Visa fullständig version : Jobba och mat?
det är så att jag ska jobba cirka 2 månader i sommar och man är ute hela dagarna och går cirka 1 mil på hela dagen,och jag vill deffa då..nån som har några mattips tillexempel frukost,lunch,lunch man käkar 2 gånger kl 10 och kl 13
använd fantasin.. bara göra matlådor... kanske frysa ner mat och sen värma i mikro ifall du ha tillgång till det.... finns säkert massor av tips på forumet.
tonfisksallad(eller andra sallader) och kalla kycklingfileer med ris funkar ju om du inte har tillfälle att värma upp.
Grova mackor med massa ägg, kalkon, sallad, tomat osv, eller med tonfiskröra.
Finns hur mkt som helst.
Annars är min favorit kalla pannkakor:eating:
Originally posted by Dolce
tonfisksallad(eller andra sallader) och kalla kycklingfileer med ris funkar ju om du inte har tillfälle att värma upp.
Grova mackor med massa ägg, kalkon, sallad, tomat osv, eller med tonfiskröra.
Finns hur mkt som helst.
Annars är min favorit kalla pannkakor:eating:
okej,lär ju gå hyffsat fort o deffa sig nåra kilo då man börjat jobb..eller va tror ni?
Originally posted by kollle1
okej,lär ju gå hyffsat fort o deffa sig nåra kilo då man börjat jobb..eller va tror ni?
Beror ju på vad du gör utav det, du kanske blir jättehungrig o börjar vräka för att du börjar jobba.
Största problemet för mig med deffen är att jag inte jobbar så det gäller att sysselsätta sig hela tiden annars är det jobbigt att knalla runt och vänta 3 timmar på att få äta. Lättare om man gör något istället.
Originally posted by -GP-
Sätta plant?!
japp
ah, det känner man igen! det gjorde jag förr!
blev så hungrig, så jag kunnat sätta i mig en halv ko!
men det gäller att ha karaktär om man ska deffa! :smokin:
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.