skrivit.
Men vill man något så får man ofta omgruppera, tänka om och göra något åt saken.
Man kan inte kallt räkna med att saker som landar i någon annans knä ska göra det för en själv.
De flesta kan betydligt mer än vad de tror.

Det handlar inte om att få tyst på en person utan att personen ska testa något annat. Att gnälla fungerar väldigt sällan även om det är motiverat.

NilsZxx
2018-03-09, 16:11
Inte direkt vad jag skriver eller skrivit.
Men vill man något så får man ofta omgruppera, tänka om och göra något åt saken.
Man kan inte kallt räkna med att saker som landar i någon annans knä ska göra det för en själv.
De flesta kan betydligt mer än vad de tror.

Det handlar inte om att få tyst på en person utan att personen ska testa något annat. Att gnälla fungerar väldigt sällan även om det är motiverat.

Jag håller med dig men hur fan gnäller han? Han frågar ju om tips, killen är 23 och OSKULD, han har gått flera år utan att få nåt, sen tar han sig äntligen mod att få hjälp och då får han: "gnäll inte!! Det kommer!!".

NilsZxx
2018-03-09, 16:13
Vad jag också finner det intressant är varför detta "problem" Ser ut att ha exploderat de senaste åren i väst. Flashback tex svämmas över sånt här nu. Sen har vi ju alla dessa "incel movements" som ploppar upp konstant. Har ni sett "mgtow" på youtube? Kommentarsfälten är typ en miljon meter långa varje dag, män som SKITER i allt nu. Reddit red pill, reddit incels, sluthate å allt vad det heter, mgtow, alla "pick up företag" som drar nytta av detta.

Det måste finnas en anledning till att män idag har såna enorma problem, för såhär var det verkligen inte på 50-talet, även om det fanns en och annan kuf då, så handlade det inte om miljontals av män.

Roquefort
2018-03-09, 16:14
Ja, det känns inte som den där sitta hemma och deppa ensam-grejen är alls vanlig bland tjejer. De tar för sig mer, reser, jobbar, knyter kontakter och börjar utbilda sig tidigare. Varför skillnaden är så stor är frågan, tjejer kanske blir mer bekräftade och får bättre självförtroende tidigt.

NilsZxx
2018-03-09, 16:14
När jag personligen tex testar tinder, det är i princip omöjligt att få ett svar och får man ett så rinner det ut direkt, hon tar 500 år på sig att svara, inget händer.

På krogen, lycka till, det är typ 2-3 män för varje kvinna och de verkar ha garden uppe och taggarna utåt på ett sätt som är helt annorlunda motför 8-9 år sedan.

NilsZxx
2018-03-09, 16:16
Ja, det känns inte som den där sitta hemma och deppa ensam-grejen är alls vanlig bland tjejer. De tar för sig mer, reser, jobbar, knyter kontakter och börjar utbilda sig tidigare. Varför skillnaden är så stor är frågan, tjejer kanske blir mer bekräftade och får bättre självförtroende tidigt.

Precis, tjejerna har det väldigt lätt idag, otroligt lätt faktiskt, det är killarna som hamnar på efterkälken men vem bryr sig om män?

Kvinnor har ofta enorma sociala nätverk, män har de efter sig naturligt för att de är kvinnor (har ägg), kontakter knyter de lätt då kvinnor bondar genom att bara vara kvinnor (medans män måste ha gemensamma värderingar och syften, mål).

Kvinnor får ofantligt mycket bekräftelse och kärlek, även hjälp av staten om så behövs, vad får killar? Vad får du som man för bekräftelse egentligen?


Vi går emot ett matriarkat och det kommer inte sluta gott.

Benny Carlsson
2018-03-09, 16:18
Det stämmer, men det var en annan tid då. Pressen på män är väldigt mycket starkare idag än låt säga 50 år sedan. Då räckte det i princip med att man hade ett jobb och kunde försörja.

Idag? Nope. Snygg, manlig, "alfa", steroider/muskler, grym social media, "självsäker!!", "macho!", inte vara för på, inte för avvaktande, inte dittan och inte dattan.

25åriga oskulder var väldigt ovanligt när min fader var ung, bara väldigt konstiga kufar i såna fall, idag? Inte alls ovanligt. Det har aldrig varit lika lätt för män att få ligga som det är idag.

Att det inte räcker att vara "normal" idag beror snarare på att det normala har förskjutits kraftigt.

NilsZxx
2018-03-09, 16:20
Det har aldrig varit lika lätt för män att få ligga som det är idag.

Att det inte räcker att vara "normal" idag beror snarare på att det normala har förskjutits kraftigt.

Det var mycket lättare för 10 år sedan och för 20-30 år sedan något så ofantligt mycket lättare, har brorsor som bekräftar detta.

Det är klart det blir svårare om kvinnors standars skjuts i taket.

Fråga, om kvinnor får 6000000 förslag varje dag (tack vare social media, tinder, bekräftelse i fickan) - Kommer de ha lägre eller högre standards än om de INTE fick det?

Där har du svaret.


Det har aldrig varit lättare för en liten liten del av män, för en majoritet av män har det aldrig varit svårare.

Patriarch K
2018-03-09, 16:21
Sen undrar folk varför män checkar ut från samhället i väst?

Är det någon som på fullaste allvar tror ett samhälle kommer hålla när en stor grupp män inte längre känner motivation för att de ej får någon kärlek? De är endast arbetsmyror, löneslavar som ska dra in skatten medans kvinnorna har roligt med en liten minoritet av män?

Vad hände med "jämställdheten" nu igen? Många män får vara utan det VIKTIGASTE I LIVET, men när kvinnor tjänar en lapp mindre i månaden för att de jobbar mycket mindre och tar andra arbeten: KVINNOHAT vi måste rädda kvinnorna från det patriarkala förtrycket!


Kaos är att vänta, damer och herrar.

Det där är ungefär huvudet på spiken av hur jag känner. Därför förkastar jag allt som har med feminism och jämställdhet att göra.
Sedan har jag personligen träffat massor av kvinnor och "varit med" fler än fingrar + tår och har en flickvän i aktuellt läge. Men det var först när jag fyllde 21 som det blev nedförsbacke för mig och allt rullade på. Innan 21 så var jag i exakt samma sits som TS och därför är jag fortfarande krigsskadad.

Men å andra sidan så är det ju männen som skickar inviter hela tiden så vad ska kvinnorna göra? Om männen kunde sluta spamma ner alla kvinnor så hade de insett att de behövt göra lite effort själva, men det blir nog svårt att ändra på så det är lika bra att ta situationen som den är.
En faktor är att kvinnan enbart kan bära 1st barn åt gången medan vi kan producera 15 barn per dag. Dessutom slutar kvinnans "maskin" att fungera mellan 35-45 vilket gör att de måste vara mer "picky" och inte ta vilken skit som helst. Vi män kan ju skaffa barn när vi är 70 år gamla så vi har ju ganska gott om tid på oss. Kvinnorna har ju ett begränsat antal år som är deras prime time, medan män har sin prime time ända upp till 50++ och kan utan problem dejta 30-åriga fräscha kvinnor.

Så det kanske är okej att situationen ser ut som den gör trots allt, men man blir ju extremt bitter över hur det ser ut.
Om jag refererar till LinkedIN så får jag 3-4st jobberbjudanden om dagen av headhunters och rekryterare och jag tycker att det är pissjobbigt och blir irriterad på de flesta som inte skriver något vettigt och personligt. Jag blir extremt picky om jag ska svara på något erbjudande, så jag förstår verkligen hur kvinnor tänker. Det är helt enkelt deras marknad.

Viktigaste av allt till TS är att du är störst, bäst och vackrast och har bäst självförtroende. Om du är medveten om att du inte är så vacker så kan du ändå ge sken av att du är sjukt nöjd med hur du ser ut + att du är säkert asduktig på något annat också som kompensation.

Klagarn
2018-03-09, 16:23
Låt alla killars DNA som nu inte får knewla försvinna från genpoolen. Det gör oss alla gott i slutändan. Det var så vi från början blev ett av världens mest högstående folkslag och det är också det som måste ske för att vi ska förbli det.

Lämna tvångsgifte och inavel...till smutsfolken i u-länderna.

Bärsärk
2018-03-09, 16:25
"Bli av med oskulden" låter som något man snackade om på 80-talet när man stod med mopeden utanför kiosken och drack folköl.

Tiderna förändras, Hultsfredsfestivalen är nedlagd. Man super inte lika mycket längre idag, åtminstone inte bland ungdomarna. Kanske är det andra droger som har tagit över, men jag tror mycket bara har att göra med att de finns andra saker att göra som är roligare. På samma sätt upplever jag att det här med att ligga på hålet inte är lika vanligt längre.

Sex är en underbar njutning men det är inte den enda njutningen som finns längre på samma sätt som det var förr när TV´n var svartvit och bilen bara gick i 60 km/h timme och allt var stängd på helgerna.

Kan du inte hitta andra njutningar i livet som du trivs lika bra med? Finns det inget annat du kan syssla med istället som får dig att må bra?

NilsZxx
2018-03-09, 16:26
Låt alla killars DNA som nu inte får knewla försvinna från genpoolen. Det gör oss alla gott i slutändan. Det var så vi från början blev ett av världens mest högstående folkslag och det är också det som måste ske för att vi ska förbli det.

Lämna tvångsgifte och inavel...till smutsfolken i u-länderna.

Nej, vi blev ett högstående folkslag genom inrättandet av monogami där varja men fick en kvinna.

Utan monogami blir det hypergami, dvs en liten liten del män som får alla kvinnor, vilket resulterar i att en majoritet av män först checkar ut, sen gör uppror mot samhället och kraschar det.

NilsZxx
2018-03-09, 16:28
Kan du inte hitta andra njutningar i livet som du trivs lika bra med? Finns det inget annat du kan syssla med istället som får dig att må bra?


För guds skull!" Det är en ung man som inte har nån sexuell erfarenhet, får han inte det innan 30 kommer han bli helt förstörd i psyket för guds skull.

Ditt förslag? "Finns det inget annat du kan göra?".

:Virro

Välkommen till Sverige, patriarkatet med onda män och stackars förtryckta kvinnor.

Klagarn
2018-03-09, 16:29
Nej, vi blev ett högstående folkslag genom inrättandet av monogami där varja men fick en kvinna.

Utan monogami blir det hypergami, dvs en liten liten del män som får alla kvinnor, vilket resulterar i att en majoritet av män först checkar ut, sen gör uppror mot samhället och kraschar det.

I dina drömmar. Gå tillbaks till Vikingatiden och män som Dio och WF hade blivit slaktade med yxa i huvudet bara av deras fula åsyn.

Angel
2018-03-09, 16:30
Vad är era förslag till lösning på det ur ett samhällsperspektiv?
Eller är det game over?

NilsZxx
2018-03-09, 16:30
Det där är ungefär huvudet på spiken av hur jag känner. Därför förkastar jag allt som har med feminism och jämställdhet att göra.
Sedan har jag personligen träffat massor av kvinnor och "varit med" fler än fingrar + tår och har en flickvän i aktuellt läge. Men det var först när jag fyllde 21 som det blev nedförsbacke för mig och allt rullade på. Innan 21 så var jag i exakt samma sits som TS och därför är jag fortfarande krigsskadad.

Men å andra sidan så är det ju männen som skickar inviter hela tiden så vad ska kvinnorna göra? Om männen kunde sluta spamma ner alla kvinnor så hade de insett att de behövt göra lite effort själva, men det blir nog svårt att ändra på så det är lika bra att ta situationen som den är.
En faktor är att kvinnan enbart kan bära 1st barn åt gången medan vi kan producera 15 barn per dag. Dessutom slutar kvinnans "maskin" att fungera mellan 35-45 vilket gör att de måste vara mer "picky" och inte ta vilken skit som helst. Vi män kan ju skaffa barn när vi är 70 år gamla så vi har ju ganska gott om tid på oss. Kvinnorna har ju ett begränsat antal år som är deras prime time, medan män har sin prime time ända upp till 50++ och kan utan problem dejta 30-åriga fräscha kvinnor.

