handdator

Visa fullständig version : Jag mötte Lassie - Din fånigaste merit


Sidor : 1 [2] 3 4 5

JustinCredible
2004-07-20, 16:26
Originally posted by Coldsmith
har haft sex med en i fame factory



Stämmer det att bert karlsson sväljer då?

Coldsmith
2004-07-20, 16:29
Originally posted by JustinCredible


Stämmer det att bert karlsson sväljer då?

vet inte, frågade aldrig. Du letar fortfarande på att någon ska svälja ditt eller?

Metal_boy_
2004-07-20, 16:39
Originally posted by Karelin
Min exflickväns morföräldrar bodde förut nästan granne med martin melins fru's (som han dumpade efter robinsson) föräldrar.

Så vi är praktiskt taget släkt... typ...

Dessutom har jag Skara Berts autograf. Sug på den du!


Min exflickväns morföräldrar bodde förut nästan granne med martin melins brevbärare vars hund hade bajsat på en kompis gräsmatta, som hade ett ex som kände en kille som hade en fru (som han dumpade efter robinsson) föräldrar.

Så vi är praktiskt taget släkt... typ...
:D

typiska sånna där jag känner den historia..men jag förlängde verisionen lite

s_himself
2004-07-20, 16:42
Originally posted by Metal_boy_



Min exflickväns morföräldrar bodde förut nästan granne med martin melins brevbärare vars hund hade bajsat på en kompis gräsmatta, som hade ett ex som kände en kille som hade en fru (som han dumpade efter robinsson) föräldrar.

Så vi är praktiskt taget släkt... typ...
:D

typiska sånna där jag känner den historia..men jag förlängde verisionen lite


Asball lixom! :D

Jense
2004-11-16, 02:45
Min nyaste fåniga merit är väl att jag festade med metalbandet Machine head. töntiga killar som inte kunde dricka som män. söp 2 av dem under bordet. de hade spelning dagen efter (festade i fredags, spelade i lördags)

Pez
2004-11-16, 02:56
Min nyaste fåniga merit är väl att jag festade med metalbandet Machine head. töntiga killar som inte kunde dricka som män. söp 2 av dem under bordet. de hade spelning dagen efter (festade i fredags, spelade i lördags)
I ditt fall torde "senaste" vara korrekt, iom att jag misstänker att du kommer fortsätta göra både fåniga saker såväl som att träffa fåniga människor (läs: skauuuningar).

Mitt senaste fåniga Lassiemoment var att Iprenmannen stod ivägen för mig häromdan. Det är en arg liten man. Väldigt arg och väldigt liten.

Jense
2004-11-16, 03:00
bah, börja som lärare!

Hur kort är iprenmannen?

Pez
2004-11-16, 03:13
bah, börja som lärare!

Hur kort är iprenmannen?
Kort nog för att verkligen, verkligen ge en lust att klappa honom på huvudet.. dvs om han nu inte såg så arg ut. :D

Måste jag gissa så... max 1.50.

no1fitness
2004-11-16, 04:19
Ha ha :laugh:
Iprenmannen :bow:

Jense
2004-11-16, 04:20
Måste jag gissa så... max 1.50.


som herkulez då ungifär?

WHITEFOLKS
2004-11-16, 05:35
iprenmannen har vart inne ett par gånger på ett internetcafe jag extraknäcker på ibland :)

MojjMojj
2004-11-16, 05:50
Jag är släkt med Jackie Arklöv. Fick gå före bigbrother-linda och bigbrother-danne på krogen. de såg sura ut... men glada då vi träffades inne.
Bott granne med Gudrun Schyman. morsan o hon var polare. :cryout:
Sedan har man nog sett en ganska stor del av sveriges elit :rolleyes:

Edit: Just det. Jag och 2 killpolare i samma ålder blev hembjudna på "fest" av Bigbrother-Marushka. Vi tackade nej :cool:
Min lilla-systers morsa är med i senaste Fitness :D

Jay-Z
2004-11-16, 07:32
Dolph Lundgren har handlat snus av mig på engelska!?! när jag jobbade på 7/Eleven back in the day, även Mark Levengood och Jonas Gardell brukade handla där.

Johan Ulveson köpte en tröja på Carlings på Gotland i somras när jag var i butiken (han verkade sympatisk), Alexander Skarsgård på Sturecompagniet i ärmlös t-shirt (ingen massa) med en massa småtjejer som flockades omkring honom han verkade trivas.

Lill-Babs på ett företagsevent, Lill Lindfors när hon repade för nån show.

Ian Rush och Lars Gunnar Björklund på Soccer Cup på sent 80-tal. Sanna Bråding satt bredvid mig på tåget och var allmänt plufsig och klädd märkligt.

Alexandra Charles när jag hade praktik på en pr-byrå. Christer Sandelin när vårt flyg var försenat i Barcelona.

En massa icke-kändisar med andra ord.... :rolleyes:

Chopsuey
2004-11-16, 08:27
Dansat med Soffipropp...
eller precis brevid iaf :rolleyes:

hampaN
2004-11-16, 08:28
Jag har varit backstage på en Dr Bombay konsert. Fick autograf och en gruppbild med bandet :D

Jense
2004-11-16, 08:30
Jag har varit backstage på en Dr Bombay konsert. Fick autograf och en gruppbild med bandet :D


Malmöfestivalen va?=)

hampaN
2004-11-16, 08:31
Malmöfestivalen va?=)

Nä, jag minns inte var men inte malmö :)

Fultjack
2004-11-16, 10:12
jag har tränat hockey med luleås A-lag när jag var 12 år :thumbup:

mmartin
2004-11-16, 10:21
hmm sålde coca cola till prinsen när jag började jobba på McD(jobbar absolut inte kvar!) men gav han cola light istället :thumbup:

Mago
2004-11-16, 10:25
Tränat med Fredrik Carlsson. :hbang:


Spelat i samma CS-klan som Fisker och Ahl. :naughty:

Proteus
2004-11-16, 10:53
Haft Peter Forsbergs morsa som sjuksköterska när jag låg på barnavdelningen i övik! Gav henne hockeykort å grejer som hon tog hem till honom så han skrev autografen på dom, fick även nån "Krya-på-dej-lapp" skriven av honom (sa hon iaf) :D

När jag va liten så såg jag björn skiffs (stava?) på avstånd på öland :rolleyes:

Gjorde statskörningen i östersund då det var nått eu-möte där, körde förbi Hasse Aro som stod i sin efterlystkostym på trottoaren med en portfölj i ena handen och en mobiltelefon i den andra. (såg även margareta winberg samma dag men hur rolig är hon då?)

Stått och kollat på Emma Andersson på en meters avstånd då hennes tvillingar studsade upp och ner i hennes axelbandslösa topp :D

Skakat hand och hejjat på baren Dag när han var på pubben och spelade med sitt band Sha-boom, han verkade måttligt intresserad av mej, såg allmänt livrädd ut ;)

Snackat lite med Dick Lundström då han var på pubben i den lilla byn i norrland som jag har min familj i, han är släkt med några polare där...

Köpt öl av BB-Linda :D

Kan inte komma på nått mer just nu..

Proteus
2004-11-16, 11:00
Jo justja!

Min farbror tog ingemar stenmarks autograf till mej när han jobbade på nån audio-video kedja, bad han skriva "Till Daniel från Ingemar Stenmark" på ett a4, tyckte jag var lite sött av honom :love:

Sen så var jag rätt bra på trycket i somras när hardcore superstar spelade på åselemarknan, efteråt stod sångaren å skrev autografer, då gick jag fram till honom å konversation löd ungefär såhär:

jag: "Är det du som är hård eller?"
han: "Nej jag är ganska snäll"
jag: "äh kom igen nu förfan, erkänn att du är en riktig hårding"

Sen fortsatte han skriva autografer och försökte ignorera mej...

Sen frågade jag om vi fick följa med honom backstage å festa lite men jag skulle tro att han var relativt less mej vid det här laget :D

hampaN
2004-11-16, 11:22
jag: "Är det du som är hård eller?"
han: "Nej jag är ganska snäll"
jag: "äh kom igen nu förfan, erkänn att du är en riktig hårding"

Sen fortsatte han skriva autografer och försökte ignorera mej...

Sen frågade jag om vi fick följa med honom backstage å festa lite men jag skulle tro att han var relativt less mej vid det här laget :D


hahahaha :D

Castro
2004-11-16, 11:42
Tränat med Fredrik Carlsson. :hbang:


Spelat i samma CS-klan som Fisker och Ahl. :naughty:

Ojdå! Vad "heter" du då?

adde
2004-11-16, 11:47
Jag har snackat med Lisa Miskovzky i typ 2timmar.

Ingemar Backman
Terje Haakonsen
Sverre Lijlekvist
Kaj Zackrisson
Jonas Söderberg
Henrik Winstedt


:bow:

Har festat med Tvillingarna Moreno, Scott Mckercher mfl. Min surfsponsor är polare med Robby Naish!

Sen lite löst folk man har sett: De flesta Gladsen (dom är ju fan överallt), Jochen från Råbinsån hälsar jag alltid på, den norska konstnären som hänger ut drulen på alla bilder :D, ljudteknikern från Rally, Astra Zenecas forskningschef (har 6 miljarder i budget), japanen som uppfann Sonys robot-hund har jag haft möte med - han skissade lite i mitt block! I onsdags var jag på ûberklass middag med höjdarna från Medicinska Fakulteten i Helsingfors :thumbup:

Sen är det jag som ÄR adde.

/adde

Hades
2004-11-16, 12:21
Gjorde statskörningen i östersund då det var nått eu-möte där

Vet inte om du skrev det med avsikt, men det där är äkta humor! :laugh:

Metal_boy_
2004-11-16, 12:29
Morsans kusin spelar elgitarr i Hellacopters :hbang: :D

Grisen
2004-11-16, 12:51
Jag har iaktagit Prinsen när han äntrade porrklubb i Riga, Lettland.


:hbang:

vxcv
2004-11-16, 12:59
Blivit matad med gammalt bröd på skarasommarland av Bert Karlsson
brödet var menat till fåglarna men ja var 5år åt upp det istället...

Action
2004-11-16, 13:39
:bow:

Har festat med Tvillingarna Moreno, Scott Mckercher mfl. Min surfsponsor är polare med Robby Naish!

