handdator

Visa fullständig version : Stacker Fettbrännare!


persson
2002-04-28, 14:56
Tjena.. Hade tänkt köpa ett tillskott som hjälper mig under deffen! Men vilket? Har kollat på

CLA
Pyravate
Stacker 2
Stacker 7

Är det någon som har testat något av dessa så skriv vad ni tykte om dom. Vill inte förlora muskelmassa utan bara bräna lite fett på magen så rutorna kommer fram...

Tack ska ni ha! MVH/Jonas

Stålkvinnan
2002-04-29, 06:56
Ska börja med pyrro snart.Eftersom jag ska dra ner kolhydratintaget och öka protein kan det nog vara värt att testa, om man tycker att det är värt pengarna. Jag kan skriva vad jag tycker om den senare.
CLA funkade inte på mig men många har fått ganska goda resultat.Även där på lite längre sikt.Det gäller att ha tålamod!!
Mvh Carro :)

cjs
2002-04-29, 07:14
Hur vet du att CLA inte funkade på dig? Inte för att jag misstror dig, så ta inte illa upp. Bara det att jag också tagit CLA, men i kombination med allt annat man stoppar i sig så har jag svårt att se hur man ska kunna avgöra vad som egentligen "funkar".

Att äta mindre är det enda jag känner som verkligen påverkar midjemåttet och hårdheten.

Lave
2002-04-29, 21:01
Jag har väl inte märkt någon speciell effekt av CLA, men äter det ändå.. Eftersom det sägs ha effekt, men är ju inget mirakelmedel. Dock, "många bäckar små.."..

Pyruvate har jag inte testat..

Stacker har jag testat.. Och visst, det funkar. Men inget jag rekommenderar tror jag. Fördelarna är att det ska bränna lite mer fett, att man inte är hungrig och att man får mer energi. Dock så 'lurar' man ju kroppen att orka mer än den egentligen gör och kan ju egentligen inte vara så värst bra. Sliter nog en del...

Stålkvinnan
2002-05-03, 11:53
TILL CJS:Anledningen till att jag skrev att CLA inte funkade på mig var givetvis att jag inte märkte något som helst resultat.När jag inte märker någon förbättring av kosttillskott jag använder brukar jag säga så naturligtvis.
Mvh Carro
:)