Så det kanske är okej att situationen ser ut som den gör trots allt, men man blir ju extremt bitter över hur det ser ut.
Om jag refererar till LinkedIN så får jag 3-4st jobberbjudanden om dagen av headhunters och rekryterare och jag tycker att det är pissjobbigt och blir irriterad på de flesta som inte skriver något vettigt och personligt. Jag blir extremt picky om jag ska svara på något erbjudande, så jag förstår verkligen hur kvinnor tänker. Det är helt enkelt deras marknad.

Viktigaste av allt till TS är att du är störst, bäst och vackrast och har bäst självförtroende. Om du är medveten om att du inte är så vacker så kan du ändå ge sken av att du är sjukt nöjd med hur du ser ut + att du är säkert asduktig på något annat också som kompensation.

Japp så är det. Men män skickar inviter för att de är desperata och de är desperata för att de .. är desperata! Dvs pga en orsak, det är ensamma och får inget. Varför får de inget? Kvinnors standards. Så varför är kvinnors standars så mycket högre idag än förr? Vad är mekanismerna här?

Bärsärk
2018-03-09, 16:33
Vad är era förslag till lösning på det ur ett samhällsperspektiv?
Eller är det game over?

Folk måste ändra sin syn på det.

NilsZxx
2018-03-09, 16:34
Vad är era förslag till lösning på det ur ett samhällsperspektiv?
Eller är det game over?

Svårt att säga. Jag gillar att fundera och filosofera. Vad jag vet är att ett samhälle med utslagna män är ett samhälle som till slut inte går runt. Vad jag också vet är att män behöver en morot för att vilja producera, denna morot är reproduktion, närhet och kärlek. Ta bort denna morot och män förlorar det starkaste incitamentet, vilket gör att motivationen försvinner.

Kulturer har i alla tider gjort allt för att kontrollera denna problematik, i väst införde vi monogami och giftermål där varje man blev lovad evig trohet av en kvinna, en familj och barn att ta hand om, på så vis kände var man ett syfte med livet, ett kall.

Ett samhälle utan motiverade män med framtidstro är ett samhälle som snart dör.

NilsZxx
2018-03-09, 16:34
Folk måste ändra sin syn på det.

Lycka till att få män (som föds hela tiden med en biologisk programmering) och deras natur att "ändra syn" på det mest grundläggande behovet vi har.

Bärsärk
2018-03-09, 16:37
Lycka till att få män (som föds hela tiden med en biologisk programmering) och deras natur att "ändra syn" på det mest grundläggande behovet vi har.

Vi måste börja nånstans, men om 10 år så har vi sexrobotar så jag vet inte de som inte går att bota får dras med det.

Angel
2018-03-09, 16:37
Jag förstår problemet Nils. Vad jag undrar är om du/ni har någon form av förslag på lösningar?

Klagarn
2018-03-09, 16:38
Men låt det dö ut då!

Varför ska svaga och värdelösa människor egentligen låtas leva? Kallt men hårt. Så är naturen.

Ni som gnäller och gnäller utstrålar svaghet. Kvinnor får ångest och huvudvärk bara av att se er.

Det är därför de hånar er, dissar er, trakasserar er och slutligen krossar er psykiskt. De är väl medvetna om att ni sitter hemma framför datorn och gråtruewnkar när de blir påsatta av alfas.

Patriarch K
2018-03-09, 16:38
Japp så är det. Men män skickar inviter för att de är desperata och de är desperata för att de .. är desperata! Dvs pga en orsak, det är ensamma och får inget. Varför får de inget? Kvinnors standards. Så varför är kvinnors standars så mycket högre idag än förr? Vad är mekanismerna här?

Som jag nämnde så kan de enbart bära 1 barn åt gången och om de får 1000 meddelande och inviter om dagen så vet de inte vem som skulle vara den bästa pappan. Då måste de ta den som absoluuut utmärker sig mest och är så nära deras optimala preferenser som möjligt. Precis som en hög med CVn som skickas in till ett företag. Det måste finnas "det lilla extra", annars blir man bara en i mängden som åker ner i sophögen. Det är omöjligt att bejaka alla som visar intresse.
Och det är lite hönan eller ägget. Var det männen som började spamma först? Eller var det kvinnorna som var svårfångade först?

NilsZxx
2018-03-09, 16:40
Vi måste börja nånstans, men om 10 år så har vi sexrobotar så jag vet inte de som inte går att bota får dras med det.

Sexrobotar löser inget, det är som att runka. Det är närhet och reproduktion som är det viktiga här, inte sexet i sig. Mänsklig bekräftelse och kärlek.

Bärsärk
2018-03-09, 16:40
I en perfekt värld ska inte kvinnor behöva män och män ska inte behöva kvinnor, det ska åtminstone inte vara ett medfött påtvingat arv att det ska vara så utan träffas två personer och det uppstår kemi så är det ju så det får bli men att födas med att hela tiden tänka på och bara bry sig om att hitta någon som man kan fortplanta sig med tror inte jag är en hållbar lösning på mänskligheten.

Skapar ju ganska svåra problem just nu med överpopulation...

Ett problem vi inte hade förr när folk jobbade mer.

NilsZxx
2018-03-09, 16:43
Jag förstår problemet Nils. Vad jag undrar är om du/ni har någon form av förslag på lösningar?

Nej jag vet inte, vi måste få ett sätt där kvinnor är attraherade/intresserade i den "vanliga mannen" igen, som de var förut. En man måste ha något att bidra med, som kvinnorna ej kan skaffa själva. Förut var det ekonomi/trygghet, men det går inte direkt att gå tillbaka till.

Jag tror heller inte hetsjakten på män i media hjälper, eller det ständiga polariserandet som sker mellan könen i landet. Det känns som att kvinnor har taggarna utåt väldigt ofta och i princip letar problem.

NilsZxx
2018-03-09, 16:44
I en perfekt värld ska inte kvinnor behöva män och män ska inte behöva kvinnor

Helt fel. I en perfekt värld behöver kvinnor och män varandra, de kompletterar varann, yin och yang, hona och hane, de behöver varandra och sammarbetar för att föra vidare generationerna.



Skapar ju ganska svåra problem just nu med överpopulation...


Inte överpopulation av vita direkt.

Bärsärk
2018-03-09, 16:45
Jag tror att ni uppfattar det som att kvinnor har taggar utåt mot er för att kvinnor idag 2018 bara har bättre för sig än att svansa efter en man som kan försörja dem och ge ett hållbart liv till deras avkomma.

Det finns ju liksom kvinnor nu som gör karriär...

Jag antar att ni är samma typ av män som avskyr kvinnor som arbetar, klär sig som de vill och har rösträtt?

Helt fel. I en perfekt värld behöver kvinnor och män varandra, de kompletterar varann, yin och yang, hona och hane, de behöver varandra och sammarbetar för att föra vidare generationerna.




Inte överpopulation av vita direkt.

Kompletterar varandra för vad? Är det här någon sorts teambuilding övning jag missat? Ska vi bygga ett hus ihop? Behöver jag en kvinna för att få min vardag att fungera? Knappast. Och vadå föra vidare generationerna?

"Inte överpopulation av vita direkt."

Jaha, du har ett ras tänk bakom det. Förklarar varför du inte är så speciellt smart...

Är det ingen som spårar och har koll på dessa nyregistrerade troll på forumet längre? Hade det varit jag som var inne här och härjade för 10 år sedan så som Nils gör nu så hade jag varit ute med huvudet före vid lunchtid idag

Angel
2018-03-09, 16:46
Förbud/blockering av sociala medier och liknande skulle kunna vara effektivt då? Det skulle ju dramatiskt minska utbudet.

NilsZxx
2018-03-09, 16:49
Jag tror att ni uppfattar det som att kvinnor har taggar utåt mot er för att kvinnor idag 2018 bara har bättre för sig än att svansa efter en man som kan försörja dem och ge ett hållbart liv till deras avkomma.

Klart de inte behöver svansa, de kan ju till å med få inseminering nu för tiden, varför ska de ha en man? Försörjning får de av staten om så måste, kärlek/närhet/bekräftelse får de av omgivningen, råkar de illa ut så är de stackars kvinnor och får hjälp direkt.

Vad fan får en man?

Inser du att det är tack vare män kvinnor kan åtnjuta dessa fördelar? Inser du att det är tack vare män - som står vid gränserna, metaforiskt talat - som kvinnor kan vara trygga och inte behöver oroa sig för att bli våldtagna och mördade av andra män?

Inser du att det är män som upprätthåller en civilisation och står för beskyddandet av denna? Vad händer när männen bestämmer sig för att skita i det?



Det finns ju liksom kvinnor nu som gör karriär...

Ja, inte direkt konstigt.


Jag antar att ni är samma typ av män som avskyr kvinnor som arbetar, klär sig som de vill och har rösträtt?

Vänta nu, var kom detta ifrån? :lol:

Benny Carlsson
2018-03-09, 16:50
En total nedmontering av den allmänna välfärden skulle kraftigt vrida tillbaka relationen mellan könen.

Staten har tagit över och ersatt mannen i relationen man - kvinna.

NilsZxx
2018-03-09, 16:51
Förbud/blockering av sociala medier och liknande skulle kunna vara effektivt då? Det skulle ju dramatiskt minska utbudet.

Det skulle vara extremt effektivt, utan den minsta tvekan. Tänk dig att som kvinna gå från 50.000 valmöjligheter och bekräftelse, i fickan, till att få i princip noll. Helt plötsligt skulle man behöva välja en vanlig kille från orten för bekräftelse, kärlek, sex och familjebildande, resultatet skulle bli fler barn, lyckligare kvinnor och män som inte är ensamma.

Men det kommer nog inte ske. Jag tror det var Ryssland som förbjöd sidan pornhub i alla fall, det var även tal om att förbjuda social media med rationale: "gå ut och träffa människor istället!", jag tror det skulle göra mycket gott för svenskar.

Bärsärk
2018-03-09, 16:51
Män får det här

AqokkXoa7uE


Inser du att det är män som upprätthåller en civilisation och står för beskyddandet av denna? Vad händer när männen bestämmer sig för att skita i det?

Vad menar du med beskyddande? Vi har en svensk myndighet som har som uppgift att upprätthålla vår civilisation, den heter Försvarsmakten och den består av både män och kvinnor.

Klagarn
2018-03-09, 16:53
En total nedmontering av den allmänna välfärden skulle kraftigt vrida tillbaka relationen mellan könen.

Staten har tagit över och ersatt mannen i relationen man - kvinna.

De skulle inte ligga med losers i alla fall.

WHITEFOLKS
2018-03-09, 16:55
Jag tror att ni uppfattar det som att kvinnor har taggar utåt mot er för att kvinnor idag 2018 bara har bättre för sig än att svansa efter en man som kan försörja dem och ge ett hållbart liv till deras avkomma.

Det finns ju liksom kvinnor nu som gör karriär...

Jag antar att ni är samma typ av män som avskyr kvinnor som arbetar, klär sig som de vill och har rösträtt?



Kompletterar varandra för vad? Är det här någon sorts teambuilding övning jag missat? Ska vi bygga ett hus ihop? Behöver jag en kvinna för att få min vardag att fungera? Knappast. Och vadå föra vidare generationerna?

"Inte överpopulation av vita direkt."

Jaha, du har ett ras tänk bakom det. Förklarar varför du inte är så speciellt smart...

Är det ingen som spårar och har koll på dessa nyregistrerade troll på forumet längre? Hade det varit jag som var inne här och härjade för 10 år sedan så som Nils gör nu så hade jag varit ute med huvudet före vid lunchtid idag

Jag tycker inte att kvinnor har taggar utåt men det kanske är för att jag aldrig egentligen har haft svårt att prata med kvinnor. Problemet ser jag mer överflödet av utbud och vad det leder till för båda sidorna. Det blir en inflation i pushande och kontakt och det är inte alltid direkt trevligt för kvinnorna heller. För att komma i kontakt med en så måste du försöka med tjugo och gärna vara lite på så du inte försvinner i mängden.

Då är det inte så konstigt att det blir en eskalering i mer på killar samtidigt som det fortfarande går tillräckligt bra för kvinnorna för att man inte ska känna kravet att direkt göra något själv. Så man blir nerspammad av män som måste för att ha en chans samtidigt som det leder till att man själv är "för lat" för att göra något annorlunda. Så blir en ond spiral...

