handdator

Visa fullständig version : Protein pulser på natten


Micke Persson
2017-04-26, 16:11
Hej

Det är ju farligt/dålit att äta på natten men om man skulle kicka med vassle var 3-4 timme på natten, skulle det ge bra resultat ?? vassle är ju inte så onyttigt direkt..


:hbang::hbang:

ApexProcyon
2017-04-26, 16:33
Jag skulle föredra att dricka "långtidsverkande" protein så som kasein innan läggdags. Det låter jobbigt att störa sömnen för eventuella gains.

Trapz
2017-04-26, 16:57
Jag skulle föredra att dricka "långtidsverkande" protein så som kasein innan läggdags. Det låter jobbigt att störa sömnen för eventuella gains.



Håller med. Sömn är ju ganska viktigt det med för gainzzen så skulle nog inte heller offra på den, känns snarare som ett sämre alternativ att gå upp mitt i natten för att få i sig protein.


Skickat från min iPhone med Tapatalk

upperkatt
2017-04-26, 17:03
Hej

Det är ju farligt/dålit att äta på natten men om man skulle kicka med vassle var 3-4 timme på natten, skulle det ge bra resultat ?? vassle är ju inte så onyttigt direkt..


:hbang::hbang:

skulle nog vara mestadels negativt pga dålig sömn som du skriver,

man kanske även får en muscle full effekt, som King Grub beskriver här:
Muscle full innebär att proteinsyntesen inte kan upprätthållas på höga nivåer genom att tillföra mer aminosyror när aminosyrenivåerna i blodet redan är höga. Man kan alltså inte äta sig till ännu större muskeluppbyggnad.
http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=7214886&postcount=5

Micke Persson
2017-04-26, 20:15
skulle nog vara mestadels negativt pga dålig sömn som du skriver,

man kanske även får en muscle full effekt, som King Grub beskriver här:

http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=7214886&postcount=5

just därför man väntar 3-4 h mellan pulserna o..

Shqypnia
2017-04-27, 08:51
Optinojja level 999+

Sov gott och gärna länge istället! Och om du måste ha i dig protein kör en shake 30 min kanske innan du lägger dig.

Prost
2017-04-27, 09:42
Hej

Det är ju farligt/dålit att äta på natten men om man skulle kicka med vassle var 3-4 timme på natten, skulle det ge bra resultat ?? vassle är ju inte så onyttigt direkt..


:hbang::hbang:

Lite slapp inställning tycker jag.. Bättre att ta något långsamt protein innan läggdags och sedan kicka med EAA varje timma istället för en snabbare höjning av proteinsyntesen av varje "kick".

King Grub
2017-04-27, 10:09
Ta inga aminosyror intravenöst bara. Det vet vi av erfarenhet att det slutar illa.

Laksen
2017-04-27, 13:36
Om du råkar vakna mitt i natten kan du ju dricka en vassledrink, men att vakna upp bara för att göra det skulle jag nog undvika.

Beemel
2017-04-27, 14:17
Hej

Det är ju farligt/dålit att äta på natten men om man skulle kicka med vassle var 3-4 timme på natten, skulle det ge bra resultat ?? vassle är ju inte så onyttigt direkt..


:hbang::hbang:

Mr Eks, is that you?

EDIT: efter att kollat dina övriga tillägg så är svar på frågan ovan överflödig.

ApexProcyon
2017-04-27, 14:25
Mr Eks, is that you?

jag skyller inte på dig bara förklarar varför jag gjorde det. vad ska jag göra-->??<--

Hej

Det är ju farligt/dålit att äta på natten men om man skulle kicka med vassle var 3-4 timme på natten, skulle det ge bra resultat --> ??<-- vassle är ju inte så onyttigt direkt..


:hbang::hbang:

Utöver dubbla frågetecken så finns även brist på versal efter punkt.

Han satt avsides på forumet och observerade oss och gav oss ett falskt namn, men han var egentligen någon annan.
http://periannath.com/wp-content/uploads/2010/07/strider.jpg


"All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost;
The old that is strong does not wither,
Deep roots are not reached by the frost.

From the ashes a fire shall be woken,
A light from the shadows shall spring;
Renewed shall be blade that was broken,
The crownless again shall be king."

Micke Persson
2017-04-27, 14:59
Ni som anklagar mitt språk kan snacka med min svenska lärare. Detta är trakasserier och jag vet mina rättigheter..

Max
2017-04-27, 16:09
SAOB om "kicka":
"(vard.) sparka (ngn l. ngt) med foten; nästan bl. idrott. i fråga om fotboll: förflytta (bollen) gm en mindre spark; äv. allmännare, i uttr. kicka (fot)boll, spela fotboll; äv. abs. Uhrström SthmSkolpojksspr. 26 (1910). Wejdling Dell Grott. 248 (1914). Hur .. ute på rama ”bondvischan”, mer eller mindre primitiva målstänger resa sig, där pojkarna ”kicka” av hjärtans lust. DN(A) 1916, nr 218, s. 1. På kvällarna skulle man ju kicka boll eller gå på bio. Zetterström 2År 77 (1923). DN 14/2 1932, Söndagsbil. s. 6"

Ledsen, men jag kunde inte hejda mig.

Bjorneman
2017-04-27, 21:42
Vet ej, kanske om man heter Jay Cutler. Jag skulle aldrig göra det och tvivlar på att det skulle utgöra någon skillnad för min del.