handdator

Visa fullständig version : Intervju med Konstantin Konstantinovs


Frågenarkomanen
2017-07-11, 18:08
En av världens bästa marklyftare intervjuas här av världens bästa bänkpressare. Intressant men också lite underlig.

q0Fb42A_abo

Han pratar om att dränera blod, något som det finns noll vetenskapliga belägg för (med eventuellt undantag för att det kan ge något mindre blodtryck eftersom blodvolymen blir lägre), och han pratar om att fullmånen påverkar oss människor fysiskt - något som heller antagligen inte stämmer.

Dessutom läser han upp en dikt som hyllar SSSR, och hävdar att den perioden var bättre eftersom landet under den perioden var starkt och enat. Balter brukar vara lite mer ryskfientliga.

Han framstår som väldigt maskulin och självsäker, och uttalar sig om kvinnor på ett sätt som inte direkt är nedvärderande, men som skulle gjort svenska feminister galna.


Vad tycker ni?

trädgårdsmöbel
2017-07-11, 18:15
Kan inte se klippet för tillfället, men han kanske konsumerar blodbildande kost och kosttillskott för prestation (För att orka träna mer, snabbare återhämtning mellan set), men måste tappa lite ibland för att undvika blodpropp?

Då är det väl rätt logiskt att göra detta, så att man inte...tja...dör.

Minikubik
2017-07-11, 18:36
Vanligt vid brukande av större mängder steroider att tappa blod för att hålla blodtrycket nere. Säger inget om Ks användande eller icke användande bara konstaterar en sak

Swedishviking
2017-07-11, 19:33
Vanligt vid brukande av större mängder steroider att tappa blod för att hålla blodtrycket nere. Säger inget om Ks användande eller icke användande bara konstaterar en sak

Andra inlägget sedan var det HERE WE GO AGAIN! fucking facepalm!*gah!*:smash:

Minikubik
2017-07-11, 20:22
Andra inlägget sedan var det HERE WE GO AGAIN! fucking facepalm!*gah!*:smash:

Tagga ner och ta det lugnt. Som du kanske ser anmärker jag på att jag inte spekulerar det minsta i vad herrn tar eller inte tar, jag gav en kort fakta som kan, eller inte kan, vara relevant. Om du någonsin har läst något av mina inlägg hade du även sett att jag i princip aldrig diskuterar doping på något sätt i någon tråd så du kanske ska hålla inne med dina sura divalater och gnäll på någon annan.

Konstantin är en väldigt stark herre som har gjort mycket bra ifrån sig i sin sport och dör det ska han ha all heder. Kul att intervjun, har aldrig sett honom annat än när han lyfter

trädgårdsmöbel
2017-07-12, 09:49
Han kvinnosyn är precis "on point" eller "optimal" för att reta upp en västerländsk feminist tror jag.

Minikubik
2017-07-12, 09:53
Han kvinnosyn är precis "on point" eller "optimal" för att reta upp en västerländsk feminist tror jag.

Skulle tro det va, samtidigt precis lagom för att inte vara kvinnoförnedrande. Farlig balansgång om han vore svensk haha

Tree Fiddy
2017-07-12, 11:15
Andra inlägget sedan var det HERE WE GO AGAIN! fucking facepalm!*gah!*:smash:

:confused:

Det är ju ganska uppenbart att snubben går/har gått på steroider? Minikubik svarade ju på varför han tappade blod, inte helt random slängde ur sig att Konstantin måste gå på steroider.

Swedishviking
2017-07-12, 15:54
:confused:

Det är ju ganska uppenbart att snubben går/har gått på steroider? Minikubik svarade ju på varför han tappade blod, inte helt random slängde ur sig att Konstantin måste gå på steroider.

Och här kom halvan in och var lika intelligent som helan!

Minikubik
2017-07-12, 17:24
Och här kom halvan in och var lika intelligent som helan!

Vad fan är ditt problem?

Bjorneman
2017-07-12, 17:27
Jag har sett den innan och det låter lite konstigt, men jag har ingen aning.

Han är cool.

MackeJuve
2017-07-12, 17:30
Vad fan är ditt problem?
Han gillar att hetsa, och framställa sig själv som hardcore. Därav användarnamnet antar jag. Inget att bry sig om.

Skickat från min FRD-L09 via Tapatalk

Minikubik
2017-07-12, 17:33
Han gillar att hetsa, och framställa sig själv som hardcore. Därav användarnamnet antar jag. Inget att bry sig om.

Skickat från min FRD-L09 via Tapatalk

Jo jag känner till honom, blev bara provocerad för en gångs skull. Skit samma, det K säger om fullmåne har väl inga vetenskapliga belägg, däremot är det allmänt känt att många påverkas av just månen. Sen hur mycket av det som är placebo och mumbojumbo är ju en annan sak

Tree Fiddy
2017-07-12, 20:46
Och här kom halvan in och var lika intelligent som helan!

Sorry, alla kan inte vara lika intelligenta som du... *rolleyes*

mottat
2017-07-12, 21:03
Han verkar va lite special minst sagt. Går ju rykten om att han är nazist också.

https://i.imgur.com/mHfacHp.jpg
http://www.fitnes.lv/news/foto2/P1110518_f.jpg

Minikubik
2017-07-13, 06:44
Skulle tro att det är just rykten, men man vet ju aldrig med folk. En ikon är han oavsett

Frågenarkomanen
2017-07-13, 20:32
Äh. För mig blir han bara mer intressant av det där. Liksom att han blev mer intressant av att han vågar vara pro USSR i ett väldigt antiryskt land.

Han är en levande varelse som simmar mot strömmen.