handdator

Visa fullständig version : Vet ni vad man kallar en som precis har börjat träna knäböj?


Diomedea exulans
2016-06-02, 20:34
Nyböjare.

Gerdler
2016-06-02, 20:50
Försöker du skaffa dig en sjunde varning eller? :P

Diomedea exulans
2016-06-02, 20:57
Försöker du skaffa dig en sjunde varning eller? :P

Vadå? Det är allmänt forum, man får starta en tråd om en ordvits.

Yes
2016-06-02, 20:59
Six Pack Jack.

svenbanan
2016-06-02, 21:35
Vadå? Det är allmänt forum, man får starta en tråd om en ordvits.

Läs reglerna:

Forumregler - ska läsas av alla!
Forumregler - ska läsas av alla!

Kolozzeums forum är avsett för diskussioner rörande träning, kost och kosttillskott samt allmänna diskussioner inom forumets regler (se nedan).
--------------------------
§1. När det gäller narkotika, doping och/eller läkemedelsklassade substanser/preparat är diskussioner om användande och försäljning av dessa förbjudet. Undantag gäller bl.a. koffein, astmamediciner och liknande. Använd sunt förnuft. Moderatorerna har rätt att ta bort tvivelaktiga inlägg utan förklaring. På Kolozzeum tillåter vi ej heller diskussioner som rör så kallade gråzons-preparat - tillskott eller substanser vars syfte är förändringar av hormonproduktionen och/eller ger utslag på dopingtest.


§2. Reklam för andra webbutiker/portaler, spam och liknande typer av säljande reklam är förbjudet. På Kolozzeum diskuterar vi inte heller nerladdning av upphovsrättsskyddat material eller illegal fildelning.


§3. Länkar till andra butiker som säljer likartade varor som Kolozzeum undanbedes. Kolozzeum är ett vinstdrivande företag som erbjuder denna tjänst helt gratis till alla som är intresserade av träning.


§4. Alla typer av personpåhopp, hotelser eller kränkande inlägg är förbjudet. Detta inkluderar även nazistiska, rasistiska och likartade inlägg.


§5. Irrelevanta nonsensinlägg som inte har med forumet eller en diskussion att göra kommer att raderas. Dvs folk som skriver något helt ovidkommande mest för att jävlas eller förstöra, sk. Trolling. Upprepningar leder till varning.


§6. När du postar ett inlägg, se då till att du postar det i rätt kategori. En post rörande träning hör inte hemma i ”kost & näring”. Postar du fel av misstag, skicka då ett PM till en moderator, så flyttar vi inlägget åt dig. Ditt inlägg bör även ha en genomtänkt rubrik som speglar innehållet för din frågeställning så att andra medlemmar kan få en bild av trådens innehåll redan genom att läsa titeln.


§7. Moderatorer har rätt att ändra/ta bort inlägg utan förklaring om dom anser att inlägget strider mot forumets regler.


§8. Om någon vill fråga eller klaga på att ett inlägg ändrats eller tagits bort ska den personen skicka ett privatmeddelande till någon av moderatorerna istället för att starta en ny tråd under allmänt forum! Sådana trådar kommer att raderas och kan leda till varningar.


§9. Kolozzeum förbehåller sig rätten att styra innehållet och/eller radera innehåll/inlägg/diskussioner som ämnar att generera monetär vinst för upphovsmannen.


§10. Inlägg där postaren avser att köpa eller sälja varor eller tjänster är ej tillåtna, oavsett vilka produkter/tjänster det gäller. Vill man annonsera på Kolozzeum kan man kontakta info@kolozzeum.com. Bytes/skänkes/hyres/uthyres annonser är ej heller tillåtna.


§11. Det är ej tillåtet att inneha fler än ett aktivt konto på Kolozzeum. Nya användare tillåts i undantagsfall men forumet ansvarar inte för vad du skriver och vi har varken tid eller möjlighet att radera all din historik från forumet. Tänk alltså efter på förhand innan du skriver.


