handdator

Visa fullständig version : L-glutamin kappslar?


Svarten81
2004-05-04, 21:48
Finns det några L-glutamin kappslar? Tacksam för tips!

Hobbes
2004-05-04, 23:34
Originally posted by Svarten81
Finns det några L-glutamin kappslar? Tacksam för tips!

Om jag inte är helt ute och cyklar så har väl Met-RX en glutaminprodukt som består av kapslar! Den säljs här i Växjö förövrigt.

Gillar du inte pulver, borde vara rätt smaklöst och så slipper du betala extra för att de gjort produkten i kapslar!

Svarten81
2004-05-05, 11:05
Originally posted by Hobbes


Om jag inte är helt ute och cyklar så har väl Met-RX en glutaminprodukt som består av kapslar! Den säljs här i Växjö förövrigt.

Gillar du inte pulver, borde vara rätt smaklöst och så slipper du betala extra för att de gjort produkten i kapslar!

tack mackan alltid på hugget:thumbup: blir en tripp in till stan o handla lite,blir en aning trött på allt pulver så det är därför

abjorn
2004-05-05, 11:29
Originally posted by Hobbes


Om jag inte är helt ute och cyklar så har väl Met-RX en glutaminprodukt som består av kapslar! Den säljs här i Växjö förövrigt.

Gillar du inte pulver, borde vara rätt smaklöst och så slipper du betala extra för att de gjort produkten i kapslar!

Det glutamin som jag käkat smakade inte så gott, men så är jag ganska kräsen av mig också.

muskelbyggarn
2004-05-05, 12:15
Optimum har glutamin i kapselform, inte det billigaste priset/gram men smidigt för dem som vill ha i kapselform!

Vänl,,,
Tobbe

Svarten81
2004-05-05, 12:20
Originally posted by muskelbyggarn
Optimum har glutamin i kapselform, inte det billigaste priset/gram men smidigt för dem som vill ha i kapselform!

Vänl,,,
Tobbe

tack för tippset Tobbe blir o skicka en beställning med en gång:thumbup:

aliquis
2004-05-06, 00:59
Mitt första glutamin var från eiselt och det tyckte jag smakade lite, men att säga att det smakade illa är att överdriva, det nuvarande är från powertech och det smakar mindre, eller så har jag bara mindre mängd, vem vet.