handdator

Visa fullständig version : Fler fettförbränningsprodukter...


Stenberg
2004-04-30, 12:36
Vad tror ni om det här då? :D

"EAT & LOSE 3

Tiden har kommit för en produkt som tillåter dig att äta redigt med mat och samtidigt tillåta dig att snabbt gå ner i vikt. Det finns bara ett fåtal människor med viljestyrkan att överskrida sin fortskridande låga ämnesomsättning från att kontinuerligt minska kalorier. Procenten individer som kan göra detta är så låg, att du har en bättre chans att gå i celibat i 20 år och sedan gå ner 75 kilo på 3-5 år. För första gången någonsin så slipper du svikta upp och ner i vikt. Även om du inte går ner i vikt när du går på diet, så kommer du att göra det nu, och det kommer inte att krävas en viljestyrka som kan bända metall. Du kommer att kunna komma i form inom några veckor eller
några korta månader beroende på vilket stadium du är i nu. Eat & Lose är 400 till 500% mer effektivare än dom tre populäraste produkterna på marknaden ( Xenadrine, Hydroxycut och Metabolife).

Anledningarna är dom följande:

1. För nästan all diet som är känd för människan så krävs det att man spenderar mer energi än man får i sig kalorier. Detta betyder att man måste skära ner på kalorierna och motionera mera. Hur som helst så har kroppen en överlevnads mekanism som snabbt justerar sig till all diet. Den justeringen kommer i form av att kroppen sänker ämnesomsättningen, så att kroppen bränner mindre kalorier. Ett anat alternativ är att ha en otrolig viljestyrka och öka din aerobiska träning med 1½ timma om dan och 1 timmas lyftning av vikter.
Och igen så kan du få din basiska ämnesomsättning att bränna mera kalorier än den mat du äter. Oturligtvis så är detta inte realistiskt och mindre än 2% av individerna lyckas. Med en ny metod till att stimulera din sköldkörtel, så ökar din ämnesomsättning oavsett antalet kalorier du förtär, det är det som är den största hemligheten och framgången.

2. Även aptiten blir dämpad, så du kan äta din favorit mat, men äta lite mindre av den.

3. Även din ämnesomsättning är stimulerad av thermoreglerande medel, som tar steget längre när det gäller fettförbränning.

4. Sist men inte minst så kontrollerar produkten ditt kolhydrats upptag, som är en annan förmån till att reducera fett nivån i kroppen.

Idag finns det mera produkter ute på marknaden än någonsin och alla lovar dig fantastiska resultat. Undersökningar visar att det finns mera överviktiga människor nu än någonsin i historien. Några har vart på diet i 6 månader eller till och med ett år och har gått ner mycket i vikt, så ni saknar inte viljestyrka. Problemet är att ni dragit ner på så mycket kalorier så när ni nått en respektabel vikt och slutat vara på diet och smäller i er en pizza, så går ni upp i vikt något oerhört. Om du är seriös när det gäller att gå ner i vikt med den snabbaste och säkraste hastigheten och förbli smal, då och bara då, är du redo för Eat & Lose. Kom ihåg, det är inte ditt fel, det är dietens. Med Eat& Lose kan Du gå ner minst 2 kg per vecka.

OBS! Skall inte användas om man har högt blodtryck, hjärtfel, är gravid och ammar. Endast en kapsel åt gången. Dosering: 1 kapsel till frukost och en till lunch. Max dosering per dag 6 kapslar. Skall inte användas efter kl. 18.00
Förpackning: 90 kapslar

INNEHÅLLER: Raspberry Ketones, Tao Light, DMAE, Evodia Extract, Banaba Extractcuna, Pruriens, Naringin, Guggulsterones E&Z, DiCalcium Pantotenate, Kola Nut Powder, Bioperine, Yohimbine, Chromium Polynicotinate."

z_bumbi
2004-04-30, 13:05
INNEHÅLLER: Raspberry Ketones, Tao Light, DMAE, Evodia Extract, Banaba Extractcuna, Pruriens, Naringin, Guggulsterones E&Z, DiCalcium Pantotenate, Kola Nut Powder, Bioperine, Yohimbine, Chromium Polynicotinate."

Koffein är bra men något under för fettförbränningen är det inte.

Krom är ingen höjdare vad gäller reseultat.

Yohimbine ska man enligt vad jag förstått se till att det är en väldigt ren produkt. Med tanke på just den här produktens bakgrund så tvivlar jag på att så är fallet.

Guggelsterones ska tydligen manipulera kördkörteln, jag har ingen aning om det funkar men jag tvivlar. Kör en tur på pubmed och kolla.
Om det funkar skulle jag inte ens testa för jag gillar min köldskörtels funktion som den är idag och inte efter vad som kan hända med den om man manipulerar den...

