handdator

Visa fullständig version : Är inte detta rätt fel? Avstängd på nollning


Johns23
2017-08-27, 17:27
Hej. Jag har nollning just nu då skolan börjat.

I förrgår drack vi i våran grupp, jag höll mig relativt nykter och fick i mig kanske 2-3 öl.

Jag och en tjej börjar flirta, dansa lite etc, sen går vi ut på gräset och snackar vidare. Helt plötsligt säger hon att jag tror jag är "biff", stark etc, jag antar det var någon form av flirtande det också, jag kontrar med att jag inte alls tror det.

Då säger hon att hon kan spöa mig om hon så ville, jag säger att hon antagligen har fel, då säger hon att hon har svart bälte i BJJ och att hon visst kan spöa mig, börjar putta lite på mig.

Jag säger att jag fortfarande inte tror hon kan brotta ner mig ändå, då pushar hon mig 3-4ggr i bröstet, sen drar hon ner mig i backen.

Väl på backen får jag på någon vänster ett rätt rejält överläge, hon lyckas göra några grepp på min fot och vrist så dom gör ont än idag, hon klöser mig även på ben och armar så jag blöder, men jag hamnar i position där jag har hela min kroppstyngd på henne och hon har i stort sett förlorat och kan inte röra sig.

Hon gillar verkligen inte detta utan blir mer och mer argsint, nu försöker hon vrida om min fot igen men jag tar mig ur greppet och hon hamnar återigen i underläge

nu börjar hon grina lite, och det kommer människor runt om kring och bryter upp det hela,

jag ställer mig upp

jag säger att jag aldrig tränat någon kampsport men anledningen hon förlorade är antagligen för att jag är man och väger typ 40kg mer än henne, och att jag tränat styrketräning så länge.

Nu gråter hon som fan och springer iväg, en kille som är ansvarig för vår nollningsgrupp springer efter henne.

Jag och en annan väntar, sen går vi efter och jag tänker be om ursäkt för att lugna ner henne.

När vi kommer ifatt sitter hon på en bänk och gråter, en kille som tröstar henne, jag säger åt henne att även om hon är grym på BJJ så kanske hon inte kan förvänta sig att vinna mot en mycket tyngre kille.

Då flippar hon totalt, kallar mig mansgris, säger jag har liten snopp och är en "steroid-bög"

hon slår mig på ena kinden, jag gör inget, sen slår hon mig hårt på andra sidan ansiktet, jag skriker åt ena ansvariga att nu får han gå emellan för hon är galen.


Sen går hon iväg igen, killen följer efter.

Efter många om och men så bestämmer vi att vi ska mötas igen, skaka hand och säga förlåt och sen få det överstökat.

Det gör vi.


Sen dagen efter har ansvariga haft "möte" och bestämt att jag är nu avstängd från vidare aktiviteter under nollningen till på onsdag.


Jag tycker såklart detta beslut är helt galet, då jag var den passiva under i stort sett hela tiden, hon var aggressiv och använde kampsportgrejer på mig.

Vet inte, ville bara skriva av mig, men låter det inte lite vrickat?

Bärsärk
2017-08-27, 17:34
Vad håller du på med egentligen? Så fort hon puttar på dig så ska du gå därifrån.

Vad har du att bevisa, både hon och du vet att du troligtvis är starkare.

Hur gammal är du egentligen?

Jag hade personligen sagt att hon var larvig och sen hade jag gått bort och hållit mig närmare de andra, men sen är jag ju närmare 30 än 15 så det kanske är där skillnaden ligger.

ceejay
2017-08-27, 17:35
Värt att göra ett konto för den här orimliga historien?

xan
2017-08-27, 17:35
Efter andra slaget hade jag sparkat hennes huvud in i en annan dimension.

Johns23
2017-08-27, 17:36
Vad håller du på med egentligen? Så fort hon puttar på dig så ska du gå därifrån.

Vad har du att bevisa, både hon och du vet att du troligtvis är starkare.

Hur gammal är du egentligen?

Jag hade personligen sagt att hon var larvig och sen hade jag gått bort och hållit mig närmare de andra, men sen är jag ju närmare 30 än 15 så det kanske är där skillnaden ligger.

jag bara stod still när hon puttade mig, sen till slut drog hon ner mig mot backen

ApexProcyon
2017-08-27, 17:39
Varför fortsatte du att provocera när du märkte att hon var knäpp? Om någon hade börjat knuffa mig och pratade om att "kunna ta mig" så hade jag bara sagt åt vederbörande att lägga av - inte indirekt uppmuntrat till en eskalering.

Hon var knäpp och du borde ha vetat bättre.

xan
2017-08-27, 17:41
Varför fortsatte du att provocera när du märkte att hon var knäpp? Om någon hade börjat knuffa mig och pratade om att "kunna ta mig" så hade jag bara sagt åt vederbörande att lägga av - inte indirekt uppmuntrat till en eskalering.

Hon var knäpp och du borde ha vetat bättre.

Ja, han borde ha sprungit till fröken direkt.

Johns23
2017-08-27, 17:42
Varför fortsatte du att provocera när du märkte att hon var knäpp? Om någon hade börjat knuffa mig och pratade om att "kunna ta mig" så hade jag bara sagt åt vederbörande att lägga av - inte indirekt uppmuntrat till en eskalering.

Hon var knäpp och du borde ha vetat bättre.

provocerade jag då? jag sa bara att jag trodde hon har fel

stridis
2017-08-27, 17:43
Polisanmäl henne och säg till nollningsansvariga att du gjort så...

Johns23
2017-08-27, 17:44
sen undrar jag om det inte är mot någon lag eller något att inleda och använda sig av kampsportsfärdigheter mot "vanliga" utan att det är i någon form av självförsvar?

Precis som boxare inte får gå runt och använda sina färdigheter ute på stan, så borde väl inte människor som tränar BJJ heller få göra det?

Johns23
2017-08-27, 17:44
har förövrigt bilder på mina knän å armar som blev upprivna, som en kille tog bild på efteråt. Min ena fot gör också ont när jag gör den precis som min vrist

Bärsärk
2017-08-27, 17:45
sen undrar jag om det inte är mot någon lag eller något att inleda och använda sig av kampsportsfärdigheter mot "vanliga" utan att det är i någon form av självförsvar?

Precis som boxare inte får gå runt och använda sina färdigheter ute på stan, så borde väl inte människor som tränar BJJ heller få göra det?

:laugh:

Okej du är inte seriös, vi kan gå vidare.

xan
2017-08-27, 17:45
sen undrar jag om det inte är mot någon lag eller något att inleda och använda sig av kampsportsfärdigheter mot "vanliga" utan att det är i någon form av självförsvar?

Precis som boxare inte får gå runt och använda sina färdigheter ute på stan, så borde väl inte människor som tränar BJJ heller få göra det?

