Visa fullständig version : Ett bra program kring mat av Evan Centopani
Anders The Peak
2016-10-01, 10:12
SrpiNFGZ3_Q#t=570
Riktigt vettig kille. Synd att fler styrketränande/byggare inte äter med sån omtanke för hälsan!
Riktigt vettig kille. Synd att fler styrketränande/byggare inte äter med sån omtanke för hälsan!
Nyttig mat är det absolut, men fy fan vad trist. Går ju att göra hälsosam mat väldigt mycket roligare än sådär.
Minikubik
2016-10-01, 18:42
Jag gillar Evan, alltid uppfattat honom som en hyvens kille. Säger vettiga saker och verkar allmänt nöjd med livet
finns arsenik i ris och risprodukter
http://www.livsmedelsverket.se/livsmedel-och-innehall/oonskade-amnen/metaller1/arsenik-i-ris/
finns arsenik i ris och risprodukter
http://www.livsmedelsverket.se/livsmedel-och-innehall/oonskade-amnen/metaller1/arsenik-i-ris/
Inget nytt.
An Iron Soul
2016-10-01, 23:47
Jag har alltid gillat Animal Pak. Trots att jag inte är någon hardcore bodybuilder
När jag flyttade hemifrån och skulle veckohandla använde jag flera gånger deras videos som vägledning.
Det gav en jäkla boost i träningen och ekonomin gick ihop helt okej.
Även om matpriserna mellan USA och Sverige kan skilja sig ganska rejält.
En dag ledsnade jag på att leva sådär inrutat månad för månad.
Men jag har mina perioder då jag är mer noggrann. Då kan det vara skönt att gå tillbaka till dom gamla rutinerna.
An Iron Soul
2016-10-01, 23:58
Det finns ett legendariskt klipp som jag både hatar och älskar.. :D
Torrt och jävligt men det går för dom som verkligen vill ta sig form.
Sen så är det kanske inte ett direkt sunt förhållningssätt till mat i just det här klippet kan jag tycka.
Men det kan nog ändå ge ett uppvaknande för folk som alltid ursäktar sig för att dom inte kan gå ner i vikt, eller hamnat på en viktplatå. 120 kg+:are
Det är nog fan i mig omöjligt att inte bli hård i kroppen av den maten.. :laugh:
PwUlHGSzJdo
wilhelmblomgren
2016-10-02, 00:51
Nyttig mat är det absolut, men fy fan vad trist. Går ju att göra hälsosam mat väldigt mycket roligare än sådär.
Håller med, lite väl torftigt. Men detta var väl bara ett exempel, antar jag.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.