NilsZxx
2018-03-09, 16:55
En total nedmontering av den allmänna välfärden skulle kraftigt vrida tillbaka relationen mellan könen.

Staten har tagit över och ersatt mannen i relationen man - kvinna.


Helt rätt, det är jag stensäker på också. Men kommer inte direkt hända den närmsta tiden, men om saker och ting fortsätter som de gör nu så händer det ju såklart till slut.

Intressant hur det alltid går runt runt sådär.

Kvinnor behöver inte män längre, de har "pappa staten". Kvinnor kan därför leva singel och ha sitt "kul" när lusten faller sig på, med en av hunkarna på tinder till exempel, bekräftelse blir det överösta av och starka sociala nätverk har de naturligt.

Mäns värde idag, vad är det? Arbeta, dra in skatten, sen håll keften och vill du ligga och inte får, stackars dig! Kvinnohatare!


:lol:

WHITEFOLKS
2018-03-09, 16:56
Män får det här




Vad menar du med beskyddande? Vi har en svensk myndighet som har som uppgift att upprätthålla vår civilisation, den heter Försvarsmakten och den består av både män och kvinnor.

Fast det är ju även upp till männen att styra upp männen som inte sköter sig. Jag förväntas "ta ansvar" för män som grisar sig. Varför ska jag bry mig specifikt om det förrutom rent medmänskliga perspektiv? Vem "tar ansvar" för att jag är helt ensam? Ingen.

NilsZxx
2018-03-09, 16:57
Vad menar du med beskyddande? Vi har en svensk myndighet som har som uppgift att upprätthålla vår civilisation, den heter Försvarsmakten och den består av både män och kvinnor.

Ok, låt säga att män lägger ner, INGEN män försvarar längre. Vad händer? Vi blir direkt övertagna av en annan nation, om än så somalia.

Vad händer om kvinnor säger: "vi ska inte försvara nåt mer!", inget händer, för deras försvarsförmåga är väldigt svag ändå jämfört med mäns.

Detta vilar på mäns axlar, det är män som upprätthåller samhället, naturligt. Utan män så kommer samhället tas över av andra hanar som vill få in sina gener i genpoolen.

NilsZxx
2018-03-09, 16:59
Jag tycker inte att kvinnor har taggar utåt men det kanske är för att jag aldrig egentligen har haft svårt att prata med kvinnor. Problemet ser jag mer överflödet av utbud och vad det leder till för båda sidorna. Det blir en inflation i pushande och kontakt och det är inte alltid direkt trevligt för kvinnorna heller. För att komma i kontakt med en så måste du försöka med tjugo och gärna vara lite på så du inte försvinner i mängden.

Då är det inte så konstigt att det blir en eskalering i mer på killar samtidigt som det fortfarande går tillräckligt bra för kvinnorna för att man inte ska känna kravet att direkt göra något själv. Så man blir nerspammad av män som måste för att ha en chans samtidigt som det leder till att man själv är "för lat" för att göra något annorlunda. Så blir en ond spiral...

Stämmer bra. Sen standardsen, tex för 30 år sedan, om man gick på dejt så kunde man acceptera mannens negativa sidor mer, om han kanske inte var så rolig, inte charmig, inte supersnygg, man fick det att funka idag.

Nu 2018? Man har en telefon i fickan med 500 andra snyggare och intressantare män, så fort mannen mitt emot säger nåt man inte gillar ... "hmm kanske ska skita i detta ändå, tar en av de andra snyggingarna istället..".


Kvinnors makt på köttmarknaden är väldigt väldigt stark idag, mäns är i princip obefintlig, så vida du inte är en superhunk då, eller en NHL stjärna.

Alexton
2018-03-09, 17:00
Helt rätt, det är jag stensäker på också. Men kommer inte direkt hända den närmsta tiden, men om saker och ting fortsätter som de gör nu så händer det ju såklart till slut.

Intressant hur det alltid går runt runt sådär.

Kvinnor behöver inte män längre, de har "pappa staten". Kvinnor kan därför leva singel och ha sitt "kul" när lusten faller sig på, med en av hunkarna på tinder till exempel, bekräftelse blir det överösta av och starka sociala nätverk har de naturligt.

Mäns värde idag, vad är det? Arbeta, dra in skatten, sen håll keften och vill du ligga och inte får, stackars dig! Kvinnohatare!


:lol:

Väl knappast dåligt att kvinnor kan ha ett självständigt liv och inte behöver skaffa en partner för överlevnad / ekonomisk trygghet ?

Att veta att en kvinna väljer dig för att det är praktiskt och hon behöver din inkomst är väl inte direkt smickrande.

Du som person bidrar förhoppningsvis med mer än bara pengar i en relation.

Vem kvinnor väljer att ligga med är ju deras ensak och inte någonting män ska gå runt och ha en egentlig åsikt om.

Bärsärk
2018-03-09, 17:01
Ok, låt säga att män lägger ner, INGEN män försvarar längre. Vad händer? Vi blir direkt övertagna av en annan nation, om än så somalia.

Vad händer om kvinnor säger: "vi ska inte försvara nåt mer!", inget händer, för deras försvarsförmåga är väldigt svag ändå jämfört med mäns.

Detta vilar på mäns axlar, det är män som upprätthåller samhället, naturligt. Utan män så kommer samhället tas över av andra hanar som vill få in sina gener i genpoolen.

Vår överbefälhavare är en 53 årig man ifrån Gnarp som heter Micael Bydén, ett scenario där en kvinna skulle säga "Vi ska inte försvara något mer" är därför ganska orimligt eftersom det är han som är chef för rikets försvar och hans uppgift är att försvara riket till döden.

Du målar upp fiktiva scenarion som aldrig kommer hända.

Bärsärk
2018-03-09, 17:04
Alexander Bard håller på och jobbar på en ny mansroll, det kanske vore något för dig Nils att åka på ett av hans mansläger?

https://www.dn.se/nyheter/sverige/150-man-samlas-i-varmland-for-att-formulera-en-ny-mansroll/

Jag hörde om det på radion och det lät ganska mysigt.

Tydligen hade mansrörelsen stora problem redan på 70-talet när män började tappa makt, jag förstår nu hur svettigt det måste vara för dig Nils att de börjar glida ur dina händer igen men tänk såhär; Allt kommer ordna sig!

NilsZxx
2018-03-09, 17:05
Väl knappast dåligt att kvinnor kan ha ett självständigt liv och behöver skaffa en partner för överlevnad / ekonomisk trygghet ?

Dåligt för vem? Mig? Kvinnan? Kvinnans avkomma som kanske blir pojkar? Kvinnans välmående, mitt välmående? Mäns välmående generellt? Befolkningens motivation till att reproducera och arbeta tillsammans för att föra generationerna vidare? Vänligen specifiera din fråga.



Att veta att en kvinna väljer dig för att det är praktiskt och hon behöver din inkomst är väl inte direkt smickrande.

På samma sätt som en man väljer en kvinna för att hon är snygg? Män är brödvinnare av naturen, att få bekräftelsen av en kvinna att man kan ta hand om henne och avkomman är för en man något som ger dig självkänsla och motivation att fortsätta.

Att hon väljer för "pengarna" är ju bara attraktionsdelen, det som väcker intresse, med tiden bygger man upp en kärlek.


Du som person bidrar förhoppningsvis med mer än bara pengar i en relation.

Visst, och vad kan kvinnor bidra med? Mer än att de är snygga och är kvinnor? Jag bara undrar, eftersom att deras standards är så extremt höga idag? Vad kan de bidra med?



Vem kvinnor väljer att ligga med är ju deras ensak och inte någonting män ska gå runt och ha en egentlig åsikt om.

Deras ensak visst, överens. Men vad har detta för resultat på samhället? Vad händer med män? Vad händer med kvinnorna Vad händer med barnen? Vad händer med landet som helhet?

Var går gränsen? Om kvinnor bara "väljer att ligga med 1%" 99% blir utan, vad händer då? Vad har det för konsekvenser? 10% ? Var går gränsen?

"Inte mäns ensak!", nej visst, men det kommer ha extrema konsekvenser, inte sant? Så var går gränsen?

NilsZxx
2018-03-09, 17:07
Vår överbefälhavare är en 53 årig man ifrån Gnarp som heter Micael Bydén, ett scenario där en kvinna skulle säga "Vi ska inte försvara något mer" är därför ganska orimligt eftersom det är han som är chef för rikets försvar och hans uppgift är att försvara riket till döden.

Du målar upp fiktiva scenarion som aldrig kommer hända.

Jag målar upp fiktiva scenarion för att göra en poäng. Kvinnor bidrar inte mycket till försvar jämfört med män. Om bara kvinnor försvarade Sverige skulle vi kunna bli övertagna av vilket litet land som helst, när som helst, till och med en indianstam av män.

Det är män som drar det stora lasset när det kommer till försvar och upprätthålla samhället, kvinnor - ska - bidra med reproduktion, sitt lass, för att föra generationerna vidare.

Det är så man skapar och upprätthåller ett bra samhälle.

Utan en morot så kommer män tröttna, när män tröttnar faller samhället eller blir övertaget av andra män, det är konsekvensen.

Bärsärk
2018-03-09, 17:07
Deras ensak visst, överens. Men vad har detta för resultat på samhället? Vad händer med män? Vad händer med kvinnorna Vad händer med barnen? Vad händer med landet som helhet?

Var går gränsen? Om kvinnor bara "väljer att ligga med 1%" 99% blir utan, vad händer då? Vad har det för konsekvenser? 10% ? Var går gränsen?

"Inte mäns ensak!", nej visst, men det kommer ha extrema konsekvenser, inte sant? Så var går gränsen?

Den som lever då får se, det kommer aldrig hända under din och min tidsålder och om 250 år kanske en jättesten från rymden kör rakt in i planeten och vi alla dör.

Lev i nuet istället och försök ha lite roligt, tänk inte på saker som du inte kan påverka utan fokusera på ditt istället.

NilsZxx
2018-03-09, 17:08
Alexander Bard håller på och jobbar på en ny mansroll, det kanske vore något för dig Nils att åka på ett av hans mansläger?

https://www.dn.se/nyheter/sverige/150-man-samlas-i-varmland-for-att-formulera-en-ny-mansroll/

Jag hörde om det på radion och det lät ganska mysigt.

Tydligen hade mansrörelsen stora problem redan på 70-talet när män började tappa makt, jag förstår nu hur svettigt det måste vara för dig Nils att de börjar glida ur dina händer igen men tänk såhär; Allt kommer ordna sig!

Varför den nedsättande attityden helt plötsligt? Varför kan du inte fortsätta diskutera seriöst, blir det svårt när jag har svar på allt du säger medans du inte kan bemöta mina argument?

Bärsärk
2018-03-09, 17:09
Jag målar upp fiktiva scenarion för att göra en poäng. Kvinnor bidrar inte mycket till försvar jämfört med män. Om bara kvinnor försvarade Sverige skulle vi kunna bli övertagna av vilket litet land som helst, när som helst, till och med en indianstam av män.

Det är män som drar det stora lasset när det kommer till försvar och upprätthålla samhället, kvinnor - ska - bidra med reproduktion, sitt lass, för att föra generationerna vidare.

Det är så man skapar och upprätthåller ett bra samhälle.

Utan en morot så kommer män tröttna, när män tröttnar faller samhället eller blir övertaget av andra män, det är konsekvensen.

Jag tror faktiskt att ett försvar av bara kvinnor skulle fungera ganska bra förutsatt att det är kvinnor som anfaller också. Det skulle bli ett jävla kacklade (typ hönsgård x1000) och sen skulle det vara bra så.

NilsZxx
2018-03-09, 17:09
Den som lever då får se, det kommer aldrig hända under din och min tidsålder och om 250 år kanske en jättesten från rymden kör rakt in i planeten och vi alla dör.

Lev i nuet istället och försök ha lite roligt, tänk inte på saker som du inte kan påverka utan fokusera på ditt istället.