Att skojbråka är inte olagligt, men det är en gränsdragning. Och givetvis är slag värre än grappling..

Johns23
2017-08-27, 17:45
:laugh:

Okej du är inte seriös, vi kan gå vidare.

jag är hundra procent seriös

Sparven från Minsk
2017-08-27, 17:45
Om tjejen i fråga var snygg hade jag låtit henne brotta ned mig :)

Om hon fortsatte att hävda att hon kunde "spöa mig" hade jag kontrat med att det skulle hon säkert kunna, men det får vi aldrig veta för jag slåss inte med tjejer ;)

WHITEFOLKS
2017-08-27, 17:45
Komihåg att man inte får ifrågasätta offret eller skuldbelägga offret.

Sent from my Xperia Z2 using Tapatalk

trädgårdsmöbel
2017-08-27, 17:46
Är du säker på att det var en 20-årig+ tjej som betedde sig sådär? Det låter mer som beteendet hos en lätt autistisk 14årig pojke.

ApexProcyon
2017-08-27, 17:46
Ja, han borde ha sprungit till fröken direkt.

Har man vett så behöver man inte pinka revir så fort en knäppskalle försöker pinka revir. Bara att vifta bort knäppgöken som den knäppgök hon är, inte svara på hennes löjliga provokation.

Jag menar inte heller att det var rätt att han blev avstängd, hon borde ha blivit det om något. Att han svarade på provokationen var fortfarande korkat dock.

mattilainen
2017-08-27, 17:46
Älskar "svart bälte i bjj" och kan inte få bort en kille som väger lite mer.. svart bälte kräver minst 10 år träning. Känns spontant som en "jag tränar UFC" när de börjar slåss på krogen.

Tycker inte du har gjort något fel men hur man än vrider på det så är det alltid tjejen som kommer bli uppbackad..

Bärsärk
2017-08-27, 17:47
Är du säker på att det var en 20-årig+ tjej som betedde sig sådär? Det låter mer som beteendet hos en lätt autistisk 14årig pojke.

Nollning kan vara 16 år, gymnasienollning. Jag kan sätta en slant på att TS inte är en dag över 17

Johns23
2017-08-27, 17:47
Är du säker på att det var en 20-årig+ tjej som betedde sig sådär? Det låter mer som beteendet hos en lätt autistisk 14årig pojke.

22 tror jag

Yes
2017-08-27, 17:47
Jag tycker det luktar EAA här...

Johns23
2017-08-27, 17:48
Älskar "svart bälte i bjj" och kan inte få bort en kille som väger lite mer.. svart bälte kräver minst 10 år träning. Känns spontant som en "jag tränar UFC" när de börjar slåss på krogen.

Tycker inte du har gjort något fel men hur man än vrider på det så är det alltid tjejen som kommer bli uppbackad..

hon överdrev säkert eller något, men finns dock ingen tvekan om att hon kunde sina prylar, jävlar vad hon vred om min fot och handled ha ha

Bärsärk
2017-08-27, 17:48
Jag tycker det luktar EAA här...

Grape tonic?

Yes
2017-08-27, 17:49
Grape tonic?
I handen.

Vinter
2017-08-27, 17:49
har förövrigt bilder på mina knän å armar som blev upprivna, som en kille tog bild på efteråt. Min ena fot gör också ont när jag gör den precis som min vrist

Jaja, gå till polisen nu och och ta det med dem, sedan går du till någon programansvarig på universitetet och klagar på hur du blivit behandlad.

Så gör en vuxen.

xan
2017-08-27, 17:51
Har man vett så behöver man inte pinka revir så fort en knäppskalle försöker pinka revir. Bara att vifta bort knäppgöken som den knäppgök hon är, inte svara på hennes löjliga provokation.

Jag menar inte heller att det var rätt att han blev avstängd, hon borde ha blivit det om något. Att han svarade på provokationen var fortfarande korkat dock.

Inget fel med att brottas med en snygg kvinna på en gräsmatta en fredagskväll, jag förstår hur TS tänkte.

Bärsärk
2017-08-27, 17:51
Ja, han borde ha sprungit till fröken direkt.

Det handlar ju om att sätta sig själv i en situation där man kan råka så lite illa ut som möjligt.

I det här läget var det ju folk omkring och en situation där två brottas på marken kan ju tolkas precis hur som helst (är förvånad över att ingen drog våldtäktskortet också, kanske för att kläderna var på?) så därför gör man ju bäst i att uppmärksamma andra på vad som händer.

Sen om folk kommer dit på plats och hon fortsätter hålla på, och andra har vittnat om att hon är aggressiv och inte går att att stoppa, då kan man börja prata om att putta tillbaka eller dela ut nävar; med de andras konstaterande som bevis.

ApexProcyon
2017-08-27, 17:51
Inget fel med att brottas med en snygg kvinna på en gräsmatta en fredagskväll, jag förstår hur TS tänkte.

Touché.

ApexProcyon
2017-08-27, 17:52
Jaja, gå till polisen nu och och ta det med dem, sedan går du till någon programansvarig på universitetet och klagar på hur du blivit behandlad.

Så gör en vuxen.

Det är tragiskt att polisen har blivit en vidareutveckling av att springa till fröken för vuxna.

Man skulle kunna tro att folk är inkapabla att lösa sina konflikter själva idag. Men nej, istället ska Pappa Polisen användas som ett slagträ när det inte går som man vill.

Johns23
2017-08-27, 17:52
Sen om folk kommer dit på plats och hon fortsätter hålla på, och andra har vittnat om att hon är aggressiv och inte går att att stoppa, då kan man börja prata om att putta tillbaka eller dela ut nävar; med de andras konstaterande som bevis.

Minst en nollningsansvarig såg personligen hur hon delade ut nävslag i ansiktet på mig, det var då jag sa åt honom att han måste gå emellan för att hon är galen.

Det var även hand, med andra, dom dagen efter tog beslutet.

Bärsärk
2017-08-27, 17:54
Minst en nollningsansvarig såg personligen hur hon delade ut nävslag i ansiktet på mig, det var då jag sa åt honom att han måste gå emellan för att hon är galen.

Det var även hand, med andra, dom dagen efter tog beslutet.

Vilket är ännu större anledning till varför man ska hålla sig utanför alla typer av situationer från första början.

Återigen, vad hade du att bevisa? Absolut noll och ingenting.

Johns23
2017-08-27, 17:54
sen vill jag även påstå att det var en rätt flirtig stämning mellan oss, även när hon sa att hon kunde spöa mig, det lät liksom oseriöst så jag svarade också lite retsamt att hon inte kan göra det, det var då hon drog mig mot backen haha ...

sen när hon märkte att det inte gick så bra för henne, då började hon gråta och gjorde allt för att vrida om fötter och armar på mig

ApexProcyon
2017-08-27, 17:54
Minst en nollningsansvarig såg personligen hur hon delade ut nävslag i ansiktet på mig, det var då jag sa åt honom att han måste gå emellan för att hon är galen.