§12. Om du en gång blivit bannad och startar ett nytt konto kommer även detta konto bannas. Det är alltså inte tillåtet att som bannad medlem komma tillbaka med nytt konto.


§13. Kolozzeum är ingen plats för läxhjälp. Alla trådar som startas om hjälp med en skoluppgift kommer att plockas bort. Undantaget är enkäter och undersökningar där medlemmar ombeds delta. Vill du genomföra en undersökning med medlemmar på Kolozzeum ber vi dig först kontakta oss så att vi kan godkänna detta.


§14. Kolozzeum är ett forum för diskussioner men inte för ensidig propaganda/marknadsföring. Om Staffen bedömer att vissa medlemmar enbart är på forumet för att propagera för en speciell åsikt, religiös övertygelse, politisk uppfattning eller liknande, eller att enbart marknadsföra en diet, blogg eller reklam för en produkt, och därför tror att de kan härja fritt på forumet så tror de fel.
Tycker vi att någon använder Kolozzeum enbart för spridning av en sak kommer den medlemmen att bannas.

§15. Ordvitsar är strängeligen förbjudna, även i allmänt.

Magnus Larsson
2016-06-02, 21:39
Paragraf 15 är lite hård :confused:

svenbanan
2016-06-02, 21:42
Hård men rättvis. :D

Fordon
2016-06-02, 21:59
Det är ingen ordvits, det är sanning. Kryphål hittat :D

Hövdingen
2016-06-02, 22:09
Den här tråden är definitivt värd en varning.

G.W
2016-06-02, 22:15
Den var blek

BobaFett
2016-06-02, 22:41
Ska vi köra att en person ställer en fråga som är en ordvits, nästa svarar och ställer en ny?

T.ex: Vad kallas den skrynkliga skinnbiten som åker fram och tillbaka på en mans penis?

BobaFett
2016-06-02, 22:42
Nyböjare.

Knäbörjare?

MasterChief
2016-06-02, 22:44
T.ex: Vad kallas den skrynkliga skinnbiten som åker fram och tillbaka på en mans penis?

Yes?

Diomedea exulans
2016-06-02, 22:44
§15. Ordvitsar är strängeligen förbjudna, även i allmänt.Oj, jag hade missat den.

Jag blev faktiskt bannad nyss, sen omedelbart avbannad.

F Ultra
2016-06-03, 00:03
Oj, jag hade missat den.

Jag blev faktiskt bannad nyss, sen omedelbart avbannad.

Bättre än förbannad!

svenbanan
2016-06-03, 00:09
Oj, jag hade missat den.

Jag blev faktiskt bannad nyss, sen omedelbart avbannad.

En gång är ingen gång.
Men nästa gång blir det vatten och bröd på livstid... ;)

svenbanan
2016-06-03, 00:10
Ska vi köra att en person ställer en fråga som är en ordvits, nästa svarar och ställer en ny?

T.ex: Vad kallas den skrynkliga skinnbiten som åker fram och tillbaka på en mans penis?

Flickvän?

Akerhage
2016-06-03, 05:21
Kunde gissa svaret direkt, och vet du snodde den från aftonbladets Mcdonalds-video!

- Vad kallar man en praktikant på McDonalds?
- En nyburgare.

Diomedea exulans
2016-06-03, 11:15
Kunde gissa svaret direkt, och vet du snodde den från aftonbladets Mcdonalds-video!

- Vad kallar man en praktikant på McDonalds?
- En nyburgare.

Vilka anklagelser! Jag håller mig för god för att stjäla skämt.

För övrigt är mitt skämt roligare. En person kan ju vara en böjare, men inte en burgare. Bättre dubbelmening.

Hönke
2016-06-03, 11:25
Hahahaha så jäkla bra. Nyböjare!

Diomedea exulans
2016-06-03, 20:20
Hahahaha så jäkla bra. Nyböjare!

Gillar ditt namn! Höna + Henke. :hbang:

Sheogorath
2016-06-03, 20:21
Ska vi köra att en person ställer en fråga som är en ordvits, nästa svarar och ställer en ny?