Sen lite löst folk man har sett: De flesta Gladsen (dom är ju fan överallt), Jochen från Råbinsån hälsar jag alltid på, den norska konstnären som hänger ut drulen på alla bilder :D, ljudteknikern från Rally, Astra Zenecas forskningschef (har 6 miljarder i budget), japanen som uppfann Sonys robot-hund har jag haft möte med - han skissade lite i mitt block! I onsdags var jag på ûberklass middag med höjdarna från Medicinska Fakulteten i Helsingfors :thumbup:

Sen är det jag som ÄR adde.

/adde

ha... inte en enda av de personer du nämner jag hört talas om eller känner till!! Alltså inget värt o nämna i en tråd som denna. :booty: :D

adde
2004-11-16, 13:49
ha... inte en enda av de personer du nämner jag hört talas om eller känner till!! Alltså inget värt o nämna i en tråd som denna. :booty: :D

Menar du att du inte känner till Jan Lundberg, Sveriges mest inflytelserika forskare [Ny Teknik, nr 45, 2003]? Eller Jochen aka "det rycker i bagetten" från Robinsson? Har du inte sett Sonys robotthund? Har du aldrig lyssnat på Rally??

Obildade människa :angel:


Jag har sett Fitness-Mats :thumbup:


/adde

Action
2004-11-16, 13:52
Jag har sett Fitness-Mats :thumbup:


/adde

:D :D

Personerna är inte sådana att jag skulle känna igen dem om jag mötte dom. Robot-hunden skulle jag känna igen, men då är det ju hunden som är känd och inte han som skapade den.

Rally är ett radioprogram så de lär behöva snacka en stund för att man säkert ska känna igen dessa personer. :D

EDIT: Sorry, jag va bara tvungen.... :(

Rocco
2004-11-16, 14:03
Festade loss med fotbollslandslaget i Sydney 1996, bl.a. Ravelli, Tommy Svensson, Teddy Lucic, Jeppe Blomqvist och Alexandersson. Delade taxi med de två sistnämnda... Jag pröjsade taxin...

Jay-Z
2004-11-16, 14:09
Festade loss med fotbollslandslaget i Sydney 1996, bl.a. Ravelli, Tommy Svensson, Teddy Lucic, Jeppe Blomqvist och Alexandersson. Delade taxi med de två sistnämnda... Jag pröjsade taxin...


Hade de inte cash?? :D Vilka lirare... :rolleyes:

Fultjack
2004-11-16, 15:22
just ..

Baren Jokkmokk stod och glodde på mig på gymmet en gång, så tyckte han jag var stark :thumbup:

nim
2004-11-16, 15:23
Jag fick skydda Robinsson Robban en midsommar så att han inte skulle få stryk av en kille. :D

Lasse Kongo
2004-11-16, 15:33
Hånglat med Ebba Blitz, är väl det enda som är värt att ta upp. :kinky:

Olsson
2004-11-16, 16:18
Jag är nära vän med tjejen som spelar monika i "hej monika" videon.

Jag känner dem flesta skådespelarna och statisterna i den bioaktuella filmen "fjorton suger".

Svennis hälsade på mig och en kompis i Båstad i sommras. Precis därefter såg vi även arne wiese.

Har träffat en massa C-kändisar från big-brother och dyl men dem orkar jag inte äns dra upp.

Jag har festat med Per Gessles syster på midsommar.

Jag har haft Henrik Larsson och nån annan fotbollsspelare som Idrottslärare.

Det är allt jag kommer igår, men jag har ingen koll på kändisar så jag skulle nog inte märka om träffade dem.

JJ
2004-11-16, 16:20
Hånglat med Ebba Blitz, är väl det enda som är värt att ta upp. :kinky:


Va! Ditt svin. Själv har jag bara en tryckare med en 15 årig Anna Book som kändisminne/mardröm.

Jense
2004-11-16, 16:22
Jo justja!

Min farbror tog ingemar stenmarks autograf till mej när han jobbade på nån audio-video kedja, bad han skriva "Till Daniel från Ingemar Stenmark" på ett a4, tyckte jag var lite sött av honom :love:



omtänksamt. sådär hade INGEN i min släkt gjort till mig.. =P

Mago
2004-11-16, 16:26
Ojdå! Vad "heter" du då?

"Mago".. men det var back in the days. Säkert 5år sen eller nåt sånt.

adde
2004-11-16, 16:27
Träffade BB-mattias (eller någon från BB i alla fall) på ett fik i Tarifa i julas.

/adde

Rockhard
2004-11-16, 16:58
Min brorsa var bästa polare me dogge i latin kings när jag växte upp men jag fick aldrig hänga me dom :cryout:

mangemani
2004-11-16, 17:14
när det gäller jobb sidan så har jag väl inte så mycket att he fram som merit precis,mer än att jag ska börja på bejer nu(riktigt jobb,inge praktik skit*weee*),men när det gäller kändisar osv så kan jag väl slänga ur mej att jag har mött och skakat hand med medlemarna i manowar.har också träffat AC/DC genom en vän(komiska och trevliga killar det där btw).

thats it.

Einar
2004-11-16, 18:50
jag var på samma midsommarfest som marie fredrikssons syster och systerson
vi satt vid samma bord, slå det!

Jag har varit på samma bröllop och dop som dem. De var dessutom gäster på min brors 30-års fest! :)

Wooch
2004-11-16, 22:07
Några saker jag har varit med om:

¤Suttit bredvid Kayo på planet till N.Y och småpratat.
¤Träffat och pratat med Kevin Sorbo, Sinbad, Den gamla gubben från Mission: Impossible-serien.
¤Varit på möte med en skolminister

Inga stora grejer, men ändå.

Jorgen
2004-11-16, 22:27
:bow:

Har festat med Tvillingarna Moreno, Scott Mckercher mfl. Min surfsponsor är polare med Robby Naish!

Sen är det jag som ÄR adde.

/adde
Moreno tvillingarna :naughty: :naughty: . Trevligt.

Men det är ändå du som ÄR adde. :D

//Jörgen

muddler
2004-11-16, 22:41
tränat thaiboxning med salla & masse i Latin Kings, tränat kung fu med en lirare som spelade mot Jet Li i filmen Tai-Chi Master, Krökat med han som spelade Alex i Adam & Eva - filmen, har skakat tass och har autografer från alla utom två ur varan-tv-gänget, det är väl iaf lite Lassie??? :smokin:

no1fitness
2004-11-17, 00:30
Va! Ditt svin. Själv har jag bara en tryckare med en 15 årig Anna Book som kändisminne/mardröm.

Ha ha :laugh:
Klart bästa Lassie-mötet !!

För att vara lite jobbig så har min mamma dansat med Fleksnes på Sandgrund i Karlstad !! :hbang: :rolleyes:

Proteus
2004-11-17, 02:08
Vet inte om du skrev det med avsikt, men det där är äkta humor! :laugh:

Hahahaha :D Det var inte med avsikt :rolleyes:

jim
2004-11-19, 00:04
prinsessan madeleine går i min klass... :naughty:

mmartin
2004-11-19, 10:49
min farmor hade nån släkting som var vm-domare i hockey vid 1990(1991?) och fixade en målvaktsklubba av ridderwall(hans namn tryckt på skaftet) samt samtliga i truppens autografer skrivna på målvaktsklubban! mäktig faktiskt även om vissa är svåra att tyda, lidströms är solklar iaf och det var foppas första vm, vilket sverige tog guld i..

undrar vad man får för den? :naughty:

Action
2004-11-19, 10:52
prinsessan madeleine går i min klass... :naughty:

O jag har haft en liten (obs liten) flört med ovanstående... :D

Är nog inget hon minns tyvärr.. men jag gör det av ngn anledning... :)

bosse_brutal
2004-11-19, 11:04
prinsessan madeleine går i min klass... :naughty:

MUMS :naughty:

Callister
2004-11-19, 12:59
Oj lång tråd. Jag har träffat Tom Wellington, eller, inte träffat.. men sett honom.. :D Han spelar Clark i smallville, hihihi..
Träffat Vanessa Carlton, Jerry Williams (kusins bröllop) och fått privata billektioner av rickard Rydell (min kusin) :D

ante
2004-11-19, 13:24
prinsessan madeleine går i min klass... :naughty:

klassfoto tack :D

TCOG
2004-11-19, 15:45
Oj lång tråd. Jag har träffat Tom Wellington, eller, inte träffat.. men sett honom.. :D Han spelar Clark i smallville, hihihi..
Träffat Vanessa Carlton, Jerry Williams (kusins bröllop) och fått privata billektioner av rickard Rydell (min kusin) :D

jerry williams tränar på mitt gym då&då :D

oath5
2004-11-19, 15:57
morsans kusin äger MASTER GYM tillsammans med Daniel Westling (kronprinsessan viktorias kille)

Trassel
2004-11-19, 15:57
Pez.. Bor du på lidingö eller? Iprenmannen ser man ju titt som tätt... blir irriterad bara jag ser honom :)

Zipic
2004-11-19, 16:50
Jag har skakat hand med Bill Clinton. :) Och det är ingen löng.
Hände för fyra år sedan när jag var i USA. Var ute på en sån jättehangarbåt (JFK) där dem firade 4:e Juli. Presidentin var där och höll tal (Bill Clinton) och efteråt så gick han fram och tog i hand med folk som sträckte fram sina händer. Bland annat min. :)

Frazze
2004-11-19, 17:35
Jag gick in i TinaTurnerLegolas(från diol alltså) för ett tag sedan.

adde
2004-11-19, 17:48
Jag har sett Jerry Williams...


... med en snus stor som en buss...


... i South Beach, Miami!

/adde

cain
2004-11-19, 18:41
Jag gick in i TinaTurnerLegolas(från diol alltså) för ett tag sedan.

Jag gick i samma skola som honom förra året. :(

Knoxville
2004-11-19, 19:23
Jag har träffat och snackat lite med några BB-proffs... bla Günther (som synes) och Will Harris (hans biceps är fan overkliga). Även Tommy Thorvildsen var där (Golds i Venice)

Tagit mig en titt i ett av U2:s privatjet (modell 737-800 vilket var deras minsta plan :P ) när jag var brandman på bromma flygplats. Hejade även grabbarna i bandet innan de flög iväg. Har även pratat lite på Dogge på Bromma OCH styrketränat med Eva-Linda Karlsson som jobbar/jobbat på Bromma. Snacka om "hardbody" !!

