handdator

Visa fullständig version : Som ur en skräckfilm


King Grub
2017-06-03, 18:47
http://themiamigazette.com/cannibals-arrested-florida-claim-eating-human-flesh-cures-diabetes-depression/

Per Vers
2017-06-03, 18:50
Bilderna på förövarna var nästan läskigare än vad de gjort. Damn.

Bob90
2017-06-03, 18:56
http://themiamigazette.com/cannibals-arrested-florida-claim-eating-human-flesh-cures-diabetes-depression/

Haha, klart grabbarna ser ut som blådårar också :d
Men schysst ordning på verktygen, ska de ha cred för.

Och ja, det är som ett färdigt manuskript för en skräckfilm.

xan
2017-06-03, 19:18
Don't judge a book by it's cover, eh?

Korvryttaren
2017-06-03, 19:19
Jim Carrey i mitten?

TranceII
2017-06-03, 19:21
Inte helt oväntat Florida. Verkar vara något speciellt med människorna där nere. Finns till och med en subreddit dedikerad till fenomenet

https://www.reddit.com/r/FloridaMan/

ApexProcyon
2017-06-03, 19:25
Fungerade det mot diabetes och depression eller inte? Låter lika suspekt som LCHF, väldigt svagt underlag för deras påståenden.

baktung
2017-06-03, 19:31
Inte helt oväntat Florida. Verkar vara något speciellt med människorna där nere. Finns till och med en subreddit dedikerad till fenomenet

https://www.reddit.com/r/FloridaMan/

Hahaha! Finns så makalöst hjärndöda människor att man tappar hakan. Kolla fyra poster ned där t.ex. "Trap house raided while streaming live". Låter som att snuten brakar in och friterar fanskapet med elkanoner.

trädgårdsmöbel
2017-06-03, 19:58
Käka kött från hemlösa tjackisar lär ju vara ganska riskabelt dessutom, de kan ju vara smittade med både det ena och det andra så man måste nog vara väldigt noggrann, ordentligt genomstekt, inte det minsta rosa osv. Separat skärbräda för det och aldrig andra livsmedel på samma skärbräda.

ApexProcyon
2017-06-03, 20:08
Käka kött från hemlösa tjackisar lär ju vara ganska riskabelt dessutom, de kan ju vara smittade med både det ena och det andra så man måste nog vara väldigt noggrann, ordentligt genomstekt, inte det minsta rosa osv. Separat skärbräda för det och aldrig andra livsmedel på samma skärbräda.

Frigående och sanslöst bra PPK, det finns både plus och minus om man ska vara nyanserad

Minikubik
2017-06-03, 20:18
Käka kött från hemlösa tjackisar lär ju vara ganska riskabelt dessutom, de kan ju vara smittade med både det ena och det andra så man måste nog vara väldigt noggrann, ordentligt genomstekt, inte det minsta rosa osv. Separat skärbräda för det och aldrig andra livsmedel på samma skärbräda.

Det är nog ingen fara, det är som att äta vilken helfabrikatslåda som helst. Lite kött och en massa E-nr :eating:

xan
2017-06-03, 20:19
Käka kött från hemlösa tjackisar lär ju vara ganska riskabelt dessutom, de kan ju vara smittade med både det ena och det andra så man måste nog vara väldigt noggrann, ordentligt genomstekt, inte det minsta rosa osv. Separat skärbräda för det och aldrig andra livsmedel på samma skärbräda.

Ja, kannibalerna är nog väldigt oroade över detta. :D

Bärsärk
2017-06-03, 20:19
Sjukt att de fortfarande finns sånna här människor i dagens moderna samhälle.

ApexProcyon
2017-06-03, 20:20
Sjukt att de fortfarande finns sånna här människor i dagens moderna samhälle.

Det är dags att någon upplyser kannibalerna om att det faktiskt är 2017. :d

MasterChief
2017-06-03, 21:12
Undrar hur många beundrarbrev de kommer få från trånande kvinnor.

