handdator

Visa fullständig version : Ett gott protein pulver för en kräsen jävel.


drak45r
2017-02-20, 20:59
Har nu använt mig av gymgrossistens whey 100 och whey 80.

Smakerna jag testat är vanilj banan och choklad, men kräsen jag är så spyr jag nästan utav allihop.

Jag blandar endast med mjölk, då vatten inte är ett alternativ (obeskrivligt äckligt).

Just nu kör jag whey 80 choklad och blandar med mjölk, den är nog den bästa hittils (långt ifrån gott*spy*). Smaken är helt ok, men konsistensen och eftersmaken är vidrig.

Skulle helst av allt vilja skippa dessa shakes, men för ett tag sedan när jag inte tog något så märkte jag att jag inte växte lika mycket. Och det är svårt att få i sig tillräckligt med maten tkr jag.

Men vad har ni för tips? Vilket är det godaste pulvret ni tagit? ;) Har testat att blanda i andra grejer och det funkar, men skulle helst vilja slippa det.

dmoller
2017-02-20, 21:06
scitec strawberry white chocolate. med mjölk är det som godis

VincHeee
2017-02-20, 21:11
Tyngre, har inte varit någon smak som varit äcklig hittills.
Godast i mitt tycke är Kanelbulle, Kladdkaka och Nötkräm i den ordningen. (gillar inte vanilj oavsett märke)

Men läs tråden: http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=178479
För mer tips

Jorgen
2017-02-20, 21:24
Skulle helst av allt vilja skippa dessa shakes, men för ett tag sedan när jag inte tog något så märkte jag att jag inte växte lika mycket. Och det är svårt att få i sig tillräckligt med maten tkr jag.

Hur mycket protein behöver du få i dig per dag?