Åkt skidlift med kungaparat. Jag sa "hej" De sa inte ett skit tillbaka :MrT:

Zäta känner jag genom kompisar hemma i Timrå ;)

Tränat med hela pingiseliten inkl JO, Person, Äpplet, P. Karlsson mfl när jag var yngre och (lovande :cool: ) pingisspelare...

Sedan har man väl tagit 100tals autografer av kändisar när man var mindre.

kommer inte på mer nu...

Callister
2004-11-19, 19:47
Hehe har U2 egna flygplan, massivt :)

muddler
2004-11-20, 15:53
Idag nuddade jag Emma Sjöberg, stog i kassan :thumbup:

jim
2004-11-21, 15:01
klassfoto tack :D



på universitetet så vi har inget klassfoto tyvärr.. men det är roligt bara å prata me henne.. borde fixa hennes nummer men hennes säpo-vakter håller nog inte med :D

Chris
2004-11-21, 15:17
Idag nuddade jag Emma Sjöberg, stog i kassan :thumbup:

Den viktiga frågan är ju då, vart nuddade du henne? :angel:

Frantic
2004-11-21, 15:28
Jag har "gnidit" mig mot Tuva Novotnys booty:D
Riktigt söt tjej

muddler
2004-11-21, 16:47
Den viktiga frågan är ju då, vart nuddade du henne? :angel:

hehe :devil: nee endast by the hand tyvärr

Big_Vik
2004-11-24, 17:22
Har träffat och snackat med Jörgen Ljungberg på Åsele marknad :hbang: Glömde tyvärr ta någon autograf (DOH!) Han sa att det syntes att jag tränade :)
Då blev jag så glad att han fick några kort med lättklädda brudar (som jag hittat nånstans) att kolla på eftersom han skulle jobba som ordningsvakt utan någon rast, han sa att de liknade hans fru.

En bild därifrån. Ja, det är killens byxor han håller i. :D OBS: Inte jag på bilden

Mago
2004-11-24, 18:41
Fick precis reda på en ganska bra. :)

Kungen (den riktiga ja..) har badat bastu i min mormor och morfars hus!

Jense
2004-11-24, 18:48
Fick precis reda på en ganska bra. :)

Kungen (den riktiga ja..) har badat bastu i min mormor och morfars hus!


afan, minns jag inte. var bor dom

Mago
2004-11-24, 18:49
afan, minns jag inte. var bor dom

King, not Queen *pistolwhip*

Jet
2004-11-24, 18:51
Jag fick skydda Robinsson Robban en midsommar så att han inte skulle få stryk av en kille. :D

Det var ju inte bra....... Att du skyddade honom alltså :smash:

Pingu
2004-11-24, 20:01
Lennart "guld klimpen" Häggroth öste beröm över min hockey spelande son i går. Han vann os guld år Sverige 1962 i hockey

Sen så har farsans kusin Dick Andersson blivit framröstad som Skellfteå AIKs bästa hockey målvakt genom tiderna

edgen_ÖSD
2004-11-24, 22:03
Pratade 5 minuter med David Beckham när jag var på Thailands flyplats för ett par år sedan. Han tyckte det var varmt ute.

obesogen
2005-01-06, 11:55
Såg Action lunkandes 2 meter efter sin flickvän i slussen (total makt?) :), båda i träningskläder såklart
:bpump:

palme
2005-01-06, 12:41
Såg Action lunkandes 2 meter efter sin flickvän i slussen (total makt?) :), båda i träningskläder såklart
:bpump:


Åhh jag vill ta på dig!!!!!!

obesogen
2005-01-08, 03:21
Gert Fylkings dotter raggade stenhårt på mig ikväll...

Slartibartfast
2005-01-08, 09:58
Gert Fylkings dotter raggade stenhårt på mig ikväll...
Såg hon ut som Gert Fylking?

FinnPower
2005-01-08, 10:03
Visst ja, jag köpte en t-shirt av Nasser El Sonbaty när jag var och kollade på europatouren (i Helsingfors tror jag) efter Mr Olympia -97.

Det var förstås fler biffar där, bl.a. Kevin Levrone (som vann), Lee Priest, Paul Dillett, Vince Taylor, Ronnie Coleman, Marko Savolainen samt ett gäng till...

Det var nog då som jag fick lite inspiration att pröva själv... ;)


T-shirten som jag köpte...

Yankeee
2005-11-01, 18:05
Jag mötte allas vår idol, mentor och förebild tiina rosenberg idag. Skulle ha frågat om en autograf nu när jag tänker efter.

bolt
2005-11-01, 18:14
Har käkat frukost med TOTO.

Diana
2005-11-01, 18:22
Har haft en gubbe/man som heter Tommy Blom som musiklärare i åk 3-6
han ska tydligen ha varit nån STOR sångare och flick idol, innan det.. :confused: :D
iaf enligt min kära mor som berättade att hon och hennes kompisar i sin ungdom hade tröjjor me hans namn på och skrev hans namn på sina skor osv (de gjorde man tydligen förr..) *screwy* :D

han va me på nåra föräldra möten oxå,
mammorna var alldeles till sej, me autografblocken i högsta hugg :laugh:

nån som råkar känna till honom..??

puppas
2005-11-01, 18:25
Ja han var väl typ trummis eller nåt i Idolerna eller vad fan dom hette va ?

Morsan älskar ju dom.... *screwy*


EDIT :


http://www.sodraberget.se/upload/bilder/bild_idolerna.jpg

PowPow
2005-11-01, 18:26
Träffade Linda Ros*ng och hennes pojkvän (eller man?) Fadde på en klubb här i Malmö. Fick foto på dem båda :D Fast fotona har jag på min bärbara. Orkar inte lägga över dem nu.

Naesetgrabb
2005-11-01, 18:31
Träffade Linda Ros*ng och hennes pojkvän (eller man?) Fadde på en klubb här i Malmö. Fick foto på dem båda :D Fast fotona har jag på min bärbara. Orkar inte lägga över dem nu.

Sorgliga tider...

PowPow
2005-11-01, 18:35
Sorgliga tider...

Tyckte det var ganska ball faktiskt ;)
De var faktiskt ganska trevliga. Trodde de skulle vara asdryga. Fadde var iaf trevlig. Gav mig sitt visitkort och sa att det bara var att höra av sig om det bar av till stockholm :cool:

Diana
2005-11-01, 18:39
Ja han var väl typ trummis eller nåt i Idolerna eller vad fan dom hette va ?

Morsan älskar ju dom....
]
hahahahahaaaaa jaaa underbart :hbang: :D nostalgii!

va tvungen att fråga mamma bara för det :laugh:
Tages hette dom visst,

ska skriva ut o förstora, en julklapp mindre.. :naughty: :D

Helena B
2005-11-01, 18:43
Skakat hand med Bill Clinton & Larry Hagman (J.R från Dallas) :D

Jay-Z
2005-11-01, 18:43
Rob 'n Raz i Marbella. De bad mig inte ringa Se&Hör efter de hade berättat att de varit på strippklubb.

Christer Sandelin på hotell i Madrid.

Dansat med en miljöminister, fast glömt namnet. Anita something something kanske? :P

Ulrica Messing. Imponerande kvinna.


Ingvar Carlsson. Luktade lite märkligt men väldigt avspänd lirare.

Pluggat ihop med en Slitz-tjej

Festat med nån TV4-presentörska

Ian Rush

Dolph Lundgren när jag jobbade på 7/Eleven...han köpte snus på engelska

Mark Levengood och Jonas Gardell kom in och handlade titt som tätt. Och flirtade givetvis. Who can resist. :P

elBjurro
2005-11-01, 19:08
Vilken rolig tråd, orkade iofs inte läsa hela.

Men här är mitt bidrag iaf.

Bott granne med Madeleine Svensson(Silvermedaljös i Tokyo -91, 10km gång) kommer från samma by.

Varit dagbarn i grannkåken till Marie-Helene "Billan" Westin, kommer från samma by.

Varit anställd av Micke Gumse i 1½år, gjorde då ett jobb hemma hos Zapfe och ett jobb i en lägenhet Oldenmark byggde åt sin son, har för mig det var till hans son iaf.
Zapfe har varit på några fester jag skjutsat en av farsans polare till några gånger, han är rätt så lång å trevlig, men snackar skånska så jag fattar bara hälften va han säger.

Varit på mc-fest på E-type's ex.mc-klubb Independent MC i Nacka.. han var dj, träffat han några fler gånger i samband med besök på klubben ifråga.

Träffade Roger Pontare då han uppträdde i vår skola för 15-17år sen, bufflig jävel.

Träffat Dileva på Folkungagatan utanför Kellys då jag var dyngrak, å tackat honom för att han ändrade sig å inte flyttade till min hemkommun Sollefteå.

Snackat me Staffan Ling å Bengt Andersson(Staffan å Bengt) uppe i Klimpfjäll då jag var 14år, var skitkul minns jag.

Suttit å snackat me blondinen i NG3 på Kellys för några år sen, när jag inte hade hört talas om dom så trodde jag hon hitte på, så då hittade jag på att min polare var SM 2a i -50kg bodybuilding för herrar, hon trodde mig fast han satt bredvid å väger lite mer än 105kg. (upptäckte senare via internet att NG3 tydligen finns)

Nu kommer jag inte på några fler.
Så de va min lista med A, B samt C-kändisar som jag träffat personligen och språkat med.

Nu ska jag löka som en überlök.

//Henke.

Fettecke
2005-11-01, 19:17
Detta räcker för att äga er alla... jag och mr. sångare i Dark Tranquillity...

JoelR
2005-11-01, 19:26
Det enda jag kommer på är att jag gått in i Stefan Holm på Arlanda. Han blängde lite :)

mini
2005-11-01, 19:28
En godbit är att jag lärt Laila Freivalds dotter rida.

Dipshit
2005-11-01, 19:45
Ser Adam Goldberg, Chris O'Donnell och Richard Kind när jag är ute o strövar en dag..
FUBAR-mannen och Paul Lassiter va kul att se iaf :)

Dipshit
2005-11-01, 19:48
Skakat hand med Bill Clinton & Larry Hagman (J.R från Dallas) :D
NÄ? skakat hand med The Bill??? :bow:

Cilia
2005-11-01, 19:55
Min största klenod är att jag har stått brevid bilen KITT från den klassiska serien Knight Rider som hade alla vår David som huvudrollsinnehavare.
Tror t o m att det finns ngn bild någonstans som har förevigat detta ögonblick.

