handdator

Visa fullständig version : Hjälp mig hitta en last


Diomedea exulans
2016-07-12, 13:29
Eftersom jag inte en gång sedan 2007 bajsat solitt eller somnat före 02:30 funderar jag på att sluta dricka kaffe. Men summan av lasterna är ju konstant, så då måste jag hitta något annat jag kan synda med.

Jag funderar på att skaffa en sexuell perversion. Hundra procent av alla kvinnor jag dejtat på nätet har velat bli slagna, dragna i håret och fastbundna, så det skulle göra under för mitt kärleksliv om jag lärde mig gilla BDSM. Problemet med den approachen är att det kommer kännas obehagligt innan jag vant mig.

En grej som skulle vara kul vore att börja samla på något. Problemet där är att jag isåfall måste köpa saker, och det har jag verkligen inte råd med.

En annan lösning är att börja spela ett datorspel. Civilisation IV har jag läst mycket gott om, och det ska tydligen fungera på min laptop. Dessutom sitter jag redan nu framför datorn all min lediga tid, fast jag istället för att spela spel startar trådar på det här forumet och raggar på tjejer som vill bli misshandlade.

Har ni några förslag?

Mantus
2016-07-12, 13:37
Eftersom jag inte en gång sedan 2007 bajsat solitt eller somnat före 02:30 funderar jag på att sluta dricka kaffe. Men summan av lasterna är ju konstant, så då måste jag hitta något annat jag kan synda med.

Jag funderar på att skaffa en sexuell perversion. Hundra procent av alla kvinnor jag dejtat på nätet har velat bli slagna, dragna i håret och fastbundna, så det skulle göra under för mitt kärleksliv om jag lärde mig gilla BDSM. Problemet med den approachen är att det kommer kännas obehagligt innan jag vant mig.

En grej som skulle vara kul vore att börja samla på något. Problemet där är att jag isåfall måste köpa saker, och det har jag verkligen inte råd med.

En annan lösning är att börja spela ett datorspel. Civilisation IV har jag läst mycket gott om, och det ska tydligen fungera på min laptop. Dessutom sitter jag redan nu framför datorn all min lediga tid, fast jag istället för att spela spel startar trådar på det här forumet och raggar på tjejer som vill bli misshandlade.

Har ni några förslag?

Du har redan skrivit vad lösningen är "Dessutom sitter jag redan nu framför datorn all min lediga tid, fast jag istället för att spela spel startar trådar på det här forumet..."
Du kan sluta dricka kaffe då din kollolast är fullt tillräcklig.

Diomedea exulans
2016-07-12, 13:39
Du har redan skrivit vad lösningen är "Dessutom sitter jag redan nu framför datorn all min lediga tid, fast jag istället för att spela spel startar trådar på det här forumet..."
Du kan sluta dricka kaffe då din kollolast är fullt tillräcklig.

Okej, fast om jag slutar dricka kaffe kommer jag nog starta trådar här lite oftare. Är det okej?

TIMPA
2016-07-12, 13:46
Bli goth-rockare? Musiker? Du kan börja spela ett instrument, sen kan du överföra dina sexuella perversions på alla bdsmande goth-rockar-brudar! En masterplan helt enkelt. (En del fördomar här.. men vafan)

Brofessorn
2016-07-12, 13:57
Bygg upp världens största porrarkiv.

Mantus
2016-07-12, 14:02
Okej, fast om jag slutar dricka kaffe kommer jag nog starta trådar här lite oftare. Är det okej?

Sannolikt blir du slöare utan kaffe. Jag tror inte att du kommer orka starta ett större antal trådar än du gör nu.

PureWhey
2016-07-12, 14:09
Snus

Diomedea exulans
2016-07-12, 14:09
Bli goth-rockare? Musiker? Du kan börja spela ett instrument, sen kan du överföra dina sexuella perversions på alla bdsmande goth-rockar-brudar! En masterplan helt enkelt. (En del fördomar här.. men vafan)

Jag har kvar en gammal blockflöjt sedan mellanstadiet. Undrar vilken sorts brudar som gillar blockflöjt? Säkert såna som håller på med vikingalajv. Och vikingarna var ju våldsamma, så de tjejerna gillar garanterat att bli slagna. Passar bra med BDSM-planerna.

Bygg upp världens största porrarkiv.

Då måste jag ladda ner otroligt mycket, känns som att farbror Blå kan dra ögonen åt sig då?