Nej, jag gillar att fundera kring samhället. Vänligen förklara för mig hur detta INTE är negativt för samhället som helhet och dess fortsatta överlevnad.

NilsZxx
2018-03-09, 17:10
Jag tror faktiskt att ett försvar av bara kvinnor skulle fungera ganska bra förutsatt att det är kvinnor som anfaller också. Det skulle bli ett jävla kacklade (typ hönsgård x1000) och sen skulle det vara bra så.

Nej. Försök hålla dig seriös i diskussionen nu så tråden inte stängs.

WHITEFOLKS
2018-03-09, 17:10
Det är inte heller kvinnors ensak att välja vilka de ligger med, man får inte göra det mot betalning eller för surrogatmödraskap. Så man vill inte heller att sex eller fortplantning ska finnas tillgängliga för män.

Nu är jag inget fan av varken prostitution eller surrogatmödraskap men det är intressant hur stenhårt man håller på dessa samtidigt som man argumenterar för att kvinnor har rätt till sin egen kropp.

NilsZxx
2018-03-09, 17:12
Det är inte heller kvinnors ensak att välja vilka de ligger med, man får inte göra det mot betalning eller för surrogatmödraskap. Så man vill inte heller att sex eller fortplantning ska finnas tillgängliga för män.

Nu är jag inget fan av varken prostitution eller surrogatmödraskap men det är intressant hur stenhårt man håller på dessa samtidigt som man argumenterar för att kvinnor har rätt till sin egen kropp.

Precis, det finns väldigt lite logik i argumenten, ingen direkt "rättvisa", om man säger så.

Benny Carlsson
2018-03-09, 17:14
Män får det här

AqokkXoa7uE



Vad menar du med beskyddande? Vi har en svensk myndighet som har som uppgift att upprätthålla vår civilisation, den heter Försvarsmakten och den består av både män och kvinnor. Under hela vår evolution har kvinnor varit i behov av män för att kunna freda sig eller utöva annat våld. Till och med tillgången av mat har varit beroende av våld.

Detta behov har tagits över av FM och polis. Har självklart heller inte varit likadant så länge vi haft FM + polis utan ju mindre våldsamt samhället är, desto mindre behöver kvinnor män.

De skulle inte ligga med losers i alla fall. Vilka som är "losers" hade kanske förändrats i ett laglöst samhälle.

Bärsärk
2018-03-09, 17:15
Nej. Försök hålla dig seriös i diskussionen nu så tråden inte stängs.

På just punkten om vårt försvar vet jag inte riktigt vad jag ska säga, jag tror vi kommer ha ett försvar av robotar om 50-100 år eller tidigare och det mesta kommer skötas över datorn så vad vi gör nu eller vad vi tror är rätt nu spelar ingen större roll.

Under hela vår evolution har kvinnor varit i behov av män för att kunna freda sig eller utöva annat våld. Till och med tillgången av mat har varit beroende av våld.

Detta behov har tagits över av FM och polis. Har självklart heller inte varit likadant så länge vi haft FM + polis utan ju mindre våldsamt samhället är, desto mindre behöver kvinnor män.

Precis, för väldigt väldigt väldigt länge sedan men inte så mycket nu längre.

Och det skulle tas över ännu mer av AI som är en helt neutral part.

Petoria
2018-03-09, 17:17
Nils, sluta häng så mycket på internet och umgås mer med vanliga personer. Din världsbild och kvinnosyn är så fruktansvärt snedvriden och överdriven. De flesta män och kvinnor kommer väl överens i Sverige och har inga problem med att skaffa partners. Visst är det ett problem att vissa män har svårt att hitta kärlek men istället för att måla upp det som något enormt samhällsproblem, fundera istället på vad du kan göra för att förbättra dina möjligheter. Vad du håller på med nu kommer bara göra dina problem värre och värre.

NilsZxx
2018-03-09, 17:17
På just punkten om vårt försvar vet jag inte riktigt vad jag ska säga, jag tror vi kommer ha ett försvar av robotar om 50-100 år eller tidigare och det mesta kommer skötas över datorn så vad vi gör nu eller vad vi tror är rätt nu spelar ingen större roll.



Och det skulle tas över ännu mer av AI som är en helt neutral part.

Ja det kommer vi säkert, men detta är ju irrelevant till tråden. Vem har utvecklat dessa robotar? Ingenjörer? Vilka är ingenjörer? Vem styr robotarna? Vem har den kognitiva förmågan att styra dem? Eliten av män eller kvinnor? Vem är högst upp när det gäller IQ?

Det är alltid män som samhället vilar på. Kvinnors trygghet är ett resultat av att män håller dem trygga. Kvinnors rätt i samhället är tack vare män som tillåter dem denna rätt.

NilsZxx
2018-03-09, 17:19
Nils, sluta häng så mycket på internet och umgås mer med vanliga personer. Din världsbild och kvinnosyn är så fruktansvärt snedvriden och överdriven. De flesta män och kvinnor kommer väl överens i Sverige och har inga problem med att skaffa partners. Visst är det ett problem att vissa män har svårt att hitta kärlek men istället för att måla upp det som något enormt samhällsproblem, fundera istället på vad du kan göra för att förbättra dina möjligheter. Vad du håller på med nu kommer bara göra dina problem värre och värre.

Jag jobbar varje dag och umgås med personer i alla fall 1-2 ggr i veckan. Var är min världsbild snedvriden?

De flesta kommer inte alls överens, eller nej fel av mig, de flesta unga män har det väldigt svårt, det är ett bättre påstående.




Jag bestämde mig för att kolla in på flashback nu, deras "Relationsdel", vad är det absolut första jag ser?

Det som är oroväckande är hur det kan vara så smidigt med norska tjejer vs svenska. Samma kultur, nästan samma språk (låter mer som en dialekt) osv. Och ändå rejääääl skillnad på hur dom beter sig mot motsatta könet.

Som redan sagt i tråden så är jag säker på att dom flesta tjejer knullar 10%-20% toppen av killarna och blir det inget med dom vilket det oftast inte blir så lever hellre tjejen singel resten av livet.

Det betyder att alla smala tjejer som ser helt ok ut inte finns på marknaden för helt vanliga killar sonder ok ut.

Kvar finns bottenskrapet av tjejer som är mer eller mindre överviktiga, har ev barn och ev psykiska problem. Dessa ska alla vanliga killar dela på. Och så undrar alla varför Sverige är världens singeltätaste land?

När jag semestrat vid medelhavet har jag sett både tjeckiska och ryska tjejer som varit riktigt fina med helt alldagliga killar. Det händer inte i Sverige. Hela dejtingmarknaden är fucked up i Sverige där lika som bär inte gäller. Utan man ser killar dagligen hålla i hand flodhästar till tjejer. Killar som i normala länder hade fått en likvärdig smal tjej.



Inlägg likt dessa har fullkomligt exploderat senaste 5-10 åren, tror du detta är en positiv utveckling för landet?

Var kommer det sluta? Hur kommer det sluta?

Bärsärk
2018-03-09, 17:20
Vilka är ingenjörer?

Båda män och kvinnor är igenjörer men så klart att det är fler män för att det är vad män är intresserade av, notera att jag skrev intresserade och inte "genetiskt utrustade och primärt framskapta för att"

Vem som helst kan bli en ingenjör.

Alexton
2018-03-09, 17:21
Dåligt för vem? Mig? Kvinnan? Kvinnans avkomma som kanske blir pojkar? Kvinnans välmående, mitt välmående? Mäns välmående generellt? Befolkningens motivation till att reproducera och arbeta tillsammans för att föra generationerna vidare? Vänligen specifiera din fråga.



På samma sätt som en man väljer en kvinna för att hon är snygg? Män är brödvinnare av naturen, att få bekräftelsen av en kvinna att man kan ta hand om henne och avkomman är för en man något som ger dig självkänsla och motivation att fortsätta.

Att hon väljer för "pengarna" är ju bara attraktionsdelen, det som väcker intresse, med tiden bygger man upp en kärlek.


Visst, och vad kan kvinnor bidra med? Mer än att de är snygga och är kvinnor? Jag bara undrar, eftersom att deras standards är så extremt höga idag? Vad kan de bidra med?

.Deras ensak visst, överens. Men vad har detta för resultat på samhället? Vad händer med män? Vad händer med kvinnorna Vad händer med barnen? Vad händer med landet som helhet?

Var går gränsen? Om kvinnor bara "väljer att ligga med 1%" 99% blir utan, vad händer då? Vad har det för konsekvenser? 10% ? Var går gränsen?


"Inte mäns ensak!", nej visst, men det kommer ha extrema konsekvenser, inte sant? Så var går gränsen?

1)
Att du generellt garanterar trygghet för hela befolkningen av ett samhälle kan väl knappast ses som negativt, bara för att de råkar ha olika kön ?
2)
Jag har inte mycket pengar, ser helt normal ut. Har ett arbete som tar mycket tid med utlandstjänst.
För mig motiverar inte att ha mest pengar någonting i en relation. Oftast har kvinnorna jag träffar både högre inkomst och social status än mig, det påverkar inte min syn på mitt värde i sagd relation.
3)
Kvinnor kan bidra med mycket män kan. Utseende är inte allt i en relation du vill ha intellektuell stimulans, testa nya saker, resa, utforska osv. Att ha en partner in crime som gillar det med gör upplevelsen bara bättre
4)
Ingen aningen men så har det alltid varit. Du får konvertera till någon relation / sekt där som bara paras ihop utan mycket att säga till om och utvärdera.
Varför ska kvinnan inte få välja partner fritt, knappast hennes fel av vem hon attraheras av.

Jag förstår inte vilka extrema konsekvenser detta kommer ha. Indien och Kina börjar få problem men det är för att de väljer män framför kvinnor när det kommer till barn.

NilsZxx
2018-03-09, 17:22
Och som sagt, personligen är jag inte oroad för min egna situation, får jag inget i Sverige de närmsta åren skaffar jag en från utlandet bara.

Men jag är fortfarande oroad över utvecklingen i landet. Det har gått för långt när helt "vanliga killar" har såna här problem, det ska ej vara så i ett välmående välfungerande samhälle.

Män och kvinnor ska arbeta tillsammans för att som tidigare sagt, föra generationer vidare, inte slåss med varandra.

Petoria
2018-03-09, 17:22
Som sagt, din världsbild baseras på Flashback...

NilsZxx
2018-03-09, 17:22
Båda män och kvinnor är igenjörer men så klart att det är fler män för att det är vad män är intresserade av, notera att jag skrev intresserade och inte "genetiskt utrustade och primärt framskapta för att"

Vem som helst kan bli en ingenjör.

Nej, vem som helst kan inte bli en ingenjör, allra minst en bra sådan.

Bärsärk
2018-03-09, 17:23
Han bad dig precis att sluta hänga på nätet för mycket och du citerar Flashback?

Kan man få en trumvirvel.

NilsZxx
2018-03-09, 17:25
1)
Att du generellt garanterar trygghet för hela befolkningen av ett samhälle kan väl knappast ses som negativt, bara för att de råkar ha olika kön ?


Va?


2)
Jag har inte mycket pengar, ser helt normal ut. Har ett arbete som tar mycket tid med utlandstjänst.
För mig motiverar inte att ha mest pengar någonting i en relation. Oftast har kvinnorna jag träffar både högre inkomst och social status än mig, det påverkar inte min syn på mitt värde i sagd relation.

Din poäng är vad?



3)
Kvinnor kan bidra med mycket män kan. Utseende är inte allt i en relation du vill ha intellektuell stimulans, testa nya saker, resa, utforska osv. Att ha en partner in crime som gillar det med gör upplevelsen bara bättre


Jag håller med dig.


4)
Ingen aningen men så har det alltid varit. Du får konvertera till någon relation / sekt där som bara paras ihop utan mycket att säga till om och utvärdera.
Varför ska kvinnan inte få välja partner fritt, knappast hennes fel av vem hon attraheras av.

Tycker du utvecklingen ser bra ut i Sverige, med detta system? En hel supermängd med singelmorsor, barn med 12 plastfarsor, en totalt splittrad familj, ingen vet vad lojalitet är längre. Män hatar kvinnor, kvinnorna har taggarna utåt, extrem konkurrens mellan män av de mest alldagliga kvinnor.