Yankeee
2005-11-01, 19:56
Min största klenod är att jag har stått brevid bilen KITT från den klassiska serien Knight Rider som hade alla vår David som huvudrollsinnehavare.
Tror t o m att det finns ngn bild någonstans som har förevigat detta ögonblick.

PM?

Cilia
2005-11-01, 19:59
PM?
be my guest *blinx*

Helena B
2005-11-01, 20:04
NÄ? skakat hand med The Bill??? :bow:

Det du :D Med 6 säkerhetsvakter runtomkring ;)

olwe
2005-11-01, 20:09
Jag har gått förbi Bruce Willis på universal studios.

Jag har ätit brevid Svullo.

Peter Siepen har serverat mig öl.

Dipshit
2005-11-01, 20:10
Det du :D Med 6 säkerhetsvakter runtomkring ;)
Luckyyh..

jag var förresten gångavstånd från Arnold i förrgår, utan att veta om det *grr27* *cry*

HerrArne
2005-11-01, 21:10
Ska man skriva i en sånhäringa tråd eller inte? Hmmm... Massa skumt folk har man ju träffat... :D

Nåja. En liten en kan jag ju bjuda på. Med en riktig kändis i.

Linus Torvalds. :hbang:

Trevlig kille, med trevlig fru. Vi liksom gled ifrån ämnet lite (diskussionen började med versionsnumrering av laddmoduler på 1.3-spåret av linuxkärnan :) ). Tror han tyckte det var skönt att prata svenska en stund.

Pdaddy
2005-11-01, 21:16
En godbit är att jag lärt Laila Freivalds dotter rida.


På vad :naughty:

M

Dissector
2005-11-01, 21:38
Skakat hand och pratat med Jon Nödtveidt i Dissection ! Han som är mördare och allt. Det är stolthet. =)

Jag känner medlemmarna i Lord Belial ganska bra :D

Tränar på ett gym vars ägare kommit tvåa efter Anders Graneheim och vunnit över Martin Kjällström i tävling :D Det där är grymma grejer

Hooyaa

Kaboffastar
2005-11-01, 21:47
Alltså nu orkar ja inte läsa mer skit ;D, jag äger er alla med att ja snackat med Nicko Mcbrain och Steve Harris ( Trummis och bassist i IRON MAIDEN ) i stockholm, tagit i hand och fått autograf.

mini
2005-11-01, 21:49
På vad :naughty:

M
Hon var typ 8 ffs...
Jag har iofs utsatt han som spelade Åke i tv-serien om Bert för milt barnarov. :D

stefannn
2005-11-01, 21:50
Alltså nu orkar ja inte läsa mer skit ;D, jag äger er alla med att ja snackat med Nicko Mcbrain och Steve Harris ( Trummis och bassist i IRON MAIDEN ) i stockholm, tagit i hand och fått autograf.

och jag äger er alla med att jag och en polare stått med ryska landslaget och snackat med yashin och bure när dom var här och spelade för några år sedan .. så ...p3wned (eller hur man gör på dataspråk)

sen såg jag faktsikt emma frånfarmen p ågymemt häromdan

Kaboffastar
2005-11-01, 21:52
och jag äger er alla med att jag och en polare stått med ryska landslaget och snackat med yashin och bure när dom var här och spelade för några år sedan .. så ...p3wned (eller hur man gör på dataspråk)

sen såg jag faktsikt emma frånfarmen p ågymemt häromdan

Hade du sagt Jaromir Jagr. haha

shibi
2005-11-01, 21:52
Hälsat på hemma hos Ingemar Johansson (riktigt liten irriterande hund hade dom) :booty:

annars har jag fått autograf av Agneta sjödin *rolleyes* *flex*

Sheogorath
2005-11-01, 21:55
Jag har dansat "sista dansen" med hon svarta i Army of Lovers :hbang:.

stefannn
2005-11-01, 21:56
Hade du sagt Jaromir Jagr. haha
sen när vart han ryss??

Pingu
2005-11-01, 22:09
När jvm i hockey gick här så träffade jag Jason Spezza (ottawa), Daney Heatley(ottawa), Jay Bouwmeester (Florida), Mark Bell (Chicago), Matt Pettinger (Washington) och Mathieu Biron (Washington). Började med att jag satt med Kanadensarna (Morfar är därifrån) och träffade Jason Spezzas farsa. Vi började snacka och sen fick jag träffa killarna och fick haka på dom ut på krogen en kväll.

Har träffat Bob Nyström (han är min polares kusin) och Sergio Momesso

Träffade Johan Oldenmark på gymmet för 2 år sen. Var ju tvungen att ringa efter Karin och Eric + en kamera. Blev en bild där han håller i Eric med en arm och den andra runt min tant

Jävlar vad jag har mött lassie :)

Jet
2005-11-01, 22:11
Jag har slängt ut Timbuktu från krogen, och nekat Zlatan och hans kompisar, är jag tuff nu? :D

Sheogorath
2005-11-01, 22:13
Jag har slängt ut Timbuktu från krogen, och nekat Zlatan och hans kompisar, är jag tuff nu? :D

Timbuk rappar om någon vakt han lackar på i någon låt. Han kallar honom "Goliat". :D

Helena B
2005-11-01, 22:20
Jag har slängt ut Timbuktu från krogen, och nekat Zlatan och hans kompisar, är jag tuff nu? :D

Oja...får jag ta på dig :D

Scratch89
2005-11-01, 22:29
Jag har dansat "sista dansen" med hon svarta i Army of Lovers :hbang:.
Black is beautiful. :D

abbarn
2005-11-02, 00:35
Höll på att gå in i Peter Forsberg i trappan på väg ner till gymmet i sommras.
Har tränat fotboll med en av tvillingarna sedin (kommer inte ihåg vilken av dom), deras bror går eller rättare sagt gick i samma fotbollslag som mig.

Kwon
2005-11-02, 00:39
Jag har dansat "sista dansen" med hon svarta i Army of Lovers :hbang:.

Haha apropå Army of Lovers så har den där liraren Jean Pierre Barda i Army slängt sliskiga blickar på mig på något rave för många år sedan.

Brrrr... Jag hade precis kommit ut ur mensroom så står han där o stirrar!

Fick mardrömmar efter det

prime^
2005-11-02, 00:40
Min bror har skate:at med Timbuktu och dom känner varandra.. WOOHOO :em:

Big_Vik
2005-11-02, 01:24
Fettfett.

Går i samma klass som och driver ett (dåligt) UF-företag ihop med Kenny Bräcks kusin :hbang: :D

abbarn
2005-11-02, 01:29
Driver också ett UF-företag med kenny bräcks kusin

Big_Vik
2005-11-02, 01:34
Driver också ett UF-företag med kenny bräcks kusin

tönt. :D

Jag är förresten VD för företaget så man kanske kan säga att jag har hela släktet Bräck vid mina fötter? :)

Big_Vik
2005-11-02, 01:44
Vill inte bryta mot någon regel genom att göra reklam, men om någon är intresserad av lite annorlunda badrumsprodukter, pm:a mig eller vår inköpschef Abbarn, som utgör den trejde, mentalt ofullständiga delen i vårt mycket fina företag: badrumsshoppen.

Har även som sagt träffat och snackat med Jörgen Ljungberg och Emil Johansson :hbang:

H.Emanuel
2005-11-02, 05:54
Jag hälsade på Peter Siepen på stan en gång och han stannade upp och började prata en massa, som om vi känt varandra i flera år.

grisbil3n
2005-11-02, 06:10
En godbit är att jag lärt Laila Freivalds dotter rida.

Hade varit coolare om en snubbe skrivit de där.

En annan har partajat med Leif GW Persson. Ett par gånger dessutom :)

Jet
2005-11-02, 06:52
Timbuk rappar om någon vakt han lackar på i någon låt. Han kallar honom "Goliat". :D

Tror inte han minns mycket av den kvällen, men om det är mig så är jag ju nästan kändis..... Undra om jag får åka på såndär barturne då?

Jet
2005-11-02, 06:53
Oja...får jag ta på dig :D

Tyvärr inte, men tack ändå :thumbup:

Wopper
2005-11-02, 23:50
Jag släppte inte in Peter Ijeh på en nattklubb när han hade bytt MFF mot IFK.

Jag har sett Ingvar Karlsson idag.

Jag har hållt på att bli påkörd av Michelle Pfifer när jag var i Cannes.

Jag har tillsammans med en annan kollomedlem rekordet i antal uppätna skålar med kött på en ät-så-mycket-du-orkar restaurang i Malmö.

Jag har nog kommit för sent till olika tillställningar flest av alla här på kollo.

Jag har kört Jerry Williams hem efter ett träningspass.

Leon
2005-11-03, 00:04
Festat med Ziggy Marley
Haft Camilla Henemark som guru på hennes agentur ZOO
Dissat den eländige Brinkenstjärna *screwy*
Snackat med Dorian Yates på expot i STHLM
Släkt med Per Gessle och Jan Malmsjö

Leon
2005-11-03, 00:06
Jag släppte inte in Peter Ijeh på en nattklubb när han hade bytt MFF mot IFK.

Jag har sett Ingvar Karlsson idag.

Jag har hållt på att bli påkörd av Michelle Pfifer när jag var i Cannes.

Jag har tillsammans med en annan kollomedlem rekordet i antal uppätna skålar med kött på en ät-så-mycket-du-orkar restaurang i Malmö.

Jag har nog kommit för sent till olika tillställningar flest av alla här på kollo.

Jag har kört Jerry Williams hem efter ett träningspass.

Du glömde att Saryn Muldrow jagade dig i Båstad och att du hängt ihop med Zlatans flickvän :)

Rock'nRoll
2005-11-03, 00:06
Jag har varit ensam i ett gym på Berga med Roger Zapfke! (stavning)

Leon
2005-11-03, 00:11
känner kalle lane!
Vem är det??? :confused:

Rock'nRoll
2005-11-03, 00:39
Vem är det??? :confused:

Han påstås vara stark.

Leon
2005-11-03, 00:42
Han påstås vara stark.
jaså Bamse!eller vem menar du? :D

lauria
2005-11-03, 00:43
Ja har åkt samma plan som Nanne Grönvall, den ni. ;)
Gått förbi Magnus Uggla.
Sen så såg jag Mona Salin i helgen.