Sannolikt blir du slöare utan kaffe. Jag tror inte att du kommer orka starta ett större antal trådar än du gör nu.

Vi kan hoppas det!

Diomedea exulans
2016-07-12, 14:10
Snus

Snus är visserligen coolt och sexigt, men har läst att tobak kan försvåra insomnandet.

PureWhey
2016-07-12, 14:13
Snus är visserligen coolt och sexigt, men har läst att tobak kan försvåra insomnandet.

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/16766412
The present findings do not support the idea that nicotine delivery during bedtime might disturb sleep, but rather it improves restorative sleep and postwaking arousal.

Snus är gött dessutom

Klein
2016-07-12, 14:14
http://wiki.dominionstrategy.com/images/2/29/GraverobberArt.jpg

Zekewarg
2016-07-12, 14:14
Lär dig spela poker
börja på dom lägsta nivåerna på svenska spel.kör bankroll management läs några böcker så kan du dra in några skattefria kronor varje månad när du ändå sitter vid datorn.

Diomedea exulans
2016-07-12, 14:18
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/16766412


Snus är gött dessutom

Men är det inte dåligt för hälsan på andra sätt?

http://wiki.dominionstrategy.com/images/2/29/GraverobberArt.jpg

Bra idé, men kremeras inte alla nuförtiden?

Lär dig spela poker
börja på dom lägsta nivåerna på svenska spel.kör bankroll management läs några böcker så kan du dra in några skattefria kronor varje månad när du ändå sitter vid datorn.

Har några polare som är pokermiljonärer, så jag testade det för några år sen. Sög purjo på det, spelade bort säkert 10 000. Meeen, det är ju aldrig för sent att pröva på nytt...

Zekewarg
2016-07-12, 14:28
Kanon.då har du några att fråga om råd.
Och sikta inte på att bli miljonär,spela så lågt du kan till en början och gå inte upp i nivå förrän du har t.e.x 50 inköp till den nivån.förlorar du=gå ner igen.
Spela abc och bluffa inte.det räcker,kryllar av dåliga spelare på microstakes och som sagt när du ändå sitter där bry dig inte om att du spelar om enkronor.
Kan du vinna 200kr/dag så har du 6k extra i månaden 300*=osv.

Nevto
2016-07-12, 14:31
Börja snusa lös, då har du garanterat någonting att leva för!

Diomedea exulans
2016-07-12, 14:31
Kan du vinna 200kr/dag så har du 6k extra i månaden 300*=osv.

Jag har utgifter för ungefär 5000 i månaden, så det vore ju king!

https://cdn3.cdnme.se/542734/6-3/rich_51b6bf41e087c30ada9d573a.gif

MouZe
2016-07-12, 15:42
Här! (http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=227272)

Sparven från Minsk
2016-07-12, 16:32
Börja samla på något som är gratis då?
Be folk om gamla frimärken, fynda dem på loppisar.
Eller samla på något ute i naturen, läs på om olika stenarter eller liknande :)

Sparven från Minsk
2016-07-12, 16:33
Nu har jag det! Bli fågelskådare! Borde passa dig som handen i handsken! :D
Gratis (förutom inköp av kikare), mycket frisk luft och motion.

Alexton
2016-07-12, 16:35
Bli miljöpartist.

Alla förutom dina gelikar kommer se dig som ett totalt skämt och du kommer vara avskydd mer än SMR utanför storstäderna !

Ett Orm
2016-07-12, 16:46
När blev spela blockflöjt en last? En last är ju något negativt, mer ett beroende.

Vad sägs om tuggtobak? lite manligt och udda. Eller pipa.
Sen kan man alltid peta näsan, bita på naglarna, klämma pormaskar eller varför inte pilla bort skinn och äta?
watch?v=LAikxp_sbF0

trädgårdsmöbel
2016-07-12, 17:47
Fotfetischistporr!

G_lund
2016-07-12, 18:03
Börja med farmville.

micke81
2016-07-12, 18:26
Jag har kvar en gammal blockflöjt sedan mellanstadiet. Undrar vilken sorts brudar som gillar blockflöjt? Säkert såna som håller på med vikingalajv. Och vikingarna var ju våldsamma, så de tjejerna gillar garanterat att bli slagna. Passar bra med BDSM-planerna.