Det var även hand, med andra, dom dagen efter tog beslutet.

Även om beslutet var orättvist så kan du säkert dra någon slags lärdom av det inträffade. Jag håller tummarna för att du kommer in i gemenskapen trots att nollningen inte gick något vidare.

xan
2017-08-27, 17:55
Minst en nollningsansvarig såg personligen hur hon delade ut nävslag i ansiktet på mig, det var då jag sa åt honom att han måste gå emellan för att hon är galen.

Det var även hand, med andra, dom dagen efter tog beslutet.

Hur hittade du till ett träningsforum för att dela med dig av den här historian? :D

Johns23
2017-08-27, 17:55
Vilket är ännu större anledning till varför man ska hålla sig utanför alla typer av situationer från första början.

Återigen, vad hade du att bevisa? Absolut noll och ingenting.

jag är inte direkt den som letar bråk kan man säga, men är lite svårt när en person drar ner en mot backen helt upp och ned, efter att ha haft rolig flirtsam stämning.

antar jag borde gått iväg när hon började putta men var inte helt hundra på om hon var seriös eller inte då heller, tror mest hon blev jätteseriös när vi väl var på backen

stridis
2017-08-27, 17:55
Om tjejen i fråga var snygg hade jag låtit henne brotta ned mig :)

Om hon fortsatte att hävda att hon kunde "spöa mig" hade jag kontrat med att det skulle hon säkert kunna, men det får vi aldrig veta för jag slåss inte med tjejer ;)

https://images.duckduckgo.com/iu/?u=http%3A%2F%2Fi1.kym-cdn.com%2Fphotos%2Fimages%2Foriginal%2F000%2F241%2 F357%2F707.jpg&f=1
Eller så brottar man ner henne rejält tills hon är våt.

Johns23
2017-08-27, 17:56
Hur hittade du till ett träningsforum för att dela med dig av den här historian? :D

ville göra det på flashback men tog 3 dagar att aktiveras

Johns23
2017-08-27, 17:57
alltså saker hon sa innan var typ att jag är snygg, att inte många snygga pluggar det program jag gör så hon var förvånad, hon även tryckte röven mot mig ett bra tag på dansgolvet

så jag vettetusan var de gick snett, antagligen när hon märkte jag inte var så lätt att "äga"


men hon blev verkligen jättegalen när jag sa anledningen hon förlorade är för att jag är man och hon tjej och jag väger typ 40kg mer, det var då hon började veva i ansiktet haha

xan
2017-08-27, 17:57
sen vill jag även påstå att det var en rätt flirtig stämning mellan oss, även när hon sa att hon kunde spöa mig, det lät liksom oseriöst så jag svarade också lite retsamt att hon inte kan göra det, det var då hon drog mig mot backen haha ...

sen när hon märkte att det inte gick så bra för henne, då började hon gråta och gjorde allt för att vrida om fötter och armar på mig

100% dags för makeup sex.

Johns23
2017-08-27, 17:58
men jag tror inte jag har ork eller energi att gå till polisen med det hela, eller överklaga eller nåt, ville mest skriva av mig då jag känner att beslutet var rätt fel.

känns lite konstigt, tror faktiskt det hade varit annorlunda om hon varit kille, känns som det

Bärsärk
2017-08-27, 18:01
alltså saker hon sa innan var typ att jag är snygg, att inte många snygga pluggar det program jag gör så hon var förvånad, hon även tryckte röven mot mig ett bra tag på dansgolvet

så jag vettetusan var de gick snett, antagligen när hon märkte jag inte var så lätt att "äga"


men hon blev verkligen jättegalen när jag sa anledningen hon förlorade är för att jag är man och hon tjej och jag väger typ 40kg mer, det var då hon började veva i ansiktet haha

Du skulle låtit henne vinna, och sen sagt "Haha du fick mig vad stark du var" sen hade hon blivit fnissig och sen hade det blivit åka av.

Man behöver inte alltid hävda sig, samma sak som när man är på fest och folk vill häva arm för man ser stor ut. Jag brukar bara lägga mig och sen säga att jag inte är så stark som jag ser ut, brukar de bli tyst sen.

Johns23
2017-08-27, 18:02
Du skulle låtit henne vinna, och sen sagt "Haha du fick mig vad stark du var" sen hade hon blivit fnissig och sen hade det blivit åka av.

mmm kanske hade varit det bästa, svårt i stundens hetta dock, visste inte ens hon var jätteseriös förän hon började gråta och gjorde allt hon kunde för att bryta min fot eller nåt :P

Järvskan
2017-08-27, 18:03
Erbjud henne en rematch under organiserade former? :naughty:

Jag antar att tjejen var rejält full och att händelsen kan kategoriseras under "dumma saker man gjort på fyllan". Du kunde ju förstås prova diskutera med tjejen igen i början av veckan nu när läget lugnat ner sig.

Vinter
2017-08-27, 18:08
mmm kanske hade varit det bästa, svårt i stundens hetta dock, visste inte ens hon var jätteseriös förän hon började gråta och gjorde allt hon kunde för att bryta min fot eller nåt :P

Kan ju bli jobbigt om snacket går när du inte är där, skulle jag vara du skulle jag reda ut saken med din programansvariga. Snarast.

ApexProcyon
2017-08-27, 18:11
Kan ju bli jobbigt om snacket går när du inte är där, skulle jag vara du skulle jag reda ut saken med din programansvariga. Snarast.

Instämmer.

men jag tror inte jag har ork eller energi att gå till polisen med det hela, eller överklaga eller nåt, ville mest skriva av mig då jag känner att beslutet var rätt fel.

känns lite konstigt, tror faktiskt det hade varit annorlunda om hon varit kille, känns som det

För din egen skull, gör inte en polissak av det. Det kommer inte att bli bättre för dig eller någon även om du har rätt juridiskt.

Får du igenom det så kommer du att bli skitstöveln som fällde henne för smågnabb, misslyckas du så blir det också skit. Det är en lose - lose situation från ett socialt perspektiv.

Spiffy
2017-08-27, 18:12
Älskar "svart bälte i bjj" och kan inte få bort en kille som väger lite mer.. svart bälte kräver minst 10 år träning.
Det gör det ju inte iofs.

Tycker inte du bara ska släppa det. Nu kommer du att vara personen som misshandlade en tjej så att du blev avstängd.

Bob90
2017-08-27, 18:17
Det gör det ju inte iofs.

Tycker inte du bara ska släppa det. Nu kommer du att vara personen som misshandlade en tjej så att du blev avstängd.

Oavsett åtgärd så kommer det där aldrig sluta bra. Det är en sån där situation som måste avväpnas från början. Nu kommer TS har underläge för att han är man och hon är kvinna, det är så det funkar.

