handdator

Visa fullständig version : jaha?


Bateman
2002-04-09, 20:07
Jag snappade åt mig en twinlap broshyr i en tillskotts affär. Och i den såg jag olka kända ansikten. Typ som atlas, paulo roberto mmera. Använder dessa kända personer verkligen de kostillskott som dem säger att dem gör i broshyren?.


Atlas säger sig använda super gainers fuel... och paulo roberto säger sig använda triple whey fuel. Är det inte så att dem får pengar för att säga, att dem använder twinlab produkter?.

Tvekar mycket på at Atlas blivit så stor på grun av super gainers fuel. Annars så funderar jag faktiskt på att använda dessa 2 produkter som jag nyss nämde. Då till programmet somjags ka börja efter studenten. jag har mailat och frågat om man kan ta dem. Är imot tillskott... men om man bara ser till att få i sig rätt mängd kolhydrater och proteiner ifrån pulvret.. så måste de ju endå funka?

ps--- vill inte få några dumma.. eller cleaver kommentarer :D

Stile
2002-04-09, 20:19
Roberto använde Twinlabs protein förut. Vet inte om han gör det fortfarande men han gick väl ut och försvarade kosttillskott förut när media körde nån kampanj mot pulver efter att nåt dopningfall avslöjats.

steefann
2002-04-09, 23:32
Om de är sponsrade av twinlab lär de förmodligen använda deras produkter, att atlas skyltar med supergainer är förmodligen p.g.a att hans storlek ger oss budskapet - " ät gainer och bli stooor" men de vore ju rätt dumma om de gick och köpte eiselts protein t.ex.

Fairing
2002-04-10, 06:07
Visst använder Paolo Twinlabs produkter.
Har sett hans privata omklädningsrum på Starfight Gym där finns det framförallt Twinlabs färdigblandade sportdrycker men även massor av Fairing produkter (Isam Khalils) :D

TommyBoy
2002-04-10, 07:40
Det har med sponsring att göra. Företaget sponsrar personen i fråga med produkter, samtidigt får personen köpa produkterna lite billigare för återförsäljning.

Naturligtvis använder de märket som de sponsras av då detta är gratis. Men att någon nått resultat av just det preparatet är inte helt riktigt, de har ju sponsrats efter de blivit kända.