Det här var det första som dök upp i min skalle när jag läste blockflöjt.



uYWQAg12Ko0

Diomedea exulans
2016-07-12, 18:28
Jag saknar fortfarande förmågan att bädda in videoklipp här.

Enkelt: Ta bort allt fram till och med lika-med-tecknet, och sätt det inom YT-taggar

micke81
2016-07-12, 18:35
Enkelt: Ta bort allt fram till och med lika-med-tecknet, och sätt det inom YT-taggar

Tack:) nu skall jag försöka minnas detta förfarande längre än 3minuter.

Där har du din nya last,att vara support åt borttappade forumsjälar som misslyckas med de enklaste uppgifter på ett forum:)

Bärsärk
2016-07-12, 18:46
Mat, bli fet. Bulk 4life.

Papi Arca
2016-07-12, 18:51
Lär dig spela poker
börja på dom lägsta nivåerna på svenska spel.kör bankroll management läs några böcker så kan du dra in några skattefria kronor varje månad när du ändå sitter vid datorn.

Vad jag hört så är det extremt svårt att tjäna pengar på poker. Att det gick förr i tiden, men att det finns för många duktiga spelare som varit med om 1000-tals spel. Så att komma nu är att komma för sent in i gamet.

shut teh face
2016-07-12, 19:06
Börja samla på lingonsylt och betygsätt smaken
Målet är att bli professor i lingonsyltism

Börja förfölja king grub. Lägg ut ett spår av gifflar utanför hans dörr så kanske du kan fånga honom i en fälla och fråga ut honom om allt

Göm dig i buskar och hoppa fram framför småtjejer naken och gör helikoptern

De finns ju massor. Har du ingen fantasi??

Gerdler
2016-07-12, 19:12
Vad jag hört så är det extremt svårt att tjäna pengar på poker. Att det gick förr i tiden, men att det finns för många duktiga spelare som varit med om 1000-tals spel. Så att komma nu är att komma för sent in i gamet.

Det kan säkert vara så, någon mer som har erfarenhet av det här? Jag slutade spela nätpoker för typ 4-5 år sedan.

Jag spelade alltid turneringar för att det var roligare än vanliga cash games. Men det kanske inte var det bästa, blev inte en fin ström av inkomster utan snarare kom de sporadiskt när man lyckades vinna nån turnering med 200-500 spelare. Var dåligt för motivationen skulle jag säga.

Diomedea exulans
2016-07-12, 19:15
Tack:) nu skall jag försöka minnas detta förfarande längre än 3minuter.

Där har du din nya last,att vara support åt borttappade forumsjälar som misslyckas med de enklaste uppgifter på ett forum:)

Det är en rolig last! :) Jag kan tipsa dig att om man går in på "Gå till avancerad" när man ska skriva inlägg så finns det en symbol man kan trycka på så Youtube-taggarna dyker upp automatiskt. Den är lätt att hitta, finns bland de andra symbolerna över skrivfältet och det står "You Tube" på den.

Mat, bli fet. Bulk 4life.

Glömde tillägga: Det ska vara en last som inte förkortar livslängden eller kräver att man handlar nya kläder.

Börja samla på lingonsylt och betygsätt smaken
Målet är att bli professor i lingonsyltism

Börja förfölja king grub. Lägg ut ett spår av gifflar utanför hans dörr så kanske du kan fånga honom i en fälla och fråga ut honom om allt

Göm dig i buskar och hoppa fram framför småtjejer naken och gör helikoptern

De finns ju massor. Har du ingen fantasi??

Jag tror jag ska börja göra alla de grejerna! :thumbup:

Jockefoten
2016-07-12, 20:24
Skaffa familj.

Finn Jesus.

Starke75an
2016-07-12, 20:57
Hur jobbig ska lasten vara?

Diomedea exulans
2016-07-12, 21:00
Hur jobbig ska lasten vara?

Den ska vara på samma nivå som kaffedrickande, i idealfallet.

Bärsärk
2016-07-12, 21:03
Gå med i en valfri sekt.

drift
2016-07-12, 21:09
Bygg upp världens största porrarkiv.

Sorry, välj något annat jag har redan gjort det

westleage
2016-07-12, 21:21
Det enklaste är nog att byta till koffeinfritt kaffe :P

Minikubik
2016-07-12, 21:26
börja brodera vapensköldar åt folk

saigon
2016-07-12, 22:01
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/16766412


Snus är gött dessutom

Är inne på min 12e dag utan snus nu, efter ett antal års snusande.

