handdator

Visa fullständig version : Fitnessgames


Gearhead85
2017-02-13, 21:16
Någon som vet hur det blir med Fitnessgames? Har fått mail om att det blivit inställt men det står inget vare sig på deras hemsida eller Facebook-sida. Och mailadressen får man bara felmeddelanden. :smash:

Jorgen
2017-02-13, 22:12
Vem har du fått mailet från?

Gearhead85
2017-02-14, 00:03
Vem har du fått mailet från?

På avsändaren står det Friends Arena.

Jorgen
2017-02-14, 05:48
På avsändaren står det Friends Arena.

Ok. Det var ett tag sedan jag fick höra att det inte skulle bli av. Men inget är publicerat på deras kanaler. Fast där har inget uppdaterats på länge.
Fitnessgalan har ju gått i konkurs, det var kanske därför som dom bytte namn?

Gearhead85
2017-02-14, 07:40
Kan ju tycka att de kunde kläckt ur sig det och vara säker på att det skulle bli av innan de släppte biljetterna så man inte behövt slängt bort 1777:- på ett hotellrum helt i onödan. :p

Jorgen
2017-02-15, 20:57
Skall bli intressant att se när det blir officiellt.

Jorgen
2017-02-25, 15:29
Från Fitnessgames FB:
Har mailat arrangören och får tillbaka att mailen inte funkar. Dock har friends Arena lovat biljettpengarna tillbaka.

Alltid något.

Jorgen
2017-02-25, 16:15
Samma arrangör:

Ett meddelande från Sportgalans grundare, Robert Glamin!

"Jag har i många år varit ägare och arrangerat event inom hälsa, träning & välmående. Idag har jag arrangerat event/mässor/tävlingar i Sveriges största arenor, så som “Globen” och “Friends Arena” där jag arrangerade “Fitnessgalan”.

Genom namnbytet från “Fitnessgalan” till “Sportgalan”, öppnades en helt ny marknad upp för besökare och utställare. Bytet från Fitness till Sport var ett förtydligande där vi säger att ALLA med ett intresse av träning, sport och hälsa är välkomna!
Sportgalan hålls i Nordens största multisport arena i Göteborg 8-9 april. SportGalan, 8-9 April, 2017

Gilla vår nya Facebooksida Sportgalan för löpande information!"

Ser fram emot att träffa er alla där / Robert Glamin

;)

Gearhead85
2017-02-25, 17:52
Från Fitnessgames FB:


Alltid något.


Lutar mot att det var min kommentar du vidarebefordrade. :)
Gällande nummer två. Ett namnbyte och omplacering gör man ju inte bara sådär. Så borde de inte väntat med biljettsläppet innan så att folk inte hinner boka in sig? :p

Jorgen
2017-02-25, 18:16
Lutar mot att det var min kommentar du vidarebefordrade. :)
Gällande nummer två. Ett namnbyte och omplacering gör man ju inte bara sådär. Så borde de inte väntat med biljettsläppet innan så att folk inte hinner boka in sig? :p

:thumbup:

Företaget Sportgalan är bildat i september förra året, Fitnessgalan konkade kort därefter.

Jo, det kan man tycka. Och varför inte gå ut med att det inte blir av när det uppenbarligen inte blir?

Gearhead85
2017-02-25, 19:27
:thumbup:

Företaget Sportgalan är bildat i september förra året, Fitnessgalan konkade kort därefter.

Jo, det kan man tycka. Och varför inte gå ut med att det inte blir av när det uppenbarligen inte blir?

Exakt. Inte ett ord på vare sig deras facebook eller hemsida.

Jorgen
2017-02-25, 19:29
Exakt. Inte ett ord på vare sig deras facebook eller hemsida.

Tydligen har dom dragit igång en ny mässa, men denna gången i Göteborg, under namnet Sportgalan.

Med denna texten i säljmaterialet:
Sportgalan är inne på sitt femte år! Efter succéfyllda event i HBG arena, Globen och Friends Arena, bjuder vi nu in till två fantastiska, fartfyllda och inspirerande dagar fyllda med allt inom träning, nu äntligen i Göteborg.

*facepalm*

Gearhead85
2017-02-25, 19:50
Jo jag läste det. Och har även skrivit och frågat dem rakt ut att om det är samma gäng, varför de släppte biljetterna och sedan ställde in det. Så blir spännande att se som man får något svar. Dock verkar just styrketräning vara en rätt liten del av det hela. Så funderar antingen på Fitnessfestivalen i vinter eller om någon har koll på m det även är någn mässa/expo kopplad till Tammerpokalen som går i Sundsvall som ligger relativt nära mig i södra delen av Jämtland. Anledningen att jag är mest intresserad av mässan än tävlingarna är dels tvivlar jag på att de har slinga på dem och sedan är det vara rätt hög volym vilket inte är så fördelaktigt för mig som hörselskadad. Och dels för att jag är ite teknikfreak som kanske inte prylgalen men helt klart intresserad av vad de kommer med för nyheter, allt från en ny typ av shaker till en ny modell av wristwraps. Och sedan träffa annat träningsintresserat folk. :)

Jorgen
2017-02-25, 19:55
Tveksamt om du får något svar. ;)

Då är det Fitnessfestivalen som gäller för din del. :)
Det är bara ett par utställare på Tammerpokalen, men tävlingen är väl värt ett besök ändå.
Och om man ändå skall dit, varför inte Tammer training camp. Otroligt gemytligt.

Gearhead85
2017-02-25, 19:59
Nja såvida de inte har hörslinga i tävlignslokalen kommer det mest bara bli en dundrande huvudvärk för min del. ^_^ Sedan genom min reuma så måste jag lägga upp min träning på det sätt jag känner passar. Och då är det tveksamt om lägret är så bra. Men ska kolla upp lite kring festivalen. :)

ccm
2017-02-25, 20:42
Fitnessfestivalen är ju så överlägsen som expo/träningsmecka att det nästan är löjligt.

Gearhead85
2017-02-25, 22:29
Fitnessfestivalen är ju så överlägsen som expo/träningsmecka att det nästan är löjligt.

Ska undersöka möjligheterna att åka på den då. :)