Goddaniel
2005-11-03, 01:13
Ja har åkt samma plan som Nanne Grönvall, den ni. ;)
Gått förbi Magnus Uggla.
Sen så såg jag Mona Salin i helgen.

Själv satt jag på samma plan som Magnus Uggla till Österrike. Han satt för övrigt och spelade gameboy.
På hemvägen åkte jag samma plan som Martin Timell.
Har sett Kristian Luuk ett antal gånger, han bor nånstans runt Odengatan/Roslagsgatan verkar det som.
Har sett Djurgårdens målvakt läsa tidningen på 7-11.

:)

Wopper
2005-11-03, 01:49
Du glömde att Saryn Muldrow jagade dig i Båstad och att du hängt ihop med Zlatans flickvän :)

Aj fan, det hade jag faktiskt glömt bort. Den där med fröken Muldrow borde ju stå som nummer ett, sen var hon igång i Köpenhamn på Nordiska också...
Ytterliggare två guldkorn att lägga i påsen.

Tone Norum, om någon kommer ihåg henne har bjudit mig på fest. Kom tyvärr dit en aning sent, ja ganska mycket för att vara ärlig, så hon hade dragit. Där rök den chansen.

Sen har jag en till om en annan snygging som smög runt i min trapp och snokade efter att ha tagit reda på var jag bodde via bilregistret...
Men den är nog inte tillåten här.

trasan
2005-11-03, 01:53
Suttit i samma bergodalbanevang som Peter jacksson ( Skapare av Sagan om ringen) ,,, på Liseberg var det!

Wopper
2005-11-03, 01:58
Festat med Ziggy Marley
Haft Camilla Henemark som guru på hennes agentur ZOO
Dissat den eländige Brinkenstjärna *screwy*
Snackat med Dorian Yates på expot i STHLM
Släkt med Per Gessle och Jan Malmsjö

Du har slängt ut popsnöret Arash från Slagthuset efter han varit otrevlig mot dig.

Du har hängt ihop med Henke Larsson och hans bror.

Kwon
2005-11-03, 02:27
Sen har jag en till om en annan snygging som smög runt i min trapp och snokade efter att ha tagit reda på var jag bodde via bilregistret...
Men den är nog inte tillåten här.

Utveckla!

supra
2005-11-03, 09:25
Jag krocka med Brittney Spears på ett övergångställe.
Oh sorry sa hon och sen kom det en stor stor stor stor mörk man och sa "watch where you going".

Humm... var inte det där brittan kom jag på sen.
Kan tala om att hon var typ 3 äpplen hög, pytteliten!

skaparn
2005-11-03, 09:46
Gått förbi Magnus Uggla.

Jag har skakat hand med Magnus Ugglas bror, Gabriel.

Jay-Z
2005-11-03, 10:37
Jag har pluggat i Spanien med Birk Borkason.

Zlin
2005-11-03, 10:45
En annan har partajat med Leif GW Persson. Ett par gånger dessutom :)

Det där är väl inget. Jag är kusin med hans dotter! :sleep:

Stoltz
2005-11-03, 10:49
Varit fruktansvärt nära på att Brandmanna-suplexa Robinsson Robban på nån dum B-kändis fest.

Varit smakråd åt någon från Big Brother. (Ingen aning vem faktiskt, bara märkte att folk kollade lite väl mycket medan vi snackade, och fick sen reda på av kassörskan i affären att det var nån BigBrother kändis. Hon var fin i bikini dock!)

Skulle shotta (stavning?) och råkade missa min mun och träffa mannen som satt bakom mig, som inte var någon mindre än den näst hatade mannen i Dokusåpa-historia (enligt mig själv): En plump ifrån Klubb Goa. (Kommer inte ihåg hans namn, han lipade varje gång man råkade slå på programmet...Nån som vet?)

...Där tog min meritlista slut!

The Draf
2005-11-03, 11:07
Bor granne med paradise hotel Jocke :em: Nån som minns honom? Olindas guy större delen av programmet.
http://images.google.se/imgres?imgurl=http://www.expressen.se/content/1/c6/19/49/28/bd71a986.jpg&imgrefurl=http://www.expressen.se/index.jsp%3Fd%3D452%26a%3D194898%26i%3D10&h=270&w=350&sz=18&tbnid=BnL4e3-NFH4J:&tbnh=89&tbnw=116&hl=sv&start=2&prev=/images%3Fq%3Dparadise%2Bhotel%2Bjoakim%2BR%25C3%25 B6nnmark%26svnum%3D10%26hl%3Dsv%26lr%3D%26sa%3DN

Prowler
2005-11-03, 11:09
I lumpen kollade jag leg. på Stefan Sauk när han skulle in och flyga (F16). Har aldrig gillat honom förresten, borde han nekat honom inträde...

jwzrd
2005-11-03, 11:14
Jag har pluggat i Spanien med Birk Borkason.

HAHAHA! Du vet att du alltid varit min idol Gay-Z, men nu är du fan Kung!

Jay-Z
2005-11-03, 11:28
HAHAHA! Du vet att du alltid varit min idol Gay-Z, men nu är du fan Kung!

Det roliga är ju att första gången vi såg det röda/orangea hårsvallet bobba förbi utanför fönstret utbrast vi på skoj: "Haha. Birk Borkason!" Sedan visade sig att det stämde också. :)


Jak elskar dig med.

Jet
2005-11-03, 13:37
2:an i Världens Starkaste Kvinna 04, Jill Mills, slängde lite eggande blickar på mig under NOGP för 3 år sedan. Men det var i ärlighetens namn mest obehagligt.

chidde
2005-11-03, 13:47
fyfan va gammal tråd, anyway...

jag har köpt ett par handledsskydd (som jag fö inte använder) av electra på nutrition outlet i göteborg :cool:

Kwon
2005-11-03, 14:41
fyfan va gammal tråd, anyway...

jag har köpt ett par handledsskydd (som jag fö inte använder) av electra på nutrition outlet i göteborg :cool:

Isabella regerar!

Nina L
2005-11-03, 14:49
Jag såg Gonza på Willys i veckan. Jag tycker att han är cool, så jag blev lite "star struck" och visste inte vart jag skulle titta. :D

_scrotum_
2005-11-03, 14:49
gick på samma dagis som Idol stina. :hbang:

puppas
2005-11-03, 14:54
Efter mycket funderande så har jag kommit fram till följande...

Gjorde lumpen med Daphne Leon och Dogge's kusin.
Såg Harald Treutiger på en restaurang i Bydalen
Flinat åt Mikael Tornving på ICA här i Östersund. (Han kommer ju härifrån :hbang: )
Hälsat på Magnus Uggla på fyllan, han nickade nonchalant tillbaka *grr*
Haft ett möte med chefen över Arbetsförmedlingen. (Den är bäst ;) )
Varit fanvakt åt Konungen när dom lade ner den militära organisation som fanns här i Östersund i somras. (Fick se han ganska nära iaf :) )
Har poserat bredvid Berge ( min favorit :hbang: )

Ja det var väl allt, spännande va ?

Grisen
2005-11-03, 15:40
Jag såg Gonza på Willys i veckan. Jag tycker att han är cool, så jag blev lite "star struck" och visste inte vart jag skulle titta. :D


Vem är det?

nim
2005-11-03, 15:44
* Jag har skyddat Robbinson Robban från att få stryk en midsommarafton.
* Jag har fått bärs av Kurre Lindmark
* Jag är bukis med Markoolio

IATOAON
2005-11-03, 15:52
Sjungit julsånger med Sven Melander på Burger King (GA-torg Malmö) vid kl 5 på natten (jag stod väl för den mesta sången iofs) :hbang:

Samma kväll deltog jag i pommes frites kastning på Lilleman (om nu någon minns den lille töntige "rapparen" från Lindängen i Malmö)

Nina L
2005-11-03, 16:16
Vem är det?
Gonzalo del Rio Saldias, alias Gonza Blatteskånska Rappare i bandet Advanced Patrol.

Du har säkert hört höjdaren "Jag vill ha SEX, timmars arbetsdag." :D

"Det är dags att börja jobba, det är dags att börja göra något.
Jag höjjer musiken, jag vill också kunna höra något!
Sääänk, skriker alla. Ok, förlåt.
Jag ser en gammal tant, jag svär att jag blev kåt.
Ikväll ska jag ha sex, annars kommer jag att dö.
Men efter åtta timmars jobb, fy fan vad man är slö."

http://www.poesilund.com/2004/poets/p/Gonzalo.jpg

Piranha
2005-11-03, 16:17
Har suttit bredvid iprenmannen på röda linjen .

Vad vann jag ?

Ziso
2005-11-03, 16:29
Robinson-Robban är min kusin.

olwe
2005-11-03, 16:34
* Jag är bukis med Markoolio

Hahahaha. respektpa!

Ben_Dover
2005-11-03, 18:08
Min pappa gick i skolan med Mats Sundins pappa! Jag har skakat hand med Dr Alban på hans "ställe", men framför allt har jag träffat ZONECAPONE några ggr :hbang:
*uppdate* *uppdate*
Edit: NEJ, man länkar inte till andra webshoppar!

puppas
2005-11-03, 18:13
Ja just ja, borsan är sandlådekompis med Tommy Salo. *rolleyes*

Peter-N1
2005-11-03, 20:14
Jag har gjort ingripanden mot mycket kända personer som tyvärr inte får nämnas pga av sekretessen.

Vad tror du dom säger?
Det var inte jag eller jag är oskyldig? Nej aldrig.

Det som säger är......
VET DU INTE VEM JAG ÄR!?

Nej, men jag vet VAD du är....gripen.

Jense
2005-11-03, 20:19
Jag har gjort ingripanden mot mycket kända personer som tyvärr inte får nämnas pga av sekretessen.

Vad tror du dom säger?
Det var inte jag eller jag är oskyldig? Nej aldrig.

Det som säger är......
VET DU INTE VEM JAG ÄR!?

Nej, men jag vet VAD du är....gripen.


skit i sekretessen nu peter, kolozzeum är viktigare!

Peter-N1
2005-11-03, 20:24
skit i sekretessen nu peter, kolozzeum är viktigare!

Jag vill inte förstöra era illusioner. Själv kan jag knappt se vissa mäniskor på tv längre utan att byta kanal.