Redan efter 5-6 dagar hade jag lättare för att somna samt att jag känner mig mer utvilad när jag vaknar, så jag tror inte på det där för fem öre :)

Luca Brasi
2016-07-12, 22:05
Bli porrproducent,men försök att producera fetisch porr som inte ens Japaner förstår sig på.

Starke75an
2016-07-12, 22:17
Börja samla på nått. Då måste du jaga hela tiden. På olika köp och sälj sidor. Det kosta pengar och tid. Nått som funnits länge men lagom sällsynt. Typ smurfar, osthyvlar från hela världen, eller varför inte svärd. Eller uppstoppade hermeliner.

MasterChief
2016-07-12, 22:50
Bli porrproducent,men försök att producera fetisch porr som inte ens Japaner förstår sig på.

Kanske göra en film med ett manus som bygger på en traditionell kolozzeum tråd? Först träder en osäker manlig oskuld in och frågar lite försynt om magnesium ger bättre grepp för alla typer av stänger. Varpå fyra medelmåttiga, men erfarna män, visar honom hur man kan använda magnesium för bättre grepp och fiffigt nog även för att öka motståndet. In kommer pezrules och läxar upp alla eftersom den använda tekniken minsann kan skada stången och arbetande muskler. Samtidigt som han läxar upp alla börjar han hångla med en plastmodell av rotatorcuffen. Med ett dån dyker ArnePitt in, och till orden av zeitschrift osteologie så smörjer han in 4 dm glädje med metallspån och maskinolja för att sedan läxa upp alla snorisar med 28 set av stångbrottning och drag i baken.

Eller så kanske jag går och lägger mig nu.

Starke75an
2016-07-12, 23:01
Gör du så.

Captainwide
2016-07-12, 23:10
Tälj, odla, skaffa teleskop, lär dig segla/ rida/ surfa, läs, bygg modellskepp (modeller överlag), samla vinyler, kort, kapsyler, mynt, skedar... , programmera, brygg öl/vin/starkt, börja gå in mer på bakning eller matlagning, skaffa fler djur, tränar mer kampsport, läs kurser alternativt kan du ju få skuggspela mig på universitet (dvs, göra mina tentor, uppgifter samt umgås med mina klasskompisar).

Mer "lastliknande", ät godis, rök på, bit på naglarna, gräv snor, stöp ljus av öronvaxet, lär dig att använda olika muskler i ansiktet eller helt enkelt bara lär du dig att meditera längre stunder.

Ett Orm
2016-07-13, 02:34
Kanske göra en film med ett manus som bygger på en traditionell kolozzeum tråd? Först träder en osäker manlig oskuld in och frågar lite försynt om magnesium ger bättre grepp för alla typer av stänger. Varpå fyra medelmåttiga, men erfarna män, visar honom hur man kan använda magnesium för bättre grepp och fiffigt nog även för att öka motståndet. In kommer pezrules och läxar upp alla eftersom den använda tekniken minsann kan skada stången och arbetande muskler. Samtidigt som han läxar upp alla börjar han hångla med en plastmodell av rotatorcuffen. Med ett dån dyker ArnePitt in, och till orden av zeitschrift osteologie så smörjer han in 4 dm glädje med metallspån och maskinolja för att sedan läxa upp alla snorisar med 28 set av stångbrottning och drag i baken.

Eller så kanske jag går och lägger mig nu.

http://i.imgur.com/yeBZ6Ml.jpg


Men porrnoveller är ingen dum ide! Skrev ett par själv när jag var runt 16, som skulle skickas in till aktuell rapport. Osäker på om jag skulle vilja läsa dem idag dock..

Akerhage
2016-07-13, 07:24
Pokemon GO, får du motion och får samla på saker

agazza
2016-07-13, 07:42
Skaffa dig ett stort hobbyrum/maskinhall och bygg en cafehoj av en CB750.

Det är lätt, du får köra lite manliga hobbys, du lär dig mycket, och det är roligt.

https://www.blocket.se/sodermanland/Honda_CB750_K_67916316.htm?ca=4&w=3

http://kickstart.bikeexif.com/wp-content/uploads/2011/07/honda-cb750-1.jpg

ccm
2016-07-13, 22:25
Geocaching är kul och beroendeframkallande. Jonglering är en annan sak. Om det ska vara något ät eller drickbart så är must att föredra.