handdator

Visa fullständig version : Börja med koffeintabletter?


Tristan1
2017-02-27, 18:59
Hej!

Har länge funderat på att köpa Pwo eller koffeintabletter då oftast tränar direkt efter skolan och är väldigt trött efteråt så känns det smidigare. Har i några veckor nu druckit en celsius som innehåller 200 mg som jag blivit pigg av men det har blivit lite dyrt...
Pratade med en kompis som själv tar koffeintabletter men han säger att han kommer sluta med det för att det innehåller en massa "bieffekter" ? För att det är så koncentrerat. Pwo kostar ju 300-400kr med cirka 30 servings så det känns ju inte så opti

Vad tycker ni? *cupid*

ApexProcyon
2017-02-27, 19:03
Det tråkiga och "ordentliga" svaret är att ta itu med vad som gör dig trött innan du söker genvägar.

Jag brukar själv koffeintabletter istället för att dricka kaffe. Jag skippar att försöka rättfärdiga för mig själv att jag gillar smaken av kaffe för att få i mig koffein, istället dricker något jag tycker är gott och tar en koffeintablett i samband med det.

Bieffekter är inget jag märker av, hade jag märkt av bieffekter så hade jag sänkt dosen eller slutat.

Bmwtwinturbo
2017-02-27, 19:19
Koffeintabletter är det bästa av alternativen i mina ögon. Endast ett beprövat ämne. Pwo kan innehålla massa skit. Celsius är dyrt

r3mpuh
2017-02-27, 19:23
Har du möjlighet är Earl Grey(svart té) att föredra. Men när man inte har tillgång till det är koffeintabletter från t.ex kolozzeum eller mmsports att föredra rent prismässigt för koffeinkonsumption.

Mvh r3mpuh :)