handdator

Visa fullständig version : TheLion's Träningsjournal! [Från deprimerade till lycklig]


TheLion
2016-09-22, 21:50
Tänkte starta en träningsjournal här på direkten. Jag gör detta för min skull för att lättast kunna se hur mycket framsteg jag gör.

Namnet är Lucas, fyller 19 i december och bor i Stockholm. Min träningsjournal kommer vara lite olik, jag kommer även skriva om mitt välmående, både psykiskt och fysiskt. För sex månader sedan hade jag ett mål, och det var att mönstra denna sommar, jag gick upp fem varje morgon för att ta mig till gymmet, men tyvärr så blir det ju inte alltid som man hoppats. Jag hade en svår depression, jag slutade träna, började röka ett paket om dagen, slutade äta, och struntade i skolan. I slutet av maj låg jag på cirka 85kg, och i slutet av augusti låg jag på cirka 65kg. Idag ligger jag på 72kg, så det går framåt.

Jag mår även bra idag, jag är faktiskt lycklig. Jag vill börja träna igen, jag vill tillbaka till gamla rutiner. Jag vill kunna mönstra, jag ska bli soldat, och det har jag bestämt sedan år tillbaka.

Jag kommer uppdatera mer imorgon, tack! :)

http://i.imgur.com/B0j1xYB.png