T.ex: Vad kallas den skrynkliga skinnbiten som åker fram och tillbaka på en mans penis?

Farmor?

Diomedea exulans
2016-06-03, 20:25
T.ex: Vad kallas den skrynkliga skinnbiten som åker fram och tillbaka på en mans penis?

Jag har låtit skära av min, så jag kallar min "min änglahud".

ARMSTARK
2016-06-03, 22:18
Jag har låtit skära av min, så jag kallar min "min änglahud".

Du ångrar dig rätt mycket vad? En av de allra viktigaste stunder i en mans liv (förutom bänkpress) är ju att dra huden fram och åter.

Tomten
2016-06-03, 23:29
Nyböjare.

Varför inte en Knäbörjare?

Diomedea exulans
2016-06-04, 00:07
Du ångrar dig rätt mycket vad? En av de allra viktigaste stunder i en mans liv (förutom bänkpress) är ju att dra huden fram och åter.

Ångrar mig inte. Det du syftar på går precis lika bra som förut. Problemet är snarare att de gånger man har senkomna droppar efter nummer 1 som beslutar sig att krypa ut långt efter man lämnat badrummet så finns det ingen hud som fångar upp dem, utan de hamnar på golvet, tyget eller vad som nu stoppar upp istället.

Jag har länge funderat på att starta en tråd om allt kring ämnet, titulerad "Tråden för oss som är omskurna eller funderar på att bli det", men jag vågar inte för jag tror folk kommer tycka det är too much info.

Varför inte en Knäbörjare?

För att det låter inte som ett annat ord.

shadowfire
2016-06-04, 00:19
Yes?

:d
ouch, that buuuurn

BobaFett
2016-06-04, 17:15
Tanken var ju att man skulle gissa svaret och sen börja ett nytt skämt :P

T.ex. var svaret på mitt skämt kvinnan (flickvän och farmor var close enough).

Och då börjar jag med ett nytt skämt:

Vad sa kannibalen till göteborgaren?

Brofessorn
2016-06-04, 19:01
"Är du go eller?"

Varför är örebroare sveriges bästa älskare?

Hönke
2016-06-04, 20:27
Gillar ditt namn! Höna + Henke. :hbang:

Tack! Tog mig 4 timmar att komma på.

Ristretto
2016-06-04, 21:34
Dagens garv.

anvihl
2016-06-04, 22:17
Ångrar mig inte. Det du syftar på går precis lika bra som förut. Problemet är snarare att de gånger man har senkomna droppar efter nummer 1 som beslutar sig att krypa ut långt efter man lämnat badrummet så finns det ingen hud som fångar upp dem, utan de hamnar på golvet, tyget eller vad som nu stoppar upp istället.

Jag har länge funderat på att starta en tråd om allt kring ämnet, titulerad "Tråden för oss som är omskurna eller funderar på att bli det", men jag vågar inte för jag tror folk kommer tycka det är too much info.



För att det låter inte som ett annat ord.

DO IT! Jag har varit judeimitatör i många år nu och kan skriva om min penis hur länge som helst.

Diomedea exulans
2016-06-04, 22:22
DO IT! Jag har varit judeimitatör i många år nu och kan skriva om min penis hur länge som helst.

Har redan författat långa delar i huvudet. Kommer nog starta den snart.

Gerdler
2016-06-05, 10:39
Ångrar mig inte. Det du syftar på går precis lika bra som förut. Problemet är snarare att de gånger man har senkomna droppar efter nummer 1 som beslutar sig att krypa ut långt efter man lämnat badrummet så finns det ingen hud som fångar upp dem, utan de hamnar på golvet, tyget eller vad som nu stoppar upp istället.

Jag har länge funderat på att starta en tråd om allt kring ämnet, titulerad "Tråden för oss som är omskurna eller funderar på att bli det", men jag vågar inte för jag tror folk kommer tycka det är too much info.