Bob90
2017-06-03, 23:00
Någon koppling till Hillary Clinton? Var ganska mycket tal om att hon deltog i kannibalism. Möjligen har dessa demokrater bara inspirerats av henne. Det finns inga som helst belägg för att Hillary Clinton är kannibal.

Hur orkar man göra ett nytt konto så fort man ska skriva något helknasigt? :d

r3mpuh
2017-06-03, 23:10
Inte helt oväntat Florida. Verkar vara något speciellt med människorna där nere. Finns till och med en subreddit dedikerad till fenomenet

https://www.reddit.com/r/FloridaMan/Resultatet av att ha en hög andel haschtomtar aka THC-brukare.

Tree Fiddy
2017-06-04, 01:20
Resultatet av att ha en hög andel haschtomtar aka THC-brukare.

Eh, vad baserar du det på? Hur ser det ut på andra ställen som har en "hög andel haschtomtar"? Hur ser kriminaliteten ut med cannabisbrukare vs andra droger? osv .. extremt korkat uttalande.

J.V
2017-06-04, 04:47
Resultatet av att ha en hög andel haschtomtar aka THC-brukare.Var inte du vaken i tre dygn pga amfetaminbruk for nagon vecka sedan?

Bob90
2017-06-04, 09:39
Alla är införstådda med att det är en påhittad historia? Börjar undra baserat på kommentarerna.

Tänkte inte mer på saken eftersom det finns så mycket dårar, men det skulle förklara varför det knappt går att hitta fler artiklar om det. Man kan tycka att flera tidningar eller nyhetssajter skulle haka på vid det här laget.

Men bevisbördan ligger hos dig, har du källa på att det är fejk?

Termy
2017-06-04, 10:05
Innan jag ens öppnade tråden gav titeln mig flashbacks till den påtända killen i Miami som började käka upp en mans ansikte. "The Causeway Cannibal (https://en.wikipedia.org/wiki/Miami_cannibal_attack)"

Osvold
2017-06-04, 10:09
Troligen åt de människokött från gamla byggare för att uppnå HYPERTROFI. Och valde då att gå med en mindre pinsam ursäkt så som att det skulle vara för att bota sjukdomar.

Starke75an
2017-06-04, 12:11
Sjukt att de fortfarande finns sånna här människor i dagens moderna samhälle.

Skälv gillar jag udda människor har jag märkt. Vet inte vad det beror på, men vi kommer överens väldigt lätt.

"Vanligt folk" är så inrutade att de bara vill ha repris av gårdagen och förra året.

Diomedea exulans
2017-06-04, 12:15
Det läskigaste är ju att människor som ser så fullständigt normala ut innerst inne kan vara kompletta galningar:

http://themiamigazette.com/wp-content/uploads/2017/05/Cannibals.png

r3mpuh
2017-06-04, 13:26
Var inte du vaken i tre dygn pga amfetaminbruk for nagon vecka sedan?Jag var vaken 3 dagar för jag hade inte lust att betala 150 kr för sovsal på konventet. Lisdexamfetamindimesylat råkar bara sammanträffandevis vara min medicinering från psykiatrin.

Eh, vad baserar du det på? Hur ser det ut på andra ställen som har en "hög andel haschtomtar"? Hur ser kriminaliteten ut med cannabisbrukare vs andra droger? osv .. extremt korkat uttalande.Jag föraktar haschtomtar & allt vad det innebär väldigt starkt bara.
Föredrar kognitivt närvarande individer.

ApexProcyon
2017-06-04, 13:33
"Vanligt folk" är så inrutade att de bara vill ha repris av gårdagen och förra året.

Det där är ju meningen med livet. Jag saknar studietidens inrutade dagar där man visste hur varje dag hela veckan skulle se ut. Sedan så fortsätter helgen med rutiner man själv satt upp.

