handdator

Visa fullständig version : Tips till mig i Berlin?


PKtarzan
2017-10-17, 04:52
Tjabba! Åker till Berlin med min tjej den 1a November. Kommer stanna där i 3 tre nätter, vilket är ganska kort enligt mig. Därför ber jag er om tips på roliga grejer att göra i staden. Vi båda gillar bra mat, gärna lite "streetfood-aktigt". Vi är även historiskt intresserade och tycker om att tränar också, så om någon har ett tips på ett bra gym skriv gärna var och vad gymmet heter:) Vi kommer bo i öst-berlin, nämnare bestämt Prenzlauer Berg

PKtarzan
2017-10-17, 16:51
Mvh

Aryt
2017-10-17, 17:30
Spana in gatuprostitutionen (som är ganska öppen) så att du blir tacksam över den svenska lagstiftningen.

PKtarzan
2017-10-17, 17:49
gjorde det förra gången

Yes
2017-10-17, 17:50
Spana in gatuprostitutionen (som är ganska öppen) så att du blir tacksam över den svenska lagstiftningen.
Du menar lagstiftningen som gör att det sker på mörka gator med grova våldsbrott som följd? Fast det är klart, det man inte ser lider man inte utav. ;)

awesomooo
2017-10-17, 20:00
Spana in gatuprostitutionen (som är ganska öppen) så att du blir tacksam över den svenska lagstiftningen.

Det som är bra med större delen av Europa. Sätt på horor, knarka hur bäst fan du vill, ingen bryr sig. Love it.