handdator

Visa fullständig version : Hjälp mig att hitta en stream!


PKtarzan
2017-02-10, 17:35
För något/några år sedan kom det en film som handlade om doping. Filmen hette Under construction from monster to freak, typ.
Såg nu att tvåan har släppts, är det någon som vet om den går att ladda ner gratis eller streama någonstans? Han inte riktigt lust att köpa filmen...

Länk till filmen:http://underconstructionthefilm.com/product/under-construction-the-film-2-digital-download-and-stream

vonad
2017-02-10, 17:46
Inget i livet är gratis min vän. ;)

Tree Fiddy
2017-02-10, 17:53
Inget i livet är gratis min vän. ;)

Det man laddar ner olagligt på internet brukar vara gratis dock.

svenbanan
2017-02-10, 18:18
Inte för att vara petig... Fast, jo kanske just för att vara petig... ;)

Gratis är väl när något inte kostar något utan att man behöver bryta mot lagen.
Så egentligen är det väl inte de saker man tankar olagligt från internätet gratis.

Med det sagt så hittade jag inte den filmen på några av de "gratissajter" jag brukar kika på (i rent vetenskapligt syfte). ;)

Tree Fiddy
2017-02-10, 19:22
Om man ska va petig hehehe så har man inte betalat så är det ju gratis hehehehe... *rolleyes*

Jorgen
2017-02-10, 20:28
Såg nu att tvåan har släppts, är det någon som vet om den går att ladda ner gratis eller streama någonstans? Han inte riktigt lust att köpa filmen...

....
§2. Reklam för andra webbutiker/portaler, spam och liknande typer av säljande reklam är förbjudet. På Kolozzeum diskuterar vi inte heller nerladdning av upphovsrättsskyddat material eller illegal fildelning.