handdator

Visa fullständig version : Tror ni tjejer attraheras mest av en dyr bostad?


FrankNewton
2017-11-02, 16:54
Tror ni tjejer attraheras mest av en dyr bostad? Av alla objekt man kan köpa.

Varför ta bolån då på bostaden sedan köpa en dyr bil när man får mest status av en stor & dyr bostad? Vad jag menar är, satsa allt på bostaden.

Vinter
2017-11-02, 16:58
Nu pratar du exklusivt om den portionen av befolkningen män och kvinnor som stirrar sig blinda på prislappar och blir imponerade. Flyttar man utanför storstäderna och exkluderar folk som syns i skvallerblaskor så minskar det fenomenet snabbt.

Dessa människor är både enkla att identifiera och undvika om man vill.

trädgårdsmöbel
2017-11-02, 17:00
Av västkusten på sommaren att döma, så verkar stor båt gå hem hos brudarna. Har du en stor båt, med sittplatser, soldäck (eller vad fan det heter) och redigt med alkohol (champagne tror jag funkar bäst) så verkar brudar attraheras av det.

Jag som är fattiglapp men älskar båthamnar och skärgården har observerat det här många gånger. En redig båtjävel och väldig generositet med alkohol=brudar.

Langster
2017-11-02, 21:37
Jag tror de flesta normalt funtade tjejer attraheras allra minst av att man försöker skaffa sig statusprylar som man inte riktigt har råd med för att attrahera tjejer.

Har du provat att helt enkelt lära känna lite tjejer, vara dig själv och se om attraktion uppstår?

xan
2017-11-02, 22:02
Tror ni tjejer attraheras mest av en dyr bostad? Av alla objekt man kan köpa.

Varför ta bolån då på bostaden sedan köpa en dyr bil när man får mest status av en stor & dyr bostad? Vad jag menar är, satsa allt på bostaden.

Om du själv inte är attraktiv men vill ha mycket kvinnor ändå, så krävs det en extremt dyr bostad och då behöver man knappast oroa sig över att ens välja mellan bil och bostad.

KlopFer
2017-11-02, 22:03
Ja.

Stoltz
2017-11-02, 22:14
Jag tror de flesta normalt funtade tjejer attraheras allra minst av att man försöker skaffa sig statusprylar som man inte riktigt har råd med för att attrahera tjejer.

Har du provat att helt enkelt lära känna lite tjejer, vara dig själv och se om attraktion uppstår?

Han kanske vill ha den typen av tjejer som attraheras till prislappen *jorgen*
Inte för att jag för mitt liv förstår varför, men vill man ligga och inte får ligga så tror jag att huvudet spelar en lite spratt...