handdator

Visa fullständig version : Går dessa människor över gränsen mot fitness"experten" Jason Blaha?


Mr Eks
2016-12-28, 15:13
Nu har tydligen fitmisc börjat skicka hem folk till Jason Blaha.

Det är människor som vet att han bor i Texas och att han har automatkarbiner och andra lättare handeldvapen hemma.

Det var kul i början när man bara redogjorde för alla hans lögner, men nu ...

https://www.instagram.com/p/BOjIUEZjKyE/?taken-by=jasonblahafirearmsandfitness

https://www.instagram.com/p/BOjwWG4Dip9/?taken-by=jasonblahafirearmsandfitness


Vad säger ni?

TheBeach97
2016-12-28, 16:22
Hahah vad fan är det som försigår??

MackeJuve
2016-12-28, 16:40
Jag förstår typ ingenting av de där klippen. Folk har tröttnat på att Blaha är en tomte och går hem till honom, för att göra vadå?

WHITEFOLKS
2016-12-28, 16:44
Han ligger nog bakom det själv.

Mr Eks
2016-12-28, 17:26
... och så var alla klipp borta, och hans instagram-kanal också. Tråkigt

Hahah vad fan är det som försigår??

Grabbarna på fitmisc har utlyst Jihad mot Jason Blaha och tänker inte sluta förrns hans youtubekanal slocknar eller han är hemlös eller inlåst på psyket

Jag förstår typ ingenting av de där klippen. Folk har tröttnat på att Blaha är en tomte och går hem till honom, för att göra vadå? De vill få honom knäckt

Han ligger nog bakom det själv.

Nä, det lär han inte göra. Fitmisc har försökt väldigt länge nu att förstöra det för honom och de har lagt upp olika annonser som erbjuder sex osv (http://www.fitmisc.net/forum/showthread.php?117803-**Blahautism-The-Jason-Blaha-Story-7-0**&p=1492820&viewfull=1#post1492820)

WHITEFOLKS
2016-12-28, 17:27
Det här väl någonting båda tjänar på?

Gerdler
2016-12-28, 18:02
Vem erbjuder sex? Är det någon fet amerikansk dopad gymnisse så passar jag...

Mr Eks
2016-12-28, 18:37
959o-IpZgxk

Vem erbjuder sex? Är det någon fet amerikansk dopad gymnisse så passar jag... Folk lägger ut annonser där Jason Blahas flickvän erbjuder sex. Så att folk ska gå till Blahas lägenhet

svenbanan
2016-12-28, 18:48
Vem är snubben med svarta tröjan i förgrunden i klippet? Han som verkar vara nån slags vakt eller nåt. Är det Blaha? Vem filmar? Flickvännen?

Det verkar som om han hotar den svarta killen med ett vapen i trapphuset... Det lär ju knappast vara lagligt ens i USA.

Vad är problemet? Att folk ringer på hemma hos honom och tror att hans tjej ska suga av dem?

Det har väl troligen att göra med att han verkar snacka en massa skit utan täckning på internet. Så han får ju delvis (eller helt och hållet kanske) skylla sig själv om folk lackar ur och prankar honom.

Gerdler
2016-12-28, 19:11
Folk lägger ut annonser där Jason Blahas flickvän erbjuder sex. Så att folk ska gå till Blahas lägenhet
Fan vad ägd han blir... :laugh:

Fast det ska ju tilläggas att inte detta är OK beteende. :)

Hade jag haft ett vapen så hade jag nog börjat skjuta för att döda ungefär när den tredje gubben knackar på... Imponerad över Blaha's tålamod i detta fallet.

smerk
2016-12-28, 19:44
Ja Blaha är en tomte men det är riktigt sorgliga oskulder som orkar roa sig med detta

Agitator
2016-12-28, 20:00
Vem är snubben med svarta tröjan i förgrunden i klippet? Han som verkar vara nån slags vakt eller nåt. Är det Blaha? Vem filmar? Flickvännen?

Det verkar som om han hotar den svarta killen med ett vapen i trapphuset... Det lär ju knappast vara lagligt ens i USA.

Vad är problemet? Att folk ringer på hemma hos honom och tror att hans tjej ska suga av dem?

Det har väl troligen att göra med att han verkar snacka en massa skit utan täckning på internet. Så han får ju delvis (eller helt och hållet kanske) skylla sig själv om folk lackar ur och prankar honom.

Han säger väl mest självklarheter känns det som :)

Att folk orkar bli butthurt över sådant. Han kan ju ifs vräkt ur sig mer dumheter som man inte klickat på. Men är väl oftast bara lite träningssnack och om vissa individer som påstår sig vara rena.

Han kanske ljuger ifs om att han känner massa profiler och hjälpt dem dopa sig och vinna saker i tävlingar.
Men vem bryr sig liksom? Mesta är väl självklarheter för de flesta normalt funtade människor som tränar. De flesa namn han diskuterat runt är ju bara sunt förnuft.