För att det låter inte som ett annat ord.
Jag minns inte att du nämnde att ditt läckage berodde på att du stympat dig själv.
DO IT! Jag har varit judeimitatör i många år nu och kan skriva om min penis hur länge som helst.
Varför könsstympar ni er själva? Det finns tiotals miljoner människor som tvingas till det vart år av tradition och religioner.

Om ni verkligen vill stympa er själva varför inte ta nåt nickellegerat stål och trö genom huden eller tatuera er?

Nixon
2016-06-05, 11:11
Hur får du piercing och tatueringar till stympning?
Det är ju raka motsatsen.

Diomedea exulans
2016-06-05, 11:14
Varför könsstympar ni er själva? Det finns tiotals miljoner människor som tvingas till det vart år av tradition och religioner.

Tänk efter lite nu, Gerdlis. Självklart var det för att förhuden var för trå... Jag menar, ballen var för stor för förhuden. Så det gjorde ofta ont.

Kimball
2016-06-05, 22:12
Jag gillar initiativet även om det är mot reglerna, som nyinflyttad göteborgare sedan 2 år har man ju fått ligga i för att ta ikapp och anpassa sig till att uppskatta dessa trevliga små ordvitsar!

Vad sa kaptenen när han fick frågan om hur det är på jobbet?

Diomedea exulans
2016-06-05, 22:47
Jag gillar initiativet även om det är mot reglerna, som nyinflyttad göteborgare sedan 2 år har man ju fått ligga i för att ta ikapp och anpassa sig till att uppskatta dessa trevliga små ordvitsar!

Vad sa kaptenen när han fick frågan om hur det är på jobbet?

Det ÄR inte emot reglerna, de andra skojade bara. :)

Som svar på din gåta gissar jag... Ehm... Bra båtalt? Man går i däck? Det suger (eftersom "sjön suger)? Det är upp och ner (eftersom båten gungar)? Det är "skepp o'skoj!"?

Kimball
2016-06-05, 23:03
Det ÄR inte emot reglerna, de andra skojade bara. :)

Som svar på din gåta gissar jag... Ehm... Bra båtalt? Man går i däck? Det suger (eftersom "sjön suger)? Det är upp och ner (eftersom båten gungar)? Det är "skepp o'skoj!"?

Han svarade: Det flyter på! :D

C h r i s
2016-06-05, 23:36
Har redan författat långa delar i huvudet. Kommer nog starta den snart.

Jag vill minnas att det fanns många fler penisrelaterade trådar på forumet förr i tiden, bra att du gör något åt saken!

"Tråden för oss som har en penis eller tänker skaffa"

Diomedea exulans
2016-06-05, 23:39
Jag vill minnas att det fanns många fler penisrelaterade trådar på forumet förr i tiden, bra att du gör något åt saken!

"Tråden för oss som har en penis eller tänker skaffa"

Det lär ju inte göra underverk för mitt rykte som tramsare, men vad fan...

BobaFett
2016-06-06, 12:23
"Är du go eller?"

Varför är örebroare sveriges bästa älskare?

Ingen aning, varför?

Gerdler
2016-06-06, 14:51
Tänk efter lite nu, Gerdlis. Självklart var det för att förhuden var för trå... Jag menar, ballen var för stor för förhuden. Så det gjorde ofta ont.
OK då. Jag trodde inte det då du ofta visar upp något som liknar ett självskadebeteende typ i dejtingtråden, vad gällande din träning, vad gällande ditt jobb och liv i allmänhet osv. Jag är glad att jag hade fel. Hoppas det blev jättebra. Läck lagom! *hug*

anvihl
2016-06-06, 14:57
Jag minns inte att du nämnde att ditt läckage berodde på att du stympat dig själv.

Varför könsstympar ni er själva? Det finns tiotals miljoner människor som tvingas till det vart år av tradition och religioner.

Om ni verkligen vill stympa er själva varför inte ta nåt nickellegerat stål och trö genom huden eller tatuera er?

Medicinska skäl. Du kanske ska lägga ned dina förutfattade meningar om ALLT i ALLA trådar...

Sen ja, jag är fulltatuerad.