Jense
2005-11-03, 20:25
Jag vill inte förstöra era illusioner. Själv kan jag knappt se vissa mäniskor på tv längre utan att byta kanal.





ja men okeejdå.. har du något som inte är sekretessbelagt då?







snutjävel

Peter-N1
2005-11-03, 20:34
ja men okeejdå.. har du något som inte är sekretessbelagt då?







snutjävel

Nja, alla vet ju redan att du har skakat galler, så där är väl sekretessen inte så viktig längre.











Discobyggare

Jense
2005-11-03, 20:36
Nja, alla vet ju redan att du har skakat galler, så där är väl sekretessen inte så viktig längre.











Discobyggare


ahaha det visste inte alla alls






jag satt inne för kvinnoförnedring och våld mot tjänsteman, TACK FÖR DEN PETER :D

Jense
2005-11-03, 20:38
har suttit nu och försökt komma på en bra comeback, jorgen säger att alla suger så peter, du vann denna rond. nu står det 1-1

Peter-N1
2005-11-03, 20:39
ahaha det visste inte alla alls






jag satt inne för kvinnoförnedring och våld mot tjänsteman, TACK FÖR DEN PETER :D

Det måste vara något nytt brott :D

Och sen var det väl försök till våld mot tjänsteman? Det lades väl ner? Det var ett otjänligt försök. Fanns ingen risk för skada. :D

Jense
2005-11-03, 20:40
Dert måste vara något nytt brott :D


med FI i spetsen - ja

FI och peter förståss, Tiina-peter :D

Peter-N1
2005-11-03, 20:44
med FI i spetsen - ja

FI och peter förståss, Tiina-peter :D

:laugh:

Ha ha, nej nu får man väl lägga ner OT, annars kommer moderatorerna *grr27* :furious: :smash:

sik
2005-11-03, 21:06
Hej.
hmm tvingar hjärncellen att arbeta lite nu...
Jag har i 4e klass varit med i soffipropp med sofia eriksson eller vad hon heter. i ett avsnitt som spelades in på i1 i kungsängen. Träffade senare den dagen Herbie och fick dansa till hans musik framför nån stridsvagn. och dessutom vann jag en stor jäkla geleråtta genom att va snabbast på militärens hinderbana.
sen har jag kramat charlotte perelli innan hon blev en perelli å hette nilsson. Hon var då ihop med min polares morbror.
magnus uggla flög med samma plan som mig till kos eller gran canaria. minns ej vilket.
Sett en av ABBA brudarna i resturangen på grand hotell för länge sen.
2 polare har haft umgänge med joanna i paradise hotell, en av dom har också fått håret klippt av natasha peyre.

såg när en polares polare fick kyssa antingen hanna lr magdalena på ett litet hak utanför sthlm.
där finns även Dan Ekborg att beskåda. senast var han skitfull å bråkig. (inte ovanligt)
han handlade med kort på coop forum och kassörskan som e en bekant fick en rejäl utskällning efter att ha frågat efter leg. (han röt till ngt om vet du inte vem jag e blablabla)
åkt i äggliften/åre tillsammans med några ur arvingarna.
kommer inte på mer just nu.

Snafu
2005-11-04, 02:00
Aj fan, det hade jag faktiskt glömt bort. Den där med fröken Muldrow borde ju stå som nummer ett, sen var hon igång i Köpenhamn på Nordiska också...
Ytterliggare två guldkorn att lägga i påsen.

Tone Norum, om någon kommer ihåg henne har bjudit mig på fest. Kom tyvärr dit en aning sent, ja ganska mycket för att vara ärlig, så hon hade dragit. Där rök den chansen.

Sen har jag en till om en annan snygging som smög runt i min trapp och snokade efter att ha tagit reda på var jag bodde via bilregistret...
Men den är nog inte tillåten här.

Jag har en polare som bodde i samma trappuppgång som Tone Norum, men det var iofs i Stockholm?

Kwon
2005-11-04, 06:32
Träffade senare den dagen Herbie och fick dansa till hans musik framför nån stridsvagn. och dessutom vann jag en stor jäkla geleråtta genom att va snabbast på militärens hinderbana.

Apropå Herbie så träffade jag han på fyllan på Cafe Opera eller var det nu var...

Det var väl precis efter Pick it Up och In the right type of mood om jag minns rätt...

Han var full, jag var full och jag minns att jag sa, kör lite tyngre låtar nästa gång Herbie! Tillbaks till Pick it up-stuket! Tyngre trumbeats, dont forget the roots eller något liknande sa jag. Självklart sa han, nästa låt kommer bli jättegrym o en av mina tyngre!

Så kom nån jävla dynglåt av Herbster några veckor/månader senare.. Jahaja, värsta sömnpillret..

Apropå det så var det en ENORM mängd kändisar där den gången..Eller kändisar o kändisar, ja E-type, Army of Lovers folk Camilla etc etc

Jag va redigt berusad så det var mycket dimma, men många kända ansikten "den där känner jag ju igen från någonstans" var det som man snackade fylledunga med vid bar o dansgolv etc..

Roligast var ju dock det att Herbie va mer packad än de flesta där.

-

Sen har jag gått förbi en mkt gammal Nils Poppe vandrade längs en gata inne i stan för många år sen.

Nästan blivit påkörd av Bingo Loket när jag va nere i Götet, gick över ett övergångsställe o vem kommer i snabb fart? Vafan akta dig din jävel, så såg jag att det var Loket Olsson i bilen.

Sen har jag tränat grepp med Shaolins främsta läkare och träffat Mariah Carey när jag var nere i Paris.

-

Jag har också vart med på TV! Jag var aspackad och gick ner i split när jag var med i en "talkshow" på ZTV för många år sedan!

Jag sjöng också, låten som var aktuell då var Calcutta med Dr Bombay...

Jense
2005-11-04, 06:43
Apropå Herbie så träffade jag han på fyllan på Cafe Opera eller var det nu var...

Det var väl precis efter Pick it Up och In the right type of mood om jag minns rätt...

Han var full, jag var full och jag minns att jag sa, kör lite tyngre låtar nästa gång Herbie! Tillbaks till Pick it up-stuket! Tyngre trumbeats, dont forget the roots eller något liknande sa jag. Självklart sa han, nästa låt kommer bli jättegrym o en av mina tyngre!

Så kom nån jävla dynglåt av Herbster några veckor/månader senare.. Jahaja, värsta sömnpillret..

Apropå det så var det en ENORM mängd kändisar där den gången..Eller kändisar o kändisar, ja E-type, Army of Lovers folk Camilla etc etc

Jag va redigt berusad så det var mycket dimma, men många kända ansikten "den där känner jag ju igen från någonstans" var det som man snackade fylledunga med vid bar o dansgolv etc..

Roligast var ju dock det att Herbie va mer packad än de flesta där.

-

Sen har jag gått förbi en mkt gammal Nils Poppe vandrade längs en gata inne i stan för många år sen.

Nästan blivit påkörd av Bingo Loket när jag va nere i Götet, gick över ett övergångsställe o vem kommer i snabb fart? Vafan akta dig din jävel, så såg jag att det var Loket Olsson i bilen.

Sen har jag tränat grepp med Shaolins främsta läkare och träffat Mariah Carey när jag var nere i Paris.

-

Jag har också vart med på TV! Jag var aspackad och gick ner i split när jag var med i en "talkshow" på ZTV för många år sedan!

Jag sjöng också, låten som var aktuell då var Calcutta med Dr Bombay...


erkänn, du va början på 90talets KUNG i stockholm?

Fettecke
2005-11-04, 08:39
telefon-intervjuat Magnus Wernblom (fd. modo hockey osv) om hans karriär, drömmar osv... jag var nog 14 år och förbannat nervös... han var ju min stora idol liksom :)

men vad gör man inte för att få ett IG i det projektet... som sagt, jag var så jävla nervös så det han sa, skrev jag inte ner på papper, sen så vart det så dumma frågor... så vafan ;) vart inte mkt material att lämna in till läraren :)

Niclaaas
2005-11-04, 08:42
kändisar :sleep:

userfriendly
2005-11-04, 08:42
Jag såg Peter Haber på stan....(SUNES PAPPA) jag börja asgarva av att bara se honom :D *screwy*

skaparn
2005-11-04, 08:45
telefon-intervjuat Magnus Wernblom (fd. modo hockey osv) om hans karriär, drömmar osv... jag var nog 14 år och förbannat nervös... han var ju min stora idol liksom :)

Kan avslöja att alla som vill se Wernblom bara behöver köpa en Audi (eller åtminstone låtsas) i Skellefteå. Om jag förstått det rätt så har en ett deltidsjobb som bilkrängare.

Mycket bra val av idol förresten, Wernblom har ett stort hockeyhjärta.

Fettecke
2005-11-04, 08:54
Kan avslöja att alla som vill se Wernblom bara behöver köpa en Audi (eller åtminstone låtsas) i Skellefteå. Om jag förstått det rätt så har en ett deltidsjobb som bilkrängare.

Mycket bra val av idol förresten, Wernblom har ett stort hockeyhjärta.
det är lite töntigt att han har ett arbete vid sidan om, med tanke på vilken spelare han är, kasst att klubben inte pungar ut med rejäl lön...

iaf, detta var alltså för snart 8 år sedan... då han lirade lite i landslaget, i MoDo osv...

nim
2005-11-04, 08:57
Kom på att jag även är bukis med Henrik Zetterberg!

Dipshit
2005-11-04, 09:05
gick på samma dagis som Idol stina. :hbang:
hackebacke? :confused:

skaparn
2005-11-04, 09:05
det är lite töntigt att han har ett arbete vid sidan om, med tanke på vilken spelare han är, kasst att klubben inte pungar ut med rejäl lön...

iaf, detta var alltså för snart 8 år sedan... då han lirade lite i landslaget, i MoDo osv...

Han tjänar bra. Jobbet har han för att inte livet ska vara endast hockey. Det var ett av villkoren då han skrev på enligt ryktet.

Dessutom är det nu han är som störst, fått komma till en riktigt klubb, med riktiga fans och snygga färger.

Lillgrabben
2005-11-04, 09:13
Han tjänar bra. Jobbet har han för att inte livet ska vara endast hockey. Det var ett av villkoren då han skrev på enligt ryktet.

Dessutom är det nu han är som störst, fått komma till en riktigt klubb, med riktiga fans och snygga färger.