Tree Fiddy
2017-06-04, 13:50
Jag var vaken 3 dagar för jag hade inte lust att betala 150 kr för sovsal på konventet. Lisdexamfetamindimesylat råkar bara sammanträffandevis vara min medicinering från psykiatrin.

Jag föraktar haschtomtar & allt vad det innebär väldigt starkt bara.
Föredrar kognitivt närvarande individer.


Ha.

VoDaresVins
2017-06-04, 14:37
Absolut, bevisbördan ligger hos mig och inte på den som påstår att något har skett...

Historien är full med absurda påståenden (diabetes?!) och ingen seriös media har fångat upp den. Bilderna från brottsplatsen är uppenbart stockimages från Pixabay (https://pixabay.com/sv/verktyg-verktyg-för-vägg-verkstad-1755603/) och gärningsmännens fotografier är tagna i olika rum (bakgrunden) med varierande ljussättning (titta på ögonen (http://themiamigazette.com/wp-content/uploads/2017/05/Cannibals.png)) trots att de bör ha tagits vid samma tillfälle om de greps tillsammans. En av gärningsmännen heter på riktigt John Gross (http://florida.arrests.org/Arrests/John_Gross_28156142/) och är misstänkt för "burglary auto with simple battery/assault".

Porträtten skriker nog fakenews mera än nåt annat. Vore inte förvånad om de jobbar på redaktion.

Bob90
2017-06-05, 14:29
Det läskigaste är ju att människor som ser så fullständigt normala ut innerst inne kan vara kompletta galningar:


Sådär ser min profilbild ut på alla dejtingsajter men jag får ändå inte napp, vad gör jag för fel?

Fredszky
2017-06-05, 15:40
Sådär ser min profilbild ut på alla dejtingsajter men jag får ändå inte napp, vad gör jag för fel?

Felet är att majoriteten kvinnor på dejtingsajter tyvärr inte köper begreppet alla människors lika värde. Detta är typiskt för de utbredda matriarkatstrukturer vi har i Sverige :(

Diomedea exulans
2017-06-05, 20:08
Sådär ser min profilbild ut på alla dejtingsajter men jag får ändå inte napp, vad gör jag för fel?

Du kanske ser för normal ut, man måste vara lite edgy. Testa att photoshoppa dit en piercing.

shadowfire
2017-06-05, 20:10
haha, så sjuka ni är... fick en god lol på de sista kommentarerna.. huga, grabbarna såg riktigt rysliga ut iaf!

Yes
2017-06-05, 20:22
Sådär ser min profilbild ut på alla dejtingsajter men jag får ändå inte napp, vad gör jag för fel?
Skriv att du har AIDS. Tjejer gillar farliga killar.

Diomedea exulans
2017-06-05, 22:15
Skriv att du har AIDS. Tjejer gillar farliga killar.

Fast det finns en gräns där man blir för farlig. Jag brukar skriva att jag bara har HIV.

baktung
2017-06-05, 22:21
Ledsen om jag punkterar myten nu men tjejer gillar inte farliga killar. De gillar killar som ser farliga ut.

Bob90
2017-06-05, 22:31
haha, så sjuka ni är... fick en god lol på de sista kommentarerna.. huga, grabbarna såg riktigt rysliga ut iaf!

Oj, skrev i fel tråd, det här var inte dejting eller relationer :naughty:

Fast det finns en gräns där man blir för farlig. Jag brukar skriva att jag bara har HIV.
Kan en kompromiss vara att säga att man KANSKE har AIDS?

Vinter
2017-06-06, 02:27
Fast det finns en gräns där man blir för farlig. Jag brukar skriva att jag bara har HIV.

Nej ni har missförstått, det ska vara potentiellt farliga. Du borde skriva "kan ha HIV" ger lite extra mystik.

Per Vers
2017-06-06, 10:06
Ledsen om jag punkterar myten nu men tjejer gillar inte farliga killar. De gillar killar som ser farliga ut.

Jaha, det var därför dessa herrar inte gick hem hos damerna. :(