handdator

Visa fullständig version : Träningsbok


rebbzz
2016-11-29, 20:07
Tjenare!
Min pojkvän är ett träningsfreak och jag hade tänkt köpa en styrketräningsbok till honom i julklapp bland annat. Vet att han varit inne på olika sidor och velat köpa en träningsbok, tror det var något med anatomi osv. Men vet inte riktigt. Tänkte därför fråga om det är någon som vet en bra styrketräningsbok för en som gillar styrketräning som ex. marklyft, chins, bänkpress osv. :)

replacement
2016-11-29, 20:12
Vet inte om den stämmer in riktigt på vad du söker, men du kan alltid kolla in "Forma kroppen och maximera din prestation 2" av Jacob Gudiol och Nicklas Neuman. Bokens fokus är bredare än endast styrketräning dock.

knooox
2016-11-29, 20:14
"Forma kroppen och maximera din prestation 2" av Jacob Gudiol och Nicklas Neuman. .

Det här är en riktigt bra och lättförståelig bok! Rekommenderar den starkt.

rebbzz
2016-11-29, 20:26
Vet inte om den stämmer in riktigt på vad du söker, men du kan alltid kolla in "Forma kroppen och maximera din prestation 2" av Jacob Gudiol och Nicklas Neuman. Bokens fokus är bredare än endast styrketräning dock.

Ska absolut kolla in den! Vet att han hänger mycket på denna sida, samt även styrkelabbet osv. Så tror han fått nys om boken han ville ha någonstans här eller styrkelabbet. Men ska absolut kolla in den!

DIM
2016-12-05, 14:35
Kan der vara Frederic Delaviers "strenght training anatomy" han kollat in?

Var en av mina första böcker om styrketräning, plockar fortfarande fram den ibland. :)