handdator

Visa fullständig version : Fetisch hos frugan.


ispåse
2017-05-22, 07:06
Hej bullen. :D

En fundering jag inte helt kommer underfund med. Kanske någon mer psykologiskt kunnig person kan hjälpa mig.

Min fru går igång väldigt under sexakten av att jag pratar om andra kvinnor, beskriver de, vad jag vill göra med de osv.

Vad kan man dra för slutsatser av det hela?

Har grunnat på det ett tag vad det hela grundar sig i, att helt plötsligt fråga mig vad jag tycker om grannens rumpa, kan be mig låtsas att hon är någon bekant osv, kan vara lite festligt visst och gör att vi är väldigt öppna mot varandra men vad skulle en psykolog säga? Varför tänder min fru på det här?

:D

Daniiiel
2017-05-22, 07:25
Sjukt störande är sånt tycker jag. Ge henne en lätt örfil och be henne hålla käften och försök få henne gilla d/s sex istället😁
Men det är nog inget fel på henne alla har väl någon fetisch vore väldigt tråkigt annars.

ispåse
2017-05-22, 07:29
Sjukt störande är sånt tycker jag. Ge henne en lätt örfil och be henne hålla käften och försök få henne gilla d/s sex istället😁
Men det är nog inget fel på henne alla har väl någon fetisch vore väldigt tråkigt annars.

Det där var ju ingen hjälp. :D Klart det inte är något fel på henne, vore bara intressant ifall någon har någon tanke vad som ligger bakom just den typen av fetisch. De flesta kvinnor brukar av erfarenhet inte vara allt för pigga på att höra vad den andra hälften tycker om andra kvinnor. Med frugan är det som sagt tvärt om, ju värre ju bättre för henne.

LillisJ
2017-05-22, 07:30
Det är en fälla. Låt bli.

trädgårdsmöbel
2017-05-22, 07:30
Min tanke är att din fru kör en intrikat manipulativ plan som syftar till att HON skall kunna ligga med er manliga granne, med rent samvete.

Hon får dig att prata om sex med grannen, och sedan kommer hon vända hela grejen mot dig, med att du har förnedrat mobbat henne och gjort henne svartsjuk när du pratat om de kvinnliga grannarna, därför låg hon med granngubben och du är tvungen att acceptera och svälja det.

ispåse
2017-05-22, 07:30
det är en fälla. Låt bli.

:d

shut teh face
2017-05-22, 07:33
Försök få till en trekant.

ispåse
2017-05-22, 07:35
Min tanke är att din fru kör en intrikat manipulativ plan som syftar till att HON skall kunna ligga med er manliga granne, med rent samvete.

Hon får dig att prata om sex med grannen, och sedan kommer hon vända hela grejen mot dig, med att du har förnedrat mobbat henne och gjort henne svartsjuk när du pratat om de kvinnliga grannarna, därför låg hon med granngubben och du är tvungen att acceptera och svälja det.

Nja, vi är öppna om saker, kan hända att hon får babbla om någon grannpojke hon med när hon vill. Men du tänker dig mera att det är en slags fantasi om öppet förhållande? Vilket vi har provat men avslutat då hon inte tyckte det var så intressant.

Dock så vill hon i 9 av 10 fall höra vad JAG vill göra med andra. Men där anser du det vara en ursäkt att stilla sitt samvete för vad hon egentligen tänker om andra män alltså? Dock är det ingenting hon behöver hymla med, vi pratar öppet om det, vet vilka hon gillar och fantiserar om. Gör mig ingenting. Uppmuntrar henne rent av till det så tror inte hon så att säga skäms eller mår dåligt över de tankarna.

ispåse
2017-05-22, 07:36
Försök få till en trekant.

Been there, done that. Samma sak där, intresset finns i vad jag gör med den andra kvinnan. :D

Rikard Jansson
2017-05-22, 08:10
Det kallas för att vara en cuck, ovanligt men inte extremt ovanligt!

r3mpuh
2017-05-22, 08:14
Säg upp kontakten & flytta till en stuga i skogen.

Patriarch K
2017-05-22, 08:18
Säg upp kontakten & flytta till en stuga i skogen.

:d

Lövbiffen
2017-05-22, 09:16
:d

Med lite tur hittar man skogsporr utanför torpet! Vad mer behöver en man i livet?

Rolfarsson
2017-05-22, 09:20
Det kallas för att vara en cuck, ovanligt men inte extremt ovanligt!

Speciellt kvinnliga sådana, faktiskt första gången som jag läser om det på ett forum :P

Järvskan
2017-05-22, 12:39
Din fru vill känna sig mer kvinnlig/underlägsen dig som man. Kvinnor ser det som oattraktivt att ha kontroll över sina män, för kvinnor vill att män ska kontrollera dem och inte tvärtom. I detta fall fantiserar din fru dig otrogen med andra eftersom hon inte kan kontrollera över dina val. Ifall hon kontrollerar över dig så är det hon som är mannen i förhållandet.

Mitt råd är att berätta med så stor inlevelse och så detaljrikt som möjligt vad du vill göra med grannfrun eller era gemensamma bekanta. Ifall hon tar illa vid så måste du stå för dina ord. Vik inte en tum. Detta är kvinnans sätt att testa om man är en riktig karl. Ifall du inte viker ner dig så kommer din fru betrakta dig som ännu manligare vilket kommer ha en positiv inverkan på framtida sexliv. Grattis säger jag då bara! Ifall du blir osäker och viker ner dig när frun kommer med sina anklagelser så kommer sexlivet försämras. Då säger jag: Beklagar!

ApexProcyon
2017-05-22, 12:56
Säg upp kontakten & flytta till en stuga i skogen.

Bor inte du i en stuga i skogen?

Mystiken tätnar. :d

Med lite tur hittar man skogsporr utanför torpet! Vad mer behöver en man i livet?

Måtte inte frugan få reda på det, då kommer hon bara att ringa upp och be honom beskriva vad han vill göra med damerna i den mögliga skogsporren.