:)


Du skulle höra vilket hockeysnack det är på jobbet varje fikarast nu..... AIK hit & AIK dit!

Tyvärr delar jag inte mina arbetskamraters hockeyfascination fullt ut, men visst är det jävligt skoj om hockeyn går bra i stan!! :D

Jag förstår Wernblom, även om han är duktig kommer hans hockeykarriär inte att vara för evigt. Det kan vara bra att ha provat på vanliga jobb, både för den sociala biten men även för att ha fått in en fot i arbetslivet ( den dagen karriären är över).

_scrotum_
2005-11-04, 10:02
hackebacke? :confused:


njae gick iofs där också, men stallet hette dagiset..

Du med eller?

jakke
2005-11-04, 11:22
Han tjänar bra. Jobbet har han för att inte livet ska vara endast hockey. Det var ett av villkoren då han skrev på enligt ryktet.

Dessutom är det nu han är som störst, fått komma till en riktigt klubb, med riktiga fans och snygga färger.
Snyga färger hahahahahhahahaaa..

Wernblom hade ett jobb vid sidanom även i MoDo *uppdate*

skaparn
2005-11-04, 13:15
Snyga färger hahahahahhahahaaa..

Wernblom hade ett jobb vid sidanom även i MoDo *uppdate*

Finns det jobb i övik förutom frikyrkopastor?

Grisen
2005-11-04, 13:20
Finns det jobb i övik förutom frikyrkopastor?


Ja, man kan jobba på bruket också.

Big_Vik
2005-11-04, 13:23
Finns det jobb i övik förutom frikyrkopastor?
Typ som nej.?

Har träffat Grisen :hbang:

jakke
2005-11-04, 13:25
Har skakat hand med Öviks modeGuru Grisen!!

Big_Vik
2005-11-04, 13:29
Har skakat hand med Öviks modeGuru Grisen!!

:smokin:

Pingu
2005-11-04, 13:37
Är pappa till jätte talangen i hockey Eric Öqvist

Är tremening med Dick Andersson ( bla landslags målis i hockey)

Är släkt med Tore Öqvist ( en av severiges bästa hockeyspelare på 80 talet)

Är släkt med Gösta brännström ( varit med i os i löpning)

Karins kusin var fröken lappland för 2 eller 3 år sen

Karins morfar var bästa kompis med Sixten Jernberg ( skid legend)

Min farmor var fotomodell på 50 talet

Farsan och Rune Lindfors har några medaljer i Rally

Jag vann dm i kula 14 år gammal

Mina 2 barn har 2 gr blivit erbjudna att göra reklam åt Pampers och Nestle


Jag är kungen av onödigt vetande :hbang: *kissass*

Grisen
2005-11-04, 13:40
Big_Vic och jakke har krossat samtligas självförtroende.

Tråd låst

allan

Mad Monkey
2006-04-10, 22:43
Det här är inte många som gjort :naughty:

1. Begärt leg av Kungen
2. Onanerat i vaktkuren på Drottningholms slott
3. Skickat ner "Familjen" i flygande mattan på grönalund
4. Tagit LSD i spökhuset på grönalund ( ej att rekomendera)
och spökat där med Ted Åström (Olyckan)
5. Skrämt livet ur Annika Jankell så hon låg och skrek på golvet och slog mig
med sin keps.
6. Kört runt Ulf Lundell i Pariserhjulet
7. Hälsat på Jon Bon Jovi i en korridor i Globen
8. Hälsat på Roland Orzabal (Tears for Fears) i en korridor i Globen
9. Hälsat på Mick Hucknall (Simply Red) på Hovet.
10. Bjudit Joe Satrianis Trummis på en cigg efter en spelning
11. Stört Prince under en soundcheck och blivit ombedd att gå därifrån.

Keep it Greasy :hbang:

jakke
2006-04-10, 23:22
Hur kan man bumpa upp en såhär gammal tråd?

clash
2006-04-10, 23:24
Det här är inte många som gjort :naughty:

1. Begärt leg av Kungen
2. Onanerat i vaktkuren på Drottningholms slott
3. Skickat ner "Familjen" i flygande mattan på grönalund
4. Tagit LSD i spökhuset på grönalund ( ej att rekomendera)
och spökat där med Ted Åström (Olyckan)
5. Skrämt livet ur Annika Jankell så hon låg och skrek på golvet och slog mig
med sin keps.
6. Kört runt Ulf Lundell i Pariserhjulet
7. Hälsat på Jon Bon Jovi i en korridor i Globen
8. Hälsat på Roland Orzabal (Tears for Fears) i en korridor i Globen
9. Hälsat på Mick Hucknall (Simply Red) på Hovet.
10. Bjudit Joe Satrianis Trummis på en cigg efter en spelning
11. Stört Prince under en soundcheck och blivit ombedd att gå därifrån.

Keep it Greasy :hbang:

Haha Nej men jag har fan valsat omkring i spökhuset på jävligt många valium i bloatad och svettig högform och försökt slicka brudspökena i ansiktet samt jagat dom längs spökkorridorerna, sluddrandes, ja skall ligga med er"

i övrigt bryr ja mig sällan om kändisar o listan e för lång för att orka rabbla men några ovanligare/lustigare är väl:

#Tagit den där rullstolsbundna big-brother-brudens rullstol och rullat bort henne från hennes plats vid bordet för att slå mig ner och flörta med hennes kåta syrra. Hon såg sne och förvånad ut där hon rullade iväg över golvet inne på MERA helt plötsligt.

#Är bekant med en Insiderprofil - Programmet var en intervju med en torped inne på kåken och handlade om psykopater.

# Samma genre - Blivit medtvingad från gymet till ett sånt där AAS (eller vafan förkortningen är när man plussar till drugs) - möte av "Tok-Erik" .. med efterföljande och djupa, givande samtal.

#Tillåtit/Hetsat en vän att förgripa sig på den lilla killens, i "bra eller anus" programmet (minns fan inte va han heter) person, genom att bryskt släpa ner den minst sagt överraskade karln längs norrmalmstorg, slänga honom i en vatenpöl samt spotta på honom... det var nån fråga om anti-semitism eller nått.

ja har rätt många fler på lager men alla e inte rumsrena

egge
2006-04-10, 23:28
......
ja har rätt många fler på lager men alla e inte rumsrena

Who cares. Ös på bara. *yourock*

clash
2006-04-10, 23:37
haha nja alltså saken är den att dom bästa antagligen skulle resultera i olika former av polisanmälningar .. inte minst "förtal" från några ganska kända personer... så ja får nog hoppa det.

Pez
2006-04-10, 23:39
Hur kan man bumpa upp en såhär gammal tråd?
För att man är väldigt stolt över att man inte bara har gjort lumpen utan på det även jobbat på grönan en sommar?

clash
2006-04-10, 23:41
Ja har hetsat Fairing-Lasse till Grand garbos o missat tillställning själv :) Lasse hamnade i tvivelaktigt sällskap har ja för mig :)

Kaboffastar
2006-04-11, 01:02
Haha Nej men jag har fan valsat omkring i spökhuset på jävligt många valium i bloatad och svettig högform och försökt slicka brudspökena i ansiktet samt jagat dom längs spökkorridorerna, sluddrandes, ja skall ligga med er"

i övrigt bryr ja mig sällan om kändisar o listan e för lång för att orka rabbla men några ovanligare/lustigare är väl:

#Tagit den där rullstolsbundna big-brother-brudens rullstol och rullat bort henne från hennes plats vid bordet för att slå mig ner och flörta med hennes kåta syrra. Hon såg sne och förvånad ut där hon rullade iväg över golvet inne på MERA helt plötsligt.

#Är bekant med en Insiderprofil - Programmet var en intervju med en torped inne på kåken och handlade om psykopater.

# Samma genre - Blivit medtvingad från gymet till ett sånt där AAS (eller vafan förkortningen är när man plussar till drugs) - möte av "Tok-Erik" .. med efterföljande och djupa, givande samtal.

#Tillåtit/Hetsat en vän att förgripa sig på den lilla killens, i "bra eller anus" programmet (minns fan inte va han heter) person, genom att bryskt släpa ner den minst sagt överraskade karln längs norrmalmstorg, slänga honom i en vatenpöl samt spotta på honom... det var nån fråga om anti-semitism eller nått.

ja har rätt många fler på lager men alla e inte rumsrena

Du verkar lite blyg


























:D

Diana
2006-04-11, 07:11
Haha Nej men jag har fan valsat omkring i spökhuset på jävligt många valium i bloatad och svettig högform och försökt slicka brudspökena i ansiktet samt jagat dom längs spökkorridorerna, sluddrandes, ja skall ligga med er"

:laugh:


Jag ska sätta fyr på gävlebocken nästa år

Nina L
2006-04-11, 08:06
11. Stört Prince under en soundcheck och blivit ombedd att gå därifrån.And we have a winner! Det där var verkligen en perfekt och fånig merit!

Clash: Du skrämmer mig lite. :D

Beecher
2006-04-11, 08:10
jag har käkat varmkorv tillsammans med john petrucci när dream theater var i sthlm.

jag har tränat tillsammans med martin lidberg när jag sommarjobbade i 2 månader.

jag har suttit vid bordet brevid rickard wolffpå grythyttans wärdshus.

jag har suttit 7ggr brevid carl-jan grankvist på bussen.

jag har träffat killarna i rundgång.

jag har tagit mer än vad jag väger i bänkpress och marklyft.

Hades
2006-04-11, 08:19
jag har käkat varmkorv tillsammans med john petrucci när dream theater var i sthlm.
RESPEKT! :bow:

timoat
2006-04-11, 09:02
Festat BREDVID (inte med) Brinty Spears, Samuel l. Jacksom, MAdonna, Marhia Carey, Karl Lagerfeldt på klubbar i Paris. Dock inte alla samtidigt. Pratat med Anders Holmertz.

Kwon
2006-04-11, 09:08
Hur kan man bumpa upp en såhär gammal tråd?

Man klickar Post Reply (alt Quote) , skriver någonting och klickar sedan på Submit Reply.

Lemmy
2006-04-11, 20:52
#Tillåtit/Hetsat en vän att förgripa sig på den lilla killens, i "bra eller anus" programmet (minns fan inte va han heter) person, genom att bryskt släpa ner den minst sagt överraskade karln längs norrmalmstorg, slänga honom i en vatenpöl samt spotta på honom... det var nån fråga om anti-semitism eller nått.