Resten har jag ingen aning om vad det är för något, i alla fall inte under de namnen som är här.

NiHa
2004-05-02, 10:16
Hmmm, käka Levaxin i stället då jag tror att det är det samma som denna skit... Ska titta efter i arkivet efter trevliga artiklar...

Pez
2004-05-02, 12:24
Originally posted by NiHa
Hmmm, käka Levaxin i stället då jag tror att det är det samma som denna skit... Ska titta efter i arkivet efter trevliga artiklar...
Levaxin är ett receptbelagt läkemedel och absolut inget man ska experimentera med på egen hand utan att man har behov av det!

Att sabba/rubba sin egen sköldkörtels funktioner är inte speciellt svårt.

Fan det är som att rekommendera nån att käka Rohypnol utan att ha sömnproblem. IDIOTISKT rent ut sagt!

Lasse Kongo
2004-05-02, 12:53
Originally posted by Pez

Levaxin är ett receptbelagt läkemedel och absolut inget man ska experimentera med på egen hand utan att man har behov av det!

Att sabba/rubba sin egen sköldkörtels funktioner är inte speciellt svårt.

Fan det är som att rekommendera nån att käka Rohypnol utan att ha sömnproblem. IDIOTISKT rent ut sagt!

instämmer.

förstår inte ens hur man kan tänka tanken att utsätta sköldkörteln för en sådan risk.

Fan, ut o gå, gå, gå, gå, gå, gå, bra mkt bättre :kickass:

NiHa
2004-05-04, 20:09
Hmmmm, tyckte jag skrev SAMMA SKIT...... o det stod det när jag läste det igen. Menad att det är liknande som LEVAXIN men det innehåller ju T4 som är prohormon till T3 som detta skitpreparat innehåller vilket är 32 ggr mer aktivt än T4 vilket gör att liknelsen med LEVAXIN var VÄLDIGT mild....
http://www.radron.net/templates/news____2227.asp

aliquis
2004-05-05, 00:17
Rohypnol och sömnbrist? Vad har dom att göra med varandra? Rohypnol och alkohol äre väl som gäller? :MrT:

;)

solo
2004-05-05, 06:34
NiHa
den råd o rön artikeln är från sept 2002 ... det innehåller inte samma substanser nu

Arwen
2004-05-05, 06:35
Eat´n Lose skulle jag akta mig för. En person i min flickväns bekantskapskrets blev allvarligt sjuk, hela ämnesomsättningen ballade ur.

Länk med seriös info kring detta preparat:

http://www.lakartidningen.se/content_0317/pdf/1518_1521.pdf

Slutsats: Skippa detta, sköt om kost och träning. För den som ändå vill komplettera med tillskot så rekommenderar jag att välja preparat som inte påverkar hormonbalanser etc.

LunaSpice
2004-05-05, 10:27
Originally posted by NiHa
Hmmmm, tyckte jag skrev SAMMA SKIT...... o det stod det när jag läste det igen. Menad att det är liknande som LEVAXIN men det innehåller ju T4 som är prohormon till T3 som detta skitpreparat innehåller vilket är 32 ggr mer aktivt än T4 vilket gör att liknelsen med LEVAXIN var VÄLDIGT mild....
http://www.radron.net/templates/news____2227.asp

När T4 släpper ifrån TGB så omvandlas det till T3 i effektorcellerna genom att enzymer spjälklar av en jodgrupp.

Jag tycker heller inte man ska leka med Levaxin eller liknande...helt vrålidiotiskt.

z_bumbi
2004-05-05, 10:41
Originally posted by solo
NiHa
den råd o rön artikeln är från sept 2002 ... det innehåller inte samma substanser nu

Och det gör att företaget/produkten är mer seriöst nu än tidigare när de inte hade en aning om vad de höll på med?
Har de en aning om det nu?

Skulle inte tro det..

Pez
2004-05-05, 11:12
Originally posted by NiHa
Hmmmm, tyckte jag skrev SAMMA SKIT...... o det stod det när jag läste det igen. Menad att det är liknande som LEVAXIN men det innehåller ju T4 som är prohormon till T3 som detta skitpreparat innehåller vilket är 32 ggr mer aktivt än T4 vilket gör att liknelsen med LEVAXIN var VÄLDIGT mild....
http://www.radron.net/templates/news____2227.asp

Nu har iofs Lunaspice redan svarat - men jag vill påpeka att du verkar ha liten om ens någon koll på det här Niha.
Hoppas för din skull att du inte pysslar med dyl. läkemedel själv. :smash: