handdator

Visa fullständig version : Nya in-ear lurar - Gå upp från Supra Nitro till nåt bättre?


Duffman
2016-06-02, 12:01
Jag har ett par Supra Nitro nu som jag är nöjd med. MEN, jag då jag lyssnar ganska mycket så funderar jag på att gå upp ett hack och köpa ett par bättre in-ear lurar. Men vilka har riktigt bra ljud för säg 2500-3000:-?

Tex Sennheiser IE8, Klipsch X12i eller några andra?

Jag är ute efter ett rejält lyft och frågan är om det är lönt att satsa på ett par dyrare eller hålla kvar vid Supra Nitro? Just fasen, det är ett krav att sladden ska kunna bytas ut.


Vad tror ni?

unsuspected
2016-06-02, 13:08
Skulle kolla på Shure då.

PureWhey
2016-06-02, 13:17
Har också Supra Nitro, inte särskilt imponerad. Skulle lätt bytt upp mig om jag hade mer deg att lägga lurar..


Skickat från min iPhone med Tapatalk

Fuark
2016-06-02, 14:00
Vsonic GR07 Classic (eller Bass). Tror inte det finns bättre ljud för dina pengar, inte inom prisklassen du nämner. Kan kombineras med en amp för ruggigt bra ljud men det är inte nödvändigt.

http://www.lendmeurears.com/vsonic/

Brist på återförsäljare men vet att en tjeckisk onlineshop har dom om du vill undvika eventuell tull och frakt.

Baskagge
2016-06-02, 17:42
Man bör ju provlyssna och jämföra egentligen. Shure se535 hade jag köpt i den prisklassen. Jag hade mellandyra Shure-lurar och ett par Klipsch för 2000 kr. Klipsch-lurarna var en besvikelse.

Duffman
2016-06-02, 19:05
Knepigt att ju dyrare lurar desto vanligare är att man har sladdeländet över örat... well det är väl en vanesak... :)