handdator

Visa fullständig version : Behöver hitta rätt smak , beställa smakprover för protein var?


RealDeal
2017-05-24, 17:33
Hej

Har börjat träna igen och behöver ett proteinpulver som jag tycker smakar bra om det ska hålla. Min gamla favorit eiselt double pro double chocolate säljs visst inte längre och nu vet jag inte vad jag ska ta mig till för enligt många recensioner var det den godaste proteinpulveret. Vill inte köpa något på stort och sedan avsky smaken.

Kan man beställa protein smakprover någonstans? Så man kan testa sig fram? Hittar inget på diverse hemsidor om detta.

arogen
2017-05-24, 20:22
Hej

Har börjat träna igen och behöver ett proteinpulver som jag tycker smakar bra om det ska hålla. Min gamla favorit eiselt double pro double chocolate säljs visst inte längre och nu vet jag inte vad jag ska ta mig till för enligt många recensioner var det den godaste proteinpulveret. Vill inte köpa något på stort och sedan avsky smaken.

Kan man beställa protein smakprover någonstans? Så man kan testa sig fram? Hittar inget på diverse hemsidor om detta.

MyProtein har väl smakprover på de flesta av deras smaker vad jag vet.

King Grub
2017-05-24, 20:23
Bodylab också.

mela
2017-05-24, 20:42
Tyngre också, tom i de flesta större mataffärerna.

RealDeal
2017-05-25, 01:31
MyProtein har väl smakprover på de flesta av deras smaker vad jag vet.

Bodylab också.

Tack för rådet har kollat in dem men tvekar på att beställa därifrån märkena känner jag inte igen riktigt. Det jag inte är riktigt säker på är om detta inte är ''lågkvalite'' över det hela? Betalar hellre lite extra så det smakar bra. Eiselt var kvalites grejjer vet inte hur det ligger till med dessa.

Edit: Blev att jag beställde Body Science Casein Double Chocolate Almond, och double choclate efter att ha läst runt lite.

StarkaUlf
2017-05-25, 07:37
Tack för rådet har kollat in dem men tvekar på att beställa därifrån märkena känner jag inte igen riktigt. Det jag inte är riktigt säker på är om detta inte är ''lågkvalite'' över det hela? Betalar hellre lite extra så det smakar bra. Eiselt var kvalites grejjer vet inte hur det ligger till med dessa.

Edit: Blev att jag beställde Body Science Casein Double Chocolate Almond, och double choclate efter att ha läst runt lite.

Myprotein är verkligen inget lågkvalitétsmärke sett till proteinet.

https://labdoor.com/rankings/protein

MasterChief
2017-05-25, 08:27
Myprotein är verkligen inget lågkvalitétsmärke sett till proteinet.

https://labdoor.com/rankings/protein

Inte till smaken heller.

RealDeal
2017-05-27, 17:22
Myprotein är verkligen inget lågkvalitétsmärke sett till proteinet.

https://labdoor.com/rankings/protein

Inte till smaken heller.

Beställade några smakprover därifrån också nu dem verkar bra som ni säger faktist tack för råden nu är de bara vänta och hoppas dem smakar bra :)

King Grub
2017-05-27, 17:25
Deras klassiska vanliga smaker är goda, men dom mer exotiska smakerna, som låter roliga, är det inte.

RealDeal
2017-05-27, 17:35
Deras klassiska vanliga smaker är goda, men dom mer exotiska smakerna, som låter roliga, är det inte.

Höll mig mest till basic smakerna vågar inte ge mig på dem exotiska smakerna har också lärt mig det från andra produkter :)

Men något som stör mig lite nu , är att dem verkar åka ut till en? Trodde det skulle vara smidigare att dem bara skulle lämna av varorna hos mitt postkontor/postombud fan jobbigt då, orkar inte tänka på att behöva vara hemma ,.. ahh nästa så man inte vet om man skulle avbeställa nu. Trodde de skulle vara smidigare bara lite proteinpulver ju.

knooox
2017-05-27, 18:16
Dom lämnar väl vid ditt postombud? Jag har i varje fall hämtat ut allt mitt från Myprotein vid mitt postombud. Dom är dock dåliga på att skicka avi för mig :( Hänt en gång av tre tillfällen.

RealDeal
2017-05-27, 19:17
Dom lämnar väl vid ditt postombud? Jag har i varje fall hämtat ut allt mitt från Myprotein vid mitt postombud. Dom är dock dåliga på att skicka avi för mig :( Hänt en gång av tre tillfällen.

Det låter bra hoppas det, på hemsidan står det:

Vad händer om jag inte är hemma för att ta emot min beställning?
Leveransföretaget lämnar ett kort för att meddela dig om att de har försökt att leverera din beställning.
Följ instruktionerna på kortet för att ordna med en ny tid för leverans, eller för att hämta upp din beställning hos ditt postkontor/postombud.

Xead
2017-05-27, 20:19
Det låter bra hoppas det, på hemsidan står det:

Vad händer om jag inte är hemma för att ta emot min beställning?
Leveransföretaget lämnar ett kort för att meddela dig om att de har försökt att leverera din beställning.
Följ instruktionerna på kortet för att ordna med en ny tid för leverans, eller för att hämta upp din beställning hos ditt postkontor/postombud.

Myprotein försöker alltid leverera till dörren hos mig, och eftersom jag sedvanlig aldrig är hemma mitt på dagen uteblir leveransen och försändelsen skickas tillbaka och så det tar en extra dag att få den levererad till närmaste postombud, sjukt frustrerande. :laugh:

Starke75an
2017-05-27, 23:09
Kolla om du kan få ditt jobb som leverans adress. Jag brukar göra det på större saker.