handdator

Visa fullständig version : Newbie *S*


AngelLove
2004-04-27, 14:56
Hmm, skadar väl inte att lägga med en bild på sig själv då för lite kommentarer...

Vet att kortet inte är det bästa, varken i kvalitet eller i posering. Ärligt talat har jag aldrig poserat förr så ni får ha överseende med det..

Vad skriver man då, tränat hemma i 2års tid nu, sista månader har jag stått lite still men känns som om jag kommit över platån till nästa steg nu.

Var uppe på 133kg som mest då jag tränade första gången på gym och sedan blev det en otrolig långdeff som slutade på 77kg. till mina 189cm. Därefter gick jag nog och slöade ½-1år innan jag startade igen med träningen i omgång #2.

Inte ute efter en ny omgång a 133kg, men skulle behöva hjälp med inspiration för armar (alltid haft problem att få dem att växa) samt hur i helsike jag får ytterdelen av magen OK..

That's all for now folks..
Keep rocking med vikterna :hbang:

/Angel
:angel:

rossi
2004-04-27, 15:07
Armar: Kötta mycket stång och jävligt tungt
Mage: Side Crunches för att ta på obliqerna :thumbup:
Bara köra hårt !!!

Dolce
2004-04-27, 15:53
en riktig lunarbild hehe

HenrY
2004-04-27, 16:23
Ser väl bra ut...:thumbup:
Men vad har du för olje liknande på magen??:MrT:

AngelLove
2004-04-27, 16:39
rossi,
tack för tipsen... :)
har hållt igen på vikterna i armträningen för jag tycker att jaginte får vidare kontakt. skall testa att under 1-2mån lägga på en del vikt och köra hälften i reps istället och se om det händer något med volym/styrka..

HenrY, svett....
oljor, va fasen sysslar du med när du tränar.... :nono:

Dolce... en riktig en vadå ?

Ärligt talat så är andras åsikter bara en guide för mig om jag gör någotsånär rätt eller är helt ute och cyklar. tänkte att här borde jag kunna få objektivitet :)
För mig handlar träningen om att jag själv mår bra och att det är så sörens kul.. Under de 2år som gott har jag nog inte kört ett pass utan att bara total endorfin-kick infunnit sig..

/Keep going
Angel