Kallsone
2017-07-10, 20:37
Beställde flyttstäd till den 27/6. Hela dagen gick utan att de hörde av sig, tillslut ringde vi och undrade va fan det va frågan om. Otrevligt svar om att det kommer. Vid 20:30 hörde de av sig och städade fram till 23:00.
Dagen efter besiktigades lägenheten av hyresvärden som inte godkände det. Vi hörde av oss till städfirman som otrevligt svarade att de fixar det och hör av sig. Tiden gick och vi hörde inget från dem. Vi försökte få tag på dem men inget svar på telefon så vi lämnade meddelande. Till slut var vi tvungna att lämna in nycklarna.
Idag fick jag tag på dem och de lovade att kolla upp varför det inte åtgärdats och återkomma under dagen men de har ännu inte återkommit. Fakturan är från ett faktureringsbolag som måste betalas denna veckan.
Vad gör jag nu? Hur reklamerar jag tjänsten? Jag vill absolut inte betala fullpris för deras dåliga städning.
Dagen efter besiktigades lägenheten av hyresvärden som inte godkände det. Vi hörde av oss till städfirman som otrevligt svarade att de fixar det och hör av sig. Tiden gick och vi hörde inget från dem. Vi försökte få tag på dem men inget svar på telefon så vi lämnade meddelande. Till slut var vi tvungna att lämna in nycklarna.
Idag fick jag tag på dem och de lovade att kolla upp varför det inte åtgärdats och återkomma under dagen men de har ännu inte återkommit. Fakturan är från ett faktureringsbolag som måste betalas denna veckan.
Vad gör jag nu? Hur reklamerar jag tjänsten? Jag vill absolut inte betala fullpris för deras dåliga städning.