handdator

Visa fullständig version : Glutamin


lillis4
2002-04-09, 16:13
Jag har köpt Eiselts glutamin, och jag funderar över doseringen som står på burken: 1 skopa efter träning (ca 6-7 gram) och en halv skopa om dan när jag inte tränar.

Jag skickade ettt mail till Eiselt och hon svarade att överdosera ej var någon idé.

Jag hade tänt ligga på ca 15-20 gram /dag.

Har någon annan käkat Eiselts glutamin som kan rekomendera efter era erarenheter.

Jag äter även protec+ som det är lite glutamin i oxå.

Mvh Steffe

Petrus
2002-04-09, 18:15
Hej,
Tycker att Eiselt+s Glutamin håller bra kvalité i förhållande till priset. Själv har provat både sämre och bättre men håller mig till det bättre.
Överdosera? Går det? Jagt ycker inte att det går att ta för mycket glutamin, så 15-20gram är inte alls överdrivet. Tycker att det låter ganska lagom. Personligen så ligger ajg själv på ca 50gr/dag...
Vänligen,

Petrus

lillis4
2002-04-09, 19:14
Då testar jag att köra på 15-20!!!

Mvh Steffe

Bamse
2002-04-21, 18:03
Tinner, ranka gärna de 3 bästa glutaminprodukterna.

Eiselt o Fairing helt OK?

Petrus
2002-04-22, 12:37
Vet inte vilka dom 3 bästa är eftersom jag långifrån testat alla. Tycker inte det vore rättvist om jag skrev att den eller den är "bäst" eftersom alla får olika effekt. Det jag tycker är bäst kanske andra tycker är "skit".
Vänligen,

Petrus

lillis4
2002-04-22, 19:36
Jag har nu käkat Glutamin i ca 2 veckor och jag kan säga att det känns fruktansvärt bra, jag har tagit personbästa i bänk(idag) , marklytf samt kört tyngre och mer reps i knäböj(ej maxat) och samtidigt återhämtar jag mig fortare mellan seten, tror att det är glutaminet eller så är det vår-sommar känslorna som kommit, men jag tror på glutaminet.

Jag tar ca 3 skopor/dag. Jag har tidigare testat kreatin men jag rekomenderar glutamin.

Mvh Steffe