Är detta bra tycker du? Ser det ljust ut?



Jag förstår inte vilka extrema konsekvenser detta kommer ha. Indien och Kina börjar få problem men det är för att de väljer män framför kvinnor när det kommer till barn.

Konsekvenserna av utslagna män i ett samhälle är välstuderade, finns en specifik Harvardprofessor som studerat det, resultatet är ett samhälle som till slut rasar sönder och samman.

NilsZxx
2018-03-09, 17:26
Han bad dig precis att sluta hänga på nätet för mycket och du citerar Flashback?

Kan man få en trumvirvel.

Vänligen håll dig seriös i diskussionen och sluta löjla dig, om du klarar av det.

Bärsärk
2018-03-09, 17:26
Nej, vem som helst kan inte bli en ingenjör, allra minst en bra sådan.

Du får det att låta som att du tror att inte kvinnor kan ha högkvalificerade yrken?

https://www.nasa.gov/astronauts/biographies/peggy-a-whitson

https://pbs.twimg.com/profile_images/626900284149735424/AZTSesIM_400x400.jpg

NilsZxx
2018-03-09, 17:28
Som sagt, din världsbild baseras på Flashback...

Nej, min världsbild baseras på:

1. Personliga erfarenheter, jag är 28 och har i alla fall "varit med" sen jag var 13. Kraven har ökat lavinartat, standards har skjutit i taket och attityden mot män är mycket mycket sämre än bara 10 år sedan.

2. Observationer på krogen och andra ställen.

3. Slutligen, givetvis internetforum. När fenomenet blivit så extremt att det blossar upp trådar om det i princip varje dag, ja, då är det nåt som håller på att hända.


Ni kan sticka huvudet i sanden, håll för öronen också, men det är nåt som håller på att hända, oavsett vad ni tycker om det.

NilsZxx
2018-03-09, 17:28
Du får det att låta som att du tror att inte kvinnor kan ha högkvalificerade yrken?

https://www.nasa.gov/astronauts/biographies/peggy-a-whitson

https://pbs.twimg.com/profile_images/626900284149735424/AZTSesIM_400x400.jpg

Jag har inte påstått det någonstans, vänligen sluta lägg ord i munnen på mig.

Bärsärk
2018-03-09, 17:33
Jag har inte påstått det någonstans, vänligen sluta lägg ord i munnen på mig.

Så varför kan inte kvinnor vara ingenjörer? Är du medveten om att de finns kvinnliga ingenjörer idag?

WHITEFOLKS
2018-03-09, 17:37
Så varför kan inte kvinnor vara ingenjörer? Är du medveten om att de finns kvinnliga ingenjörer idag?

Ok för att han kanske uttrycker konstiga saker men det finns gott om konstiga saker du kan ifrågasätta utan att hitta på saker. Ingenstans har han vad jag har sett påstått att kvinnor inte kan vara ingenjörer.

NilsZxx
2018-03-09, 17:37
Så varför kan inte kvinnor vara ingenjörer? Är du medveten om att de finns kvinnliga ingenjörer idag?

Men nu får du sluta, var har jag påstått att kvinnor ej kan vara ingenjörer? Min kvinnliga kusin är faktiskt ingenjör! :D

Det finns kvinnliga ingenjörer.

Vad jag säger är detta: I ett rum av 2000 män och 2000 kvinnor kommer fler män dels ha intresse och dels den matematiska förmågan som krävs för att bli en bra ingenjör.

Detta betyder inte att vissa kvinnor inte kan vara det, det betyder att färre kvinnor kommer vara det, särskilt bra sådana.

Samma gäller matematiker, fysiker, kemister och programmerare.

Bärsärk
2018-03-09, 17:41
Men nu får du sluta, var har jag påstått att kvinnor ej kan vara ingenjörer? Min kvinnliga kusin är faktiskt ingenjör! :D

Det finns kvinnliga ingenjörer.

Vad jag säger är detta: I ett rum av 2000 män och 2000 kvinnor kommer fler män dels ha intresse och dels den matematiska förmågan som krävs för att bli en bra ingenjör.

Detta betyder inte att vissa kvinnor kan vara det, det betyder att färre kvinnor kommer vara det, särskilt bra sådana.

Samma gäller matematiker, fysiker, kemister och programmerare.

Bara för att det är färre kvinnor som är matematiker behöver inte det betyda att de saknar "den matematiska förmågan" , jag kan köpa rakt av den fysiska skillnaden mellan män och kvinnor men att män skulle sitta in på en magisk "matematisk förmåga" är bara skitsnack och det vet du.

Anledningen till att inte fler kvinnor är matematiker är för att det finns andra saker de hellre vill syssla med av olika anledningar.

Nu verkar ju du ha backat helt på mycket av det du har sagt tidigare så om vi går tillbaka till varför män och kvinnor behöver ha varandra för att vi ska ha ett fungerande samhälle, för vi har ju redan konstaterat att män inte behövs för att vi är bättre ingenjörer, eller matematiker så där gick du bort dig lite. Försvaret betade vi av också, där kom vi fram till att robotar troligtvis är framtiden. Så vad har vi kvar?

Kev88
2018-03-09, 17:42
tjejerna har absolut monopol i dejtingvärlden, de kan fullkomligt välja och vraka precis som de vill i och med tinder, social media etc.

Så sant, så om man inte ser väldigt bra ut så är oddsen inte på ens sida som kille när det kommer till internetdejting.

Hur långt är ett normalt samlag?.. Alltså själva sexet, penetreringen? jag kommer fan fort när jag runkar ibland ... kommer vara sjuuuukt pinsamt om jag kommer fort hahah ...

Medelsamlaget håller på i 3-13 minuter (https://www.esquire.com/lifestyle/sex/a5943/average-sex-time-0709/), men det är ju olika från gång till gång, är du sjukt pilsk så kan det gå väldigt snabbt och om du är onykter så kan du hålla på tills du storknar.

Även storleken på ditt och hennes könsorgan spelar en roll här, är du liten eller hon stor som ett svart hål i rymden så kommer det knappt att kännas.
Jag ligger över medlet på både längd och omkrets (speciellt omkrets) och var en gång med en tjej som jag verkligen inte kunde komma med, hon var så stor så det stimulerades inte tillräckligt för det, det slutade varje gång med att jag slaknade p.g.a. trötthet, medans jag med mitt ex riktigt fick kämpa för att hålla mig.

NilsZxx
2018-03-09, 17:46
Bara för att det är färre kvinnor som är matematiker behöver inte det betyda att de saknar "den matematiska förmågan" , jag kan köpa rakt av den fysiska skillnaden mellan män och kvinnor men att män skulle sitta in på en magisk "matematisk förmåga" är bara skitsnack och det vet du.

Nej det har demonstrerats flera gånger att män har bättre matematisk förmåga. Man gjorde den kvantitativa delen av högskoleprovet mindre för att fler kvinnor skulle konkurrera.

Det var endera harvard eller en annan högstående skola där man gav kvinnor 15 min extra med matematiska uppgifter, för de klarar det inte på samma sätt som män.

Studier har visat att vid puberteten, kring 13-14, så drar män om kvinnor i matematik, pga testosteron, talas det om.

Med det sagt: När det kommer till IQ, över 130 går det 12 män på varje kvinna, vid 150 är det bara män.

Män har bättre matematisk förmåga, i snitt, har många fler genier och har större intresse av det, såldes många fler duktiga manliga ingenjörer.

Nej, vi är inte alla skapt lika, fråga Grub :lol:


Anledningen till att inte fler kvinnor är matematiker är för att det finns andra saker de hellre vill syssla med av olika anledningar.

Man vill pyssla med det man är bra på. Med det sagt är kvinnor av en mer omhändertagande natur, ja, vilket gör att de söker sig mer till sådana yrken. Men, naturen är inte så dum att "han" gör folk intresserade av saker det är fullkomligt värdelösa på. Intresse och förmåga att behandla ämnet går ofta hand i hand.

NilsZxx
2018-03-09, 17:47
Nåja, kollade mer flashback, detta är alltså på förstasidan, bäst jag stänger ner det nu för allt jag teoriserat kring sägs där:

Minns för flera år sedan när nätdejting var enkelt och man bollade med flera. Kunde man inte skaffa sig en kvinna i sin egen ålder så hade man alltid flera kvinnor vid 35 - 45 som väntade på en. Idag kan man med lätthet gå upp till 45 - 50 och i bästa fall får man ett besök innan hon klickar vidare. Man kan ragga på en kvinna på 80 - 90 pannor och som är dvärgkort än en själv, men lönlöst även då.

Jag läser kraven kvinnor har. Man ska använda kolon och kommatecken (man ba' ehh, blir det ingen relation annars?), har du fel färg på skosnörena är det bye bye och kammar du din sidbena på fel sida så är det också kört. Fjantiga och barnsliga krav som gör att kvinnohatet växer. Man undrar, är det dessa kvinnor det är värt att må dåligt över?

De flestas hygien ska vi inte prata om. Jag har träffat två kvinnor av omkring 40 som haft GOD hygien. De har jag slickat både fötter, tår, analhål, svalt deras kiss, spott och haft obegränsat sex med. Men de allra flesta (och jag skämtar inte när jag säger att det är standard) luktar svamp, ruttet, surt, verkar ha infektioner och noll koll på sin hygien. Absolut noll koll. Vi pratar kvinnor som lika gärna kan jobba inom vården och lukta så genomvidrigt jävla äckligt att surströmming är inget i jämförelse.

Nä, idag kan man fetglömma att skaffa kvinna. De flesta vill ändå inte ha relationer. Alla kvinnor är som små barn som letar efter en pappa att hålla i handen som ska visa vägen. Detta med jämställdhet är en gigantisk lögn som hamnar i tydlig kontrast så fort man kliver in på en dejtingsida där man plötsligt ska vara nån stereotypiskt dominant alfahane och gentleman.

Könsrollerna ska slätas ut men det har skapat ett ännu större glapp i hur könen ska vara. Könsrollerna har aldrig varit så tydligt distinkta som de är nu.

NilsZxx
2018-03-09, 17:48
Nu verkar ju du ha backat helt på mycket av det du har sagt tidigare så om vi går tillbaka till varför män och kvinnor behöver ha varandra för att vi ska ha ett fungerande samhälle, för vi har ju redan konstaterat att män inte behövs för att vi är bättre ingenjörer, eller matematiker så där gick du bort dig lite. Försvaret betade vi av också, där kom vi fram till att robotar troligtvis är framtiden. Så vad har vi kvar?

Jag har ingen aning vad du pratar om, är du full?

Bärsärk
2018-03-09, 17:52
Jag har ingen aning vad du pratar om, är du full?


Inser du att det är män som upprätthåller en civilisation och står för beskyddandet av denna?

Du försökte förklara för mig på vilket sätt män upprätthåller en civlisation och då började du prata om försvaret, ingenjörer och matematik.

Förklara gärna för mig varför vi behöver ha förhållanden för att vår planet ska fortsätta snurra, varför behöver en man en kvinna och en kvinna en man.

Att man är 22 år och anser sig vara oskuld "än" med betoning på "än" som att det vore något fel, är ett skapat problem och något jag anser man skulle kunna leva utan.

NilsZxx
2018-03-09, 17:57
Förklara gärna för mig varför vi behöver ha förhållanden för att vår planet ska fortsätta snurra, varför behöver en man en kvinna och en kvinna en man.

Är du verkligen seriös med denna fråga och ej förstår det själv så ska jag ge dig en förklaring när jag kommer hem igen. Hur kan det vara så svårt att förstå egentligen?

timoat
2018-03-09, 17:58
Men sånt där jävla tänk ska man hålla sig borta från. "Världen är inte skyldig dig något", osv. Sånt leder bara till att man klandrar sig själv ännu mer för att man varit en gnällspik, sen mår man ännu sämre.

Det var det töntigaste jag hört. Dio, är du en soyboy? :d "ingen får ställa krav på mig, allra minst jag själv!"

Bärsärk
2018-03-09, 18:00
Är du verkligen seriös med denna fråga och ej förstår det själv så ska jag ge dig en förklaring när jag kommer hem igen. Hur kan det vara så svårt att förstå egentligen?