Fattar inte hur det kunde gå så långt även om bara en av er var nykter-ish. Vad är det för utbildning ni går nollning för egentligen? :d

Och ang det där med om det är "lagligt" att använda kampsport, lagen ser ingen skillnad på om det är rallarsvingar eller karateslag, det handlar bara om att våldet ska vara berättigat och proportionerligt jämfört med motparten. Förutsatt att vi pratar om civilkurage, självförsvar, nödvärn etc.

Bärsärk
2017-08-27, 18:19
Felet är ju att TS tyckte det var helt okej att skojbrottas med en tjej han aldrig träffats förut på en nollning.

Skojbrottas gjorde man ju med grabbarna i högstadiet när man böghögade så nån tappade luften!

xan
2017-08-27, 18:28
Man behöver inte alltid hävda sig, samma sak som när man är på fest och folk vill häva arm för man ser stor ut. Jag brukar bara lägga mig och sen säga att jag inte är så stark som jag ser ut, brukar de bli tyst sen.

https://images.crateandbarrel.com/is/image/Crate/NaturalKnotted24x48DoormatSHS16/$web_product_hero$&/151216120044/knotted-24x48-doormat.jpg

Frågenarkomanen
2017-08-27, 18:31
Jag undrar lite hur det hade sett ut om det handlade om en kille som hade slagit en tjej två gånger i ansiktet samt klös upp hennes hud. Folk hade gapat om dödsstraff och nationella insatsstyrkan.



Vilket är ännu större anledning till varför man ska hålla sig utanför alla typer av situationer från första början.

Återigen, vad hade du att bevisa? Absolut noll och ingenting.

Vad håller du på med egentligen? Så fort hon puttar på dig så ska du gå därifrån.

Vad har du att bevisa, både hon och du vet att du troligtvis är starkare.

Hur gammal är du egentligen?

Jag hade personligen sagt att hon var larvig och sen hade jag gått bort och hållit mig närmare de andra, men sen är jag ju närmare 30 än 15 så det kanske är där skillnaden ligger.

Du menar på allvar att du hade tackat nej till att brottas med en snygg 22-årig kvinna?

MaxTheMarketer
2017-08-27, 18:32
Det hade blivit extremt dåligt rykte för universitetet där "fysiskt våld" mellan tjej och kille inte hade lett till något slags "straff" för killen, så jag förstår helt och hållet deras beslut, även om jag personligen tycker att det bara var något trams där det gick för långt, någon blev ledsen, du sa förlåt och så är det inget mer med det.

Tyvärr ska det daltas numera för tiden och universitet har blivit mer känsligare för nya "överkänsliga studenter" som gärna utnyttjar situationen för att få lite mer spänning i sin annars tråkiga vardag. Med andra ord: tråkig och larvig situation, men helt förståeligt helt enkelt.

Btw, prata ALDRIG "logiskt" med en tjej; då gräver du din egen gravsten som det står "oskuld" på. ;)

ApexProcyon
2017-08-27, 18:35
Jag undrar lite hur det hade sett ut om det handlade om en kille som hade slagit en tjej två gånger i ansiktet samt klös upp hennes hud. Folk hade gapat om dödsstraff och nationella insatsstyrkan.



Det är så det ser ut, livet är inte rättvist och i synnerhet inte hur människor blir behandlade utifrån kön. Det är något man får ta hänsyn till - även om man tycker att det borde vara på ett annat sätt.

Personligen så hade jag föredragit att köra med raka rör och antingen ha en konsekvent jämställdhet eller helt enkelt erkänna att det inte ens eftersträvas.

Frågenarkomanen
2017-08-27, 18:42
Det är så det ser ut, livet är inte rättvist och i synnerhet inte hur människor blir behandlade utifrån kön. Det är något man får ta hänsyn till - även om man tycker att det borde vara på ett annat sätt. Jag vet. Jag ville bara belysa hur extremt hycklande dessa jämställdhetsivrare är.

Woodrow
2017-08-27, 18:49
Jag vet. Jag ville bara belysa hur extremt hycklande dessa jämställdhetsivrare är.

Tänkte jag också på. Säga att han har liten snopp och sedan kalla honom för mansgris.

Men så är det oftast med feminister. De kan vräka ur sig vad som helst. Menmen, nu gick jag off-topic.

Johns23
2017-08-27, 18:53
Jag undrar lite hur det hade sett ut om det handlade om en kille som hade slagit en tjej två gånger i ansiktet samt klös upp hennes hud. Folk hade gapat om dödsstraff och nationella insatsstyrkan.







Du menar på allvar att du hade tackat nej till att brottas med en snygg 22-årig kvinna?


Detta är ju faktiskt rätt sant.

Låt säga att det var en kille som:

Sagt åt en tjej han kan spöa henne
Puttat på henne
Till slut dragit ned henne i backen
Använt BJJ på henne
Vridit hennes fot, hennes handled
Rivit hennes armar, ben
När de sedan stått upp hade han slagit henne i ansiktet två gånger, kallat henne ...... storfitta? småtuttar?


... lite konstigt, undrar om responsen hade varit likadan då liksom, .. "du skulle gått därifrån bara, låt dig inte provoceras, är du 12år?"

MaxTheMarketer
2017-08-27, 18:58
Jag för in detta nu så vi vet var vi är på väg i denna tråd:
http://s2.quickmeme.com/img/69/69fbf7240f42620c870bdc173856ead82781e930db2ac505e9 41931fc2c24ea1.jpg

Kardemumman är att hon tillsammans med universitet överreagerade som ett resultatet av "det politiska klimatet i det svenska samhället idag".

TS gjorde inget fel och var hela tiden passiv medan hon eskalerade och ändå blev hon "offret" i storyn fast han fick juridiskt synliga fysiska skador.

ApexProcyon
2017-08-27, 18:59
Jag säger det många tänker på: Den labila kvinnan är ett resultat av feminism. Hennes sjuka natur var pistolen och feminismen var avtryckaren.

Vinter
2017-08-27, 19:01
Det är inte universitetet som anordnar nollning. Utan Studentgrupper. Det är frivillig aktivitet.

Bärsärk
2017-08-27, 19:04
[B]
Du menar på allvar att du hade tackat nej till att brottas med en snygg 22-årig kvinna?

Jag har inte aspergers, jag vet hur man verbalt kan kommunicera med en annan människa.

Johns23
2017-08-27, 19:05
Okej rätt ska vara rätt, jag fick precis reda på att det inte bara är jag som blivit avstängd några dagar men även hon, så vi båda fick "straff".

Känns ju lite mer rättvist i alla fall.

Men ska vi titta på det riktigt noga så anser jag att det bara var hon som felade här, jag slog ingen, jag klöste ingen, jag använde inte någon kampsport på någon (mer än att typ lägga mig på personen som försökte vrida sönder min kropp).

Som tidigare sagt, hade det varit en kille som gjort så här med en tjej ... oj oj oj, hade nog låtit annorlunda då.