Lol.

Saxat ur husorganet FHM:s intervju med Piff och Puff (Juli 2005) :

(Filip) ... de kommer fram och ska dunka en i ryggen...
(Fredrik) Eller spotta på en.
(Filip) Visst fan. Jag var på väg till nattklubben Berns en gång, svinpackad. Då kommer det fram en snubbe som påstod att han var jude, och var skitförbannad för den där Emma Andersson-grejen. Sedan loskade han mig rakt i ansiktet.

:D

Cypher
2006-04-12, 08:05
Jag har skakat hand med Vladislav Tretiak, och har givetvis hans autograf.

mathor
2006-04-12, 08:15
Ätit middag med Meshuggah.

OggeP
2006-04-12, 08:21
Jag bor granne med denna tös.

http://www.aftonbladet.se/sport/0408/04/SPORT-04s55-slitzz-49_368.jpg

Lallle
2006-04-12, 08:30
Varenda gång man går på stan ser man nån i Kalmar FF, så där har jag sett dom flesta.

Nästan varje gång jag är i Stockholm ser jag nån halvkänd person, b.la "Jan" från vita lögner och nån från en reklamfilm.

OggeP
2006-04-12, 08:34
Ja just det ja. När jag var på Newark nyligen så ropade de upp att Fabian Bengtsson skulle uppsöka SAS disk. Och ja det var den kidnappade SIBA Direktören. Jag tänkte skrika "Du! Det är inte första gången du kommer bort va?" :D *innocent*

Men jag höll igen.


Desutom var det äkta paret Eva och Efva med på planet till NYC:

Nina L
2006-04-12, 08:59
En gång när jag var på konsum så stod Ylva Maria Thomson efter mig i kön. När jag skulle gå hem så busvisslade hon efter mig. Den yngre generationen kanske inte vet vem Ylva Maria är, men hon är en kåt sextant som brukade ha programmet Tusen och en natt, på TV1000. Jag gjorde även bedömningen att hon var en amfetaminmissbrukare (i folkmun: tjackpundare/tjacktorsk) men det förringar ju inte komplimangen. Jag har alltid tyckt att hon var lite cool.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Ylva_Maria_Thompson

http://www.robbscelebs.co.uk/noops467/ylva_maria_thompson0001.jpg
(Den här bilden bör vara ok, för man ser ju inte ett jota.)

Dessutom så blinkade Mikael Wiehe åt mig när vi möttes på cykelstigen i somras.

http://www.mikaelwiehe.se/mw_press/wiehe2sp.jpg

Kwon
2006-04-12, 09:03
Vafan, Ylva Maria busvisslande efter dig och du gjorde inget åt saken Nina? :D

Nina L
2006-04-12, 09:12
Vafan, Ylva Maria busvisslande efter dig och du gjorde inget åt saken Nina? :DJag vet. Det är dåligt. Jag är inte så bra på att ragga. Hon borde ha gått efter mig.

Kwon
2006-04-12, 09:16
Jag vet. Det är dåligt. Jag är inte så bra på att ragga. Hon borde ha gått efter mig.

OM hon hade gått efter dig och börjat snacka, hade du gjort nåt åt saken då? :D

"Ska du inte följa med Tant hem på lite kex och choklad?" :naughty:

Slartibartfast
2006-04-12, 09:33
Den här är bland de mest underhållande trådarna någonsin!

H.Emanuel
2006-04-12, 09:42
Örjan Ramberg spatserade förbi en 7/11 på Regeringsgatan häromdan när jag skulle köpa snus

Nina L
2006-04-12, 09:42
OM hon hade gått efter dig och börjat snacka, hade du gjort nåt åt saken då? :D

"Ska du inte följa med Tant hem på lite kex och choklad?" :naughty:Givetvis. Då hade jag varit en av rumporna i hennes konstutställning nu.

http://www.ylva-art.com/natgalleriet/rumpor/rumpor.html

Kwon
2006-04-12, 09:43
Har träffat Mariah Carey när hon var i Paris.

Kwon
2006-04-12, 09:44
Givetvis. Då hade jag varit en av rumporna i hennes konstutställning nu.

http://www.ylva-art.com/natgalleriet/rumpor/rumpor.html

Haha hon e ju galen den där damen! :D

Nice upptäckt...

Bunden gyllene..

http://www.ylva-art.com/natgalleriet/rumpor/st.guld.JPG

RajtanTajtan
2006-04-12, 09:45
Dansat med Lina Perned, varit ihop med Clark Olofssons dotter, varit hemma hos Babbsan. Lite smått och gott. Och snart ska jag provfilma med Clas Malmberg. Träffat många kända i S-holm.

Kwon
2006-04-12, 09:49
Jag vet. Det är dåligt. Jag är inte så bra på att ragga. Hon borde ha gått efter mig.

Kom på att jag varit med om liknande, men istället för Ylva Maria var det Jean-Pierre Barda *grr* :(

Jay-Z
2006-04-12, 10:26
Flashback-tråden "Vilka kändisar har du satt på?" är snäppet roligare än den här. :D *innocent*

Nina L
2006-04-12, 10:27
Flashback-tråden "Vilka kändisar har du satt på?" är snäppet roligare än den här. :D *innocent*Trådstart!!!! :thumbup:

Krokodil
2006-04-12, 10:34
Trådstart!!!! :thumbup:
Den tråden dör ganska snabbt... :D

OggeP
2006-04-12, 11:03
Trådstart!!!! :thumbup:

Nå?

Callister
2006-04-12, 20:33
*uppdate*
Fått pm av Grub
Polare är tillsammans med dottern till Persbrandts manager

:D

clash
2006-04-12, 20:58
Jag åt kebab bredvid thomas bodström ig´år

det höll på att sluta i en katastrof men den undveks skickligt

clash
2006-04-12, 21:14
Lol.

Saxat ur husorganet FHM:s intervju med Piff och Puff (Juli 2005) :

(Filip) ... de kommer fram och ska dunka en i ryggen...
(Fredrik) Eller spotta på en.
(Filip) Visst fan. Jag var på väg till nattklubben Berns en gång, svinpackad. Då kommer det fram en snubbe som påstod att han var jude, och var skitförbannad för den där Emma Andersson-grejen. Sedan loskade han mig rakt i ansiktet.

:D

Hahahahah fy fan vad underbart , dåligt av honom att utelämna att han blev nerknuffad i en vattenpöl oxå

Röda_Lacket
2006-04-12, 21:31
Thomas Ravelli har fått ett damp-utbrott på mig när jag "råkade" få en boll på mig när ifk tränade. Sedan sa han att han bara skojade och jag fick skjuta en straff på honom. Detta var nog 95-96 någon gång

Tigerkotten
2006-04-12, 21:36
Kört liggande hantelpress brevid Mark Levengood, han körde Sne hantelpress och tappade vikterna och sa något typ "ojdå" eller något minns ej.

Pdaddy
2006-04-12, 21:37
Hjälpte Natacha Payre på Shippol flygplats i amsterdam..

Hon hade sumpa nallen i polen på Paradice hotell, så hon fick låna min telefon.. Sen att hon satt på standby biljett ända från USA + åkt in i tullen me nån annan brud är en annan historia...

I had HIT IT om ja hade fått chansen å göra de alltså.. Blondå lite kokko är jag helt säker på.

M

HookersUnited
2006-04-12, 21:43
Är pappa till jätte talangen i hockey Eric Öqvist

Är tremening med Dick Andersson ( bla landslags målis i hockey)

Är släkt med Tore Öqvist ( en av severiges bästa hockeyspelare på 80 talet)

Är släkt med Gösta brännström ( varit med i os i löpning)

Karins kusin var fröken lappland för 2 eller 3 år sen

Karins morfar var bästa kompis med Sixten Jernberg ( skid legend)

Min farmor var fotomodell på 50 talet

Farsan och Rune Lindfors har några medaljer i Rally

Jag vann dm i kula 14 år gammal

Mina 2 barn har 2 gr blivit erbjudna att göra reklam åt Pampers och Nestle


Jag är kungen av onödigt vetande :hbang: *kissass*
Jag har träffat Pingu

WheyProtein
2006-07-18, 22:02
Träffat Stefan Holm och Roger Zapfe, (Atlas från Gladiatorerna) på tågstationen.

Stått en halvmeter från Thomas Ravelli.

Spelat golf samtidigt som Peppe Eng, han "släppte igenom" oss(vi var så snabba)

Åkt snowboard i liften bakom Ingemar Backman.

Tror jag såg Alberto Tomba på en skidanläggning i Italien....

Kabuto
2006-07-18, 22:19
En gång när jag var jävligt packad och skulle gå till baren för mer dricka så stod markoolio där och ragga på nån bartender jag och polaren skakade hand och prata lite snabbt med han. Markoolio var ganska borta han me :D

rain
2006-07-18, 22:21
Jag har gort kalsonggreppet på lasse berghagen.

Palm
2006-07-18, 22:42
Jag har gort kalsonggreppet på lasse berghagen.
:bow:

Jack Bauer
2006-07-18, 23:56
Jag har frågat Staffan Ling följande:
"Int' har du sett Hedlund?" :Virro

The_RobRoy
2006-07-19, 00:01
Jag har gort kalsonggreppet på lasse berghagen.

Om den är sann, är den rätt svårslagen.

Dissector
2006-07-19, 00:35
Om den är sann, är den rätt svårslagen.

Du har PM för katten *grr27*


:D

En fånig merit jag kom på nu, var att jag lekt med Niklas Strömstedt's son en gång för längesen, på en lekplats! Pappa gillade Strömstedt väldigt mycket så han var glad iallafall

Noll
2006-07-19, 02:48
För ett par år sen jobbade jag hos sverigeagenten för en del juicer och barartiklar och träffade då upprepade gånger "Jayjay" Johan Eliases, som var häftigt kool manager i tv3-floppen rockstars... ( Detta var innan han became Jayjay sas...) :hbang:


Min kwinn Vera har stolpat fram dumfull till han som spelar mr Big i sex and the city å undrat : are you looking for Carrie? :whipped:

Såh!

Deceiver85
2006-07-19, 09:12
Egentligen inte min merit, men min farmor har hyrt hus nere i Spanien och grannen var Chuck Norris!

http://www.noelheikkinen.com/noel/chucknorris.jpg