Det var solklart för 200 år sedan, 2018 är jag inte riktigt lika säker.

Diomedea exulans
2018-03-09, 19:01
Killen är snart 23 och har fortfarande inte fått en tjej, "bli nöjd med ditt liv och framtid!!" :smash: Han har för guds skull gått HELA TONÅREN utan att få något och är snart i mitten av 20, fortfarande inget.


Vad är det som hänt med samhället som gör att så otroligt många unga män har det svårt? Och när de tar upp det: "Sluta gnäll din sopa!" alternativt "lägg fokus på nåt annat, så kanske det kommer om 15 år!".

Ett samhälle bör byggas på ett sådant sätt där män och kvinnor lätt hittar varandra, idag verkar en växande grupp unga män bli helt utan, varför? Vad är det för nåt som ligger bakom?

Jag tror det är fel att "alla" män fick ligga förr och att sexlöshet är en modern företeelse. I djurvärlden är det ganska vanligt att bara vissa av hanarna får ligga.


Din far lyckades, din farfar lyckades, din farfars far lyckades, din farfars farfar lyckades, o s v. I rakt uppstigande led, på fädernet, så har alla dina förfäder - under sammanlagt flera hundra miljoner år - lyckats skaffa en avkomma.

Det är där ju survivor bias. För varje person som lyckades där så kanske två misslyckades (siffror dragna ur röven).

I dina drömmar. Gå tillbaks till Vikingatiden och män som Dio och WF hade blivit slaktade med yxa i huvudet bara av deras fula åsyn.
Haha, lägg upp en selfie så kan vi tävla om vem som är snyggast.
Det var det töntigaste jag hört. Dio, är du en soyboy? :d "ingen får ställa krav på mig, allra minst jag själv!"
Jag vet inte vad soyboy betyder. Men jag hatar den här äckliga åsikten att man måste förändra sig själv för att vara värdig en partner. Det är klart man ska ställa krav, man ska vara en schysst person, arbeta för brödfödan osv... Men att man måste göra om sig så man blir en "alfahanne" tror jag mest är en destruktiv vanföreställning som stjälper mer än den hjälper.

smerk
2018-03-09, 19:11
Men låt det dö ut då!

Varför ska svaga och värdelösa människor egentligen låtas leva? Kallt men hårt. Så är naturen.

Ni som gnäller och gnäller utstrålar svaghet. Kvinnor får ångest och huvudvärk bara av att se er.

Det är därför de hånar er, dissar er, trakasserar er och slutligen krossar er psykiskt. De är väl medvetna om att ni sitter hemma framför datorn och gråtruewnkar när de blir påsatta av alfas.

Så du tycker att folk som blivit tillsagda att hålla käften hela livet och till följd blivit betas ska uteslutas helt? En majoritet av dessa människor har vett bakom huvudet om de bara får någon positiv influens för första gången i sitt liv och vägleds på rätt bana.

Patriarch K
2018-03-09, 19:13
Du får det att låta som att du tror att inte kvinnor kan ha högkvalificerade yrken?

https://www.nasa.gov/astronauts/biographies/peggy-a-whitson

https://pbs.twimg.com/profile_images/626900284149735424/AZTSesIM_400x400.jpg

Hon har enbart på sig den dräkten för att hon har legat med alla chefer och lärare genom hela hennes karriär och varit blott en liten oduglig leksak på företaget som hoppar runt på månen några år. Det är männen som gjort allt "riktigt" jobb och hon har bara suttit bredvid och kollat på och parasiterat....

......:d

WHITEFOLKS
2018-03-09, 19:29
Så du tycker att folk som blivit tillsagda att hålla käften hela livet och till följd blivit betas ska uteslutas helt? En majoritet av dessa människor har vett bakom huvudet om de bara får någon positiv influens för första gången i sitt liv och vägleds på rätt bana.

Han är inte en utav dessa så vad tjänar han på att få in fler på rätt bana.? Bättre att hålla nere konkurrensen. Dissar man töntarna så boostar man sin egen status och håller nere deras, väldigt win/Win.

delta_mats
2018-03-09, 19:35
Förstår inte varför vissa tror att det är en rättighet att hitta en partner. Varför ska exempelvis en kvinna välja en oattraktiv man när hon kan välja någon bättre? Eller vise versa för den delen.

Hittar man ingen får man förbättra sina odds helt enkelt. Är man missnöjd med sitt jobb så byter/höjer man sin kompetens och skaffar ett annat jobb. Suger man i bänkpress tränar man bänkpress bättre osv...

Sitta och gnälla kommer aldrig någonsin hjälpa, det är sånt små barn gör till sin mamma.

WHITEFOLKS
2018-03-09, 19:40
Förstår inte varför vissa tror att det är en rättighet att hitta en partner. Varför ska exempelvis en kvinna välja en oattraktiv man när hon kan välja någon bättre? Eller vise versa för den delen.

Hittar man ingen får man förbättra sina odds helt enkelt. Är man missnöjd med sitt jobb så byter/höjer man sin kompetens och skaffar ett annat jobb. Suger man i bänkpress tränar man bänkpress bättre osv...

Sitta och gnälla kommer aldrig någonsin hjälpa, det är sånt små barn gör till sin mamma.
Vem här tror att det är en rättighet? Du?

Diomedea exulans
2018-03-09, 19:46
Vem här tror att det är en rättighet? Du?

De som påstår att samhället klappar ihop om "man" inte gör något åt att kvinnor väljer de de vill...

timoat
2018-03-09, 20:05
Jag vet inte vad soyboy betyder. Men jag hatar den här äckliga åsikten att man måste förändra sig själv för att vara värdig en partner. Det är klart man ska ställa krav, man ska vara en schysst person, arbeta för brödfödan osv... Men att man måste göra om sig så man blir en "alfahanne" tror jag mest är en destruktiv vanföreställning som stjälper mer än den hjälper.

Vem har sagt något om att man måste bli nån man inte är? Vem påstår att man måste bli alfahane?

WHITEFOLKS
2018-03-09, 20:09
De som påstår att samhället klappar ihop om "man" inte gör något åt att kvinnor väljer de de vill...

om man säger att fattigdom leder till ökat våld och brottslighet så betyder det inte att man säger att man har rätt att få andras pengar.

delta_mats
2018-03-09, 20:14
Vem här tror att det är en rättighet? Du?

Samtliga som gnäller att det är så svårt.

WHITEFOLKS
2018-03-09, 20:16
Samtliga som gnäller att det är så svårt.

Då lägger du in dina värderingar annars får du gärna citera vart någon har sagt det.

Diomedea exulans
2018-03-09, 20:19
Vem har sagt något om att man måste bli nån man inte är? Vem påstår att man måste bli alfahane?

Så fort man ändrar sig så blir man ju något man inte är? Du har kanske inte uttryckt det där med alfhanne, men det är legio i såna här diskussioner. Klagarn och Benny Carlsson var väl inne på det t ex.

Samtliga som gnäller att det är så svårt.

Det gör de ju inte?

NilsZxx
2018-03-09, 20:47
Förstår inte varför vissa tror att det är en rättighet att hitta en partner. Varför ska exempelvis en kvinna välja en oattraktiv man när hon kan välja någon bättre? Eller vise versa för den delen.

Du pratar som om att attraktion är något statiskt, det är det inte. Det är dynamiskt och är stark baserat på ens valmöjligheter. "Oattraktiv" och "attraktiv" är relativt till omgivningen.

Om vi har en Ö med 50 kvinnor och 30 män, kommer varje man vara något så ofantligt mycket mer intressant - attraktiv - för en kvinna än om vi har samma ö med 50 kvinnor och 150 män.

Vad som händer när bara en minoritet av män får en majoritet av kvinnor - vilket nu demonstretats dels på en tinder-studie, en ockupid-studie i amerika och 2 amerikanska "college frats" - c:a 20% av männen drar över en majoritet av kvinnor, som konkurrerar om dessa män - resten blir utslagna: Är att en större del män blir utan och/eller får extrem konkurrens om de som blir över.

Med andra ord: En väldigt till synes oattraktiv kvinna får samma marknadsvärde som en extremt attraktiv man - Lika många, eller snarare många många fler valmöjligheter.

Vad resulterar det i, samhällsmässigt?

En hel drös med singelmorsor, en hel drös med ensamma singelmän, ett fåtal män som bokstavligt talat "badar i f****", kvinnor som nu har extrema standars pga desperationen av män som byggts upp, kvinnor som blir egoboostade något så ofantligt tack vare social media, kvinnor som LIGGER MED den absoluta eliten av män, men kan samtidigt inte få dessa att stanna i ett förhållande med dom (för att dessa män har såna otroliga valmöjligheter) - resultatet blir nu att kvinnan, som nu lyckats locka åt sig en sådan man, också har höjt sina standards, det räcker längre inte med en "vanlig man" nu, för hon har ju en gång fått den där supersnyggingen.

Resultat: Återigen, massa massa singelmorsor, barn som växer upp med 5 plastfarsor, otrygghet, en jävlans massa ensamma män som för varje dag blir mer och mer bitter. En väldigt negativ attityd gentemot kvinnor, blanda med desperation: Desperationen gör att kvinnor blir översvämmade av förslag, vilket gör kvinnor trött på män och även dom bygger upp en väldigt negativ attityd mot det motsatta könet.

Personligen vill jag säga detta (och jag vill ej framstå som ett offer, men jag vill beskriva hur jag känner det):

Jag är 28, 29 senare i år. Jag är rätt ensam, jag har inte haft sex på flera år, jag ser relativt bra ut och är "normal", social, glad och trevlig. Har ett vanligt jobb.

För mig går det i princip inte att få en tjej, online är nästan omöjligt, 1 av 20 kanske svarar, sen ska man få igång en konvo, vilket är väldigt svårt med typ 29 av 30, när man väl fått igång en måste man vara charmig, drivande, inte för på inte för "av", balansera det bra, och i slutändan blir det oftast bara skit.

Jag känner stress, frustration och jag kan klart och tydligt känna hur min attityd mot kvinnor blir allt sämre för varje dag som går. Nu, jag vill ändå se mig själv som en rätt rationell varelse så jag kan kontrollera detta, men jag är 100% säker på att det finns MÅNGA MÅNGA män som INTE kan kontrollera denna frustration.

Jag känner extrem ovisshet för framtiden, kommer jag inte få någon familj, barn? Ingen kärlek?

Vad är poängen med nåt? Varför jobbar jag ens heltid, vad ska jag med pengarna till? Man kommer hem till en ensam lägenhet varje dag, ingen som gör en glad eller finns där som man kan dela sitt liv med.


Sen kollar jag på min syrra, antagligen lite "fulare" än mig, ingen särskild personlighet ... Hon har dejter på löpande band, extremt socialt nätverk, reser och pluggar och har kul, väldigt glad å framåt tack vare detta.

Sen hör jag om "patriarkatet" på tv, radio, överallt. Förtryckande män! Barbarer! Våldtäktsmän! Metoo!

Sen tar jag upp det, då är jag en "kränkt vit man som gnäller".


Fortsätter detta många år till kommer jag med största sannolikhet bli sinnessjuk, innan dess har jag förhoppningsvis lämnat landet och hittat en tjej nån annan stans, men att det ska BEHÖVAS är SJUKT, ett sånt samhälle är INTE optimalt.

.. Och jag är inte direkt ensam om detta.


Sitta och gnälla kommer aldrig någonsin hjälpa, det är sånt små barn gör till sin mamma.

När män tar upp problem: Gnäll
När kvinnor tar upp det: "Oj, vad ska vi göra åt det? Kvotering! Feminism! Instutitioner! Män måste skärpa sig!"

NilsZxx
2018-03-09, 20:49
Samtidigt, när jag kommer hem till min ensamma lägenhet varje kväll, när jag somnar, så vet jag att kvinnor får kärlek, sex. De kan få sex precis när de vill. Varje kväll vet jag att kvinnor i min egna ålder har gemenskap och trevligheter, återigen, sex .. Sex som de erfarenhetsmässigt byggt upp sen ålder 14, medans jag själv gått utan i flera år.

