handdator

Visa fullständig version : Gamla Eleiko hantlar. Vad är det?


Andrew_1982
2017-11-08, 12:52
Hej
Köpte upp alla hantlar från ett styrkegym när de köpt nya. Någon som såg bild på dem sa att jag var lyckligt lottad som har gamla eleiko hantlar. Set står inte eleiko på alla utan bara på några som har blå viktskivor. De andra har svarta.

Någon som vet om eleiko gjorde hantlar med svarta skivor utan att skriva ut eleiko? De dras åt med sexkantnyckel.

Bob90
2017-11-08, 17:07
Hej
Köpte upp alla hantlar från ett styrkegym när de köpt nya. Någon som såg bild på dem sa att jag var lyckligt lottad som har gamla eleiko hantlar. Set står inte eleiko på alla utan bara på några som har blå viktskivor. De andra har svarta.

Någon som vet om eleiko gjorde hantlar med svarta skivor utan att skriva ut eleiko? De dras åt med sexkantnyckel.

Det finns nog otaliga tillverkare som gjort hantlar i liknande utförande utan att smackat på namn på grejerna (eller så har namnet fallit bort, typ som på vissa eleikostänger).

Bästa svaret får du nog om du tar en bild och mejlar eleiko. Jag har mejlat dem någon gång innan och fått trevligt och snabbt svar, så det är inget man ska dra sig från att göra.