Eller har jag missat massvis med roliga klipp med han?

svenbanan
2016-12-28, 20:08
Han säger väl mest självklarheter känns det som :)

Att folk orkar bli butthurt över sådant. Han kan ju ifs vräkt ur sig mer dumheter som man inte klickat på. Men är väl oftast bara lite träningssnack och om vissa individer som påstår sig vara rena.

Han kanske ljuger ifs om att han känner massa profiler och hjälpt dem dopa sig och vinna saker i tävlingar.
Men vem bryr sig liksom? Mesta är väl självklarheter för de flesta normalt funtade människor som tränar. De flesa namn han diskuterat runt är ju bara sunt förnuft.

Eller har jag missat massvis med roliga klipp med han?

Jag har minimal koll på Blaha. Har bara sett ett fåtal videos med honom. Och har också sett några videos där folk "bashar" honom. Hur som helst så har jag fått intrycket av att han är nåt slags mytoman som ljuger om allt möjligt och snackar skit om folk. Det kanske är fel. Jag har som sagt inte alls sett mycket av honom...

Simonser
2016-12-28, 20:21
Det är folk som vet att han har vapen hemma. Hotar och trakasserar honom över internet och säger att de ska komma över för att "göra upp" och istället för att själva gå dit så lurar de dit någon annan på falska premisser.

Tree Fiddy
2016-12-28, 20:31
Eller har jag missat massvis med roliga klipp med han?

Ja det kan man säga

eCJXz1CH-eA

trädgårdsmöbel
2016-12-28, 21:11
De går definitivt för långt. Att Blaha har ljugit ihop en fantasivärld där han får utlopp för sin grandiosa självbild är ingenting som legitimerar detta.

F Ultra
2016-12-28, 21:42
De går definitivt för långt. Att Blaha har ljugit ihop en fantasivärld där han får utlopp för sin grandiosa självbild är ingenting som legitimerar detta.

Precis. Gudarna skapade "unsubscribe"-knappen av en anledning på Youtube, tror dessa småkillar borde använda sig av den.

Mr Eks
2016-12-29, 13:15
Alltså jag förstår inte frenesin mot Blaha. Ja, han har ljugit om sig själv och spelat Allan online i några år nu, men varför hatar de honom så innerligt?Till exempel http://www.fitmisc.net/forum/showthread.php?117803-**Blahautism-The-Jason-Blaha-Story-7-0**&p=1494393&viewfull=1#post1494393

syftet är verkligen att förstöra blahas liv. De vill inte bara avslöja honom utan målet är att få honom inlåst eller hemlös

anvihl
2016-12-29, 16:32
Är det legit är det såklart långt långt över gränsen, men skulle inte förvåna mig ett dugg om Blaha själv orkestrerat hela skiten.

Gerdler
2016-12-29, 18:01
Alltså jag förstår inte frenesin mot Blaha. Ja, han har ljugit om sig själv och spelat Allan online i några år nu, men varför hatar de honom så innerligt?Till exempel http://www.fitmisc.net/forum/showthread.php?117803-**Blahautism-The-Jason-Blaha-Story-7-0**&p=1494393&viewfull=1#post1494393

syftet är verkligen att förstöra blahas liv. De vill inte bara avslöja honom utan målet är att få honom inlåst eller hemlös
Han har mer än spelat Allan. Han har, rätt eller fel, anklagat folk för saker som han har eller inte har fog för att anklaga dem för... Klart folk blir förbannade. Samtidigt har han en helt sjuk personlighet och han tar sig själv på lite för stort allvar, klart det är kul att retas med honom. Det gör det naturligtvis inte rätt. Men så många som han har fått förbannade och så många som sett hans videor är det väl klart som korvspad att någon någon gång kommer gå över gränsen.

Bärsärk
2016-12-29, 18:15
Vad ljög Blaha om? Jag har inte hängt med.

Yes
2016-12-29, 18:19
Jag har noll koll på Blaha men om historien stämmer är det givetvis åt helvete för långt över gränsen. Det är inte okej att trakassera människor för att man ogillar deras Youtube-kanal eller Instagram. Det bör vem som helst med ens en liten gnutta förnuft förstå.

Gerdler
2016-12-29, 18:35
Jag har noll koll på Blaha men om historien stämmer är det givetvis åt helvete för långt över gränsen. Det är inte okej att trakassera människor för att man ogillar deras Youtube-kanal eller Instagram. Det bör vem som helst med ens en liten gnutta förnuft förstå.
Du har naturligtvis rätt. Men det Blaha har gjort enligt vissa är att trakassera och förtala folk genom sitt Youtubande. Tror det är flera som stämt honom men han slutar ju inte och lagen är ofta tillräckligt diffus för att sånt ska gå under yttrandefrihet även om det i vissa fall är skadliga lögner som yttras.

När IRL och nätlivet flyter ihop p g a att det är del av ens försörjning så blir det orimligt att inte samma lagar ska gälla för det som sägs på nätet om en.

Om då lagen inte kan stoppa honom så kan man förstå att folk flippar, även om man kanske inte nödvändigtvis håller med om det de gör.