Hur fan blir det när jag väl, om jag ens får en kvinna? Hon har nu sexuell erfarenhet i typ 15 år, vad har jag? Jag fick erfarenhet en hel del innan social media, men efter det .. inget, dött, jag känner mig som en oskuld på nytt och det är extremt stressande.

Jag känner mindre motivation för saker, jag är "deppigare", allt är gråare.


Jag är fullkomligt övertygad om att detta är en stor bidragande faktor till mäns depressioner och självmord idag.

NilsZxx
2018-03-09, 20:50
Nu har jag "gnällt klart", men det är hur jag upplever det, jag gjorde en egen tråd om detta för nån vecka sedan.

Bortsett från mig, så är jag 100% säker på att detta är katastrofalt för samhället som helhet, med tiden.

Bärsärk
2018-03-09, 20:51
Samtidigt, när jag kommer hem till min ensamma lägenhet varje kväll, när jag somnar, så vet jag att kvinnor får kärlek, sex. De kan få sex precis när de vill. Varje kväll vet jag att kvinnor i min egna ålder har gemenskap och trevligheter, återigen, sex .. Sex som de erfarenhetsmässigt byggt upp sen ålder 14, medans jag själv gått utan i flera år.

Hur fan blir det när jag väl, om jag ens får en kvinna? Hon har nu sexuell erfarenhet i typ 15 år, vad har jag? Jag fick erfarenhet en hel del innan social media, men efter det .. inget, dött, jag känner mig som en oskuld på nytt och det är extremt stressande.

Jag känner mindre motivation för saker, jag är "deppigare", allt är gråare.


Jag är fullkomligt övertygad om att detta är en stor bidragande faktor till mäns depressioner och självmord idag.

Du borde söka hjälp, och det menar jag på fullaste allvar.

NilsZxx
2018-03-09, 20:53
Och jag har inte rätt till nåt, lika som nån annan. Men vad är det för "Argument" ? hur länge ska man använda sig av det? Ponera att vi kommer till en situation att 10% av män får allt, 90% inget, vad kommer då hända? De får till svar: "det är ingen rättighet!!", nähe? Så vad är konsekvensen av det?

Jag kräver inte att kvinnor ska kasta sig över mig, men jag kan klart och tydligt observera skillnaden i "maktdynamik" på köttmarknaden nu jämfört med bara 10 år sedan.

NilsZxx
2018-03-09, 20:53
Du borde söka hjälp, och det menar jag på fullaste allvar.

Vad för hjälp? Vem kan hjälpa mig med nåt sånt här?

Diomedea exulans
2018-03-09, 20:56
Vet inte om nån har tänkt på det, men man blir mindre kåt med åren också. Så ni sexlösa män kanske inte blir så där galna efter 35 som ni tror.

NilsZxx
2018-03-09, 20:59
Vet inte om nån har tänkt på det, men man blir mindre kåt med åren också. Så ni sexlösa män kanske inte blir så där galna efter 35 som ni tror.

Jo men det handlar inte om det, det är mer närheten man vill ha, i alla fall jag. Sex är såklart också viktigt, men för mig är närheten och kärleken viktigare.

chadd
2018-03-09, 21:22
Samtidigt, när jag kommer hem till min ensamma lägenhet varje kväll, när jag somnar, så vet jag att kvinnor får kärlek, sex. De kan få sex precis när de vill. Varje kväll vet jag att kvinnor i min egna ålder har gemenskap och trevligheter, återigen, sex .. Sex som de erfarenhetsmässigt byggt upp sen ålder 14, medans jag själv gått utan i flera år.

Hur fan blir det när jag väl, om jag ens får en kvinna? Hon har nu sexuell erfarenhet i typ 15 år, vad har jag? Jag fick erfarenhet en hel del innan social media, men efter det .. inget, dött, jag känner mig som en oskuld på nytt och det är extremt stressande.

Jag känner mindre motivation för saker, jag är "deppigare", allt är gråare.


Jag är fullkomligt övertygad om att detta är en stor bidragande faktor till mäns depressioner och självmord idag.

Jag föreslår att du slutar sitta i din lägenhet hela tiden. Upp ur soffan och ut och engagera dig i samhället och bygg upp ett socialt nätverk.

Och att du tycker det är svårare att få napp nu än för 10 år sedan kan nog hänga på att 28-åriga kvinnor inte är samma som de 18-åringar du träffade för 10 år sedan. Jag hade helt klart andra krav och referenser när jag var 18 jmf med när jag var 28.

Bärsärk
2018-03-09, 21:23
Vad för hjälp? Vem kan hjälpa mig med nåt sånt här?

Psykolog, jag är ingen expert men det borde vara bäst.

NilsZxx
2018-03-09, 21:28
Psykolog, jag är ingen expert men det borde vara bäst.

Jag tror inte en psykolog kan hjälpa mig över huvud taget. Vad ska en sådan göra?

NilsZxx
2018-03-09, 21:30
Jag föreslår att du slutar sitta i din lägenhet hela tiden. Upp ur soffan och ut och engagera dig i samhället och bygg upp ett socialt nätverk.

Och att du tycker det är svårare att få napp nu än för 10 år sedan kan nog hänga på att 28-åriga kvinnor inte är samma som de 18-åringar du träffade för 10 år sedan. Jag hade helt klart andra krav och referenser när jag var 18 jmf med när jag var 28.

Jag försöker, tro mig, inte det lättaste.

Nja, jag har testat tinder som 19 åring också i diverse experiment, det är exakt samma sak där, till och med svårare.

När jag var 19 var online dating väldigt enkelt, det var jättelätt att få kvinnor att initiera, var intresserade osv, idag? Not so much.

chadd
2018-03-09, 21:35
Jag försöker, tro mig, inte det lättaste.

Nja, jag har testat tinder som 19 åring också i diverse experiment, det är exakt samma sak där, till och med svårare.

När jag var 19 var online dating väldigt enkelt, det var jättelätt att få kvinnor att initiera, var intresserade osv, idag? Not so much.

Vad är det svåra? Bara ut och engagera dig i lite föreningar och prata med folk. Går utmärkt.

Låter som tinder inte är lämplig arena för dig. Bara lägg ner det, problem solved. Själv har jag (och flera av mina vänner) i princip lagt ner tinder och slutat initiera något alls eftersom de flesta där är riktigt jäkla tråkiga på många olika sätt. Men att män skulle vara desperatare nu än för 10 år sen har jag verkligen inte märkt av. Det är om något mindre vidrigt att gå ut på krogen nu jmf med förr.

NilsZxx
2018-03-09, 21:42
Vad är det svåra? Bara ut och engagera dig i lite föreningar och prata med folk. Går utmärkt.

Låter som tinder inte är lämplig arena för dig. Bara lägg ner det, problem solved. Själv har jag (och flera av mina vänner) i princip lagt ner tinder och slutat initiera något alls eftersom de flesta där är riktigt jäkla tråkiga på många olika sätt. Men att män skulle vara desperatare nu än för 10 år sen har jag verkligen inte märkt av. Det är om något mindre vidrigt att gå ut på krogen nu jmf med förr.

Jadå, jag försöker, är lite svårt i den orten jag bor också. Jag planerar flytt till sommaren, studier med i en studentstad, förhoppningsvis kan man få ökade möjligheter där.

Män är helt klart mycket mer desperata idag och kvinnor har högre standards, inte den minsta tvekan om det. Det är helt logiskt också, desto fler valmöjligheter, desto högre standards.

Såhär ser en genomsnittlig kvinnas online-dating sida ut, efter 3 dagars aktivitet:

https://i.imgur.com/ILYjcDi.jpg





Någon som vill se min? :laugh:

NilsZxx
2018-03-09, 21:45
Jag är också långt ifrån nån "konstig kuf", jag ser bra ut och har mycket muskler. Jag har tränat länge och är i mycket bra form.

Jag är ingen modell, men mina ansiktsdrag är klart över medel, fråga Benny Carlsson om det.

Men det räcker inte, uppenbarligen. Rent utseendemässigt är jag antagligen som en 7/10 kvinna, men en 7/10 kvinna har väl c:a 7000000000% fler valmöjligheter än mig, nej, mer.

Jag är heller varken korkad, dum, taskig, "ett svin" eller något. Trevlig, vanligt knegarjobb, gillar att tänka och fundera.

chadd
2018-03-09, 21:50
Män är helt klart mycket mer desperata idag och kvinnor har högre standards, inte den minsta tvekan om det. Det är helt logiskt också, desto fler valmöjligheter, desto högre standards.

Såhär ser en genomsnittlig kvinnas online-dating sida ut, efter 3 dagars aktivitet:

Och du tror alltså på fullaste att valmöjligheterna var sämre för 10 år sedan? Gick jag ut och klubbade en kväll för 10 år sedan var valmöjligheterna knappast något sämre än de är om jag går ut nu. Och män förefaller om något bete sig mindre desperat nu än förr, iallafall när jag går ut i Sverige. Är rätt så ofta i södrare delar av Europa och där är det lika sliskigt som förr.

Du har tyvärr också gjort en tankevurpa när du tror att lättare att få ragg betyder att det är lättare att hitta närhet och bra relation.

chadd
2018-03-09, 21:53
Jag är också långt ifrån nån "konstig kuf", jag ser bra ut och har mycket muskler. Jag har tränat länge och är i mycket bra form.

Jag är ingen modell, men mina ansiktsdrag är klart över medel, fråga Benny Carlsson om det.

Men det räcker inte, uppenbarligen. Rent utseendemässigt är jag antagligen som en 7/10 kvinna, men en 7/10 kvinna har väl c:a 7000000000% fler valmöjligheter än mig, nej, mer.

Jag är heller varken korkad, dum, taskig, "ett svin" eller något. Trevlig, vanligt knegarjobb, gillar att tänka och fundera.

Din tro att kvinnor primärt söker snygga män och status är rätt avtändande. Kanske det som gör att du inte hittar någon närhet. Du lever helt enkelt inte i verkligheten och då blir du en kuf oavsett om du påstår att du inte är det.

"det räcker inte" är helt rätt analys. Vad bidrar du med för något som gör att man vill spendera sin tid och sitt liv med dig?

NilsZxx
2018-03-09, 21:55
Och du tror alltså på fullaste att valmöjligheterna var sämre för 10 år sedan? Gick jag ut och klubbade en kväll för 10 år sedan var valmöjligheterna knappast något sämre än de är om jag går ut nu.

Jag tror inget, jag vet. Idag har en kvinna en hel drös med män som spammar på social media - om hon så vill. Vill hon en kväll kan hon ta upp tinder och välja en av alla tusentals matchningar.

Detta var ej möjligt innan social media. Så ja, valmöjligheterna för kvinnor är extrema idag, mycket mer så än för 10 år sedan, för att inte ens tala om innan internet kom.



Och män förefaller om något bete sig mindre desperat nu än förr, iallafall när jag går ut i Sverige. Är rätt så ofta i södrare delar av Europa och där är det lika sliskigt som förr.

Självklart, män är mer rädd idag pga saker som "metoo", de är rädd att bli ditsatta för sexuella trakkaserier och till och med våldtäkt, till vilket man istället bara skiter i det och testar online istället.



Du har tyvärr också gjort en tankevurpa när du tror att lättare att få ragg betyder att det är lättare att hitta närhet och bra relation.

Jaså? Okej, då gör vi ett tankeexperiment igen då:


Person 1 har 500.000 människor av motsatt kön som är intresserad.
Person 2 har 2 människor av motsatt kön som är intresserad.

Vilken person kommer ha störst sannolikhet att hitta någon man klickar med och således bygga en bra långvarig givande relation?

NilsZxx
2018-03-09, 21:58
Din tro att kvinnor primärt söker snygga män och status är rätt avtändande.

Om det är avtändande eller ej är irrelevant, vetenskapen är klar om detta, oavsett vad vi tycker om det.


Kanske det som gör att du inte hittar någon närhet.

Ett accepterande av vetenskaplig faktum: Kvinnor gillar snygga män med status, är knappast det som gör att en person "inte hittar nån närhet".



Du lever helt enkelt inte i verkligheten och då blir du en kuf oavsett om du påstår att du inte är det.

