handdator

Visa fullständig version : Låtsades vara man och lurade till sig sex från vän – döms till fängelse


panzerpig
2017-07-21, 10:28
Ett väldigt märkligt brottsfall. Vad säger ni? Har verkligen brottsoffret inte förstått att det är en kvinna som hon dejtat?

https://www.metro.se/artikel/l%C3%A5tsades-vara-man-och-lurade-till-sig-sex-fr%C3%A5n-v%C3%A4n-d%C3%B6ms-till-f%C3%A4ngelse

Engelska nyhetssidor har lite mer info: https://www.theguardian.com/uk-news/2017/jun/29/gayle-newland-found-guilty-at-retrial-of-tricking-female-friend-into-sex
"She persuaded the student to wear a blindfold whenever they met, and wore a large strap-on prosthetic penis in order to dupe the woman into having penetrative sex. The jury heard that the complainant not only wore the blindfold during sex but also for at least 100 hours when the pair were just hanging out – going for drives, sunbathing and even “watching” films together."

Att lyckas övertala någon att titta på film med ögonbindel för att du är ful låter väldigt märkligt.

svenbanan
2017-07-21, 10:49
Jag tycker ju det låter troligare att det som den dömda tjejen sade stämmer. Dvs att det bara var nåt slags sexuell lek, och att den andra tjejen egentligen visste vem hon dejtade. Att dejta nån i två år utan att ta av ögonbindeln verkar ju mer eller mindre orimligt. De måste ju ha pratat också. Lyckades hon inte känna igen rösten på sin kompis då?

Men å andra sidan kan hon ju kanske vara sjukt duktig på att manipulera, och den andra tjejen sjukt godtrogen och undergiven. Fan vet.

xan
2017-07-21, 11:25
Vad i helvete..

CalleP
2017-07-21, 11:27
Hur kan man inte känna skillnad på en ådrig morot och en penisatrapp?

Bushwick Bill
2017-07-21, 12:59
Hur kan man inte känna skillnad på en ådrig morot och en penisatrapp?

Till skillnad från dig, så har vi andra kanske inte erfarenhet av atrapper.... :D

Sorry, var tvungen. Men det låter sjukt osannolikt att hon inte visste något, plus haft ögonbindel osv, bitch, gtfo.

panzerpig
2017-07-21, 13:09
"The complainant was to remain blindfold throughout – because Kye was ashamed of his injuries. And he was bandaged around his chest because of a heart condition and had to wear a “medically necessary sort of bodysuit” during sex. In addition, he would have to wear a hat because of scarring caused by an operation on his brain tumour."
När vi ska ligga ska du ha ögonbindel. Jag har på mig hatt, bandagerat bröst och kroppsstrumpa. Frågor på det? Haha

Yes
2017-07-21, 13:09
Det tycks röra sig om ett exempel på vilka galenskaper en samtyckeslag kan ställa till med.

MasterChief
2017-07-21, 14:09
När vi ska ligga ska du ha ögonbindel. Jag har på mig hatt, bandagerat bröst och kroppsstrumpa. Frågor på det? Haha

Inga alls faktiskt. När kan vi köra? :D

Vinter
2017-07-21, 14:10
Det finns människor som med djup kunskap kan vara extremt manipulativa. Men offret låter inte direkt som ett geni.

FoolsGold
2017-07-21, 22:53
"The complainant was to remain blindfold throughout – because Kye was ashamed of his injuries. And he was bandaged around his chest because of a heart condition and had to wear a “medically necessary sort of bodysuit” during sex. In addition, he would have to wear a hat because of scarring caused by an operation on his brain tumour."
När vi ska ligga ska du ha ögonbindel. Jag har på mig hatt, bandagerat bröst och kroppsstrumpa. Frågor på det? Haha

Hahahaha! Det är såklart hemskt om någon har lurats på detta sätt men situationen är ändå sjukt roligt. Undrar vad för slags hatt man har för att täcka över ärrvävnad på huvudet? Cylinderhatt kanske eller plommonstop? :d

Får mig att tänka på Tobias Funke och han nevernude-syndrom:
TK6_5HhrKHU

baktung
2017-07-21, 23:11
Man slutar aldrig förvånas över vilket jobb folk kan lägga ner för att komma åt en annan människas genitalier.

trädgårdsmöbel
2017-07-22, 12:23
:/ Eventuella brudar som läser tråden bör ta lärdom och vara extra uppmärksamma nästa gång ni har sex, det är kanske inte din pojkvän/kk/killkompis/make/fästman du ligger med, utan det kan i själva verket vara en lesbisk erfarenhet du har och det med din kvinnliga kollega/klasskompis/barndomsvän/moster osv.

panzerpig
2017-07-22, 12:38
:/ Eventuella brudar som läser tråden bör ta lärdom och vara extra uppmärksamma nästa gång ni har sex, det är kanske inte din pojkvän/kk/killkompis/make/fästman du ligger med, utan det kan i själva verket vara en lesbisk erfarenhet du har och det med din kvinnliga kollega/klasskompis/barndomsvän/moster osv.

Ja, eller: Om du har sex med en person som du aldrig sett så kanske personen inte är den du tror den är. :)

Bärsärk
2017-07-22, 13:10
Man slutar aldrig förvånas över vilket jobb folk kan lägga ner för att komma åt en annan människas genitalier.

Man undrar ju om vissa föds med det drivet eller om det är något de måste arbeta upp över ett spann på flera år.