Men som sagt, båda avstängda några dagar från aktiviteter.

Woodrow
2017-08-27, 19:07
Blir ju trevligt sen om ni ska studera tillsammans!

Läskeblask
2017-08-27, 19:16
Spring iväg jävligt fort om en tjej attackerar! Jag har som ex-dörrvakt fått en jävla massa skit så fort man ytterst varsamt tar i en tjej som tror sig ha all rätt i världen att betee sig som ett svin. Samma grej privat när exet hoppat på en om man varit tvungen att skuffa henne bort och man är ett våldsamt svin. Nu menar jag inte att man ska ge bondasvingar till höger och vänster men vadfan

svenbanan
2017-08-27, 19:17
Okej rätt ska vara rätt, jag fick precis reda på att det inte bara är jag som blivit avstängd några dagar men även hon, så vi båda fick "straff".

Känns ju lite mer rättvist i alla fall.

Men ska vi titta på det riktigt noga så anser jag att det bara var hon som felade här, jag slog ingen, jag klöste ingen, jag använde inte någon kampsport på någon (mer än att typ lägga mig på personen som försökte vrida sönder min kropp).

Som tidigare sagt, hade det varit en kille som gjort så här med en tjej ... oj oj oj, hade nog låtit annorlunda då.

Men som sagt, båda avstängda några dagar från aktiviteter.

Låter som om de ansvariga skött det rätt bra tycker jag.

Hennes version är säkert helt annorlunda än din också. Hon tyckte säkert att du knäade henne i stenhårt i revbenen (eller nåt liknande) då ni brottades. Sen tyckte hon säkert att du hånade henne etc etc.

Johns23
2017-08-27, 19:18
Låter som om de ansvariga skött det rätt bra tycker jag.

Hennes version är säkert helt annorlunda än din också. Hon tyckte säkert att du knäade henne i stenhårt i revbenen (eller nåt liknande) då ni brottades. Sen tyckte hon säkert att du hånade henne etc etc.

mjadu skulle inte förvåna mig ..

Johns23
2017-08-27, 19:19
Spring iväg jävligt fort om en tjej attackerar! Jag har som ex-dörrvakt fått en jävla massa skit så fort man ytterst varsamt tar i en tjej som tror sig ha all rätt i världen att betee sig som ett svin. Samma grej privat när exet hoppat på en om man varit tvungen att skuffa henne bort och man är ett våldsamt svin. Nu menar jag inte att man ska ge bondasvingar till höger och vänster men vadfan

verkar faktiskt vara så, förstår inte hur detta passar in i jämställdhet och alla har samma ansvar och skyldigheter dock .....

svenbanan
2017-08-27, 19:25
Jag minns då jag pluggade i Uppsala och vi hade korridorsfest så var det även en del annat löst folk där. Bland annat så var där en tjej som jag tror ingen av oss som bodde där kände. Hur som helst var hon extremt otrevlig mot folk och jag sade åt henne att dra, vilket fick henne att slänga ett glas rödvin på mig samt sparka mig på smalbenet och riva mig på armen. Det var så sjukt nära att jag lyfte upp henne och slängde ner henne från balkongen. Nu föste jag ner henne fyra fem våningar hela vägen och fick bryta loss hennes fingrar då hon försökte hålla sig kvar i ledstången. Sedan knuffade jag in henne i nån buske då vi kom ut och sen kunde jag låsa ute henne. Hon var satan så envis på att hon skulle stanna kvar och sabba hela festen.

svenbanan
2017-08-27, 19:26
mjadu skulle inte förvåna mig ..

Och jag säger inte att hon hade fel heller. Hur du upplever en situation kan vara helt annorlunda mot hur hon upplevde situationen. Särskilt om det är alkohol inblandat.

Johns23
2017-08-27, 19:29
alltså tycker ni fortfarande jag ska ta det vidare eller något? båda blev som sagt avstängda, inte bara jag

Wain
2017-08-27, 19:32
alltså tycker ni fortfarande jag ska ta det vidare eller något? båda blev som sagt avstängda, inte bara jag

Nej, blir för jobbigt för din del. Även om du skulle få "rätt" så kommer du få skit för det.

Kappvändning är en gammal hederlig svensk tradition.

Vinter
2017-08-27, 19:33
alltså tycker ni fortfarande jag ska ta det vidare eller något? båda blev som sagt avstängda, inte bara jag

Du bör reda upp saken så att det inte sprids rykten och blir någon osämja i framtiden. Tips är som sagt programansvarige, informera om det hela och förklara dig. Man får stå upp för sig själv så man inte dras med i någon annans skit, tråkigt om du ska vara där i 5 år eller mer.

Frågenarkomanen
2017-08-27, 19:35
Jag hade bett om ursäkt om jag var du.

svenbanan
2017-08-27, 19:35
alltså tycker ni fortfarande jag ska ta det vidare eller något? båda blev som sagt avstängda, inte bara jag

Nu är ni båda avstängda för att ni typ sabbade nollningen för de övriga. Eller för att de tror att ni kommer sabba den framöver eftersom det inte verkar som om ni kan vistas i möblerade rum. Jag tycker det är ett vettigt beslut även om du tycker du är utan skuld.

Jag tycker du ska ringa till tjejen och prata ut om vad fan det var som hände egentligen, och försöka "bli vänner" igen.

Jag har svårt att se vad du ska vinna på att driva frågan vidare. Jag antar att detta steg innebär en polisanmälan. Det låter bara som en jävla massa onödigt skit.

Starke75an
2017-08-27, 19:39
Som svar på rubriken. Det var rätt att du blev avstängd.

Vinter
2017-08-27, 19:40
Klart som fan du inte ber om ursäkt om du inte har gjort nåt fel, var vuxen man och red ut det hela. Punkt.

Gnälla här hjälper inget.

SHH
2017-08-27, 20:06
Tycker inte du gjort fel öht. Inte en chans i helvete jag skulle bett om ursäkt.

Om ni förtjänar att bli avstänga vet jag inte.

rooz
2017-08-27, 20:15
Givetvis borde hon fått någon slags reprimand, men vad trodde du skulle hända egentligen? Är det inte direkt fara, gå bara därifrån. Vem fan bryr sig om vad en random tjej tycker.

timpaz
2017-08-27, 20:22
Vatten under bron. En fest som spårade lite men det får man räkna med. Ta ett chill-pill och gå nu till gymmet och genomför ett tungt marklyft.

r3mpuh
2017-08-27, 21:00
Man slåss inte när det finns vittnen.

Agitator
2017-08-27, 22:02
Vart är bilderna som du pratar om TS?

Diomedea exulans
2017-08-27, 22:06
Vet inte riktigt vad jag ska säga mer än att när du väl får bra vänner i klassen så kommer de nog tro på din version av historien. Åtminstone om du ger ett fortsatt vettigt intryck och tjejen ger ett fortsatt rabiat intryck.

Cooks
2017-08-27, 22:55
Känns spontant som en "jag tränar UFC" när de börjar slåss på krogen.

:laugh::laugh::laugh:

panzerpig
2017-08-27, 23:08
Se till att du inte ligger med henne bara. Stay away!
Det har hänt många män: träffar en tjej, flirtar, hon verkar trevlig. Hon flippar och är skum. Mannen tänker "fy fan, mongotjej". Men tjejen ber om ursäkt och då tänker mannen "Ah, det var nog en engångsföreteelse, hon drack lite för mycket bara" och hoppar i säng med tjejen. Och ta da! Det VAR ingen engångsföreteelse!

Cooks
2017-08-27, 23:11
Se till att du inte ligger med henne bara. Stay away!
Det har hänt många män: träffar en tjej, flirtar, hon verkar trevlig. Hon flippar och är skum. Mannen tänker "fy fan, mongotjej". Men tjejen ber om ursäkt och då tänker mannen "Ah, det var nog en engångsföreteelse, hon drack lite för mycket bara" och hoppar i säng med tjejen. Och ta da! Det VAR ingen engångsföreteelse!

Och sen har man bojor på sig och är anklagad för våldtäkt?

xan
2017-08-27, 23:14
Se till att du inte ligger med henne bara. Stay away!
Det har hänt många män: träffar en tjej, flirtar, hon verkar trevlig. Hon flippar och är skum. Mannen tänker "fy fan, mongotjej". Men tjejen ber om ursäkt och då tänker mannen "Ah, det var nog en engångsföreteelse, hon drack lite för mycket bara" och hoppar i säng med tjejen. Och ta da! Det VAR ingen engångsföreteelse!

Trots det kan man inte låta bli. :D

Tolkia
2017-08-27, 23:21
Min tolkning av nollningsansvarigas agerande: Du och tjejen är avstängda för att ni inte kan bete er (nej, varken hennes eller ditt beteende är acceptabelt på en fest bland vuxna, ffs är det högstadiet?) och förstör för övriga. Oavsett vem som började, så var ni två om att fortsätta det. Jag skulle lägga ned det hela. Om det är viktigt för dig att lappa ihop din eventuellt nu ganska obekväma relation till tjejen, så hör av dig till henne och försök prata om saken (det kan eventuellt vara klokt att vänta lite så att den värsta upprördheten hinner lägga sig och hon hinner börja skämmas över att hon gjort bort sig), annars glöm och gå vidare. Utbildningen är flera år lång, du kommer att hinna lära känna folk och konstiga saker på nollningen kommer att bli oviktiga och glömmas bort. Lär dig för ditt fortsatta liv hur ovärt det är att gå i svaromål med, försöka få "rätt" mot, eller bråka fysiskt med berusade personer på fester, det kostar alltid mer än det smakar och uttrycket "even if you win, you're still retarded" stämmer oftast väl.

xan
2017-08-27, 23:37
Min tolkning av nollningsansvarigas agerande: Du och tjejen är avstängda för att ni inte kan bete er (nej, varken hennes eller ditt beteende är acceptabelt på en fest bland vuxna, ffs är det högstadiet?) och förstör för övriga. Oavsett vem som började, så var ni två om att fortsätta det. Jag skulle lägga ned det hela. Om det är viktigt för dig att lappa ihop din eventuellt nu ganska obekväma relation till tjejen, så hör av dig till henne och försök prata om saken (det kan eventuellt vara klokt att vänta lite så att den värsta upprördheten hinner lägga sig och hon hinner börja skämmas över att hon gjort bort sig), annars glöm och gå vidare. Utbildningen är flera år lång, du kommer att hinna lära känna folk och konstiga saker på nollningen kommer att bli oviktiga och glömmas bort. Lär dig för ditt fortsatta liv hur ovärt det är att gå i svaromål med, försöka få "rätt" mot, eller bråka fysiskt med berusade personer på fester, det kostar alltid mer än det smakar och uttrycket "even if you win, you're still retarded" stämmer oftast väl.

Det var en nollning, inte en fest för nyexaminerade jurister. Att TS blev avstängd pga lite brottning på skoj som någon annan initierade är bara löjligt. Han försökte ju till och med gå och lugna ned henne efteråt när hon började svinga för fullt.

Om en liten man hade slått en fysiskt större och starkare kvinna i ansiktet flera gånger hade han blivit inspärrad, utkastad från skolan och för evigt blivit stämplad som kvinnomisshandlare. "Equality".

Johns23
2017-08-27, 23:45
Min tolkning av nollningsansvarigas agerande: Du och tjejen är avstängda för att ni inte kan bete er (nej, varken hennes eller ditt beteende är acceptabelt på en fest bland vuxna, ffs är det högstadiet?) och förstör för övriga. Oavsett vem som började, så var ni två om att fortsätta det. Jag skulle lägga ned det hela. Om det är viktigt för dig att lappa ihop din eventuellt nu ganska obekväma relation till tjejen, så hör av dig till henne och försök prata om saken (det kan eventuellt vara klokt att vänta lite så att den värsta upprördheten hinner lägga sig och hon hinner börja skämmas över att hon gjort bort sig), annars glöm och gå vidare. Utbildningen är flera år lång, du kommer att hinna lära känna folk och konstiga saker på nollningen kommer att bli oviktiga och glömmas bort. Lär dig för ditt fortsatta liv hur ovärt det är att gå i svaromål med, försöka få "rätt" mot, eller bråka fysiskt med berusade personer på fester, det kostar alltid mer än det smakar och uttrycket "even if you win, you're still retarded" stämmer oftast väl.

Fortsätta det? Det är lite svårt att slita sig loss när någon BJJ tjej krämar sig fast och vrider om ens ben, lade mig platt på na så hon inte kom upp och slutligen gav sig.

Det är snarare HENNES beteende som inte är acceptabelt. Pusha en annan människa flera gånger, provocera denne för att sedan slita ner personen i backen och utöva saker man lärt sig på sin kampsportsträning, för att sedan efteråt börja grina, slå personen i ansiktet två gånger, riva denne på armar och ben.

Tycker det är rätt fantastiskt hur "jämställdheten" flyger ut genom fönstret så fort det är en tjej som faktiskt gör något dåligt.

men det är klart, jag är ju kille, så då ska jag "förstå bättre" .. eller hur var det? fast ändå ska hon förstå lika mycket och ha samma ansvar/konsekvenser? eller? hur var det nu?

PsykopatVegan
2017-08-28, 01:00
Har tyvärr ingen studie så vet inte vad du ska göra. Men hoppa av skolan i protest

anvihl
2017-08-28, 01:57
Anmäl henne? Solklar misshandel och du agerade i självförsvar. Hade inte samhällets försvar av kvinnor varit så jävla stort hade hon åkt dit på 1 sekund, finns ju flera vittnen, dina skador är dokumenterade...

Agitator
2017-08-28, 03:24
Fortsätta det? Det är lite svårt att slita sig loss när någon BJJ tjej krämar sig fast och vrider om ens ben, lade mig platt på na så hon inte kom upp och slutligen gav sig.

Det är snarare HENNES beteende som inte är acceptabelt. Pusha en annan människa flera gånger, provocera denne för att sedan slita ner personen i backen och utöva saker man lärt sig på sin kampsportsträning, för att sedan efteråt börja grina, slå personen i ansiktet två gånger, riva denne på armar och ben.

Tycker det är rätt fantastiskt hur "jämställdheten" flyger ut genom fönstret så fort det är en tjej som faktiskt gör något dåligt.

men det är klart, jag är ju kille, så då ska jag "förstå bättre" .. eller hur var det? fast ändå ska hon förstå lika mycket och ha samma ansvar/konsekvenser? eller? hur var det nu?

Kommer det bilder snart på dina skador?

Bärsärk
2017-08-28, 06:12
Lär dig för ditt fortsatta liv hur ovärt det är att gå i svaromål med, försöka få "rätt" mot, eller bråka fysiskt med berusade personer på fester, det kostar alltid mer än det smakar och uttrycket "even if you win, you're still retarded" stämmer oftast väl.

Personer i allmänhet skulle jag vilja säga.

http://data.whicdn.com/images/102796890/large.jpg

hugok
2017-08-29, 09:21
Lätt att vara moralist och efterklok som många här är. Det är såhär flirtande går till, inte två människor som sitter och intervjuar varandra om var de bor, vilken favoritfärg de har mm. Missförstå mig inte medvetet och hävda att jag tycker flirtande är att brotta ned en tjej så att hon inte kan komma loss.

Stuffer
2017-08-29, 13:37
Ur flirt-perspektivet var det helt fel av dig att låta det eskalera genom att göra så mycket motstånd. Det du skulle ha gjort var att låta henne brotta ner dig. Klappa ut och låta henne vinna. Ligger hon då kvar på dig där i gräset så övergår ni till hångel istället. Works every time

Frågenarkomanen
2017-08-29, 13:43
Ur flirt-perspektivet var det helt fel av dig att låta det eskalera genom att göra så mycket motstånd. Det du skulle ha gjort var att låta henne brotta ner dig. Klappa ut och låta henne vinna. Ligger hon då kvar på dig där i gräset så övergår ni till hångel istället. Works every time
Få stryk av en tjej på sin första dag i den nya klassen? Är säkert jättebra för hans rykte och status hos resten av gänget och en massa andra människor som får höra om muskelknutten som blev förnedrad av en brud. *flex*

kaer
2017-08-29, 13:49
Få stryk av en tjej på sin första dag i den nya klassen? Är säkert jättebra för hans rykte och status hos resten av gänget och en massa andra människor som får höra om muskelknutten som blev förnedrad av en brud. *flex*

Betydligt bättre än den status och rykte han kommer få nu.

Diomedea exulans
2017-08-29, 13:52
Få stryk av en tjej på sin första dag i den nya klassen? Är säkert jättebra för hans rykte och status hos resten av gänget och en massa andra människor som får höra om muskelknutten som blev förnedrad av en brud. *flex*

Ja, vad förnedrande och dåligt det måste vara för hans status bland grabbarna om han får hångla... :smash:

Stuffer
2017-08-29, 13:54
Få stryk av en tjej på sin första dag i den nya klassen? Är säkert jättebra för hans rykte och status hos resten av gänget och en massa andra människor som får höra om muskelknutten som blev förnedrad av en brud. *flex*

Nejnejnej. Alla kommer såklart fatta att han gav sig frivilligt. Ryktet kommer att vara att han är muskelknutten som fick ligga första dagen

Carlo Fatface
2017-08-29, 15:52
Hur är man funtad om man ska skojbrottas med en snygg tjej i 20-årsåldern som man flirtat med och som dessutom är lite lagom berusad,och inte låter henne brotta ner en...!? :laugh::laugh:

delta_mats
2017-08-29, 16:12
Hur är man funtad om man ska skojbrottas med en snygg tjej i 20-årsåldern som man flirtat med och som dessutom är lite lagom berusad,och inte låter henne brotta ner en...!? :laugh::laugh:

Får lite Dum Dummare vibbar när dom kör snöbollskrig! :laugh:

Unsub
2017-08-29, 23:39
Personligen hade jag låtit henne "vinna".

Samt berömt henne för hennes skills, frågat om hon kunnat visa mig hur man går från the guard till Mount position på bästa sätt.

Gå inte till polisen över det där.

ApexProcyon
2017-08-29, 23:44
Får lite Dum Dummare vibbar när dom kör snöbollskrig! :laugh:

4ldqlRqAZ6A

Kaukasuskokosnöt
2017-08-30, 05:56
Oj vilken story! Jag tror på dig TS och tycker inte att du gjorde några större fel! Jag förstår precis va du menar med att stämningen kändes flirtig och sen bara ballade det ur. Har hänt mig flera ggr förut på fyllan. Jag dricker inte så ofta nu längre, men vissa universitetstjejer kan vara helt rabiata så det gäller att tänka efter både en och två ggr extra när alkohol är inblandat.

Jag tycker inte att du bör anmäla händelsen. Det du kan göra är som någon annan skrev att försöka ge ett så bra fortsatt intryck som möjligt. Om någon klasskompis frågar vad som hände, berätta då lugnt och sansat din version på det hela. Det kan bli en kul snackis som gör att du får kontakt med många!

Annars önskar jag dig en fortsatt lugn nollning! :)

Pepparspray
2017-08-30, 06:30
jag har dock erfarenhet av både boxningsklubbar och MMA-klubbar där folk blivit utkastade för att tränaren får reda på att de springer runt på stan och spelar allan ballan. Knappast någon lag dock. :d

Skorpio76
2017-08-31, 05:17
Jag har aldrig varit med på någon nollning eeller inspark som det heter iblan, men det jag har hört om dessa arrangemang är att de nästan allid spåar ur på ett eller annat sätt eftersom folk dricker sig fulla och i grupp gör de saker som de aldrig skulle våga göra om de var ensamma. En nollning som jag hörde talas om var när en eller några elever brände sina kompisar på bröstet med ett strykjärn.

svenbanan
2017-08-31, 07:00
Jag har aldrig varit med på någon nollning eeller inspark som det heter iblan, men det jag har hört om dessa arrangemang är att de nästan allid spåar ur på ett eller annat sätt eftersom folk dricker sig fulla och i grupp gör de saker som de aldrig skulle våga göra om de var ensamma. En nollning som jag hörde talas om var när en eller några elever brände sina kompisar på bröstet med ett strykjärn.

Då har du hört fel. Det är nollning varje höst på varenda högskola/universitet och på varenda program. Självklart spårar inte majoriteten av dessa ur. Men vem fan skriver en arg artikel om en lyckad inspark?