Jag lever i verkligheten.


"det räcker inte" är helt rätt analys. Vad bidrar du med för något som gör att man vill spendera sin tid och sitt liv med dig?

Jag är glad, trevlig, ser bra ut, är vältränad, har en OK lön, ett OK jobb, gillar att läsa och ta till mig information, diskutera filosofiska saker, jag kan en hel del om biologi, fysik, matematik, kemi och programmering, fastän jag ej pluggar på högskola. Jag är ganska musikalisk, jag är OK på att laga mat, jag kan dansa, jag har alltid fått höra att jag har en viss charm.

Vad har du som kvinna att bidra med?

Bärsärk
2018-03-09, 21:58
Jag tror inte en psykolog kan hjälpa mig över huvud taget. Vad ska en sådan göra?

Lyssna och prata med dig, det här sitter ju i ditt huvud och på dig låter det som att det påverkar ditt liv.

Därav att du borde söka hjälp för det.

Är det ingen annan som håller med??

NilsZxx
2018-03-09, 22:00
Lyssna och prata med dig, det här sitter ju i ditt huvud och på dig låter det som att det påverkar ditt liv.

Därav att du borde söka hjälp för det.

Är det ingen annan som håller med??

Så nu har ni alltså kommit fram till att jag har en "sjukdom" ?

Du ändrade inlägget, men nyss skrev du sjukdom.

Ja, det är i mitt huvud, såklart, det är klart man tänker på det, en psykolog kan inte ändra detta.

Men det är bra, nu har ni i alla fall målat in mig i ett hörn av att ha en "sjukdom", så kan ni fortsätta eran kväll med: "han är sjuk, så han vet inte vad han pratar om", även fast jag med största sannolikhet är en av de mer rationella och logiska i tråden, eller ja, jag är det klart och tydligt, än i alla fall.

Vänligen lär dig diskutera något utan att försöka sätta diverse diagnoser på de du diskuterar med.

chadd
2018-03-09, 22:07
Lyssna och prata med dig, det här sitter ju i ditt huvud och på dig låter det som att det påverkar ditt liv.

Därav att du borde söka hjälp för det.

Är det ingen annan som håller med??

Tror han måste komma ut ur sitt krypin och börja interagera med människor i verkligheten och släppa den här besattheten av sex och stänga ner sitt internet i nån månad eller två.

Söka hjälp vettifan. Tycker det är tendens till lite udda syn på parrelationer och hur du uppstår osv. Kanske kan vara nån vits med psykolog då. Själv tror jag på nån vecka eller tre på Ibiza och hänga lite mer på klubbarna i stan på helgerna och gå ut med polarna och hitta på saker. Fast nu kanske han bor i nån liten håla och det inte finns mer än korvmojen nere på torget...

timoat
2018-03-09, 22:09
Så fort man ändrar sig så blir man ju något man inte är? Du har kanske inte uttryckt det där med alfhanne, men det är legio i såna här diskussioner. Klagarn och Benny Carlsson var väl inne på det t ex.


Det får stå för dem, det är inget jag gett uttyck för.

Ändra sig likställer jag mig med att utvecklas som människa. Man gör det helt efter hur man själv känner naturligtvis, men att INTE vilja ändra på sig öht ser jag som en enorm svaghet på alla plan.

NilsZxx
2018-03-09, 22:11
Tror han måste komma ut ur sitt krypin och börja interagera med människor i verkligheten och släppa den här besattheten av sex och stänga ner sitt internet i nån månad eller två.

Då var vi där igen, varför försöker du få det att låta så smutsigt och lortigt? Vadå "besatthet av sex" ? Det är NÄRHET och KÄRLEK som är det primära för mig och antagligen för de flesta män.

Jag integrerar med människor varje tack, tack ändå.


Söka hjälp vettifan. Tycker det är tendens till lite udda syn på parrelationer och hur du uppstår osv. Kanske kan vara nån vits med psykolog då. Själv tror jag på nån vecka eller tre på Ibiza och hänga lite mer på klubbarna i stan på helgerna och gå ut med polarna och hitta på saker. Fast nu kanske han bor i nån liten håla och det inte finns mer än korvmojen nere på torget...

Det skulle kanske hjälpa, ja.

chadd
2018-03-09, 22:15
Jag är glad, trevlig, ser bra ut, är vältränad, har en OK lön, ett OK jobb, gillar att läsa och ta till mig information, diskutera filosofiska saker, jag kan en hel del om biologi, fysik, matematik, kemi och programmering, fastän jag ej pluggar på högskola. Jag är ganska musikalisk, jag är OK på att laga mat, jag kan dansa, jag har alltid fått höra att jag har en viss charm.

Vad har du som kvinna att bidra med?

Glad å trevlig. Great. Det är bra.
OK lön: vem bryr sig? Jag har min egen lön.
Kan en del saker och gillar att diskutera. Ok kan ju vara kul.
Dansa. Jättebra. Varför sitter du hemma då?
Viss charm. Tycker du låter fett aspig och extremt ocharmig. Som nån jävla robot utan social kompetens. Men det kanske är din internet persona.

Vad har jag som kvinna att bidra med. Tror här är en grej som ställer till det. Du tror att jag ska bidra något "som kvinna" och du kanske också tänker då att du själv ska bidra något "som man". Välkommen till 2018: jag bidrar inget "som kvinna". Däremot tycker du jag umgås mest med att jag erbjuder rätt mycket oväntade äventyr på helger och grymma upplevelser. Förmodligen så folk som inte gillar det hade inte tyckte jag erbjöd något av värde alls.

chadd
2018-03-09, 22:18
Då var vi där igen, varför försöker du få det att låta så smutsigt och lortigt? Vadå "besatthet av sex" ? Det är NÄRHET och KÄRLEK som är det primära för mig och antagligen för de flesta män.

Jag integrerar med människor varje tack, tack ändå.



Det skulle kanske hjälpa, ja.

Om det är närhet och kärlek du söker ska du nog lägga ner Tinder och badoo. Du säger att du söker kärlek och närhet och sen går du igång på hur mycket mer kvinnor får ligga osv. och pratar köttmarknad. Det går inte ihop med vad de säger.

PS. Det är inte lortigt.

NilsZxx
2018-03-09, 22:19
Tycker du låter fett aspig och extremt ocharmig. Som nån jävla robot utan social kompetens. Men det kanske är din internet persona.

Jag försöker hålla mig logisk, lugn och objektiv i såna här diskussioner.



Vad har jag som kvinna att bidra med. Tror här är en grej som ställer till det. Du tror att jag ska bidra något "som kvinna" och du kanske också tänker då att du själv ska bidra något "som man". Välkommen till 2018: jag bidrar inget "som kvinna". Däremot tycker du jag umgås mest med att jag erbjuder rätt mycket oväntade äventyr på helger och grymma upplevelser. Förmodligen så folk som inte gillar det hade inte tyckte jag erbjöd något av värde alls.

Okej, så du får alltså fråga mig vad jag bidrar med, du får sedan gå igenom listan och kalla mig "aspig", punkt för punkt.

När jag sedan frågar dig, då är responsen: "Du tror att jag ska bidra nåt som kvinna, detta är 2018, jag bidrar inget som kvinna!".


Inser du vad du ens säger?

"NÅ, så vad har du att bidra med?!"


"jag, vadå jag, jag är kvinna, detta är 2018, jag behöver inte bidra med något"


Du har för fasiken precis bevisat det jag säger, utan att förstå det själv.

:laugh:

NilsZxx
2018-03-09, 22:20
Om det är närhet och kärlek du söker ska du nog lägga ner Tinder och badoo. Du säger att du söker kärlek och närhet och sen går du igång på hur mycket mer kvinnor får ligga osv. och pratar köttmarknad. Det går inte ihop med vad de säger.


Ja, får man ligga mycket och således många möjligheter så faller det sig naturligt att man också har mycket större chans till att få kärlek.

Att jag blir deprimerad över att kvinnor får leva ut sina unga år sexuellt medans jag inte fått nåt på flera år är fullt naturligt, men det är klart, jag är ju en bitter vit man, så jag ska bara hålla käften och sätta mig i hörnet, eller hur? Precis som jag inte ska fråga DIG vad DU har att bidra med, för du är kvinna, och detta är 2018, inte sant?

Patriarkat, var det inte så? Förtryckta kvinnor, eller hur?

Benny Carlsson
2018-03-09, 22:25
Har du testat något av alla tips du fått? I verkligheten, på verkliga kvinnor?

Jag tror det är fel att "alla" män fick ligga förr och att sexlöshet är en modern företeelse. I djurvärlden är det ganska vanligt att bara vissa av hanarna får ligga. Vi har dock haft institutioner av olika slag som sett till att i princip alla män fått avkomma.



Det är där ju survivor bias. För varje person som lyckades där så kanske två misslyckades (siffror dragna ur röven).
Men ingen av dem har ju spridit sina gener vidare? Men visst har du rätt.

chadd
2018-03-09, 22:28
Jag försöker hålla mig logisk, lugn och objektiv i såna här diskussioner.




Okej, så du får alltså fråga mig vad jag bidrar med, du får sedan gå igenom listan och kalla mig "aspig", punkt för punkt.

När jag sedan frågar dig, då är responsen: "Du tror att jag ska bidra nåt som kvinna, detta är 2018, jag bidrar inget som kvinna!".


Inser du vad du ens säger?

"NÅ, så vad har du att bidra med?!"


"jag, vadå jag, jag är kvinna, detta är 2018, jag behöver inte bidra med något"


Du har för fasiken precis bevisat det jag säger, utan att förstå det själv.

:laugh:

Jag kallar dig aspig utifrån allt du skrivit i hela tråden. Och du missförstår mig. Någon som inte bidrar något till ens liv tröttnar man på, men att någon ska "bidra något som kvinna" specifikt för de är kvinna (eller man) är så jävla off. Du verkar leva i en värld för 50 år sedan där män och kvinnor hade olika roller. Välkommen till 2018. Du får det jobbigt om du lever kvar i det förgångna. Och jag lovar att de flesta i mina umgängeskretsar hade slutat umgås med mig om de inte tyckte jag bidrog med något.

Ja, får man ligga mycket och således många möjligheter så faller det sig naturligt att man också har mycket större chans till att få kärlek.

Att jag blir deprimerad över att kvinnor får leva ut sina unga år sexuellt medans jag inte fått nåt på flera år är fullt naturligt, men det är klart, jag är ju en bitter vit man, så jag ska bara hålla käften och sätta mig i hörnet, eller hur? Precis som jag inte ska fråga DIG vad DU har att bidra med, för du är kvinna, och detta är 2018, inte sant?

Patriarkat, var det inte så? Förtryckta kvinnor, eller hur?

OK. Jag är ganska säker på att jag inte pratat om något patriarkat eller förtrycka kvinnor. Jag försöker hjälpa dig här men nu förefaller du mest bara trolla så jag hoppar av detta.

Benny Carlsson
2018-03-09, 22:28
Det här med att kvinnor kan få vad dom vill för att det är 2018 och vi lever i ett feministparadis o s v, är väl inte fel i sak men i kontext så är det så totalfel det kan bli.

Kvinnor har "alltid" kunnat få avkomma utan att ge särskilt mycket tillbaka, och hoten har bestått av andra faktorer. Nu har dock staten/välfärdssamhället rensat bort de flesta andra faktorer, men kvinnor har alltid kunnat få en man. Ganska ofta har det dock inte varit hon som bestämt vilken man det i praktiken blivit.

Tolkia
2018-03-09, 22:36
Jag stänger den här tråden nu. Det är minst 10 sidor sedan den slutade beröra trådskaparens ämne och gled över i en diskussion som de senaste dagarna varit aktiv i såväl feminism-tråden och dating/relationstråden som (lite malplacerat) politiktråden; förslagsvis håller vi fortsatt diskussionen där eller så får den som vill skapa en egen tråd för ämnet. Dessutom börjar ni få lite för svårt att bete er som folk mot varandra.

Om ts fortsatt vill ha en diskussion på temat "hur blir jag av med min oskuld", skapa en ny tråd, jag orkar ärligt talat inte radera typ 10-13 sidor.