Osvold
2017-08-31, 07:27
Fortsätta det? Det är lite svårt att slita sig loss när någon BJJ tjej krämar sig fast och vrider om ens ben, lade mig platt på na så hon inte kom upp och slutligen gav sig.

Det är snarare HENNES beteende som inte är acceptabelt. Pusha en annan människa flera gånger, provocera denne för att sedan slita ner personen i backen och utöva saker man lärt sig på sin kampsportsträning, för att sedan efteråt börja grina, slå personen i ansiktet två gånger, riva denne på armar och ben.

Tycker det är rätt fantastiskt hur "jämställdheten" flyger ut genom fönstret så fort det är en tjej som faktiskt gör något dåligt.

men det är klart, jag är ju kille, så då ska jag "förstå bättre" .. eller hur var det? fast ändå ska hon förstå lika mycket och ha samma ansvar/konsekvenser? eller? hur var det nu?

Men självklart är det skillnad på om könen vore ombytta roller, därmed den manliga kroppen, vikten.
Tror du man kan gå runt och väga 120kg, rippad, proteinshake, goldsgym-linne och förvänta sig att bli behandlad som en tjej i alla situationer.

KlopFer
2017-08-31, 09:08
Varför fortsätter folk kommentera i dessa trådar som är uppenbart trolleri?

*facepalm*

stridis
2017-08-31, 09:21
Då har du hört fel. Det är nollning varje höst på varenda högskola/universitet och på varenda program. Självklart spårar inte majoriteten av dessa ur. Men vem fan skriver en arg artikel om en lyckad inspark?

Nu tog du i lite. Jag har gått på ett program som inte hade nollning.

svenbanan
2017-08-31, 09:33
Nu tog du i lite. Jag har gått på ett program som inte hade nollning.

Klart det finns undantag. Det förändrar dock inte att det är massor av olika nollningsprojekt i varenda universitetsstad vareviga år utan att de ballar ur.

G.W
2017-08-31, 10:17
Varför fortsätter folk kommentera i dessa trådar som är uppenbart trolleri?

*facepalm*

De tycker nog att det är en intressant tråd.

Vad tror du själv?

Skorpio76
2017-08-31, 10:22
Klart det finns undantag. Det förändrar dock inte att det är massor av olika nollningsprojekt i varenda universitetsstad vareviga år utan att de ballar ur.Jag vet inte. Jag berättade bara vad jag hade hört eller läst.

KlopFer
2017-08-31, 10:30
De tycker nog att det är en intressant tråd.

Vad tror du själv?

Men det är ju bara påhitt. Hur kul är det att diskutera en händelse som aldrig hänt?

Wormzie
2017-08-31, 10:48
Få stryk av en tjej på sin första dag i den nya klassen? Är säkert jättebra för hans rykte och status hos resten av gänget och en massa andra människor som får höra om muskelknutten som blev förnedrad av en brud. *flex*

Ja, för alla tänker säkert "killen som brottades med tjejen på fyllan och förlorade är en jävla mes!". Han kommer för evigt bli tagen för "beta-hanen" i gruppen och känna sig förtryckt, testosteronnivåerna kommer sjunka och det kommer sluta med psykiatrisk slutenvård.

Tycker det var helt rätt beslut att stänga av båda. TS får jobba med att inte vara så lättriggad framöver.

Diomedea exulans
2017-08-31, 11:31
Varför fortsätter folk kommentera i dessa trådar som är uppenbart trolleri?

*facepalm*

Hur vet du att den är trolleri?

trädgårdsmöbel
2017-08-31, 11:33
Om TS skulle hamna i samma situation igen (eller någon annan) så vill jag föreslå följande sätt att hantera situationen.

Du blir nedbrottad av den kamplystna flickan, det är inte riktig fight precis ännu utan fortfarande halvt på skoj, istället för att kämpa dig till ett överläge låtsas att du blir "skämtsamt kåt" skratta och sexstöna, försök få ögonkontakt med någon annan och säg "Hjälp, hon våldtar mig!" Sedan ger du dig. "Hjälp jag ger mig! Du vann!"

Sedan släpper hon sannolikt upp dig, och då säger du något i stil med "Sötnos, du får brotta ner mig när du vill! Skall vi testa nakna nästa gång?".

Om du då har tur blir du uppfattad som en skojfrisk kul kille och kan eventuellt klara dig utan skammen av att först ha blivit nerbrottad och sedan roid-rageat dig loss och fått flickan att gråta.

mvh Captain Hindsight

svenbanan
2017-08-31, 12:26
Jag vet inte. Jag berättade bara vad jag hade hört eller läst.

Och jag berättade för dig att det du har hört inte stämmer och att man lätt inser det om man tänker efter lite. Man hör talas om nån nollning ibland som har spårat ur och folk har gjort konstiga grejer, visst. Men varför hör man inte en massa storys om alla de andra insparkarna (eftersom det ju är väldigt många sådana årligen)? Den enda rimliga anledningen är väl för att det inte finns nån story...

stridis
2017-08-31, 12:54
Om TS skulle hamna i samma situation igen (eller någon annan) så vill jag föreslå följande sätt att hantera situationen.

Du blir nedbrottad av den kamplystna flickan, det är inte riktig fight precis ännu utan fortfarande halvt på skoj, istället för att kämpa dig till ett överläge låtsas att du blir "skämtsamt kåt" skratta och sexstöna, försök få ögonkontakt med någon annan och säg "Hjälp, hon våldtar mig!" Sedan ger du dig. "Hjälp jag ger mig! Du vann!"

Sedan släpper hon sannolikt upp dig, och då säger du något i stil med "Sötnos, du får brotta ner mig när du vill! Skall vi testa nakna nästa gång?".

Om du då har tur blir du uppfattad som en skojfrisk kul kille och kan eventuellt klara dig utan skammen av att först ha blivit nerbrottad och sedan roid-rageat dig loss och fått flickan att gråta.

mvh Captain Hindsight

Du har helt klart en poäng.Men...
Lika så bra att han fått reda på att hon är loco innan de skojbrottats nakna.

Med vänaste hälsningar Captain Obvious Futurum.

stridis
2017-08-31, 12:57
Varför fortsätter folk kommentera i dessa trådar som är uppenbart trolleri?

*facepalm*

Varför gör du det själv då? Ska vi ha en metadiskussion om kommenterande nu? :d

trädgårdsmöbel
2017-08-31, 14:52
Du har helt klart en poäng.Men...
Lika så bra att han fått reda på att hon är loco innan de skojbrottats nakna.

Med vänaste hälsningar Captain Obvious Futurum.

:) Jag får erkänna mig intellektuellt besegrad här, jag var kortsiktig, du har helt rätt.

dmoller
2017-08-31, 17:49
Du är mannen, du gjorde fel.

smerk
2017-11-21, 20:15
Hur gick det sen?